Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
info apie 745i ? https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=19&t=14253 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | r7kyc82k [ 10 Rgs 2006, 19:11 ] |
Pranešimo tema: | info apie 745i ? |
reikalinga variklio periferijos info,(m102 lyg) vakumo shemos, elektros pajungimo shemos ar seip kazkokia info pagal kuria butu galima atsekti ar viskas teisingai sudeta.(blogiausiu atveju vaziuojantis bmw kad palyginti..... masina kazkas 80'tuju eros..... ![]() dar kaip patikrinti kompa(gal yra klaidu) jei toks yra ar galu gale kur vilniuje nuvaziavus sulaukti rimtos diagnostikos be krastos? beda kad nesiveda, griebia bet nesiveda, o sunkei uzvedus laisvos apsukos negrazios, vaziuoja lyg padoriai.... ![]() |
Autorius: | gogy [ 13 Rgs 2006, 22:11 ] |
Pranešimo tema: | |
Variklis tvarkytas? Is kur ta 4,5 isrovei? Gal parduodamas? kieno turbina stovi? Atsakysi i mano klausimus, ash atsakysiu i tavo. |
Autorius: | r7kyc82k [ 15 Rgs 2006, 11:15 ] |
Pranešimo tema: | |
nuimineta galva, perinkta, pakeisti karomyslai. apacia neliesta, periferija nuimta ir uzdeta. neroviau, uzsijemimas toks pas mane, tvarkyt ko kiti nesutvarko. ![]() neparduodamas, nes masina restauruota nuo nulio, visi varzteliai orginalus, net kilimeliai uzsakyti org. ![]() ![]() turbina orginali kaip ir viskas toj auto.(turetu buti) |
Autorius: | gogy [ 15 Rgs 2006, 21:44 ] |
Pranešimo tema: | |
Padaryk nuotrauku keleta jei nesunku. Esme ta, kad jei galva buvo nuimineta, tai blogai fazes veleno isstatytos - skiriasi per viena grandines danti - uztat ir vedasi sunkiai ir dirbt nenori. Kai isstatinesi fazes, tai reik ziuret, kad kontrolinis taskas butu virsutineje padetyje atzvilgiu galvos, o ne variklio - variklis pasuktas i kaire stovi. Tada gali but taip, kad grandines ir paskirstymo veleno padetys neatitinka taip tiksliai kaip turetu but, tai reikia velena isstatinet i artimiausia padeti sukant pries laikrodzio rodykle. Sekmes. Kada ir kur galima Vilniuj prisok apziuret. Gal raudonas ir nr prasideda A?Jei nepaslaptis tai kas savininkai sito auto. Viena man latviai is panoses nupirko - nespejau paimt. Del diagnostikos tai sunkiai - kiek beieskojau, visi sako kad nemoka. Pas Audriu tiesa sakant nebandziau |
Autorius: | r7kyc82k [ 16 Rgs 2006, 20:19 ] |
Pranešimo tema: | |
na kai uzsiveda, nelygiai dirba laisvos, bet gazuojant viskas ciki, nepanasu i fazes. aisku reik patikrinti. jau radau vakumo voztuva nulinkusi nepajungta, ir pora davikliu bloke nepajungtu, pora laidu lisnu kabanciu, ir ner kur jungt. tam ir ieskau shemu. pas mumis nera lt masinu, jas atveza, padarom, ir isveza. del apziurejimo reik atsiklaust, pora sykiu dare ekskursijas besidomintiems klubams, nors seip nera afisuojamas kur tai ir kas ![]() foto yra bet nekokia kokybe. http://www.biteplius.lt/lt/2content.content_view_diary_other/1320819.3926-=(2133201370 yra ir daugiau foto, bet ten zalias visiskas orginalas senukas bimeriukas ![]() |
Autorius: | Julius P. [ 17 Rgs 2006, 00:14 ] |
Pranešimo tema: | |
r7kyc82k rašė: neparduodamas, nes masina restauruota nuo nulio, visi varzteliai orginalus, net kilimeliai uzsakyti org.
![]() ![]() turbina orginali kaip ir viskas toj auto.(turetu buti) patikek, yra kas ivertintu ![]() del periferijos, nepabijok nuvaziuot i Krasta. jie tikrai turi daug info. gali su Igoriu pasneket. arba dar vienas variantas yra nusipirkti CD, yra E23 repair manualai. tiesa nepigus tie CD. as pirkausi E24'tam. p.s. ta zalia septintuka zinau jau nuo labai senai, dar kai jis kaune tik su nudazytu kebulu visas isrinktas stovejo ![]() pagarba tam zmogui. |
Autorius: | r7kyc82k [ 17 Rgs 2006, 00:29 ] |
Pranešimo tema: | |
na nzn ar tikrai apie ta pati snekam, maniskis priklauso uzsieneciui ir kolkas is bokso ir kiemo nebuvo islindes, popieriai visi norvegiski... net nezinau ar galima su juo in lt vazinet. but gerai nuvezt ant kompo pajungti. deja apie krasta nesu girdejes nieko gero, tai kaip ir baisoka ten lysti. ![]() |
Autorius: | Julius P. [ 17 Rgs 2006, 00:33 ] |
Pranešimo tema: | |
r7kyc82k rašė: na nzn ar tikrai apie ta pati snekam, maniskis priklauso uzsieneciui ir kolkas is bokso ir kiemo nebuvo islindes, popieriai visi norvegiski... net nezinau ar galima su juo in lt vazinet. but gerai nuvezt ant kompo pajungti. deja apie krasta nesu girdejes nieko gero, tai kaip ir baisoka ten lysti.
![]() tas apie kuri as kalbu, priklauso kaunieciui. ![]() Krasta nei dievai nei demonai, bet priejima prie info turi. ir manau tikrai galetu padet. per nagus gi niekas neduos. beje, kokio tipo darbais jus uzsiimat? kebulai, tech. dalis? ateiciai klausiu ![]() gali PM rasyt. p.s. permesiu sita tema kiek veliau i Mobile Tradition skyreli, jei cia nerasit - bus ten ![]() |
Autorius: | r7kyc82k [ 17 Rgs 2006, 00:48 ] |
Pranešimo tema: | |
masina salia vilniaus, tikrai ne lietuvio. zesim ar leis su ja isvis iki serviso vaziuot,nes bijau kad ne,teks paciam krapstytis. darbai- atveza auto, stovis kaip pasiseka, viskas isrenkama iki nulio, atidaromos uzdaros ertmes ir kebulo restauracija nuo a iki z ... , perenkamas variklis ir visa pakaba, transmisija, dalys tik orginalios arba bent jau ne is lt... nu ir t.t. viska darom vietoj,retai naudojasi kitu firmu paslaugomis, nebent privaciais meistrais. pagrindas-senesni ir retro / cupe/ roadster sportiskesni automobiliukai. seip visokie eksliuzyvai, nors va pasitaiko ir 745i ..... ![]() |
Autorius: | didzhej [ 21 Rgs 2006, 20:21 ] |
Pranešimo tema: | |
gogy rašė: kieno turbina stovi?
Atsakysi i mano klausimus, ash atsakysiu i tavo. Turbina turi buti Garet 24. |
Autorius: | r7kyc82k [ 23 Rgs 2006, 02:30 ] |
Pranešimo tema: | |
juokas per asaras: man galva gulde kad zvakes naujos..... spekit ka radau, 5 is 6 pramustos ir senos.... tik is namu atsiveztas detektorius parode tai ![]() 3 is 6 kontaktai purkstuku buvo uzsinese(oksidavesi ar apsirugstine zaliai) ir nekontaktavo, ko pasekoj grybavo/neveike purkstukai ir vis uzmesdavo/pramuzdavo zvakes ![]() viska sutvarkius visos bedos dingo, o del to kad uzsikuria ir iskar gesta, kaltas tai kad bake 100ltr ipildavo tik 10 litru ir bande reguliuot del ko spaudimas sokinejo bendzo sistemoj, na dar dasidejo tai kad viena fiske is saugiklio bloko irgi nekontaktavo normalei.... vienzo, eina [CENZŪRA] tokios auto kai is sudo lipdai vaska....2 dienas vargau ieskodamas teisybes..... nors restauruota is pagrindu, bet "fiskiu" taip niekas ir nepakeite..... |
Autorius: | r7kyc82k [ 29 Rgs 2006, 10:46 ] |
Pranešimo tema: | |
kur nusipirkti sitam retam modeliui indeklu. gal jie tokie kaip ir atmosferinio? |
Autorius: | Antanas L. [ 29 Rgs 2006, 12:15 ] |
Pranešimo tema: | |
Variklis ten M30.... bet Siam butent varikliui Etk nerodo indeklu daliu numeriu. Reikia arba senesnes Etk... arba gudresnes galvos. |
Autorius: | r7kyc82k [ 29 Rgs 2006, 13:04 ] |
Pranešimo tema: | |
turiu indeklus ir ju numerius kodus. man reik suzinot čia nuliniai ar remontiniai ![]() 81' modelis nes bu dvi versijos lyg. čia senesnis. |
Autorius: | Julius P. [ 29 Rgs 2006, 13:13 ] |
Pranešimo tema: | |
r7kyc82k rašė: turiu indeklus ir ju numerius kodus. man reik suzinot čia nuliniai ar remontiniai
![]() Va ka man rodo ETK: BEARING SHELL RED: 60.00 MM - 11 21 1 261 041 60.00 MM - 11 21 1 261 042 59.75 MM (+0.25) - 11 21 1 261 043 59.75 MM (+0.25) - 11 21 1 261 044 59.50 MM (+0.50) - 11 21 1 261 045 59.50 MM (+0.50) - 11 21 1 261 046 59.25 MM (+0.75) - 11 21 1 261 047 59.25 MM (+0.75) - 11 21 1 261 048 BEARING SHELL BLUE: 60.00 MM - 11 21 1 261 033 60.00 MM - 11 21 1 261 034 59.75 MM (+0.25) - 11 21 1 261 035 59.75 MM (+0.25) - 11 21 1 261 036 59.50 MM (+0.50) - 11 21 1 261 037 59.50 MM (+0.50) - 11 21 1 261 038 59.25 MM (+0.75) - 11 21 1 261 039 59.25 MM (+0.75) - 11 21 1 261 040 Cai 81 metu kodai. Gal pades ka nors issiaiskint... jei ne, sakyk, bandysiu per supercession paieskot (buvo kodai, kurie galiojo iki 1980.05.02). |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |