Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
Info apie E9 https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=19&t=33857 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Laurynas S. [ 29 Spa 2007, 08:28 ] |
Pranešimo tema: | Info apie E9 |
Truputis info kam įdomu: Kaip jau tikriausiai skaitėte ankstesniame straipsnyje apie auto tiuningą, įprastų iš gamyklos išriedančių automobilių tobulinimas prasidėjo 1972 metais, kai Vokietijos automobilių gamintojas „BMW AG“ įkūrė dukterinę įmonę „BMW M“. Iš ji pradžių buvo skirta palengvinti veiklą „BMW“ lenktynių programoje, kuri buvo itin sėkminga 1960-aisiais ir 1970-aisiais. Pirmasis lenktynių projektas buvo trijų litrų darbinio tūrio varikliu apginkluotas „BMW CSL“. Prieš pradedant kalbėti apie „CSL“, vertėtų pažvelgti į „BMW E9“ seriją, kurios vienas iš modelių ir yra „CSL“. BMW E9 „BMW New Six CS“ arba kitaip „BMW E9“ yra dviejų durų sportinis kupė, gamintas 1968 – 1975 metais. Šis automobilis priklausė „New Six“ linijai (prabangūs šešių cilindrų BMW automobiliai) ir iš gamyklos riedėjo su giminaičiu „E3“. „E9“ buvo montuojami „BMW M30“ šešių cilindrų vienoje eilėje 2,5, 2,8 ir 3,0 litrų darbinio tūrio varikliai. Šis modelis buvo itin sėkmingas „European Touring Car Championship“ ir „Deutsche Rennsport Meisterschaft“ lenktynėse, taigi padėjo „BMW“ užsitikrinti sportinį važiavimą mėgstančio vairuotojo automobilio vardą. „CSL“ šiuo metu yra itin pamėgtas kolekcionierių. Modeliai: 2.5CS buvo pagaminta labai nedaug (874) nuo 1974 iki 1975 metų; 2800CS; 3.0CS 3.0CSi – šiek tiek patobulinta versija su „Bosch D-Jetronic“ elektronine įpurškimo sistema. Galėjo pasiekti 220,48 km/h greitį. 3.0CSL – kaip jau minėta, pirmasis „BMW M“ padalinio projektas. Automobilis buvo palengvintas sportinis 3.0 kupė modelis. Specialūs lenktyniniai modeliai su 3,2 litro ir 3,5 litro darbinio tūrio varikliais ir aerodinaminiais elementais padėjo „BMW“ užsitarnauti pirmaujančios lenktynių komandos vardą. Straipsnis iš puslapio: http://www.autonews.lt Patalpino Rolandas |
Autorius: | g.p. [ 14 Spa 2008, 11:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: Info apie E9 |
Nenorėjau kurti atskiros temos. Teko kelis kilometrus pavažiuoti su 2800 CS. Įspūdžiai nepakartojami. Ypač turinti omenyje automobilio amžių, jis važiuoja nuostabiai! O dar visa ano laikmečio aura... Likau švelniai tariant sužavėtas ![]() ![]() foto © Vasiukas |
Autorius: | Laurynas S. [ 14 Spa 2008, 15:18 ] |
Pranešimo tema: | Re: Info apie E9 |
zinau kodel ![]() |
Autorius: | Tuckus [ 14 Spa 2008, 17:29 ] |
Pranešimo tema: | Re: Info apie E9 |
nesveikai pavydziu ![]() |
Autorius: | Laurynas S. [ 14 Spa 2008, 17:43 ] |
Pranešimo tema: | Re: Info apie E9 |
as irgi.. |
Autorius: | dolcas [ 14 Spa 2008, 18:57 ] |
Pranešimo tema: | Re: Info apie E9 |
sitas kur foto tai lyg, ka tik is salono ![]() ![]() |
Autorius: | g.p. [ 14 Spa 2008, 20:54 ] |
Pranešimo tema: | Re: Info apie E9 |
dolcas rašė: sitas kur foto tai lyg, ka tik is salono ![]() ![]() Ne, jis ką tik restauruotas. Čia daugiau nuotraukų kas ir kaip: http://picasaweb.google.com/Jancarfactory/BMWCs# ![]() |
Autorius: | dolcas [ 14 Spa 2008, 23:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: Info apie E9 |
tai as ta supratau, tik norejau pasakyti, kad labai gerai atrestauruotas ![]() |
Autorius: | DOKAS [ 15 Spa 2008, 08:56 ] |
Pranešimo tema: | Re: Info apie E9 |
O kur atlikta restauracija? Lietuvoje? |
Autorius: | dalius [ 15 Spa 2008, 09:12 ] |
Pranešimo tema: | Re: Info apie E9 |
jancarfactory yra tokia norvego firmele vilniuje.pagooglink.as su jeis kalbejaus del savo e24 tai sake kad lietuviu tarp klientu ner nes uz darbus ima 85lt/h.+pvm. |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |