Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

Kelios nuotraukos, apie auto ruosima.
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=25&t=2690
Puslapis 13

Autorius:  didzhej [ 22 Bir 2005, 10:06 ]
Pranešimo tema:  Kelios nuotraukos, apie auto ruosima.

http://www.jovarauskas.net/index.php?vi ... anguage=lt

Dariau viska kuo pigiau, efektas kaip sudejus labai daug pinigu...

Papildomas stabilizatorius - 20 Lt
Sutvirtinimo detales - 2x3.60 Lt
Stabilizatorius galinis - 20 Lt
Grandine (1 metras) - 5.90 Lt
Stabdziu diskai - ~250 Lt
Kaladeles priekines - 80 Lt (noretusi brangesniu)
Kaladeles galines - ~40EUR

Darbai: 100 Lt
p.s. turbut nieko nepamirsau pamineti

Autorius:  Įtariu_BITES [ 22 Bir 2005, 10:11 ]
Pranešimo tema: 

taupos variantas? :)

Autorius:  didzhej [ 22 Bir 2005, 10:15 ]
Pranešimo tema: 

greiciau jau saulute... bet nieko geriau nejo sugalvoti.
Vienintelis kur norejosi daugiau pinigu isleisti - stabdziu kaladeles priekines, bet kadangi Pagid tikrai efektyvios - nutariau nelaukti.

EBC stabdziu reikes laukti nuo 1-2 sav. :(

Del stabilizatoriu sakyciau taip net geriau - nes viena tikrai "kieta" padaryti neimanoma, buvome pagamine - neuzteko. Uzsakyti Bilshtein ... oioi :(

Galine "grandinele" labai placiai buvo naudojama raliuose- nuotrauku turiu kur gamyklines BMW komandos naudojo tokias, kad spyruokles nekristu sokinejant. O man labai aktualu, pas mane eiga didele amortiko - jis kaip ne kaip dar nuo ralio laiku likes - 3 metai tarnauja. Gris pusbrolis priversiu padaryti ziedui amortikus ;)

Ir visa kita, kaip nuotraukose matosi.
Beje, didelis ačiū Ericsson uz 1/2 kokybes nuotraukas :)

Autorius:  Sauberis [ 22 Bir 2005, 18:49 ]
Pranešimo tema: 

Donatai, kaip zinau pas tave M3 pakaba. Ar ziauriai brangus sis daiktas? Nez ziuriu ir finansine prasme nusimanai technikoje :wink:

Autorius:  didzhej [ 22 Bir 2005, 22:37 ]
Pranešimo tema: 

320is uztaisytas 325 m-tech suspension - realiai beveik tas pats kaip pas 325...
skiriasi tik amortizatoriai (kietumas), pas mane jau seniai perdaryta, kad dirbtu kaip tikri sportiniai ;)
priekinis stabilizatorius, paderinta, kad daugiau laikytu- varzybose belekoks standartinis netinka - ralyje dar kesti galima, bet kur ziedas su slick padangomis - nifiga, issuka kebula nerealiai.
Ir dar kartais pasitaiko, kad M-tech stato iscentrinius silentblokus, arba pilnavidurius.
Zodziu, ko reikia, galima derinti is eilinio 318 ;)

Autorius:  Alex [ 23 Bir 2005, 08:41 ]
Pranešimo tema: 

Gerb. DJ,
Ar realu vazioti rali su standartine 325 pakaba ar juokingai atrodis.

Autorius:  Baubbas [ 23 Bir 2005, 09:05 ]
Pranešimo tema: 

Alex rašė:
Gerb. DJ,
Ar realu vazioti rali su standartine 325 pakaba ar juokingai atrodis.


Manyčiau tai priklauso kas per ralis, jei tai mėgėjiškas ir nebandant siekti labai aukštų rezultatų tai lėk ir vargo nematyk, jei nori kažko rimčiau tai ir mašiną reikia ruošti rimtai :)

Autorius:  didzhej [ 23 Bir 2005, 09:33 ]
Pranešimo tema: 

Alex rašė:
Gerb. DJ,
Ar realu vazioti rali su standartine 325 pakaba ar juokingai atrodis.


Realu.
Tik suvokima apie standartus reikia pasikeisti, siek tiek.... pvz jei nori tikrai iki galo vaziuoti su amortikais- perdaryk juos. Pakaba kaip po nesikeicia, tik amortizatoriai sukieteja ir gal siek tiek reikia kilsteleti masina.
Dar reikia nepamirsti ne tik karterio apsaugos - kas yra labai labai reikalinga, bet ir benzino bako - kiek raliu vaziavau, tiek kartu ir benzo bakus po to keisdavau.

Autorius:  Alex [ 23 Bir 2005, 10:18 ]
Pranešimo tema: 

didzhej rašė:
Alex rašė:
Gerb. DJ,
Ar realu vazioti rali su standartine 325 pakaba ar juokingai atrodis.


Realu.
Tik suvokima apie standartus reikia pasikeisti, siek tiek.... pvz jei nori tikrai iki galo vaziuoti su amortikais- perdaryk juos. Pakaba kaip po nesikeicia, tik amortizatoriai sukieteja ir gal siek tiek reikia kilsteleti masina.
Dar reikia nepamirsti ne tik karterio apsaugos - kas yra labai labai reikalinga, bet ir benzino bako - kiek raliu vaziavau, tiek kartu ir benzo bakus po to keisdavau.

Mano nuomone karterio apsauga pas galingesnius (6 cil) BMW auto ir paprastam vaziavimui geras daiktas, nes labai jau tas karteris atviras.
O kas su baku atsitinka, pramusa ? Tai supratau irgi apsauga montuot reikia?

Autorius:  didzhej [ 23 Bir 2005, 16:32 ]
Pranešimo tema: 

Tiek karterio, tiek bako apsauga min is 5mm aliuminio/doralio turi buti padaryta.

Baka kaip pramusa, tai dar blogiau nei karteris - ten tik uzges motoras ir viskas, o kaip baka... oioi. Net nenoriu galvoti, kad raudonas gaidys savo liezuviu LAIZYTI masina ir mane joje gali! :)

Autorius:  DViL [ 27 Bir 2005, 00:10 ]
Pranešimo tema: 

Alex rašė:
Gerb. DJ,
Ar realu vazioti rali su standartine 325 pakaba ar juokingai atrodis.


Aukscio uztenka, kietumo - ne. Po tramplinu gali neatlaikyti variklio apsauga, duslintuvas... Plius per duobes nerealu su tokiu svoriu ir minksta pakaba pravaziuoti...
Ruosiant E30 raliui butini punktai:
1. Kieti amortizatoriai (galima bandyti restauroti, kazkam uztenka, kazkam ne, imho geriau pas Kupsta gaminti)
2. Variklio apsauga, kur apsaugotu ne tik karteri, bet ir nors kiek vairo koloneles traukes.
3. Degalu bako apsauga (manau gali uztekti tik is stiklo pluosto, nuo astriu akmenu)
4. Duslintuvo tvirtinimas
5. Stabdziu skystis DOT 5.1 ir kaladeles "ne is Tanagros":-)
6. Na gal dar tikrai verta pritvirtinti su troseliais galine pakaba, kad spyruokles po tramplino neiskrisu.

O visa kita pas BMW E30 ir taip patikimai padaryta;-) Pradziai uzteks. Kur planuoji startuoti?

Autorius:  DViL [ 27 Bir 2005, 00:13 ]
Pranešimo tema:  Re: Kelios nuotraukos, apie auto ruosima.

Darbai 100lt? O kas dare? ne darbo metu?
Nes... daznai susiduriu su problema, kad sunku meistrui paaiskinti, kad ralis [CENZŪRA]! ir taip reikia!:-) Meistrai nestandartiniu darbu bijo.. o pas mane kartais nera galimybiu paciam kazka pavirinti ir pan.

Autorius:  Alex [ 27 Bir 2005, 09:19 ]
Pranešimo tema: 

DViL rašė:
Alex rašė:
Gerb. DJ,
Ar realu vazioti rali su standartine 325 pakaba ar juokingai atrodis.


Aukscio uztenka, kietumo - ne. Po tramplinu gali neatlaikyti variklio apsauga, duslintuvas... Plius per duobes nerealu su tokiu svoriu ir minksta pakaba pravaziuoti...
Ruosiant E30 raliui butini punktai:
1. Kieti amortizatoriai (galima bandyti restauroti, kazkam uztenka, kazkam ne, imho geriau pas Kupsta gaminti)
2. Variklio apsauga, kur apsaugotu ne tik karteri, bet ir nors kiek vairo koloneles traukes.
3. Degalu bako apsauga (manau gali uztekti tik is stiklo pluosto, nuo astriu akmenu)
4. Duslintuvo tvirtinimas
5. Stabdziu skystis DOT 5.1 ir kaladeles "ne is Tanagros":-)
6. Na gal dar tikrai verta pritvirtinti su troseliais galine pakaba, kad spyruokles po tramplino neiskrisu.

O visa kita pas BMW E30 ir taip patikimai padaryta;-) Pradziai uzteks. Kur planuoji startuoti?

Nu cia planai labai tolimi,bet vistiek ačiū uz info.
Gal zinot kur galima rast techninius reikalavimus masinai paruostai raliui arba krosui? Apsauginio karkaso isdestimas, storis ir pan. , priesgaisrine apsauga

Autorius:  didzhej [ 27 Bir 2005, 10:16 ]
Pranešimo tema: 

tech.reikalavimai -> LASF.lt puslapyje
apie saugos lankus
cia jau geriau paciam ranku nekisti ir burtu nedaryti, labai nefaina butu ziureti nuotraukas is ralio, kur netinkamas lankas avarijos metu perdure vairuotoja/sturmana... fee-mle.
Juos deda profai is spec.vamzdzio ir tegul tai daro ir uz tai gauna pinigus.
Beje, nera taip brangu.. 325 siai dienai dar daugiau kainuoja nei pilni lankai su sertifikatu!

Autorius:  didzhej [ 27 Bir 2005, 10:17 ]
Pranešimo tema:  Re: Kelios nuotraukos, apie auto ruosima.

DViL rašė:
Darbai 100lt? O kas dare? ne darbo metu?
Nes... daznai susiduriu su problema, kad sunku meistrui paaiskinti, kad ralis žalia rūta! ir taip reikia!:-) Meistrai nestandartiniu darbu bijo.. o pas mane kartais nera galimybiu paciam kazka pavirinti ir pan.


Kaip tau reikes, tu tik paskambink- oK?
:)

Puslapis 13 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/