Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 21 Lap 2024, 23:09

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 18 Bal 2008, 22:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.16
Amžius:
44
Pranešimai:
110
Nuostabi zinia is uz atlanto =D> :arrow:

The American Le Mans Series is going to get a dose of Bavarian brilliance in 2009, as Bobby Rahal and David Letterman are teaming up to bring the fourth-generation M3 to the racing series. To properly battle the best competition in ALMS, BMW bumps the power quotient of its high-revving 4.0L V8 from 414 to 485 ponies, but brute force is just one facet of the M3's attack plan. The already outstanding chassis of the M3 has been further enhanced for the track, and weight has been reduced to make the deadly M even more nimble.
BMW also employed its extensive F1 knowledge into the M-racer, including computational fluid dynamics and wind tunnel analyses to make the carbon fiber-winged M3 slip freely through the air. BMW Motorsport is still tweaking the M3 racer in advance of the 2009 season, and the car will be taken through its paces by Andy Priaulx, Jorg Muller and Augusto Farfus of FIA World Touring Car Championship fame. Since the previous two generations of M3 hold six manufacturers championships in nine years of US sports car racing, we're guessing this baddest M3 ever will continue to be a handful for the competition. If it drives as well as it looks, Mr. Rahal should be a happy man.

Video is pristatymo:
http://www.youtube.com/watch?v=Pr37u4TRAos
http://www.youtube.com/watch?v=g5Ji2P07418

Nuotraukos =P~
Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 19 Bal 2008, 13:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.10.28
Amžius:
45
Pranešimai:
538
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 318is 89'
E36 318is 98'
E83 3.0d 07
siaip kanka, ir atrodo pimp, toli grazu dar iki seno GTR..


StandartinėParašytas: 19 Bal 2008, 13:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.07.08
Amžius:
38
Pranešimai:
207
Miestas:
Vilnius
nu neatrodo pimp. gal ir truputi yra "perkrovimo" detalem, bet visumoj sexy :P

_________________
Eat, sleep, BOOST


StandartinėParašytas: 19 Bal 2008, 15:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.10.28
Amžius:
45
Pranešimai:
538
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 318is 89'
E36 318is 98'
E83 3.0d 07
butent pimp, jokiu difuzoriu, spliteriu ir panasiu dalyku nera..


StandartinėParašytas: 19 Bal 2008, 19:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.02.06
Amžius:
48
Pranešimai:
29
Miestas:
Mažeikiai-Klaipėda
Automobiliai:
E46 330xd M57
O kam jam atrodyti gerai, po gatves (išskyrus ALMS serijos miestinius etapus :D) nevažinės.. Svarbu panašumas marketingistų džiaugsmui nuo standartinio M3 stipriai "neprasitrynęs", kas laimint leis dar labiau pagyvinti M3 prekybą ant US.
Tai taip gaunasi, kad važinėsis GT2 kategorijoj kartu su Fer 430 ir Por 911. Sunkūs laikai pono M.Salo ekipažui nusimato, baigsis gal pagaliau jo karaliavimas nesulaukiant rimtesnio pasipriešinimo..:)

_________________
E46 330xd touring 2002 M57


StandartinėParašytas: 19 Bal 2008, 23:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.03.24
Amžius:
39
Pranešimai:
712
Miestas:
Kaunas
romkasponka rašė:
siaip kanka, ir atrodo pimp, toli grazu dar iki seno GTR..


sutinku visu 110 procentu, tai paziuri i koki 1990 dtm, va ten tai masinu linijos, piktos pacios is saves o ne is stiklo audinio ziaunu :lol:

_________________
E34 525ix touring ex
E30 324 sedan ex
E39 530d touring
E30 328 mtech2 coupe


StandartinėParašytas: 20 Bal 2008, 12:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6969
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
stashas rašė:

sutinku visu 110 procentu, tai paziuri i koki 1990 dtm, va ten tai masinu linijos, piktos pacios is saves o ne is stiklo audinio ziaunu :lol:

visos sitos ziaunos turi savo paskirti ir jos ne siaip sau padarytos.cia ne kox kaimo tiurling kaip LT.viskas daryta oro tuneliuose ir t.t.

Graziai ir piktai atrodo =D>


StandartinėParašytas: 20 Bal 2008, 12:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.14
Amžius:
43
Pranešimai:
216
Miestas:
Vilnius/Kaunas
truputi tiesos yra ir truputi nesamone nusnekejai :) Tipo 1990 dtm tai jau ish skardos lankstydavo ane? :) Ar cia tiesiog tox audinio priesas esi? :) Idomu butu palyginti kaip trasoj stovetu 1990 dtm ir (anot taves) si stiklo audinio ziauna... Man ir paciam grazhu senieji piktieji modeliai, bet sakyt taip drasiai tokia egzpertishka nomone, kad shis bmw yra spoilera tuning ir visos detales tik del grozhio ir neatlieka savo darbo yra mazu maziausia juokinga ;)

stashas rašė:
sutinku visu 110 procentu, tai paziuri i koki 1990 dtm, va ten tai masinu linijos, piktos pacios is saves o ne is stiklo audinio ziaunu :lol:


StandartinėParašytas: 20 Bal 2008, 12:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.14
Amžius:
43
Pranešimai:
216
Miestas:
Vilnius/Kaunas
Paaiskink kodel tas daiktas po priekiniu buferiu (tixliau apatine buferio dalis, nes jos sulietos) negali atlikti atskirai uzdedamo spliterio efekto?

romkasponka rašė:
butent pimp, jokiu difuzoriu, spliteriu ir panasiu dalyku nera..


StandartinėParašytas: 20 Bal 2008, 13:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.16
Amžius:
44
Pranešimai:
110
stashas rašė:
sutinku visu 110 procentu, tai paziuri i koki 1990 dtm, va ten tai masinu linijos, piktos pacios is saves o ne is stiklo audinio ziaunu :lol:


Ar matei kiek tu stiklo audinio ziaunu turi dabartiniai DTM automobiliai? Ne? Tai pasiziurek :arrow:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Ar cia ir tik tiurlingas?


StandartinėParašytas: 20 Bal 2008, 15:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.10.28
Amžius:
45
Pranešimai:
538
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 318is 89'
E36 318is 98'
E83 3.0d 07
butent, toli grazau sitam aparatui iki GT. Siulau pasiziureti kaip atrodo kokie aston martin GT klases ir suprasit apie kas ash chia tauzyju..


StandartinėParašytas: 20 Bal 2008, 16:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.14
Amžius:
43
Pranešimai:
216
Miestas:
Vilnius/Kaunas
skaitau, kad jei sakai sawo nuomone tai ja ir pagrysk. Juk nei gincijaus nei ka, tiesiog uzhdaviau paprasta klausima kodel tas daigtas priekyje negali atlikti splitterio funkcijos, bet tu taip ir nesugebejai atsakyti. Tai taip isheina, kad bile parashyt beleka ir viskas. Tipo jei nepatiko dizainas tai jis ishkart patampa nefunkcionalus? Ar visi aerodinaminiai sprendimai turetu stoweti ties 1990metais ir nejudeti i prieki? Juk galima sakyt esi aerodinamikos specialistas sioks toks tai paaiskint tuomet normaliai, o ne kaip 16metis delfio komentatorius. ačiū :)

romkasponka rašė:
butent, toli grazau sitam aparatui iki GT. Siulau pasiziureti kaip atrodo kokie aston martin GT klases ir suprasit apie kas ash chia tauzyju..


StandartinėParašytas: 20 Bal 2008, 22:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.16
Amžius:
44
Pranešimai:
110
truputi dar info apie sita ''zveriuka'' :

Technical Specifications BMW M3 Race Version.

Weight: 2,535 lbs./1150 kg

Tank capacity: 29 gallons/110 Liters

Chassis/body: Unitary construction steel body with welded safety cell made of extremely rigid precision steel tubing; safety fuel tank in CRP sandwich tray; pneumatic four-stamp jack system

Aerodynamics: Front fenders, rear apron, hood, roof, trunk lid, rear wing, front wings, and flared rear wheel arches in CRP

Transmission: Carbon fiber clutch with hydraulic central slave cylinder;
6-speed sequential racing transmission with straight-cut, unsynchronized gears;
additional oil/air cooler; quick shift system with ignition cut-out controlled by shifting force; mechanical limited slip differential with additional oil/air cooler

Front axle: Based on production version, with increased wheel caster angle, enlarged track width and enhanced wheel camber; five-way adjustable shock absorbers; tubular stabilizer bar

Rear axle: Based on production version, with enlarged track width and enhanced wheel camber; five-way adjustable shock absorbers, tubular stabilizer bar

Front brake system: Six-piston aluminum brake calipers, inner-vented grey-cast iron brake disks 15.0 in./380mm in diameter

Rear brake system: Four-piston aluminum brake calipers, grey-cast iron brake disk, 13.1 in./332mm in diameter

Steering: Rack and pinion steering with electro-hydraulic power

Wheels: Aluminum wheels, 18 inches

BMW P65 Engine.

Type: Eight cylinder, V-configuration

Capacity: 3999 cc

Bore x stroke: 92 x 75.2 mm/3.62 x 2.96 in.

Max. output: approx. 485 bhp

Max. torque: approx. 368 lb-ft/500 Nm

Cylinder block: Aluminum cylinder block construction with bed plate lower section

Crankshaft: Steel crankshaft

Pistons: Forged skirt pistons

Conrods: High-performance steel

Cylinder head: Aluminum DOHC (Double Over Head
Camshaft); four valves per cylinder

Valve train: Four overhead chain-driven camshafts, valve actuation via rocker arms

Intake system: Eight throttle valves, made of CRP with load-charge optimized ram tubes

Exhaust system: Headers, mufflers

Fuel system: Single cylinder multi-point injection

Lubrication: Dry sump lubrication

Cooling: Water/air cooler and oil/water heat exchanger

Electrics/Electronics.

Engine management: BMW Motorsport ECU 408 with two high-performance micro-processors; Individual cylinder injection and ignition;
BMW Motorsport Lambda Controller
Pit speed limiter, Quick Shift function;
Engine data memory system

Energy management: Electric energy management and monitoring with BMW Motorsport POWER400 control unit,
networking of all sensors and actuators through bus system

Wiring harness: Weight optimized

Ignition coil: Eight high-performance pencil coils with integrated ignition drivers

Spark plugs: High-performance spark plugs

Cockpit: Free programmable LCD Display with integrated shift indicators

Steering wheel: Quick release multi-function steering wheel w/ integrated display unit.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis


StandartinėParašytas: 20 Bal 2008, 22:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.29
Amžius:
53
Pranešimai:
248
man atrodo kad Porschas gaus per sonus !!!!

_________________
Racing is the lifestyle, everything before and after it's just waiting period.


StandartinėParašytas: 20 Bal 2008, 23:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6969
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
oi lexim lexim :mrgreen: =D>


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 37 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery