Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=25&t=58950 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | didzhej [ 22 Sau 2009, 12:52 ] |
Pranešimo tema: | LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai |
Jei dar nespejote mamatyti viso interneto. Greita nuoroda i tech.reikalavimus. Rasite cia: http://forum.xtra.lt/viewtopic.php?f=48&t=14321 |
Autorius: | Rolandas [ 22 Sau 2009, 13:01 ] |
Pranešimo tema: | Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai |
didzhej rašė: Jei dar nespejote mamatyti viso interneto. Greita nuoroda i tech.reikalavimus. Rasite cia: http://forum.xtra.lt/viewtopic.php?f=48&t=14321 O gal ir kalendorius koks nors preliminarus jau aiškus? |
Autorius: | romkasponka [ 22 Sau 2009, 13:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai |
didzhej rašė: Jei dar nespejote mamatyti viso interneto. Greita nuoroda i tech.reikalavimus. Rasite cia: http://forum.xtra.lt/viewtopic.php?f=48&t=14321 siaip lygtais viskas faina! nesupratau kodel tokiose liberaliuose reikalavimuose galinio balkio modifikacijios draudziamos? |
Autorius: | didzhej [ 22 Sau 2009, 15:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai |
Nezinau gudrumo, bet turbut delto, kad nepradetu daryti visokiu 'reguliuojamu' pakabu. Dabar reikes reguluoti 'pjaunant/virinant' ir uzdazant dazais ir graviteksu su purvu |
Autorius: | romkasponka [ 23 Sau 2009, 02:08 ] |
Pranešimo tema: | Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai |
didzhej rašė: Nezinau gudrumo, bet turbut delto, kad nepradetu daryti visokiu 'reguliuojamu' pakabu. Dabar reikes reguluoti 'pjaunant/virinant' ir uzdazant dazais ir graviteksu su purvu NU tai pasidarius reguliuojama truputi padangos ilgiau gyventu. Ekonomija (juk krize dabar)! |
Autorius: | didzhej [ 23 Sau 2009, 12:26 ] |
Pranešimo tema: | Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai |
O kiek kainuotu pasidaryt? sulygikime. Beje, kiek laiko nereiketu reguliuot, jei daryt kaip as sakau? --- turbut iki avarijos, arba kontakto. Taigi, mano vs.tavo - pigiau. |
Autorius: | romkasponka [ 23 Sau 2009, 12:41 ] |
Pranešimo tema: | Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai |
didzhej rašė: O kiek kainuotu pasidaryt? sulygikime. Beje, kiek laiko nereiketu reguliuot, jei daryt kaip as sakau? --- turbut iki avarijos, arba kontakto. Taigi, mano vs.tavo - pigiau. Detales kainuoja apie ~200Lt plius suvirinti viska i vietas... Nesupratau truputi del avarijos.... Po avarijos tai gali tekti ir kebula ismesti. |
Autorius: | DViL [ 23 Sau 2009, 18:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai |
romkasponka rašė: NU tai pasidarius reguliuojama truputi padangos ilgiau gyventu. Ekonomija (juk krize dabar)! Padangos ilgiau gyventu?:) Tu cia juokais ar rimtai parasei? visu pirma - mashina taptu zymiai greitesne, jeigu butu imanoma paregulioti pagal trasa, visu antra - ~200lt? Turi nemokama suvedimu stenda? Turi trasa bandymams "po ranka"? |
Autorius: | romkasponka [ 23 Sau 2009, 20:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai |
DViL rašė: Padangos ilgiau gyventu?:) Tu cia juokais ar rimtai parasei? visu pirma - mashina taptu zymiai greitesne, jeigu butu imanoma paregulioti pagal trasa, visu antra - ~200lt? Turi nemokama suvedimu stenda? Turi trasa bandymams "po ranka"? As rimtai parasiau. Padarius teisinga isvertima padangos tikrai ilgiau gyventu. O kiek tu trasu turime? Galima pagalvoti, kad 10 Suvedimo milijona kartu irgi nereikia daryti. Kaip suprantu kiekvienas save gerbiantis sportininkas suvedima ir taip pries kiekvienas gonkes darosi? Isvertimui stendo tikrai nereikia. |
Autorius: | didzhej [ 24 Sau 2009, 18:23 ] |
Pranešimo tema: | Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai |
Padangos kas etapa keiciamos- visai iki veinos vietos kiek jos ten ilgiau laikys. Po visko, jos geriausiu atveju treniruotems. Taigi- ilgaamziskumas iki vienos vietos~! |
Autorius: | romkasponka [ 24 Sau 2009, 18:38 ] |
Pranešimo tema: | Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai |
didzhej rašė: Padangos kas etapa keiciamos- visai iki veinos vietos kiek jos ten ilgiau laikys. Po visko, jos geriausiu atveju treniruotems. Taigi- ilgaamziskumas iki vienos vietos~! Tipo jei du etapus laikys tai jau blogai? Koks tada motyvas priekyje leisti reguliuoti? |
Autorius: | DViL [ 26 Sau 2009, 12:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai |
Tu galvoji, kad pagal skaiciukus is interneto pavyks suregulioti pakaba? Reikia tikrai daug bandymu matuojant laika, matuojant padangu temperaturas. Ne taip viskas paprasta, kaip atrodo nedarius:) Zodziu tikrai ne 200Lt. Vien vienas bandymas Kaciargoje tiek kainuoja minimum! |
Autorius: | didzhej [ 26 Sau 2009, 12:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai |
romkasponka rašė: Tipo jei du etapus laikys tai jau blogai? Koks tada motyvas priekyje leisti reguliuoti? Antra etapa vaziuoti su tomis pat padangomis nera gerai, jos jau ne tos kaip naujos - delto, noredamas tureti geresni grip'a desi naujas. (as ta bandziau pasakyt) imho: Prieki nepadaryk suvedimo ir posukyje po tiesiosios jei ne griovi, tai ant stogo. |
Autorius: | Supergreitis [ 28 Sau 2009, 02:43 ] |
Pranešimo tema: | Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai |
romkasponka teisingai sako- reikia butinai gala pasidaryt, nors jis ir standartiskai nesireguliuoja (daug kas net neziuri ant stendo ka rodo galui) o stipriai suzeminus ten buna baisu! apie matavimus ir testavimus jau nekalbu, bet ten reik atstatyti bent iki normalaus suprantamo suvedimo ir isvertimo! o kas del 200lt ir bandymo Kacerginej- tai valanda vazinejimo Kacergoj manau kainuoja 500lt! |
Autorius: | didzhej [ 28 Sau 2009, 10:51 ] |
Pranešimo tema: | Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai |
atsimeni kaip darei gala, virindamas? taip butu pigiau,a? |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |