Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=25&t=58950 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | didzhej [ 22 Sau 2009, 12:52 ] |
Pranešimo tema: | LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai |
Jei dar nespejote mamatyti viso interneto. Greita nuoroda i tech.reikalavimus. Rasite cia: http://forum.xtra.lt/viewtopic.php?f=48&t=14321 |
Autorius: | Rolandas [ 22 Sau 2009, 13:01 ] |
Pranešimo tema: | Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai |
didzhej rašė: Jei dar nespejote mamatyti viso interneto. Greita nuoroda i tech.reikalavimus. Rasite cia: http://forum.xtra.lt/viewtopic.php?f=48&t=14321 O gal ir kalendorius koks nors preliminarus jau aiškus? |
Autorius: | romkasponka [ 22 Sau 2009, 13:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai |
didzhej rašė: Jei dar nespejote mamatyti viso interneto. Greita nuoroda i tech.reikalavimus. Rasite cia: http://forum.xtra.lt/viewtopic.php?f=48&t=14321 siaip lygtais viskas faina! nesupratau kodel tokiose liberaliuose reikalavimuose galinio balkio modifikacijios draudziamos? |
Autorius: | didzhej [ 22 Sau 2009, 15:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai |
Nezinau gudrumo, bet turbut delto, kad nepradetu daryti visokiu 'reguliuojamu' pakabu. Dabar reikes reguluoti 'pjaunant/virinant' ![]() ![]() |
Autorius: | romkasponka [ 23 Sau 2009, 02:08 ] |
Pranešimo tema: | Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai |
didzhej rašė: Nezinau gudrumo, bet turbut delto, kad nepradetu daryti visokiu 'reguliuojamu' pakabu. Dabar reikes reguluoti 'pjaunant/virinant' ![]() ![]() NU tai pasidarius reguliuojama truputi padangos ilgiau gyventu. Ekonomija (juk krize dabar)! |
Autorius: | didzhej [ 23 Sau 2009, 12:26 ] |
Pranešimo tema: | Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai |
O kiek kainuotu pasidaryt? ![]() Beje, kiek laiko nereiketu reguliuot, jei daryt kaip as sakau? --- turbut iki avarijos, arba kontakto. Taigi, mano vs.tavo - pigiau. |
Autorius: | romkasponka [ 23 Sau 2009, 12:41 ] |
Pranešimo tema: | Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai |
didzhej rašė: O kiek kainuotu pasidaryt? ![]() Beje, kiek laiko nereiketu reguliuot, jei daryt kaip as sakau? --- turbut iki avarijos, arba kontakto. Taigi, mano vs.tavo - pigiau. Detales kainuoja apie ~200Lt plius suvirinti viska i vietas... Nesupratau truputi del avarijos.... Po avarijos tai gali tekti ir kebula ismesti. |
Autorius: | DViL [ 23 Sau 2009, 18:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai |
romkasponka rašė: NU tai pasidarius reguliuojama truputi padangos ilgiau gyventu. Ekonomija (juk krize dabar)! Padangos ilgiau gyventu?:) Tu cia juokais ar rimtai parasei? visu pirma - mashina taptu zymiai greitesne, jeigu butu imanoma paregulioti pagal trasa, visu antra - ~200lt? ![]() |
Autorius: | romkasponka [ 23 Sau 2009, 20:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai |
DViL rašė: Padangos ilgiau gyventu?:) Tu cia juokais ar rimtai parasei? visu pirma - mashina taptu zymiai greitesne, jeigu butu imanoma paregulioti pagal trasa, visu antra - ~200lt? ![]() As rimtai parasiau. Padarius teisinga isvertima padangos tikrai ilgiau gyventu. O kiek tu trasu turime? Galima pagalvoti, kad 10 ![]() |
Autorius: | didzhej [ 24 Sau 2009, 18:23 ] |
Pranešimo tema: | Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai |
Padangos kas etapa keiciamos- visai iki veinos vietos kiek jos ten ilgiau laikys. Po visko, jos geriausiu atveju treniruotems. Taigi- ilgaamziskumas iki vienos vietos~! |
Autorius: | romkasponka [ 24 Sau 2009, 18:38 ] |
Pranešimo tema: | Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai |
didzhej rašė: Padangos kas etapa keiciamos- visai iki veinos vietos kiek jos ten ilgiau laikys. Po visko, jos geriausiu atveju treniruotems. Taigi- ilgaamziskumas iki vienos vietos~! Tipo jei du etapus laikys tai jau blogai? ![]() |
Autorius: | DViL [ 26 Sau 2009, 12:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai |
Tu galvoji, kad pagal skaiciukus is interneto pavyks suregulioti pakaba? Reikia tikrai daug bandymu matuojant laika, matuojant padangu temperaturas. Ne taip viskas paprasta, kaip atrodo nedarius:) Zodziu tikrai ne 200Lt. Vien vienas bandymas Kaciargoje tiek kainuoja minimum! |
Autorius: | didzhej [ 26 Sau 2009, 12:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai |
romkasponka rašė: Tipo jei du etapus laikys tai jau blogai? ![]() Antra etapa vaziuoti su tomis pat padangomis nera gerai, jos jau ne tos kaip naujos - delto, noredamas tureti geresni grip'a desi naujas. (as ta bandziau pasakyt) imho: Prieki nepadaryk suvedimo ir posukyje po tiesiosios jei ne griovi, tai ant stogo. |
Autorius: | Supergreitis [ 28 Sau 2009, 02:43 ] |
Pranešimo tema: | Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai |
romkasponka teisingai sako- reikia butinai gala pasidaryt, nors jis ir standartiskai nesireguliuoja (daug kas net neziuri ant stendo ka rodo galui) o stipriai suzeminus ten buna baisu! apie matavimus ir testavimus jau nekalbu, bet ten reik atstatyti bent iki normalaus suprantamo suvedimo ir isvertimo! o kas del 200lt ir bandymo Kacerginej- tai valanda vazinejimo Kacergoj manau kainuoja 500lt! ![]() |
Autorius: | didzhej [ 28 Sau 2009, 10:51 ] |
Pranešimo tema: | Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai |
atsimeni kaip darei gala, virindamas? taip butu pigiau,a? |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |