Autoservisai, kurių NEREKOMENDUOJU iš savo asmeninės patirties.
Numeris 1.
"CarPro", Varnių g. 48e., Kaunas.
Kodėl neverta ten važiuoti? Susitariau dėl variklio diagnostikos, kad išsiaiškintų kodėl ant laisvų sūkių variklis dirba ties 400 RMP, bei motoras vibruoja. Pažadėjo nustatyti bėda, dėl galimų remonto darbų skambins, bei bus tariamasi toliau ką daryti. Automobilis paliktas vienos dienos vakare. Sekančią dieną nesulaukus žadėto skambučio paskambinu pats vakare, balsas kitame ragelio gale pareiškia, kad automobilis sutvarkytas, galima pasiimti, bėda išspręsta. Nuvažiavus atsiimti auto buvo paaiškinta, kad buvo pravalytos gazo sklendės, ko pasekoje turi susitvarkyti darbas ant laivų apsukų, mol dabar viskas gerai, sėk ir važiuok. Sumokėti 200 lietuviškų litų už tą 'pravalymą'. Rezultatas - kaip vibravo, taip vibruoja, bėda neišspręsta, pinigai paimti už nieką, sugaištas savo, bei kitų žmonių brangus laikas. Išvada - už kiekvieną nosies pakrapštymą paims tiek, kad finansine prasme pasijausit kaip pamylėti, bet efekto net nepajusit.
Numeris 2.
UAB "Autopaslaugų centras", Islandijos pl. 179A, Kaunas.
Kodėl nerekomenduoju? Susitarta buvo dėl variklio virbacijos diagnostikos, bei galinio dešiniojo rato barškėjimo (čia labai svarbus momentas) remonto. Automobilis paliktas meistrams antradienį iš pat ankstyvo ryto, prieš 8 valandą dar paukščiukams čiulbant. Aišku į darbą pirmieji paukščiai pradėjo skristi gerokai po 8 val. ir netgi buvo pareikšta, kad o žmogus turėsiantis apžiūrėti variklį bus dar vėliau. Ne visi tokie ponai direktoriai-mechanikai, tad man teko važiuoti į darbą, bei didžiojo meistro nesulaukiau tą ryt. Buvo žadėta, kaip ir CarPro atveju, paskambinti apie pietus. Laikas bėga, aš jau po sočių pietų skambinu pats. Atsiliepęs iš kažkelinto karto, balsas ragelyje paprašo paskambinti už valandos. Taip ir darau, gaunu atsakymą, jog kompiuteriai nieko neparodo jiems gero, reikės nusiardyti variklį, bei tikrinti viską po vieną detalę, laidą, daviklį. Jau kvepia šarlatanizmu, nu bet tiek to, vieni šū**rankiai jau paėmė pinigus už nieką, kiti skelbiasi internete, kad randa gedimą arba neima pinigų. Tiek to, darykit kaip išmanot, man reikia žinoti kas sukelia tą vibro. Terminas kuriam reikės palikti mašiną dar dvi dienos. Ach... Be auto dvi dienas, ne studentiški laikai, kad ištvert galima. Dabar, laikas - pinigai. Nu bet tiek to, sukandęs dantis sutinku palaukti dar. Skaičiuojam, tai jei tai yra antradienio pabaiga, tai reiškia reikės palikti iki ketvirtadienio (optimistas kaip pagalvoji dabar). Trečiadienį ponų netrukdau, skambinu ketvirtadienį per pietus, skambučio aišku pats nesulaukiau, na maža ką baigėsi gal rimto serviso papildomoji sąskaita, neturi kaip patys pasukti. Atsakymas dėl diagnostikos, jog kalti variklio žvaklaidžiai, o dėl galinio rato bildėjimo dar nežinia, mol paskambink uz poros valandų. Skambinu. Paskambink už valandos. Skambinu. Balsas ragelyje paaiškina, kad mano automobilyje daugiau bėdų priekyje, nei gale. Keičiama pagrindinė vairo traukė, guolis, o gale tik stabdžių šlangutes ir plaukiojančius sailentbloksu pakeisti reikia ir dungsėjimas dings, nes jis mat persiduoda kažkaip. Eeee... Aš ne medis, nu bet servisas tarkim kad geriau žino. Ir viso to aišku jie jau per šiandieną nepadarys - reikia palikti mašiną dar dienai. Prabėgant lyriką, po daugkartinių skambinimusį į servisą penktadienį, pasiimu mašiną vakare. Įspūdžiai - vairas stovi kreivai (atvažiuok šeštadienį, padarysim suvedimą), priekis plaukioja kaip Nojaus arka per tvaną, dega DSC lemputė skydelyje ir viso to džiaugsmo malonumas 1850 LTL. Darbas + dalys. Spjaunu, palieku mašiną, skambinu šefui, reikalauju, kad būtų padaryta kaip priklauso, tik tada sumokėsiu ir pasiimsiu. Šeštadienis, ateinu iš ryto, vyturiai krapštosi - daro suvedimą, išlenda iš lizdo, sako nepadarysim suvedimo kompas kažko neveikia. Nukreipia į kaimyninį servisą, važiuoju ten. Ten atsisako daryti suvedimą, nes važiuoklė blogai padaryta. Važiuoju aiškintis kodėl blogai padaryta. Atsakymas - padaryta gerai, tik jie nemoka daryt suvedimo, atvažiuok pirmadienį bus žmogus kuris padarys tikrai suvedimą. Atvažiuoju pirmadienį, palieku mašiną ir iš šefo pažadų turiu pasiimti 'ledinę' jo žodžiais transporto priemonę. Pasiimu mašiną vakare. Rezultatas - vairas stovi tiesiai, priekis neplaukioja. Bet... Dega Airbag ir protarpiais užsidega DSC lepmutės. Dėl Airbag' prisipažino, kad pakeis bloką, nes mol sugedo pas juos tai pinigų neims. Hmmm... O vairas tai nuiminėtas buvo kad ištiesinti suvedimo kliurkas ir akumas atjungtas tai tikrai - nu tiek tai mes suprantam dar. Dėl DSC irgi žada pažiūrėti, patvarkyti. Pažadai pažadais, darbai netęsimi, jokių 'ledinių' atsiėmęs neižvelgiu. O tas svarbus momentas minėtas pražioja - bildėjimas gale taip ir likęs. Išvados. Auto nuvežta su tokiais defektais - dreba motoras, bilda dešinys ratas. Sumokėta 1850 LTL, priskambinta ir pravaikščiota pėsti, įvelti kiti žmonės kaip nabagui prašant pavežioti. Rezultatas - motoras dreba, galinis ratas bilda, dega Airbag ir mirkčioja DSC lemputės. Tai taip ir nesupratau ar į servisą mašiną vežiau ar pas medkirčius. Pinigas mokėtas, na tarkim Maximos kasininkės dviejų mėnesių algos dydžio, bet iš serviso išvažiavau daugiau bėdų turėdamas, nei jų buvo atvažiuojant. Eee... Pala gaunasi taip, kad jiems sumokėjau už tai, kad mano mašiną dar labiau pagadintų, o ne sutaisytų.
PRATĘSIMAS. Manau, kad jau pradėjau istoriją, tai reikia nušviesti kolektyvą kaip viskas tęsiasi ir be abejo pabaigoje parašysiu kaip viskas baigėsi. Taigi, 7 diena automobilis servise, nuvarytas per pietus, kad panaikinti Airbag metamą klaidą skydelyje. Žadėta sutvarkyti per porą valandų. Ok, laukiam skambučio tyla ir olimpinė ramybė eteryje. Skambinu pats - skambutis atmestas. WTF? Skambinu dar - atmeta. Čia serviso kultūra šiais laikais tokia? Skambinu po pusvalandžio vieną, antrą kartą - šaukimo signalas kartojamas 15 kartų, niekas nekelia ragelio. Po dar gero pusvalandžio skambina patys. Be ceremonijų pasako, kad labai negalėjo kalbėti ir kad mašina bus padaryta ant 18:30, nu jau 19h. tai tikrai. Ok, nuvažiuoju 19h. Kapotas atkeltas, iš tolo matosi kažkas krapštosi, priėjus arčiau matosi salonas pabertas, išardytas. Pakeitė SRS modulį, niekas nepadeda, klaida nedingsta. Po pakelto mano tono, viršininkas pasako, kad man vos ne nemokamą paslaugą daro, kad tvarko mašiną, t.y. taiso savo broką. Tai dabar taip vadinasi dirbam - sugadinam kliento mašiną, paskui patys prigadinimus taisom ir skaitosi darom gerą darbą. Žodžiu ryt automobilis keliauja atgal pas juos - veš kažkam taisyti patį SRS bloką. Nes klaida nesitrina, arba ištrynus vėl atsiranda. Savo akim mačiau. Supypino matyt SRS bloką besikrapstydami. Nu jau ne mano bėdos, nors ir per galvą verčiasi, bet tegul padaro. To be continued... TĘSINYS. Automobilis nuo pat ryto paliktas servise su pažadu panaikinti SRS klaidą skydelyje sutvarkant SRS valdymo bloką pas kitus meistrus. Telefoninio pokalbio metu paaiškinta, kad 'remontas' įstatant apgaviką yra nepriimtinas, vadybininko balsas telefonu patikina, kad taip tikrai nedarys ir tikrai sutvarkys viską kaip priklauso. Dieną skambinta milijoną kartų, ragelis tai buvo atmetamas, tai neatsiliepiama iš viso. Vakare nuvažiavus paaiškėjo, kad bėda neišspręsta. Patys nežino ką pridirbo. Siųlo atvaryti rytoj vėl automobilį. Viršininkui paaiškinta ką rašo internete apie tokio pobūdžio klaidas ir kas gali būti padaryta ne taip. Jis įdėmiai klauso ir mano žodžius gaudo kaip orą. Bet palaukite ar tai man reikėtų pasakoti serviso vyriausiąjam meistrui kaip taisyti automobilį. Rezultate salonas kas buvo nuardyta surinktas (centrinė peleninė sulaužyta, nu ir velniai nematė, neturiu nei jėgų nei noro kariauti dėl to), mašiną pasiimu ir išvažiuoju. Visiškai nekompetetinga kontora. Spjoviau ir pamiršau. Daugiau ten nevažiuosiu ir kitiems nerekomenduoju.
ŠIEK TIEK POZITYVO. Šiandien, t.y. sekenčia dieną atsiėmus automobilį iš "Autopaslaugų centro" jis nuvarytas meistmas, kurie elktroje išmano daugiau, nei dalis forumo kartu sudėjus. Aš pats nugabentas į darbą jų transportu, kadangi auto palieku taisyti. Po valandžikės ar dviejų skambutis - žvaklaidžiai pakeisti, airbag modulis patikrintas - jį reikia remontuoti. Perlituoti, perprogramuoti ir t.t. Automobilis bus nuvežtas firmai kuri remontuoja, jei sutinku. Aš be abejo sutinku. Skambutis nuvežus bloko remontui - bus padaryta apie 18 valandą vakare. Skambutis truputį po 14 valandos - jau padaryta. Automobilis bus privarytas prie mano darbo. Va čia tai požiūris į klijentą, o ne jo laikymas pinigų maišu, kuri galima gręžti. Tik prašau nesumaišykite, šie keli pozityvūs sakiniai tikrai ne apie "Autopaslaugų centrą". Tai žmogučiai, kurie jau ne pirmą kartą gelbėja nutikus bėdoms su elektrine auto dalimi ir ne tik. Pagarba. Kas buvo rasta remontuojant SRS bloką - greičiausiai auto akumuliatorius buvo nusodintas iki labai žemos įtampos ir naudojant booster'į kuriamas neteisingai sujunginėjus el. komponentus, ko pasekoje susvilinta SRS el. grandinė, bei pats blokas. Ne nuostabu, kodėl naujasis SRS blokas į kurį keitė netinka ir tą pačia klaidą metė. Reziumė - dabar viskas grįžo į pradinę situaciją, kuri buvo prieš 10 dienų, tiesa žvaklaidžiai pakeisti. Nuo šios rinksimės tik patikrintus ir patikimus meistrus. Ačiū už sugaištą laiką skaitant. Skaitykit ir mokykitės iš svetimų klaidų, tikiuosi šiame skyrelyje daugiau postinti nereikės.
_________________ BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life
|