Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
3er, blokiruote, zvyras https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=25&t=7247 |
Puslapis 1 iš 3 |
Autorius: | DViL [ 22 Vas 2006, 01:09 ] |
Pranešimo tema: | 3er, blokiruote, zvyras |
Paglvojau, kad cia butu i tema;-) Zodziu, ar reikalinga blokiruote ant zvyrkelio? Greiciau ? Girdejau ivairiu nuomoniu. O koks resursas tos blokiruotes? Kaip ja "taupyti"? Kuo didesnis skaicius perdavimo, tuo trumpesni begiai, nemaishau nieko? |
Autorius: | AndriuxaBmw [ 22 Vas 2006, 12:22 ] |
Pranešimo tema: | |
ant zvyro ant asfalto ji visad reikalinga ,kaip ja tausoti hmmm gal tiesiog priziureti ja (t.y keisti tepalus nevazineti su sudilusiais diskeliais ) del perdavimo tu teisus |
Autorius: | didzhej [ 22 Vas 2006, 14:02 ] |
Pranešimo tema: | |
Atsakysiu kaip siek tiek sportuojantis... net ziede lekti be blokiruotes galima, ne ka prasciau nei su ja! Zvyre, geriau, bet nereikia pamirsti ir posukiu, kur ji yra blogai - nes nukabina rata sukibusi (is posukio isejus, vel reikalinga abieju ratu sukibimas varant)... zodziu pliusu ir minusu yra. Apibendrinant: pliusas sukibime greitejant. |
Autorius: | AndriuxaBmw [ 22 Vas 2006, 14:12 ] |
Pranešimo tema: | |
nu nzn as tai dar pliusa matau kai ant zvyro po truputi užpakalis nuplysineja zymiai geriau ja pagauti su blokiruote (ne taip sutampo) |
Autorius: | didzhej [ 22 Vas 2006, 16:59 ] |
Pranešimo tema: | |
Jei taip galvoji, tai tu jau siek tiek daugiau advanced useris... eilinis to privalumo nesupras. Bet visais atvejais, tavo siknos nunesimas su blokiruote yra greitesnis nei be jos!!! Kurioje vietoje isijungia naturali kontrole (suprantama tau), ten jau kita daina prasideda, kaip isnaudosi privalumus blokiruotes ir AR isnaudosi. |
Autorius: | DViL [ 22 Vas 2006, 17:52 ] |
Pranešimo tema: | |
didzhej rašė: Atsakysiu kaip siek tiek sportuojantis...
net ziede lekti be blokiruotes galima, ne ka prasciau nei su ja! Zvyre, geriau, bet nereikia pamirsti ir posukiu, kur ji yra blogai - nes nukabina rata sukibusi (is posukio isejus, vel reikalinga abieju ratu sukibimas varant)... zodziu pliusu ir minusu yra. Apibendrinant: pliusas sukibime greitejant. Greitejant aishq daug laiko prarandi, bet hmn.. uzsiparinau zodziu. Dofke pvz su kiek % blokiruote vaziuoja? |
Autorius: | Sauberis [ 22 Vas 2006, 18:33 ] |
Pranešimo tema: | |
Girdejau kad M3 turi iki 100 proc. diferencialo blokiruote. Tai apie tai kalbate? Idomu tada ar cia automatiskai, ar galima paciam nusistatyti? Nes nepagaunu esmes tu 100 proc. Tiesiojoje is vietos turetu geriausiai startuoti, o ka tada posukiuose veikti? |
Autorius: | didzhej [ 22 Vas 2006, 19:06 ] |
Pranešimo tema: | |
100% blokiruote pas kartinga, pas masinas daugiau kaip 50% i gatve vaizuoti negalima - sudraskysi visas gumas, kebula ir pan. Realiai labai uztenka 25%, ka duoda org. BMW. Reguliuojamo iverzimo blokiruotes kainuoja belekiek pinigu, nezinau ar stock masinose kada nors stoves tokios. Reguliuojamos elektronika vis labiau plinta, bet tai "elektronika"... ir kaip ten dirba, dar tikrai, nezinau. |
Autorius: | didzhej [ 22 Vas 2006, 19:07 ] |
Pranešimo tema: | |
DViL rašė: Dofke pvz su kiek % blokiruote vaziuoja?
Itarium, kad pats Dovke nezino, bet ~30-40% turbut. |
Autorius: | Sauberis [ 22 Vas 2006, 22:27 ] |
Pranešimo tema: | |
Skaitau Autoreview NR 19(320). Raso apie naujausia M5. Kalbama apie M-diferenciala. Tipo visi senesni M automobiliai turejo, kaip ir pasakei 25% blokiruotes. Bet... sis naujausias jei rato sukimosi skirtumas didesnis nei 40aps/min - kazkokiais frikcionais blokuoja diferenciala iki galutiniu 100%... |
Autorius: | Sauberis [ 22 Vas 2006, 22:47 ] |
Pranešimo tema: | |
Blem kaip visada kazka girdejau, bet pasirodo truputi ne ten skambejo Na svarbu, kad yra toks M |
Autorius: | AndriuxaBmw [ 23 Vas 2006, 03:01 ] |
Pranešimo tema: | |
BMW.SauberF1Team rašė: Skaitau Autoreview NR 19(320). Raso apie naujausia M5. Kalbama apie M-diferenciala. Tipo visi senesni M automobiliai turejo, kaip ir pasakei 25% blokiruotes. Bet... sis naujausias jei rato sukimosi skirtumas didesnis nei 40aps/min - kazkokiais frikcionais blokuoja diferenciala iki galutiniu 100%...
na nzn gal jie snekejo apie torseno blokiruote kuri dirba nuo apkrovos |
Autorius: | AndriuxaBmw [ 23 Vas 2006, 03:03 ] |
Pranešimo tema: | |
didzhej rašė: 100% blokiruote pas kartinga, pas masinas daugiau kaip 50% i gatve vaizuoti negalima - sudraskysi visas gumas, kebula ir pan.
Realiai labai uztenka 25%, ka duoda org. BMW. Reguliuojamo iverzimo blokiruotes kainuoja belekiek pinigu, nezinau ar stock masinose kada nors stoves tokios. Reguliuojamos elektronika vis labiau plinta, bet tai "elektronika"... ir kaip ten dirba, dar tikrai, nezinau. 40% alpina, hardge ,M o taip va |
Autorius: | AndriuxaBmw [ 23 Vas 2006, 03:07 ] |
Pranešimo tema: | |
didzhej rašė: Jei taip galvoji, tai tu jau siek tiek daugiau advanced useris...
eilinis to privalumo nesupras. Bet visais atvejais, tavo siknos nunesimas su blokiruote yra greitesnis nei be jos!!! Kurioje vietoje isijungia naturali kontrole (suprantama tau), ten jau kita daina prasideda, kaip isnaudosi privalumus blokiruotes ir AR isnaudosi. nu nzn bet su blokiruote tu visa laika valdai ta siknos slidima ,o be jos tai ka as zinau vnz vejai kazkokie sukabins nesukabins ,o su lsd matai posuki iskart užpakalis pats uzsimeti kad valdyti ta slydima ,o nelauki kol tau užpakalis slyst prades |
Autorius: | didzhej [ 23 Vas 2006, 10:40 ] |
Pranešimo tema: | |
AndriuxaBmw rašė: 40% alpina, hardge ,M
o taip va Kuriuose modeliuose -labai noreciau isigyti :))) |
Puslapis 1 iš 3 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |