Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 21 Lap 2024, 14:00

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 164 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 16 Bir 2010, 23:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.13
Amžius:
42
Pranešimai:
1108
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
Ka gi,

kadangi daug kas parekomendavo sia tema ideti i sia skilti nes forumieciu automobiliuose ji nelabai tinkama tai ta ir darau. Su salyga, kad motoras dirba, liko tokios smulkmenos kaip kardanas, reduktorius ir pan. Manau liepos pabaigoje bandysim pajudet.

Pagrindas driftas, bet praeita rudeni teko kacergineje pirma karta pralekt, tai laaaabai patiko, todel manau neapsiribosim per daug ;)

Auto: E30 316i 88m. :D

Cia kas jau padaryta

Variklis:
m62b44 - 286Ag ir 420Nm (standarte, kiek gyvu neaisku :) )
m60b30 mechaninė 5bėgių dėžė
ismetimo kolektoriai nuo X5 4,4 siek tiek perdaryti
m21d24 radiatorius
custom variklio ausys
m30 vienos masės smagratis ir perdarytas m62 varikliui
m30 sankabos komplektas (planuose 6lapeliu keramika ir diskatorius dvigubom plunksom)

Važiuoklė:
E36 priekiniai coilai
E36 "stupicos"
E36 vairo kolonėlė
E36 priekinės šakės perdarytais šarnyrais
Reguliuojami priekiniai atraminiai
Galiniai Koni sport reguliuojamo kietumo amortizatoriai
E36 galinės compact šakės su suportais
Galinio balkio floroplasto salenblokai
Armuotos stabdžių šlangutės

Kėbulas:
Tik nupirkus iš karto išardytas iki negaliu, panaikinti korozijos židiniai.
Perdažytas baltai su tam tikrais elementais :)
Perdarytos viršutinės traverso ausys, tam kad variklį galima paleist maximaliai žemyn
Išpjautas zapaskės bliūdas
Išimtas bakas (planuose daryti bagažinėje iš aliuminio)
M-tech2 apdaila
R17 8,5J ET13 ratai

Planuose dar visko daug daug, pradedant 320mm stabdziais, stabilizatoriais, lankais ir t.t. todel net nerasysiu, nes tingiu :)

Paveikslėlis


zinau m'techas kreivas, lupa nedazyta, galinio buferio nera ir pan.

http://www.youtube.com/watch?v=GGKv5a58n0M

Siuo momentu zaidziu su visais bakeliais ir ju tvirtinimais, t.y. ausinimas, vairo stiprintuvas, sankaba ir pan.


Paskutinį kartą redagavo EdgaBMW 02 Lie 2013, 10:25. Iš viso redaguota 4 kartus.

StandartinėParašytas: 17 Bir 2010, 23:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.14
Amžius:
45
Pranešimai:
304
Miestas:
Kaunas-Garliava
super :)

_________________
325 coupe M50 HIBRIDAS TU (aprudijes) UNDER CONSTRUCTION


StandartinėParašytas: 17 Bir 2010, 23:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.17
Amžius:
35
Pranešimai:
550
Miestas:
Kngsbrg
Automobiliai:
E34 525 M50 89' ex
E39 525i M52 97' ex
E39 525ia M54 01' ex
E61 520d N47 07' ex
F10 520 N47
Zodziu jis nevertas, jis vertas tik PLOJIMU =D> =D> =D>

_________________
///M klasės BMW automobilių Lietuvoje daugiau, nei pati gamykla jų išleido.


StandartinėParašytas: 18 Bir 2010, 08:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.09.03
Amžius:
43
Pranešimai:
1860
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24 635 CSi '81
ex Alpina B3 3.0 '95
Nikas:
Masta J
Geras, matytas jau ne kartą forumuose, bet tik dabar perskaičius planus ir įsižiūrėjus į fotkę pastebėjau, kad gi be lankų. Šiaip įdomu, kodėl toks sprendimas, nes kaip suprantu sportinę mašiną dažniausiai pradeda nuo lankų konstruot? ar net neplanavai dėt? :D

_________________
A high-end two-door luxury sports coupe dubbed the 'Bavarian Ferrari', the 6-series is considered by many to be the most aesthetically pleasing BMW of all time.


StandartinėParašytas: 18 Bir 2010, 23:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.13
Amžius:
42
Pranešimai:
1108
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
Jonas T. rašė:
Geras, matytas jau ne kartą forumuose, bet tik dabar perskaičius planus ir įsižiūrėjus į fotkę pastebėjau, kad gi be lankų. Šiaip įdomu, kodėl toks sprendimas, nes kaip suprantu sportinę mašiną dažniausiai pradeda nuo lankų konstruot? ar net neplanavai dėt? :D


Planavau ir jie bus, tiesiog dar nedabar. Siuo metu svarbiausias darbas paziuret kaip vaziuoja. Ziema bus dedami lankai ir sis tas prie variklio ;) Kadangi salonas visas isrinktas nesudetinga tik langus isimt.


StandartinėParašytas: 19 Bir 2010, 08:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
42
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
kadangi autosporte esu visiskai zalias todel butu idomu suzinoti kur su 340 galima sportuoti isskirus drifta ? ar yra kazkokios kalses su tokiais zveriskais motorais ? kiek kazkada maciau (aisku labai nedaug) tai daug maz visi apie 2.0 l motorai... kazin po keliu ratu lakstymo benzas pasibaigs heh.

na o siaip masina atrodo ispudingai, retai kada megstu visokius perdirbimus, bet sita stebejau nuo pat pradziu ir man labai patinka. kas svarbiausia bent jau is foto viskas atrodo graziai ir tvarkingai kas man labai patinka, o tai buna deda ten kazka o bendras vazidas lupenu lupena. vot.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 19 Bir 2010, 11:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
51
Pranešimai:
1783
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E24/1, 635CSi 84'
Čia trūksta esminės nuotraukos: to kas po kapotu.
Šiaip įdomiausia kaip jinai valdysis. Nors neturėtų būt blogai, M62 nors ir didelis, nėra labai sunkus.


StandartinėParašytas: 19 Bir 2010, 14:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.13
Amžius:
42
Pranešimai:
1108
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
Julius P. rašė:
Čia trūksta esminės nuotraukos: to kas po kapotu.
Šiaip įdomiausia kaip jinai valdysis. Nors neturėtų būt blogai, M62 nors ir didelis, nėra labai sunkus.


prasom ;)

Del svorio: kalbeta apie tai jau n kartu. M62 motoras yra tik 3kg sunkesnis uz m50. Plius visa vaziuokle prieki reguliuojama ir pan.



Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 19 Bir 2010, 15:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.13
Amžius:
42
Pranešimai:
1108
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
sickdog rašė:
kadangi autosporte esu visiskai zalias todel butu idomu suzinoti kur su 340 galima sportuoti isskirus drifta ? ar yra kazkokios kalses su tokiais zveriskais motorais ? kiek kazkada maciau (aisku labai nedaug) tai daug maz visi apie 2.0 l motorai... kazin po keliu ratu lakstymo benzas pasibaigs heh.

na o siaip masina atrodo ispudingai, retai kada megstu visokius perdirbimus, bet sita stebejau nuo pat pradziu ir man labai patinka. kas svarbiausia bent jau is foto viskas atrodo graziai ir tvarkingai kas man labai patinka, o tai buna deda ten kazka o bendras vazidas lupenu lupena. vot.


yra open klase, A3000+
kadangi viska darau savo malonumui, todel man visiskai tas pats su kokiais priesininkais teks vaziuot :)


StandartinėParašytas: 20 Bir 2010, 19:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.29
Pranešimai:
31
Automobiliai:
E36 325,E36 320,E34 525ix
open ,GT arba X1,nes astuoni cilindrai pagal reglamenta.O siaip tai nesvarbu.Svarbu yra dalyvauti,o zinant kas si modeliuka ruosia,tai ne vienam bendroje iskaitoj ispirs i s----. :D


StandartinėParašytas: 20 Bir 2010, 20:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
o kokiam cia reglamente kalba eina apie cilindrus?

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 20 Bir 2010, 21:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.29
Pranešimai:
31
Automobiliai:
E36 325,E36 320,E34 525ix
bachurs rašė:
o kokiam cia reglamente kalba eina apie cilindrus?



2010 m. lietuvos ziediniu lenktyniu ciampionato BALTIK OPEN klases tech. reikalavimai.(lasf puslapyje)


StandartinėParašytas: 20 Bir 2010, 23:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.02
Pranešimai:
651
Automobiliai:
ex >20 Bmw
2l D >280Ag ;)
nepyk, bet apie cilindrus nieko nematau:

"4.1.4 Variklis
Leidžiama pakeisti standartinį variklio bloką taip pat cilindrų galvutę į kitus to paties gamintojo standartinį
variklio bloką ir/ar cilindrų galvutę. Variklio bloką ir cilindrų bloką galima modifikuoti šalinant medžiagą,
bet originali forma ir originalus žym÷jimas turi išlikti.
Variklis turi išlikti originaliame variklio skyriuje. Alkūninio veleno ašies krypties keisti negalima.
Variklio darbo tūrį galima modifikuoti.
Kiti variklio komponentai – laisvi.
Įsiurbimo ir išmetimo kolektoriai – laisvi.
Turbo automobiliams (skaičiuojant darbinį tūrį) taikomas koeficientas – 1,7.
Automobiliams kuriuose naudojamas mechaninis turbo įpūtimas (kompresorius) taikomas koeficientas –
1,4. Priverstinio įpūtimo sistema gali buti naudojama tik tokio tipo kokia buvo naudojama ant to variklio
bloko standartiniame automobilyje. Tai reiškia – jei variklis su tokiu bloku yra neturbininis jis turi tokiu ir
išlikti, jei standartin÷je versijoje naudojama išmetamosiomis dujomis varoma turbina – ją pakeisti
kompresoriumi arba bet kokia kita įpūtimo sistema draudžiama. Mechanin÷s įpūtimo sistemos
gamintojas laisvas. Pvz. “Garrett” kompresorių galima pakeisti į “KKK” ir atvirkščiai.
“Intercooler’is” – laisvas.
Tepimo sistema – laisva.
Kuro ir oro padavimo sistemos kaip ir jų išoriniai mechanizmai, radiatoriai – laisvos.
Kitų apribojimų varikliui n÷ra."

_________________
No Smoke - No Power


StandartinėParašytas: 21 Bir 2010, 22:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.09.29
Pranešimai:
31
Automobiliai:
E36 325,E36 320,E34 525ix
bachurs rašė:
nepyk, bet apie cilindrus nieko nematau:

"4.1.4 Variklis
Leidžiama pakeisti standartinį variklio bloką taip pat cilindrų galvutę į kitus to paties gamintojo standartinį
variklio bloką ir/ar cilindrų galvutę. Variklio bloką ir cilindrų bloką galima modifikuoti šalinant medžiagą,
bet originali forma ir originalus žym÷jimas turi išlikti.
Variklis turi išlikti originaliame variklio skyriuje. Alkūninio veleno ašies krypties keisti negalima.
Variklio darbo tūrį galima modifikuoti.
Kiti variklio komponentai – laisvi.
Įsiurbimo ir išmetimo kolektoriai – laisvi.
Turbo automobiliams (skaičiuojant darbinį tūrį) taikomas koeficientas – 1,7.
Automobiliams kuriuose naudojamas mechaninis turbo įpūtimas (kompresorius) taikomas koeficientas –
1,4. Priverstinio įpūtimo sistema gali buti naudojama tik tokio tipo kokia buvo naudojama ant to variklio
bloko standartiniame automobilyje. Tai reiškia – jei variklis su tokiu bloku yra neturbininis jis turi tokiu ir
išlikti, jei standartin÷je versijoje naudojama išmetamosiomis dujomis varoma turbina – ją pakeisti
kompresoriumi arba bet kokia kita įpūtimo sistema draudžiama. Mechanin÷s įpūtimo sistemos
gamintojas laisvas. Pvz. “Garrett” kompresorių galima pakeisti į “KKK” ir atvirkščiai.
“Intercooler’is” – laisvas.
Tepimo sistema – laisva.
Kuro ir oro padavimo sistemos kaip ir jų išoriniai mechanizmai, radiatoriai – laisvos.
Kitų apribojimų varikliui n÷ra."


4. Klasės :
1. “A1600” - Sportiniai automobiliai iki 1600cm3

2. Super Production (FIA ir nacionalinių federacijų homologuoti ar buvę homologuoti Super Production
automobiliai atitinkantys Baltijos žiedinių lenktynių čempionato (BaTCC) techninius reikalavimus su
išimtimis ilgų distancijų lenktynėms)
3. “A2000” - Sportiniai automobiliai nuo 1600 iki 2000cm3

4. “A3000” - Sportiniai automobiliai iki nuo 2000 iki 3000cm3

5. “A3000+” - Sportiniai automobiliai virš 3000cm3

6. GT (Porsche GT3 Cup, Porsche RSR, Ferrari Challenge, visi buvę ar dabar homologuoti FIA GT3
automobiliai, visi automobiliai su daugiau nei 6 cilindrų motorais, visi buvę ar dabar homologuoti FIA GT2
automobiliai (GT2 automobiliams nustatomi papildomi apribojimai).
7. “X1” – Eksperimentiniai (išskirtiniai) automobiliai
8. “D“ – Dyzeliai


StandartinėParašytas: 06 Lie 2010, 00:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.07.13
Amžius:
42
Pranešimai:
1108
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW
darbai nestovi vietoje. Viskas po truputi juda i prieki.

Nupirkti pastatomi wilwood pedalai, padarytas tepalo elemento kronsteinas, ausinimo bakelio kronsteinas bei pajungtas ausinimas. Pravesti laidai gaugems ir ideta panele


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 164 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery