Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E39] 530d nesiveda šaltyje https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=96546 |
Puslapis 1 iš 14 |
Autorius: | EfkaIII [ 23 Vas 2011, 21:44 ] |
Pranešimo tema: | [E39] 530d nesiveda šaltyje |
Automobilio, apie kuri norite paklausti [E39] Pagaminimo metai: 2003 Variklis: 530D Degalai: dyzelinas Problema/klausimas: nesiveda esant < -10C ir klaida DDE bloke 09F6 Situacija tokia: krentant temperatūrai žemiau -10C neužvedu niekaip savo bolido paliekant jį lauke nakčiai (starteris variklį suka). Jei palieku garaže - be jokių broblemų užvedu. Kas daryta: * tikrintos visos žvakės (visos tvarkingai kaista), * pakeistas oro ir kuro filtras, * naujas akumas (poros mėnesių naudojimo), *profilaktiškai atliktas starterio apžiūra-valymas-sutepimas, * patikrita kompresija (normos ribose 26...28 Bar), * su CarSoft6.5 DDE modulyje kybo klaida 09f6 (Rail pressure control during cranking-startup) : Su livedata : įjungus degimą Raise pressure 3,94Bar / Rail pressure 0Bar / Normal rail press 440 Bar vedant bet neužvedant Raise pressure 3,94Bar / Rail pressure 81Bar / Normal rail press 307 Bar jei užvedus ant laisvų apsukų Raise pressure 4,1Bar / Rail pressure 397Bar / Normal rail press 348 Bar Mane stebina aumuliatoriaus įtampa matuojant ant pačių klemų [akum] ir prekyje prie variklio [+] gnybto(Vak -įtampa ramybėje / Vdeg - įjungus degimą \ Vstart -sukant starterį ) : [akum] Vak=12,9V ; Vdeg= 11,5V...12,4 ; Vstart = 9.8V [+] Vak=12,5V ; Vdeg= 11,4V....12,2V ; Vstart = 9.2V 1. Ar taip gali kristi įtampa ? Aišku bandžiau jungti du akumus, bet situacija + 0,4V ir bolidas nė krust nenori griebti 2. Kokią max srovę paima starteris vedant auto ? Ar galėtų kas pamatuori pas save (Voltažą ir Srovę) ant tokio pačio bolido ? 3. Ką reiškia klaida 09F6 ? Kituose forumuose ją traktuoja kaip su DDE "bug`u" šiam E39 modeliui. Kokie kiti pasiūlymai ? p.s. gal per daug išdėčiau, bet manau mažiau klausimų liks... |
Autorius: | Smauglys [ 23 Vas 2011, 22:01 ] |
Pranešimo tema: | Re: [39] nesiveda - klaida 09F6 |
Bendradarbiui įtarė kad pakaitinimo žvakių relė gali būti, nes žvakės irgi tikrino su testeriu kad tipo geros. Krastoj nusipirko naują relę, įsidėjo, vistiek tas pats... Po to pasikeitė žvakes į kitas, pasirodo jas pakeitus viskas normliai. Taigi dabar jis turi naują rėlę pakaitinimo žvakių. Veiksmas vyko praitą savaitę, gal netyčia tau padėtų, jei domina PM man (galbūt su juo ką nors susitartumėt). |
Autorius: | EfkaIII [ 23 Vas 2011, 22:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: [39] nesiveda - klaida 09F6 |
Bendradarbiui įtarė kad pakaitinimo žvakių relė gali būti, nes žvakės irgi tikrino su testeriu kad tipo geros. Krastoj nusipirko naują relę, įsidėjo, vistiek tas pats... Po to pasikeitė žvakes į kitas, pasirodo jas pakeitus viskas normliai. Taigi dabar jis turi naują rėlę pakaitinimo žvakių. Veiksmas vyko praitą savaitę, gal netyčia tau padėtų, jei domina PM man (galbūt su juo ką nors susitartumėt). .. man žvakes tikrino realiai išėmę kiekvieną (ne su testeriu) , - sakė meistrai kad raudonuoja , pats procedūroje nedalyvavau.... todėl žvakėms palieku tik kelis % bėdos..... Gal žinai kaip teisingai jos turi kaisti ? Ir ar jos "sensta" metams bėgant ? Pas mane dar jos originalios stovi... |
Autorius: | andriuchacha [ 23 Vas 2011, 22:29 ] |
Pranešimo tema: | Re: [39] nesiveda - klaida 09F6 |
Man buvo kazkas panasaus, pakeitus visas zvakes nesikure. Pasirodo viena is senu zvakiu buvo uztrumpinus i korpusa ir del to sudeges buvo pakaitinimo zvakiu saugiklis 100a ir i pakitinimo rele neatejo visiskai elektra. Bet tavo atveju, jei zvakes raudonuoja, reiskia elektra i jas ateina.. |
Autorius: | Smauglys [ 23 Vas 2011, 22:31 ] |
Pranešimo tema: | Re: [39] nesiveda - klaida 09F6 |
EfkaIII rašė: Bendradarbiui įtarė kad pakaitinimo žvakių relė gali būti, nes žvakės irgi tikrino su testeriu kad tipo geros. Krastoj nusipirko naują relę, įsidėjo, vistiek tas pats... Po to pasikeitė žvakes į kitas, pasirodo jas pakeitus viskas normliai. Taigi dabar jis turi naują rėlę pakaitinimo žvakių. Veiksmas vyko praitą savaitę, gal netyčia tau padėtų, jei domina PM man (galbūt su juo ką nors susitartumėt). .. man žvakes tikrino realiai išėmę kiekvieną (ne su testeriu) , - sakė meistrai kad raudonuoja , pats procedūroje nedalyvavau.... todėl žvakėms palieku tik kelis % bėdos..... Gal žinai kaip teisingai jos turi kaisti ? Ir ar jos "sensta" metams bėgant ? Pas mane dar jos originalios stovi... Jei buvo išėmę ir tikrai gerai pažiūrėjo tai matyt tvarkoje pačios žvakė. Bet esmė, kad gal pakaitinimo relė tiesiog per trumpai arba visai nepašildo tų žvakių? Draugui taip ir buvo, akumuliatorius suko kiek nori, o kurtis niekaip, nuo kitos mašinos vos ne vos užsikūrė. Pas jį keičiant žvakes, sakė kad buvo sudėtos kažkokios belekokios, todėl testeris ir rodė kad dar gyvos. Daugiau nelabai ką galiu pasakyti, sėkmės ieškant bėdos. |
Autorius: | Hausas [ 24 Vas 2011, 08:24 ] |
Pranešimo tema: | Re: [39] nesiveda - klaida 09F6 |
Jei žvakes tikrino išėmę, tai nereiškia, kad jos kaista susuktos į auto. Pradėk tikrinti nuo saugiklio, tada rėlė, laidai ir t.t. |
Autorius: | swordas [ 24 Vas 2011, 12:02 ] |
Pranešimo tema: | Re: [39] nesiveda šaltyje |
gal truputi ne i tema bet... kiek mazdaug sildot zvakes kol skidelyje uzgesta lempute? kazkodel ytariu kad pas mane ilgokai syla, nesvarbu ar salta lauke ar silta.. ir kas kiek laiko rekomenduojama keisti zvakes? |
Autorius: | andriuchacha [ 24 Vas 2011, 12:07 ] |
Pranešimo tema: | Re: [39] nesiveda šaltyje |
Pas tds sildosi kai ausinimo skyscio temperatura buna zemesne kaip 60laipsniu, o 3d sildosi tik kai skyscio temperatura zemesne uz 5laipsnius. |
Autorius: | swordas [ 24 Vas 2011, 12:10 ] |
Pranešimo tema: | Re: [39] nesiveda šaltyje |
na pas mane 525tds, tai nori pasakyt visai nereikia sildyt? nes pas mus manau nenukrenta iki -60 laipsniu.. |
Autorius: | all in music [ 24 Vas 2011, 12:13 ] |
Pranešimo tema: | Re: [39] nesiveda šaltyje |
dusle neuzsala? |
Autorius: | andriuchacha [ 24 Vas 2011, 13:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: [39] nesiveda šaltyje |
swordas rašė: na pas mane 525tds, tai nori pasakyt visai nereikia sildyt? nes pas mus manau nenukrenta iki -60 laipsniu.. cia apie +60 ir +5 |
Autorius: | swordas [ 24 Vas 2011, 13:40 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] nesiveda šaltyje |
na tai as klausiau ne kada reikia sildyt, o kiek laiko sildyt kiek laiko ijungus degima pas jus dega pakaitinimo zvakiu lempute? ir kas kiek laiko rekomenduojama keisti zvakes? |
Autorius: | zapadlistas [ 24 Vas 2011, 14:16 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] nesiveda šaltyje |
nu pas mane su dviem zvakemis uzsikure prie -22c salcio, aisku reikejo ilgai kaitinti ir pasukti su starteriu. o dabar pakeitus visas zvakes jokiu bedu taip kad prie tokios temperaturos kaip tu rasei tai turetu uzsikurti ir be zvakiu. |
Autorius: | PingOx [ 24 Vas 2011, 18:52 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] nesiveda šaltyje |
Nebūtinai. common rail išpurškia kurą didesniu slėgiu ir smulkesniais lašeliais, praktiškai rūku. Iki -10 visai gerai kuriasi ir be žvakių. Bet prie žemesnės temperatūros prasideda įdomybės... Pas man tik borto kompas parodydavo -11 - viskas, suk nesukęs. Be donorinio akumo ir anodijos neužkurdavau. Rodo -10 - jokių problemų. Tiesa, pas man penkios žvakės numirojusios buvo Beje, įdomus dalykas su pakaitinimu. Juk net vienai žvakei nusibaigus žymiai suprastėja automobilio vedimas. Kompas skaičiuoja bendrą varžą ir pagal ją atjungia pakaitinimą. Išėjus iš rikiuotės vienai žvakei kitos taip pat beveik nešildomos. |
Autorius: | zapadlistas [ 24 Vas 2011, 20:08 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Nesiveda šaltyje |
nu as su dviem uzkurdavau zvakem prie minus 22, tai nemanau kad jas kaitino kaip uz sesias |
Puslapis 1 iš 14 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |