Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 12 Gru 2024, 01:01

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 39 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 22 Bir 2005, 10:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
47
Pranešimai:
2529
Miestas:
Vilnius
http://www.jovarauskas.net/index.php?vi ... anguage=lt

Dariau viska kuo pigiau, efektas kaip sudejus labai daug pinigu...

Papildomas stabilizatorius - 20 Lt
Sutvirtinimo detales - 2x3.60 Lt
Stabilizatorius galinis - 20 Lt
Grandine (1 metras) - 5.90 Lt
Stabdziu diskai - ~250 Lt
Kaladeles priekines - 80 Lt (noretusi brangesniu)
Kaladeles galines - ~40EUR

Darbai: 100 Lt
p.s. turbut nieko nepamirsau pamineti


StandartinėParašytas: 22 Bir 2005, 10:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.22
Amžius:
44
Pranešimai:
1944
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 320 M50 91' sedanas
Skype:
marius_darbe
taupos variantas? :)

_________________
Greitai važiuosi - lėtai neš...


StandartinėParašytas: 22 Bir 2005, 10:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
47
Pranešimai:
2529
Miestas:
Vilnius
greiciau jau saulute... bet nieko geriau nejo sugalvoti.
Vienintelis kur norejosi daugiau pinigu isleisti - stabdziu kaladeles priekines, bet kadangi Pagid tikrai efektyvios - nutariau nelaukti.

EBC stabdziu reikes laukti nuo 1-2 sav. :(

Del stabilizatoriu sakyciau taip net geriau - nes viena tikrai "kieta" padaryti neimanoma, buvome pagamine - neuzteko. Uzsakyti Bilshtein ... oioi :(

Galine "grandinele" labai placiai buvo naudojama raliuose- nuotrauku turiu kur gamyklines BMW komandos naudojo tokias, kad spyruokles nekristu sokinejant. O man labai aktualu, pas mane eiga didele amortiko - jis kaip ne kaip dar nuo ralio laiku likes - 3 metai tarnauja. Gris pusbrolis priversiu padaryti ziedui amortikus ;)

Ir visa kita, kaip nuotraukose matosi.
Beje, didelis ačiū Ericsson uz 1/2 kokybes nuotraukas :)


StandartinėParašytas: 22 Bir 2005, 18:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2004.09.15
Amžius:
42
Pranešimai:
2104
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E28 M535i DC71
Donatai, kaip zinau pas tave M3 pakaba. Ar ziauriai brangus sis daiktas? Nez ziuriu ir finansine prasme nusimanai technikoje :wink:

_________________
E28 Mobile Club


StandartinėParašytas: 22 Bir 2005, 22:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
47
Pranešimai:
2529
Miestas:
Vilnius
320is uztaisytas 325 m-tech suspension - realiai beveik tas pats kaip pas 325...
skiriasi tik amortizatoriai (kietumas), pas mane jau seniai perdaryta, kad dirbtu kaip tikri sportiniai ;)
priekinis stabilizatorius, paderinta, kad daugiau laikytu- varzybose belekoks standartinis netinka - ralyje dar kesti galima, bet kur ziedas su slick padangomis - nifiga, issuka kebula nerealiai.
Ir dar kartais pasitaiko, kad M-tech stato iscentrinius silentblokus, arba pilnavidurius.
Zodziu, ko reikia, galima derinti is eilinio 318 ;)


StandartinėParašytas: 23 Bir 2005, 08:41 
  
 
 
Gerb. DJ,
Ar realu vazioti rali su standartine 325 pakaba ar juokingai atrodis.


StandartinėParašytas: 23 Bir 2005, 09:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.13
Amžius:
48
Pranešimai:
610
Miestas:
Ryga
Alex rašė:
Gerb. DJ,
Ar realu vazioti rali su standartine 325 pakaba ar juokingai atrodis.


Manyčiau tai priklauso kas per ralis, jei tai mėgėjiškas ir nebandant siekti labai aukštų rezultatų tai lėk ir vargo nematyk, jei nori kažko rimčiau tai ir mašiną reikia ruošti rimtai :)


StandartinėParašytas: 23 Bir 2005, 09:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
47
Pranešimai:
2529
Miestas:
Vilnius
Alex rašė:
Gerb. DJ,
Ar realu vazioti rali su standartine 325 pakaba ar juokingai atrodis.


Realu.
Tik suvokima apie standartus reikia pasikeisti, siek tiek.... pvz jei nori tikrai iki galo vaziuoti su amortikais- perdaryk juos. Pakaba kaip po nesikeicia, tik amortizatoriai sukieteja ir gal siek tiek reikia kilsteleti masina.
Dar reikia nepamirsti ne tik karterio apsaugos - kas yra labai labai reikalinga, bet ir benzino bako - kiek raliu vaziavau, tiek kartu ir benzo bakus po to keisdavau.


StandartinėParašytas: 23 Bir 2005, 10:18 
  
 
 
didzhej rašė:
Alex rašė:
Gerb. DJ,
Ar realu vazioti rali su standartine 325 pakaba ar juokingai atrodis.


Realu.
Tik suvokima apie standartus reikia pasikeisti, siek tiek.... pvz jei nori tikrai iki galo vaziuoti su amortikais- perdaryk juos. Pakaba kaip po nesikeicia, tik amortizatoriai sukieteja ir gal siek tiek reikia kilsteleti masina.
Dar reikia nepamirsti ne tik karterio apsaugos - kas yra labai labai reikalinga, bet ir benzino bako - kiek raliu vaziavau, tiek kartu ir benzo bakus po to keisdavau.

Mano nuomone karterio apsauga pas galingesnius (6 cil) BMW auto ir paprastam vaziavimui geras daiktas, nes labai jau tas karteris atviras.
O kas su baku atsitinka, pramusa ? Tai supratau irgi apsauga montuot reikia?


StandartinėParašytas: 23 Bir 2005, 16:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
47
Pranešimai:
2529
Miestas:
Vilnius
Tiek karterio, tiek bako apsauga min is 5mm aliuminio/doralio turi buti padaryta.

Baka kaip pramusa, tai dar blogiau nei karteris - ten tik uzges motoras ir viskas, o kaip baka... oioi. Net nenoriu galvoti, kad raudonas gaidys savo liezuviu LAIZYTI masina ir mane joje gali! :)


StandartinėParašytas: 27 Bir 2005, 00:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.27
Amžius:
42
Pranešimai:
614
Miestas:
Vilnius
Alex rašė:
Gerb. DJ,
Ar realu vazioti rali su standartine 325 pakaba ar juokingai atrodis.


Aukscio uztenka, kietumo - ne. Po tramplinu gali neatlaikyti variklio apsauga, duslintuvas... Plius per duobes nerealu su tokiu svoriu ir minksta pakaba pravaziuoti...
Ruosiant E30 raliui butini punktai:
1. Kieti amortizatoriai (galima bandyti restauroti, kazkam uztenka, kazkam ne, imho geriau pas Kupsta gaminti)
2. Variklio apsauga, kur apsaugotu ne tik karteri, bet ir nors kiek vairo koloneles traukes.
3. Degalu bako apsauga (manau gali uztekti tik is stiklo pluosto, nuo astriu akmenu)
4. Duslintuvo tvirtinimas
5. Stabdziu skystis DOT 5.1 ir kaladeles "ne is Tanagros":-)
6. Na gal dar tikrai verta pritvirtinti su troseliais galine pakaba, kad spyruokles po tramplino neiskrisu.

O visa kita pas BMW E30 ir taip patikimai padaryta;-) Pradziai uzteks. Kur planuoji startuoti?


StandartinėParašytas: 27 Bir 2005, 00:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.27
Amžius:
42
Pranešimai:
614
Miestas:
Vilnius
Darbai 100lt? O kas dare? ne darbo metu?
Nes... daznai susiduriu su problema, kad sunku meistrui paaiskinti, kad ralis [CENZŪRA]! ir taip reikia!:-) Meistrai nestandartiniu darbu bijo.. o pas mane kartais nera galimybiu paciam kazka pavirinti ir pan.


StandartinėParašytas: 27 Bir 2005, 09:19 
  
 
 
DViL rašė:
Alex rašė:
Gerb. DJ,
Ar realu vazioti rali su standartine 325 pakaba ar juokingai atrodis.


Aukscio uztenka, kietumo - ne. Po tramplinu gali neatlaikyti variklio apsauga, duslintuvas... Plius per duobes nerealu su tokiu svoriu ir minksta pakaba pravaziuoti...
Ruosiant E30 raliui butini punktai:
1. Kieti amortizatoriai (galima bandyti restauroti, kazkam uztenka, kazkam ne, imho geriau pas Kupsta gaminti)
2. Variklio apsauga, kur apsaugotu ne tik karteri, bet ir nors kiek vairo koloneles traukes.
3. Degalu bako apsauga (manau gali uztekti tik is stiklo pluosto, nuo astriu akmenu)
4. Duslintuvo tvirtinimas
5. Stabdziu skystis DOT 5.1 ir kaladeles "ne is Tanagros":-)
6. Na gal dar tikrai verta pritvirtinti su troseliais galine pakaba, kad spyruokles po tramplino neiskrisu.

O visa kita pas BMW E30 ir taip patikimai padaryta;-) Pradziai uzteks. Kur planuoji startuoti?

Nu cia planai labai tolimi,bet vistiek ačiū uz info.
Gal zinot kur galima rast techninius reikalavimus masinai paruostai raliui arba krosui? Apsauginio karkaso isdestimas, storis ir pan. , priesgaisrine apsauga


StandartinėParašytas: 27 Bir 2005, 10:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
47
Pranešimai:
2529
Miestas:
Vilnius
tech.reikalavimai -> LASF.lt puslapyje
apie saugos lankus
cia jau geriau paciam ranku nekisti ir burtu nedaryti, labai nefaina butu ziureti nuotraukas is ralio, kur netinkamas lankas avarijos metu perdure vairuotoja/sturmana... fee-mle.
Juos deda profai is spec.vamzdzio ir tegul tai daro ir uz tai gauna pinigus.
Beje, nera taip brangu.. 325 siai dienai dar daugiau kainuoja nei pilni lankai su sertifikatu!


StandartinėParašytas: 27 Bir 2005, 10:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.04.15
Amžius:
47
Pranešimai:
2529
Miestas:
Vilnius
DViL rašė:
Darbai 100lt? O kas dare? ne darbo metu?
Nes... daznai susiduriu su problema, kad sunku meistrui paaiskinti, kad ralis žalia rūta! ir taip reikia!:-) Meistrai nestandartiniu darbu bijo.. o pas mane kartais nera galimybiu paciam kazka pavirinti ir pan.


Kaip tau reikes, tu tik paskambink- oK?
:)


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 39 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery