Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=25&t=58950
Puslapis 12

Autorius:  didzhej [ 22 Sau 2009, 12:52 ]
Pranešimo tema:  LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai

Jei dar nespejote mamatyti viso interneto.
Greita nuoroda i tech.reikalavimus.

Rasite cia:
http://forum.xtra.lt/viewtopic.php?f=48&t=14321

Autorius:  Rolandas [ 22 Sau 2009, 13:01 ]
Pranešimo tema:  Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai

didzhej rašė:
Jei dar nespejote mamatyti viso interneto.
Greita nuoroda i tech.reikalavimus.

Rasite cia:
http://forum.xtra.lt/viewtopic.php?f=48&t=14321

O gal ir kalendorius koks nors preliminarus jau aiškus?

Autorius:  romkasponka [ 22 Sau 2009, 13:36 ]
Pranešimo tema:  Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai

didzhej rašė:
Jei dar nespejote mamatyti viso interneto.
Greita nuoroda i tech.reikalavimus.

Rasite cia:
http://forum.xtra.lt/viewtopic.php?f=48&t=14321


siaip lygtais viskas faina! nesupratau kodel tokiose liberaliuose reikalavimuose galinio balkio modifikacijios draudziamos?

Autorius:  didzhej [ 22 Sau 2009, 15:36 ]
Pranešimo tema:  Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai

Nezinau gudrumo, bet turbut delto, kad nepradetu daryti visokiu 'reguliuojamu' pakabu.
Dabar reikes reguluoti 'pjaunant/virinant' :) ir uzdazant dazais ir graviteksu su purvu :D

Autorius:  romkasponka [ 23 Sau 2009, 02:08 ]
Pranešimo tema:  Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai

didzhej rašė:
Nezinau gudrumo, bet turbut delto, kad nepradetu daryti visokiu 'reguliuojamu' pakabu.
Dabar reikes reguluoti 'pjaunant/virinant' :) ir uzdazant dazais ir graviteksu su purvu :D


NU tai pasidarius reguliuojama truputi padangos ilgiau gyventu. Ekonomija (juk krize dabar)!

Autorius:  didzhej [ 23 Sau 2009, 12:26 ]
Pranešimo tema:  Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai

O kiek kainuotu pasidaryt?
:) sulygikime.
Beje, kiek laiko nereiketu reguliuot, jei daryt kaip as sakau? --- turbut iki avarijos, arba kontakto.
Taigi, mano vs.tavo - pigiau.

Autorius:  romkasponka [ 23 Sau 2009, 12:41 ]
Pranešimo tema:  Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai

didzhej rašė:
O kiek kainuotu pasidaryt?
:) sulygikime.
Beje, kiek laiko nereiketu reguliuot, jei daryt kaip as sakau? --- turbut iki avarijos, arba kontakto.
Taigi, mano vs.tavo - pigiau.


Detales kainuoja apie ~200Lt plius suvirinti viska i vietas...

Nesupratau truputi del avarijos.... Po avarijos tai gali tekti ir kebula ismesti.

Autorius:  DViL [ 23 Sau 2009, 18:15 ]
Pranešimo tema:  Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai

romkasponka rašė:
NU tai pasidarius reguliuojama truputi padangos ilgiau gyventu. Ekonomija (juk krize dabar)!


Padangos ilgiau gyventu?:) Tu cia juokais ar rimtai parasei? visu pirma - mashina taptu zymiai greitesne, jeigu butu imanoma paregulioti pagal trasa, visu antra - ~200lt? :mrgreen: Turi nemokama suvedimu stenda? Turi trasa bandymams "po ranka"?

Autorius:  romkasponka [ 23 Sau 2009, 20:11 ]
Pranešimo tema:  Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai

DViL rašė:
Padangos ilgiau gyventu?:) Tu cia juokais ar rimtai parasei? visu pirma - mashina taptu zymiai greitesne, jeigu butu imanoma paregulioti pagal trasa, visu antra - ~200lt? :mrgreen: Turi nemokama suvedimu stenda? Turi trasa bandymams "po ranka"?


As rimtai parasiau. Padarius teisinga isvertima padangos tikrai ilgiau gyventu. O kiek tu trasu turime? Galima pagalvoti, kad 10 :) Suvedimo milijona kartu irgi nereikia daryti. Kaip suprantu kiekvienas save gerbiantis sportininkas suvedima ir taip pries kiekvienas gonkes darosi? Isvertimui stendo tikrai nereikia.

Autorius:  didzhej [ 24 Sau 2009, 18:23 ]
Pranešimo tema:  Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai

Padangos kas etapa keiciamos- visai iki veinos vietos kiek jos ten ilgiau laikys.
Po visko, jos geriausiu atveju treniruotems.

Taigi- ilgaamziskumas iki vienos vietos~!

Autorius:  romkasponka [ 24 Sau 2009, 18:38 ]
Pranešimo tema:  Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai

didzhej rašė:
Padangos kas etapa keiciamos- visai iki veinos vietos kiek jos ten ilgiau laikys.
Po visko, jos geriausiu atveju treniruotems.

Taigi- ilgaamziskumas iki vienos vietos~!


Tipo jei du etapus laikys tai jau blogai? ;) Koks tada motyvas priekyje leisti reguliuoti?

Autorius:  DViL [ 26 Sau 2009, 12:14 ]
Pranešimo tema:  Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai

Tu galvoji, kad pagal skaiciukus is interneto pavyks suregulioti pakaba? Reikia tikrai daug bandymu matuojant laika, matuojant padangu temperaturas. Ne taip viskas paprasta, kaip atrodo nedarius:) Zodziu tikrai ne 200Lt. Vien vienas bandymas Kaciargoje tiek kainuoja minimum!

Autorius:  didzhej [ 26 Sau 2009, 12:36 ]
Pranešimo tema:  Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai

romkasponka rašė:

Tipo jei du etapus laikys tai jau blogai? ;) Koks tada motyvas priekyje leisti reguliuoti?


Antra etapa vaziuoti su tomis pat padangomis nera gerai, jos jau ne tos kaip naujos - delto, noredamas tureti geresni grip'a desi naujas. (as ta bandziau pasakyt)
imho: Prieki nepadaryk suvedimo ir posukyje po tiesiosios jei ne griovi, tai ant stogo.

Autorius:  Supergreitis [ 28 Sau 2009, 02:43 ]
Pranešimo tema:  Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai

romkasponka teisingai sako- reikia butinai gala pasidaryt, nors jis ir standartiskai nesireguliuoja (daug kas net neziuri ant stendo ka rodo galui) o stipriai suzeminus ten buna baisu! apie matavimus ir testavimus jau nekalbu, bet ten reik atstatyti bent iki normalaus suprantamo suvedimo ir isvertimo!
o kas del 200lt ir bandymo Kacerginej- tai valanda vazinejimo Kacergoj manau kainuoja 500lt! :)

Autorius:  didzhej [ 28 Sau 2009, 10:51 ]
Pranešimo tema:  Re: LZLC 2009, BMW 3 klasės techniniai reikalavimai

atsimeni kaip darei gala, virindamas?
taip butu pigiau,a?

Puslapis 12 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/