Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Vas 2025, 20:53

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 310 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 21  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 04 Rgp 2007, 11:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.27
Amžius:
43
Pranešimai:
614
Miestas:
Vilnius
romkasponka rašė:
shiaip pagal FIA kryzius uz nugaros nera privalomas..


Privalomas nuo atrodo 2004m antras kryzius.


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2007, 11:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.04
Pranešimai:
389
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36/8-MCoupe'99-(šventė)
E46-330d'01-(šeima)
E36-328i'96-(reikalai)
E30-325i'88-(žiedas)
romkasponka rašė:
Kodel butent tokia schema? shiaip pagal FIA kryzius uz nugaros nera privalomas..

Shiaip kiek iziuriu tai lankai labai tesingai sudeti, t.y. suremti i galinio balkio tvirtinimus ir i stakanus galinius.

Tik duryse kryzius kazkoks zemokas regis, ar chia specialiai taip?

Priekyje kryzius ant stakanu padarytas ar ne?


Sita schema nera tokia, kaip visi daro - cia truputi mano priburta - sakykim, kad eksperimentine. jau matau nekuriu praktiniu sunkumu - pvz salmu uz sedyniu i krepsi sumesti neiseis...

kryzius uz nugaros yra privalomas jau nuo 2002 metu, va dokumentas http://argent.fia.com/web/fia-public.ns ... rt_253.pdf 11/19 puslapyje parodytos ivairiu metu minimalios konfiguracijos. o nuo 2007 sausio minimalus rekalavimai yra dar didesni, bet jie kazkodel nenupaise minimalios 2007m metu schemos. bet dokumente galima rasti, kas dar yra privaloma nuo siu metu.

kryziaus duryse aukstis negali buti didesnis negu puse duru angos aukscio, o minimalus nenurodytas. aukstesnis yra gal saugesnis soninio smugio atveju ir duoda daugiau standumo. bet as nenorejau, kad man jis trukdytu alkunei ir trukdytu laipioti, todel prasiau padaryti toki zemesni. kai sitas kryzius aukstas, kartais neimanoma ilipti/islipti is automobilio nenuemus vairo. nenorejau to. automobili turi sugebeti palikti per 5s

del atremeimo i galinius "stakanus", taip norejau ir butu viskas gerai, jeigu.... dabar daryciau kitaip. beda tame, kad galiniai "stakanai" yra gana silpni - juos reiketu ispjauti ir suvirinti naujus tvirtesnius.

priekyje tarp "stakanu" yra tik prisukamas lenktas vamzdis toks...


Prikabinti failai:
_IMG_1536.JPG
_IMG_1536.JPG [ 107.39 KiB | Peržiūrėta 10362 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 04 Rgp 2007, 13:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.27
Amžius:
43
Pranešimai:
614
Miestas:
Vilnius
Nepamirsk, kad greiciausiai kebulas turetu likti standartiniu:)
Beje, kodel ne aliuminine rasporke? Nors pas tavo mashina privales daug sverti (matau 325i? ne 318is?), bet ne geriau, kad svoris gale butu?


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2007, 15:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.10.28
Amžius:
45
Pranešimai:
538
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 318is 89'
E36 318is 98'
E83 3.0d 07
DViL rašė:
romkasponka rašė:
shiaip pagal FIA kryzius uz nugaros nera privalomas..


Privalomas nuo atrodo 2004m antras kryzius.


Nemaishyk ralio su ziedu, ok? ;)

http://argent.fia.com/web/fia-public.ns ... penelement


Paskutinį kartą redagavo romkasponka 04 Rgp 2007, 15:40. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 04 Rgp 2007, 15:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.10.28
Amžius:
45
Pranešimai:
538
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 318is 89'
E36 318is 98'
E83 3.0d 07
jei tu apie
Cars homologated before 01/01/2002 :
The cage must have one of the diagonal members defined by
Drawings 253-4, 253-5, 253-6. The orientation of the diagonal may
be reversed.
In the case of Drawing 253-6, the distance between the two
mountings on the bodyshell/chassis must not be greater than
300mm.
Members must be straight and may be removable.
The upper end of the diagonal must join the main rollbar no further
than 100 mm from its junction with the backstay, or the backstay
no more than 100 mm from its junction with the main rollbar (see
Drawing 253-52 for the measurement).
The lower end of the diagonal must join the main rollbar or the
backstay no further than 100 mm from the mounting foot (except
for the case of Drawing 253-6).
Cars homologated as from 01/01/2002 :
The cage must have two diagonal members on the main rollbar
according to Drawing 253-7.
Members must be straight and may be removable.
The lower end of the diagonal must join the main rollbar no further
than 100 mm from the mounting foot (see Drawing 253-52 for the
measurement).
The upper end of the diagonal must join the main rollbar no further
than 100 mm from its junction with the backstay.

Tai BMW E30 yra homologuotas ar tik ne kokiais 1985 metais?


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2007, 15:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.27
Amžius:
43
Pranešimai:
614
Miestas:
Vilnius
romkasponka rašė:
Nemaishyk ralio su ziedu, ok? ;)


na cia gal tiksliau Vaitkus pasakytu, bet manau FIA kazkoks ten spraipsnis del saugos lanku galioja visom sportinem mashinom, niekur nemaciau atksiru reikalavimu ziedui arba raliui, o gal klystu? Gali buti tik papildomuose nuostatuose atkiru varzybu skirtumai, gal DTM ir WTCC dar daugiau reikalauja vamzdziu.
Beje, deti lankus reiktu taip, kad veliau (jeigu del dideliu islaidu nesusirinks klase) mashina galima butu panaudoti ant zvyro, arba parduoti ralistams;)


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2007, 15:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.10.28
Amžius:
45
Pranešimai:
538
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 318is 89'
E36 318is 98'
E83 3.0d 07
skaityk chia http://argent.fia.com/web/fia-public.ns ... penelement

Jus ten skaitos raliui taikomus reikalavimus..


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2007, 16:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.10.28
Amžius:
45
Pranešimai:
538
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 318is 89'
E36 318is 98'
E83 3.0d 07
VĖJS rašė:
del atremeimo i galinius "stakanus", taip norejau ir butu viskas gerai, jeigu.... dabar daryciau kitaip. beda tame, kad galiniai "stakanai" yra gana silpni - juos reiketu ispjauti ir suvirinti naujus tvirtesnius.


tai jei jie suremti i stakano virshu tai ji tik ir reikia sustiprinti.


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2007, 17:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.04
Pranešimai:
389
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36/8-MCoupe'99-(šventė)
E46-330d'01-(šeima)
E36-328i'96-(reikalai)
E30-325i'88-(žiedas)
DViL rašė:
romkasponka rašė:
Nemaishyk ralio su ziedu, ok? ;)


na cia gal tiksliau Vaitkus pasakytu, bet manau FIA kazkoks ten spraipsnis del saugos lanku galioja visom sportinem mashinom, niekur nemaciau atksiru reikalavimu ziedui arba raliui, o gal klystu? Gali buti tik papildomuose nuostatuose atkiru varzybu skirtumai, gal DTM ir WTCC dar daugiau reikalauja vamzdziu.
Beje, deti lankus reiktu taip, kad veliau (jeigu del dideliu islaidu nesusirinks klase) mashina galima butu panaudoti ant zvyro, arba parduoti ralistams;)


skirtumai minimalus - dokumente 253 punkte 8.3.2.3 lenteleje parasyta "with co-driver" ir "without co-driver" - ziede nereikia kryziaus virs galvos (uztenka diagonales) ir nereikia nieko duru arkoje, kur niekas nesedi.


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2007, 17:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.04
Pranešimai:
389
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36/8-MCoupe'99-(šventė)
E46-330d'01-(šeima)
E36-328i'96-(reikalai)
E30-325i'88-(žiedas)
romkasponka rašė:
skaityk chia http://argent.fia.com/web/fia-public.ns ... penelement

Jus ten skaitos raliui taikomus reikalavimus..


mes skaitome dokumenta 253. tavo nurodytame 261 nieko konkreciai apie saugos lankus nera, iskyrus konkrecia nuoroda, kad skaityti dokumenta 253, punkta 8:
"6.4 Safety cage. A safety cage complying with Article 253-8 of Appendix J is compulsory."


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2007, 17:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.04
Pranešimai:
389
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36/8-MCoupe'99-(šventė)
E46-330d'01-(šeima)
E36-328i'96-(reikalai)
E30-325i'88-(žiedas)
DViL rašė:
Nepamirsk, kad greiciausiai kebulas turetu likti standartiniu:)
Beje, kodel ne aliuminine rasporke? Nors pas tavo mashina privales daug sverti (matau 325i? ne 318is?), bet ne geriau, kad svoris gale butu?


kad nieko gi nepadariau kebului... nenuemiau metalo - tik pridejau. apie ka tu? "rasporke" taip pigiau gavosi :) be to dauguma E30 "rasporkiu", kurias lengva nusipirkti, man vistiek nepatika. tai kam moketi didelius pinigus uz tai kas nepatinka? :) zinau tik viena gera - Racing Dynamics gamybos, bet ta dar brangesne ir plius dar is "shatu" reik siustis. galima cia is aliuminio virinti, bet ai... :)
del motoro dar nezinau, greiciausiai bus M42.
maciau LASFas idejo klases reikalavimus i savo www, bet ten dar nera lenteles su varikliais ir minimaliu svoriu kiekvienam varikliui...


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2007, 19:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.10.28
Amžius:
45
Pranešimai:
538
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 318is 89'
E36 318is 98'
E83 3.0d 07
VĖJS rašė:
romkasponka rašė:
skaityk chia http://argent.fia.com/web/fia-public.ns ... penelement

Jus ten skaitos raliui taikomus reikalavimus..


mes skaitome dokumenta 253. tavo nurodytame 261 nieko konkreciai apie saugos lankus nera, iskyrus konkrecia nuoroda, kad skaityti dokumenta 253, punkta 8:
"6.4 Safety cage. A safety cage complying with Article 253-8 of Appendix J is compulsory."


Tai shita ash ir noriu pasakyti, kad ziede taikomi liberalesni reikalavimai lankams, o kryzius uz nugaros daznai trukdo atsitraukti sedyne atgal tiek kiek noretusi..

Minimalus reikalavimai gaunasi tokie....
Paveikslėlis

Antra, tuose reikalavimuose lankai i pakabos tvirtinimo vieta gali remtis tik vienu vamzdziu, o pastaruosiuose gali remtis ir penki..


StandartinėParašytas: 04 Rgp 2007, 21:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
47
Pranešimai:
2529
Miestas:
Vilnius
blin, svarbiausiai reikalai pajudetu... o ten jau ir tech.ir ne.tech galima bus priderinti.


StandartinėParašytas: 05 Rgp 2007, 13:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.04
Pranešimai:
389
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36/8-MCoupe'99-(šventė)
E46-330d'01-(šeima)
E36-328i'96-(reikalai)
E30-325i'88-(žiedas)
romkasponka rašė:
Tai shita ash ir noriu pasakyti, kad ziede taikomi liberalesni reikalavimai lankams, o kryzius uz nugaros daznai trukdo atsitraukti sedyne atgal tiek kiek noretusi..


keistokas cia gincas gaunasi ir visai nereikalingas...
* girdejau ir as tokiu kalbu, kad ziedui galima daryti kazko maziau. bet neradau dokumentu. tikrai perkaiciau FIA dokumentus ir niekur nemaciau to liberalumo - aiskiai parasyta, kas privalo buti, ka galima deti papildomai ir ko gali nebuti ziede (jau minejau anksciau);
* zmones, kurie turi licencijas homologuoti saugos lankus, yra gerai susipazine su FIA ir su LASF reikalavimais - jie sumontavo man saugos lankus ir as esu patenkintas ju darbu;
* cia kalbama apie savo paties sauguma - tas gincytinas kryzius man atrodo labai svarbus, butinas;
* nedarau automobilio ziedui - jis vaziuos, kur nores;
* man kryzius netrukdo atitraukti sedyne - kryzius ivirintas virs to "laipto" galinei sedynei. tavo mineta problema dazniau padaroma sedanuose, bet tai tik per nepagalvojima irengiant ta kryziu ties duru statramsciu - o juk niekas netrukdo stumti ji atgal... aisku buna dideliu zmoniu ir jiems gal reikia kazkokiu specifiniu sprendimu, bet tik ne saugumo saskaita.

piesinuka, tai visai netinkama pridejai - nei vienos diagonales - "trikampiavime" yra visa tvirtumo esme, o tame piesinelyje nera nei vieno trikampio. speju, kad turejai galvoje kazka tokio Paveikslėlis - cia Sparco lankai BMW E30 - clubman motorsport cage - raso, kad tipo FIA approved - tokius turiu kitame automobilyje, bet nebuvo su jais jokio homologacijos dokumento - su jais vaziavome 1003km - Ciutele juos pravardziavo "tiuninginiais" :)

taigi, kai darysi savo - priimsi savo sprendimus... :)


StandartinėParašytas: 05 Rgp 2007, 18:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.10.28
Amžius:
45
Pranešimai:
538
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E30 318is 89'
E36 318is 98'
E83 3.0d 07
Taigi chia ne ginchas, man pachiam idomu. Ta ideta schema, kuri prisegta, yra nurodyta 261 doke ir todel jis visai tinkamas.

Jei remtis LASF ishverstu 253

8.3.2.1.1 Įstrižinis elementas:
Automobiliai, homologuoti iki 2002 01 01:
Rėmai privalo turėti vieną iš įstrižinių elementų, pavaizduotų brėžiniuose 253-4, 253-5, 253-6. Jų orientacija gali būti atvirkštinė.
253-6 brėžinio atveju atstumas tarp dviejų tvirtinimų prie kėbulo ar važiuoklės neturi būti didesnis kaip 300 mm.
Elementai privalo būti tiesūs ir gali būti nuimami.
Viršutinis įstrižainės galas privalo jungtis prie pagrindinio lanko ne toliau kaip 100 mm nuo sujungimo su spyriu arba spyris turi jungtis su pagrindiniu lanku toliau kaip 100 mm nuo sujungimo su įstrižaine vietos (matavimui žr. brėž. 253-52).
Apatinis įstrižainės galas privalo jungtis prie pagrindinio lanko arba spyrio ne toliau kaip 100 mm nuo jų tvirtinimo padų (išskyrus atvejį brėž. 253-6)

Paveikslėlis


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 310 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 21  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery