Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
minimali lankų konfigūracija žiedui https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=25&t=103341 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | Taspas [ 04 Spa 2011, 13:05 ] |
Pranešimo tema: | minimali lankų konfigūracija žiedui |
Kokia yra fia homologuota minimali lankų konfigūracija žiedui? |
Autorius: | ArturasM6 [ 04 Spa 2011, 22:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: minimali lankų konfigūracija žiedui |
http://www.lasf.lt/files/2011m_projekta ... 202011.pdf bet cia labai minimalus su jais beveik niekur neleis vaziuot |
Autorius: | Taspas [ 14 Spa 2011, 09:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: minimali lankų konfigūracija žiedui |
O kad važiuot žiede šitų neužtenka. Skaičiau tuos FIA 253J, bet ten labai jau daug variantų, tai nelabai suprantu, kokios konfigūracijos reikia minimaliai, nes nesinori labai daug svorio prisidėt. Dar klausimas, ar T45 ar 4130 vamzdžius naudoti lankams, t.y kokie jų pliusai ir minusai? |
Autorius: | kazla [ 14 Spa 2011, 10:24 ] |
Pranešimo tema: | Re: minimali lankų konfigūracija žiedui |
Taspas rašė: O kad važiuot žiede šitų neužtenka. Skaičiau tuos FIA 253J, bet ten labai jau daug variantų, tai nelabai suprantu, kokios konfigūracijos reikia minimaliai, nes nesinori labai daug svorio prisidėt.Dar klausimas, ar T45 ar 4130 vamzdžius naudoti lankams, t.y kokie jų pliusai ir minusai? Radai kur svori taupyti... Dek pilnos konfiguracijos lankus ir nesuk galvos, nes ir paciam saugiau bus ir kebulas tures bent kazkokia isliekamaja verte. |
Autorius: | Taspas [ 14 Spa 2011, 15:00 ] |
Pranešimo tema: | Re: minimali lankų konfigūracija žiedui |
Tai klausimas ir buvo, kokia reikalinga konfigūracija, ten nėra 1 vienintelio pilno varianto. Jei neskaitei pats ir nežinai kokia ta pilna konfigūracija, ir nesupranti, kodėl taupomas svoris, tiesiog praleisk šią sporto skiltį, yra kitų neblogų, pvz humoro skyrelis, perku/parduodu ir panašiai... (no offense) |
Autorius: | kazla [ 15 Spa 2011, 12:51 ] |
Pranešimo tema: | Re: minimali lankų konfigūracija žiedui |
Nieko asmenisko, bet zinau apie saugos lankus si bei ta, teko susidurti, bet nesigilinkime. As siulau isideti tokia konfiguracija: http://www.afganasirko.lt/images/brezinys.gif ir galesi vaziuoti bet kur, be to ir kebula su tokiais lankais galesi veliau parduoti/paruosti i bet kokia automobiliu sporto saka. Kitaip sakant nebus ismesti pinigai veltui. Kas is to, kad isidesi "Mini ziedui" tinkama minimalia lanku konfiguracija? Ka darysi paskui su ta masina jei pasikeis planai? Cia tik mano, asmenine, nuomone, bet geriau detis tokius lankus, kurie universalus visoms sporto sakoms. Isidejai ir pamirsai. |
Autorius: | Taspas [ 15 Spa 2011, 18:58 ] |
Pranešimo tema: | Re: minimali lankų konfigūracija žiedui |
Mašina konkrečiai FastLap'ui, Fast Race'ui ir, ko gero, žiedui (ir mini žiedui gal). O kadangi svoris man labai aktualus dalykas, tai nei vieno vamzdžio be reikalo nenorėčiau dėti. Ačiū už nuorodą. Bet ar ten nėra kartais bereikalingas kryžius keleivio durims ir gale ne per daug kažko? Stogui reikalingas kryžius ar tik 1 vamzdis? |
Autorius: | ArturasM6 [ 18 Spa 2011, 22:24 ] |
Pranešimo tema: | Re: minimali lankų konfigūracija žiedui |
Taspas rašė: Mašina konkrečiai FastLap'ui, Fast Race'ui ir, ko gero, žiedui (ir mini žiedui gal). O kadangi svoris man labai aktualus dalykas, tai nei vieno vamzdžio be reikalo nenorėčiau dėti. Ačiū už nuorodą. Bet ar ten nėra kartais bereikalingas kryžius keleivio durims ir gale ne per daug kažko? Stogui reikalingas kryžius ar tik 1 vamzdis? taupo gramus ruosiasi vaziuot greitai o lankus normalius det nenori gal kamikadze koks busi? dek tik normalius ir nemundravok geriau is kitu vietu kg rankiok bet ne nuo lanku tik |
Autorius: | Taspas [ 21 Spa 2011, 16:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: minimali lankų konfigūracija žiedui |
T45 vamzdžiai lankams. Minimali konfigūracija tam, kad žinočiau kurie būtini. Kodėl jau iškart blogai???? Kodėl nurašot iškart į blogus? Čia pavydas ar kas??? Beja, koks turi būti sienelės storis T45 plienui? Irgi 2mm ? |
Autorius: | kazla [ 22 Spa 2011, 11:23 ] |
Pranešimo tema: | Re: minimali lankų konfigūracija žiedui |
Taspas rašė: T45 vamzdžiai lankams. Minimali konfigūracija tam, kad žinočiau kurie būtini. Kodėl jau iškart blogai???? Kodėl nurašot iškart į blogus? Čia pavydas ar kas??? Beja, koks turi būti sienelės storis T45 plienui? Irgi 2mm ? Blogai yra tai, kad: a) taupai ten kur kalba eina apie sveikata ir gyvybe; b) sudejes ne pilnos konfiguracijos lankus sumazini isliekamaja kebulo verte bei galimybe ruosti auto kitoms automobiliu sporto sakoms. Pavydo cia nei laso, cia tik patarimai is patirties. |
Autorius: | Rolkis [ 22 Spa 2011, 11:31 ] |
Pranešimo tema: | Re: minimali lankų konfigūracija žiedui |
Pritarsiu Kazla Esu matęs, kai sportinis automobilis patiria avarija ir tik gerų lankų dėka, pilotas išlipo be įbrėžimo ( iš automobilio mažai jau kas liko, nes vertėsi ore net ). P.s viskas vyko žiede |
Autorius: | Markius [ 22 Spa 2011, 11:41 ] |
Pranešimo tema: | Re: minimali lankų konfigūracija žiedui |
Taspas rašė: T45 vamzdžiai lankams. Minimali konfigūracija tam, kad žinočiau kurie būtini. Kodėl jau iškart blogai???? Kodėl nurašot iškart į blogus? Čia pavydas ar kas??? Beja, koks turi būti sienelės storis T45 plienui? Irgi 2mm ? tu gal čia geriau paskaitinek. http://forum.xtra.lt/ |
Autorius: | Taspas [ 24 Spa 2011, 11:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: minimali lankų konfigūracija žiedui |
kazla rašė: Blogai yra tai, kad: a) taupai ten kur kalba eina apie sveikata ir gyvybe; b) sudejes ne pilnos konfiguracijos lankus sumazini isliekamaja kebulo verte bei galimybe ruosti auto kitoms automobiliu sporto sakoms. Pavydo cia nei laso, cia tik patarimai is patirties. a) dar kartą klausiu kodėl blogai. Kalbant apie sveikatą/gyvybę, tai planuojama dėti lankus, tik klausimas buvo kokia minimali konfigūracija, su kuria galima dalyvauti žiedinėse lenktynėse tam, kad galima būtų sudėti minimalią oficialią konfigūraciją nieko nepraleidžiant ir papildomus vamzdžius kėbului sutvirtinti. Taigi niekaip nesuprantu kodėl blogai? b) ar išvis nors užsiminta buvo apie nepilną konfigūraciją? Klausimas buvo kokia reikalinga lankų konfigūracija žiedinėms lenktynėms Lietuvoje pagal FIA ir LASF reikalavimus. Nenoriu dėti nei vieno nereikalingo vamzdžio, todėl ir klausiu, nes reikalingi lankai konkrečiam atutomobiliui, taigi bendrinė minimali lankų konfigūracija + tam konkrečiam automobiliui kėbulo sutvirtinimui reikalingi papildomi vamzdžiai. |
Autorius: | danats [ 24 Spa 2011, 12:55 ] |
Pranešimo tema: | Re: minimali lankų konfigūracija žiedui |
negi taip sunku pavartyti reikiamus dokumentus. http://www.lasf.lt/files/RALIS/reglamen ... a_2008.pdf 13 puslapis bet ten dar reikia keliu vamzdziu.kai vesi dejikui pasakysi kad minimalius tau ir sudes minimalius kad tiktu i zieda ir viskas. ir kitas reikalas jei klausineji kad butu kuo maziau kanalizacijos tai tau tavo sveikata tikrai nerupi. |
Autorius: | kazla [ 24 Spa 2011, 14:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: minimali lankų konfigūracija žiedui |
a) oficialiai, tai nera blogai, bet kalbant ne oficialiai, tai cia tas pats kaip pirktis kartingini kombinezona ir aiskinti, kad jis tiek pat atsparus ugniai kaip ir raliui ar ziedui skirtas kombinezonas. Aiskinti galima ir oficialiai busi teisus, bet degdamas nelabai noretum vilketi ruba, kuris tik 20 sekundziu atsparus atvirai ugniai... Tas pats ir su lankais, gali isideti minimalia konfiguracija ir vaziuoti, duos Dievas, tai ir ilgai vaziuosi, bet pasipylus i kelia medziams ar kitoms aplinkybems, kurios itakos automobilio vertimasi, tai taip pat noretum turbut, kad tave saugotu maksimalios konfiguracijos lankai, 6 tasku dirzai ir sedyne su "ausim"... Paprasciau sakant tu planuoji teisingai, bet kai kalba eina apie sauguma, tai ten nera tokiu savoku kaip "pigiau", "maziau", "gal", "turbut", "turetu", todel daryk iskart viska taip kaip pataria seni vilkai. b) "Danats" idejo teisinga nuoroda, kurioje aiskiai viskas aprasyta ir parodyta (nuorodoje i zodeli "RALIS" nekreipti demesio). |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |