Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[ALL] e23, e24, E28 benzino rusis https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=19&t=76351 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | Xolen [ 07 Gru 2009, 19:44 ] |
Pranešimo tema: | [ALL] e23, e24, E28 benzino rusis |
Tokia kvaila mintis kilo, ar dabartiny besvisny 95'ta benza, tinka pilt y bambalius 80-86 metu? konkreciai e23 2.8 '83.01? Manualo normalaus neturiu internete, randasi tik usa 735 versijai. |
Autorius: | Jonas T. [ 08 Gru 2009, 11:45 ] |
Pranešimo tema: | Re: [ALL] e23, e24, E28 benzino rusis |
Manau, kad galima drąsiai, aš kartais ir 98-to kokį baką išdeginu, bet paprastai 95-tu važiuoju. Manau net tais 80-86 Vokietijoj benzino kokybė, kad ir su švinu, buvo žymiai geresnė už tai, ką čia į žigulius varvindavo, aš dar prisimenu, kai nuo rusiško palikimo benzo kolonkių platinamo kuro čia pirmiems "importiniams" auto kimšosi karbai, o jau įpurškimą net pirkt bijodavo diedai, nes purkštukai kimšdavosi ir t.t. O bet tačiau, teko kažkur skaityt, kad švinas buvo gerai dėl savo tepamųjų savybių ir, kad senesniems varikliams gal net geriau su juo būtų, nes jie sukurti būtent tokiam kurui. |
Autorius: | Xolen [ 08 Gru 2009, 12:42 ] |
Pranešimo tema: | Re: [ALL] e23, e24, E28 benzino rusis |
Ytariu jau daug metu su sixeriu vazineji? Na tai jai varikliui nieko nenunutiko... Zinau tik kad svinuotas benzas tai masinom su katalizatoriais negerai, nes katalika greit pribaige. Lyg aviacinem kure svino yra daug t.y. labai aukstos kokybes benzinas su svinu, tai ytariu jy nedideliu santykiu pamaisius su paprastu benzu gautus geras marmaliukas Bet čia turbut aktualu tie pas ka karbiuratoriniai BMW iki 80, jiem tai tikrai su svinu priklause. |
Autorius: | Rytis 730 [ 08 Gru 2009, 12:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: [ALL] e23, e24, E28 benzino rusis |
Vazineju jau gan ilgai ir su sixeriu ir su 1502, abiem pilu 95 jokiu problemu nera. Dar rekomendavo i 1502 kartais supilt Liquid moly spec.prieda su svinu senesniems varikliams (esu pyles 1 kart, didelio skirtumo nepastebejau). Beveik visi europieciai senesni valgo gan riebiai - 95, net maniskis 700 Ls valgo 95 O va amerikonams tai 92 tik duok srba dar koki 76 Taip kad e 23, 24, 28 95 benzinas pats tas (na kokis bakas per metus 98 nepakenks) |
Autorius: | Saulius (GAZonas) [ 09 Gru 2009, 21:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: [ALL] e23, e24, E28 benzino rusis |
kazkurtais nete buvau atrades tokia info kad butent i senuosius m30 variklius eina 95/98 benzinas o pvz i naujesnius (E32/E34) jau naudojamas 92 oktano benzas.o ir pats kai vazinejau su E28 ir buvau isidejas m30b34 varikli jis ant 92 nedirbo visiskai, tad pyliau labai daznai 98 |
Autorius: | Sauberis [ 09 Gru 2009, 22:19 ] |
Pranešimo tema: | Re: [ALL] e23, e24, E28 benzino rusis |
M30B34, DC71 versijoje (kur turi 218Ag) turi auksta suspaudimo laipsni. Man rodos 10,7. Nuo 11 gamintojai siulo piltis tik 98 benzina. Pilu tik 98, antri metai, motoras apkraunamas ir tpfu tpfu tpfu (pabeldziu i stala ) kol kas viskas normaliai Tiesa del E34 535 - jis GALI dirbti ir su 92 benzinu, nes jo suspaudimo lapisnis labai zemas (rodos tik 9). Bet tuo paciu gali pilti ir 98. O pvz Rolando M535i suspaudimo laipsnis atrodo 8,7. Idomu koki jam benzina pagal manuala siulo? |
Autorius: | Jonas T. [ 10 Gru 2009, 11:45 ] |
Pranešimo tema: | Re: [ALL] e23, e24, E28 benzino rusis |
Kiek turiu šaltinių, virš 10 suspaudimą turėjo tik M88/3, jei tiksliau, tai 10,5:1, o paprastieji M30 buvo: 3430ccm varikliai: M30B34 supaudimas 8:1, buvo kelios versijos - 136 kW - 182/185ag ir 155 kW - 207/211ag (1985-1988) M30B34M suspaudimas 10:1, turintis 160kw/218ag (1982-1985) 3453 ccm: vienintelis M30B35 (M90 versija) turėjęs 218 ag, suspaudimo laipsnis 9,3:1 (1978-1982) |
Autorius: | tolsty [ 10 Gru 2009, 23:39 ] |
Pranešimo tema: | Re: [ALL] e23, e24, E28 benzino rusis |
M30B35,155kw-9.0:1.siems varikliams reikejo prastesnio kuro nu 92 RON, na o seniems ir patikimiems M30B34 su katalizatorium turinciam 136kw-8:1, 95RON ir be katalizatoriaus 160kw-10:1, 98RON. man asmeniskai, su 98-95RON skirtumo nesijaucia nei po variklio dangciu, nei po bato kulnu variklis M30B34 Jonas T. rašė: Kiek turiu šaltinių, virš 10 suspaudimą turėjo tik M88/3, jei tiksliau, tai 10,5:1, o paprastieji M30 buvo:
3430ccm varikliai: M30B34 supaudimas 8:1, buvo kelios versijos - 136 kW - 182/185ag ir 155 kW - 207/211ag (1985-1988) M30B34M suspaudimas 10:1, turintis 160kw/218ag (1982-1985) 3453 ccm: vienintelis M30B35 (M90 versija) turėjęs 218 ag, suspaudimo laipsnis 9,3:1 (1978-1982) |
Autorius: | Sauberis [ 11 Gru 2009, 02:30 ] |
Pranešimo tema: | Re: [ALL] e23, e24, E28 benzino rusis |
Kiek teko pastebeti, su 98 benzinu daugiau nuvaziuoji km nei su 95. Nzn kodel. Del traukos tai nelabai jauciasi skirtumas |
Autorius: | Xolen [ 11 Gru 2009, 02:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: [ALL] e23, e24, E28 benzino rusis |
Sauberis rašė: Kiek teko pastebeti, su 98 benzinu daugiau nuvaziuoji km nei su 95. Nzn kodel. Del traukos tai nelabai jauciasi skirtumas Todel, kad jis ilgiau dega. |
Autorius: | Bavaras [ 11 Gru 2009, 23:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: [ALL] e23, e24, E28 benzino rusis |
Kad 98 geriau,tai cia seniai faktas.Kiek turejau masinu,pradedant M30 3.5(buvo senukas 1986 metu 735),M42 1.6,M50,tiek dabar M52-tik 98.Niekada problemu su tuo neturejau ir apskritai to negali buti.Be to,masina ir maziau kuro vartoja ir maloniau vaziuoja.Kas liecia uzrasus,tai taip,ant kuro dangtelio uzrasyta-92-98 oktanas.Tikiu,kad is bedos kokioj Vokietijoj galima ir 92 pilti,bet cia....Na kas liecia labai senus automobilius,tai kogero pakaktu 95. |
Autorius: | Tuckus [ 12 Gru 2009, 01:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: [ALL] e23, e24, E28 benzino rusis |
Kadangi mokinausi apie situs dalykus tai parasysiu. paprastai tariant yra taip. varikliui zymiau blogiau zemesnis oktaninio skaiciaus benzas, negu aukstesnio. nes zemesnio okt.sk. benzo mazesnis atsparumas detonacijai. benzo parinkimas pagal oktanini skaiciu praktiskai tiesiogiai susijes su variklio suspaudimo laipsniu. kuo didesnis suspaudimo laipsnis tuo turi buti didesnis okt.sk. aisku isimtys prasideda kai variklis turi detonacijos daviklius ir mandrus kompus, kas praktiskai jau negalioja gana seniems modeliams. su svinu tai is esmes yra atgyvene kalbos. nes jau turbut daugiau nei 25m kai vakaru europos benze to svino buvo pedsakai arba nebuvo is viso. (unleaded fuel - besvinis kuras ) oktaninis skaicius europoje matuojmas dviem metodais. siaip ilga istorija butu kaip juos matuoja tai neissiplesiu. RON ( reaserach oktane number ) ir MON ( motor oktan number ). degalinese rasomas RON ir jis yra didesnis nei MON. Amerikoje is RON ir MON isvedamas vidurkis ir rasomas degalines, todel pas juos ir yra mazesni skaiciai, kas daugeli mirtinguju ir klaidina. ju 92 beveik tas pats kas europos 95. tik kai kurie standartai zemesni nei europoje. kiek pats maciau Amerikoje tai jie raso 'regular' ir 'regular plius'. Is esmes jei kyla klausimu geriau pilti aukstesnio oktaninio skaiciaus benza. Na, tikiuos padejau suprasti, kam buvo neaisku:) |
Autorius: | Kriugeriux [ 18 Gru 2009, 00:28 ] |
Pranešimo tema: | Re: [ALL] e23, e24, E28 benzino rusis |
na as siek tiek isiterpsiu su klausimu kodel tada liaudiskai snekant sudega voztuvai nuo pvz `98.. as nei teigiu nei neneigiu tiosiog yra toks mitas su keleta pvz... |
Autorius: | AurisE21 [ 18 Gru 2009, 13:55 ] |
Pranešimo tema: | Re: [ALL] e23, e24, E28 benzino rusis |
Kriugeriux rašė: na as siek tiek isiterpsiu su klausimu kodel tada liaudiskai snekant sudega voztuvai nuo pvz `98.. as nei teigiu nei neneigiu tiosiog yra toks mitas su keleta pvz... Dar drisciau pridurti, kad ziedai ir rieboksliai. Jei zmones kalba, tai ne veltui matyt. Turi but tam tikras viduriukas. Dar plius garavimas matyt irgi skiriasi, kas jaustusi ziema salto uzvedimo metu arba itin karsto uzvedimo metu. Taipkad neverta isradinet dviracio. As asmeniskai pilu 95 paprasta, ir retkarciais 95verva ipilu pamaisau, pradeginu nuosedas.. Nors rekomenduojamas 92. Jei jis visdar butu, zinoma pilciau ji. |
Autorius: | Bavaras [ 18 Gru 2009, 19:08 ] |
Pranešimo tema: | Re: [ALL] e23, e24, E28 benzino rusis |
Maksimali galia: BMW 7 serijos sedano benzininiai varikliai suprojektuoti 95 oktaninio skaičiaus benzinui. Naudojant 91 oktaninio skaičiaus benziną (BMW 740i bent jau 95 oktaninio skaičiaus), variklių galia sumažėja, o kuro sąnaudos padidėja. Cia kaip pvz,kad didesnis oktaninius skaicius,dar teigiama poveiki:) Parengta pagal bmw.lt |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |