Pailsejau, galima ir papasakoti: BMW rasosi su W gale:))) Aprasymas is forumo (deja, neturiu lietuvisko srifto): "Automobilis raliui buvo paruostas jau savaite pries rali, paskutine savaite buvo daromos paskutines smulkmenos: montuojamos padangos, tvirtinama sturmano koju atrama, keiciami tepalai ir pan. Todel nakti pries rali pavyko pamiegoti. Penktadieni ryte buvo registracja ir mandatine komisija, vieta - poilsio baze Trasalis Trakuose. Veliau treniruote (stenogramos susirasymas ir tikrinimas, kiekviena GR leidziama pravaziuoti po du kartus). Visa savaite lyjo, todel keliai buvo baisus - purvas, balos, kaikur miskuose dideles duobes. Reikejo surasyti 4 dopus (~100km), pavargom nerealiai, nes pas mane jau dingo iprotis per keliu metu pertrauka, o sturmanui tai buvo pirmos rimtesnes varzybos. Ta pacia diena vyko technine komisija - tikrino saugumo iranga: sedynes, ju tvirtinimus, dirzu tvirtinimus, homologacijas ir pan. Praejom greitai be problemu. Nors kaikuriems uzdraude startuoti. Vakare susikrovem technicka, pasirodo musu komanda neblogai pasiruosusi: buvo net generatorius 220v, kompresorius ir net suvirinimo aparatas! Planuojam dar pirkti irengini mashinai plauti. Susikrovem viska i Multivan`a ir apie 22.00 isvaziavom miegoti. Nors ne, sturmanas dar turejo paruosti sumustinius ir karsta arbata (bausme uz mazesni dalyvavima ruosiant mashina paskutinias dienas ) Lenktyniu diena ryte atsibudau kaip visada 30 min iki zadintuvo, nors tai buvo ankstyvas rytas (gal pas visus taip pries varzybas?). Ralio atidarymas buvo tuose paciuose Trakuose. Po starto (musu startas buvo 9.58) isvaziavom link pirmo greicio ruozo. Startavau labai neskubiai, nes padangos neisbandytos, bijojau pridaryti klaidu dar nepagavus lenktyniu tempo. Tas pats buvo ir antrame greicio ruoze. Beje, del duobiu kaikuriuos greiciu ruozus sutrumpino ~20%. Jau pirmuose greicio ruozuose keli ekipazai nusirase arba sugedo. Serviso zonoje turejom 30 min., isvalem ratlankius nuo zvyro, patikrinom skyscius, slegi padanguose, isvalem langus, remontuotis nereikejo. Antra karta vaziuojant pirmus greicio ruozus padidinau greiti, nes isitikinau, kad naujos zvyrines padangos tikrai stabiliai ir prognozuojamai laiko kelia! O stabdziai Ferodo DS3000 tikrai stabdo!:) Bet laikai beveik nepagerejo - GR1 laikas pagerejo tik 0.2 sek, o GR2 pablogejo vos ne 20 sek. Veliau suzinojau, kad tas pats gavosi ir pas visus kitus dalyvius, matyt del sugedusios kelio dangos. Po GR4 buvo B lygos ralio II etapo finisas, tolimesni ruozai - jau SASK Ralio-sprinto. Kaikurie, kas atvaziavo del B lygos etapo susikrove daiktus ir isvaziavo namo. Likusieji turejo pusantros valandos serviso. Mums remontuotis vel nereikejo, isplovem mashina ir nuejom benrauti su kitais ekipazais. As pavalgiau sumustiniu, nors tikriausiai to nereikejo daryti - nes patrauke ant miego. Nors kaip tik greicio ruozai lauke sudetingesni ir ilgesni. Startavom GR5 ir GR6, iskart pastebejau, kad keli posukiai realiai letesni, negu stenogramoje (per susirasyma jau buvome siek tiek pavarge), todel nerizikavau, taciau vistiek vienoje vietoje padariau klaidele ir teko stipriai ir nevaldomai stabdyti mashina. Keliai buvo ismalti, kaikur didziuliai akmenys, balos. Kelis kartus stipriai trenkiausi su dugnu. Pradejo kaisti variklis (matyt del apsaugos nepakanka ventiliacijos), teko jungti peciuka. Langai neatsidaro (lankai trukdo), todel siek tiek buvo karstoka Na bet nieko, zmones gi ir Dakare dalyvavo be kondishkiu! Paskutiniame servise vienintelis rastas gedimas - sparnuote sieke ausinimo vamzdi, laiku pastebejome, sutvarkem kol nepradejo leisti. GR7 be nuotykiu, bet su mano megstamiausiais tramplinais ir pasokimais:) Netoli nuo GR8 starto buvo tokia ~30 metru tiesioji, tramplinas ir iskart vidutinis posukis i kaire. Aplink buriavosi zmones, kazka pradejau jausti negero. Ir teisingai -del kazkokiu priezasciu (didelis greitis, vezes, didelis akmuo isorineje trajektorijoje ar nereikalingas stabdymas) islekiau is trasos nuo nemazo slaito. Aplink metesi jau kelios apverstos mashinos. Mane isgelbejo tai, kad nesistengiau jau isimineti posukio, o istiesinau vaira ir nusokau tiesiai nuo kalno. Nusileidau stipriai, i desiniu kampu i dideli akmeni (kaip koks 6 cilindru variklis), pakibau priekiu zemyn. Pabandziau pavaziuoti, bet aishq ratai net nesieke zemes, jau galvojau lipti is mashinos, bet pribego ziurovai ir isstume mane, tiksliau net isnese! Grizus i trasa net nesitikejo, kad ratai nenusimontavo, vairo trauke netruko ir mashina net vairuojasi:) Gerai kad nepataupiau ant sportiniu ratlankiu, standartiniai tokio smugio neatlaikytu. Toje pacioje vietoje baige varzybas net 7 ekipazai. Finise patebejom, kad visos variklio pagalves plyso, variklis atsireme i radijatoriu, namo grizome jau ant troso. Va toks va buvo ralis. Pagaliau as grizau i Lietuvos ralio pasauleli:)" Per si rali kazkaip daug mashinu suduzo, daug kas nefinisavo. Gal del dideles pertraukos... Siandien nulekiau i ta vieta, kur nusirasem (pamastyti kodel tai ivyko) ir radau kelias sveikas detales - ortaki ir plastikini dekoratyvini sijona:) Reziume ralio - reikia kazka daryti su perdavimu, nes posukiai imami arba 2 begiu ant ribotuvo arba 3 begiu ant netraukianciu apsuku. I kalniuka ant 3 begio apsukos krenta... Mashina turi buti greitesne... Nes taip pavojinga vaziuoti - bandant kazkaip greiciau iveikti GR`us tenka nestabdyti pries posuki, kad nereiketu jungti antro begio, naudoti visa kelio plota. Zymiai saugiau butu su siek tiek galingesniu varikliu. Va toks va buvo ralis. Pagaliau as grizau i si pasauli:)
Prikabinti failai: |
![IMG_1570.JPG](./download/file.php?id=15845)
IMG_1570.JPG [ 106.52 KiB | Peržiūrėta 9421 kartus(ų) ]
|
![IMG_1571.JPG](./download/file.php?id=15846)
IMG_1571.JPG [ 72.96 KiB | Peržiūrėta 9427 kartus(ų) ]
|
Paskutinį kartą redagavo DViL 21 Bal 2008, 22:57. Iš viso redaguota 3 kartus.
|