Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E39] Nevienodas ratu isvirtimas https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=93269 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | Favoritas e39 [ 29 Lap 2010, 01:24 ] |
Pranešimo tema: | [E39] Nevienodas ratu isvirtimas |
Pagaminimo metai:1997 Variklis:528i Degalai:Benzas Problema/klausimas: Nevienodas ratu isvirtimas, eda vidines puses padanga, kame saknys? (kalba eina apie gala) |
Autorius: | =MP= [ 29 Lap 2010, 07:28 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Nevienodas ratu isvirtimas |
suvedimas |
Autorius: | DmK [ 29 Lap 2010, 07:57 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Nevienodas ratu isvirtimas |
geras pastebejimas viewtopic.php?f=59&t=30003&p=318305#p318305 nemanau ka naujo pribursim |
Autorius: | mindoo [ 30 Lap 2010, 01:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Nevienodas ratu isvirtimas |
vaziuoji i servisa ir darai suvedima padarys ir isvirtima gale ,jei isvirtimas blogas priekyje vaziuoji i krasta auto ir ten jie padarys -nes tik Krasta auto priekiniam ratam daro isvirtima ir turi spec irankius |
Autorius: | DmK [ 30 Lap 2010, 02:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Nevienodas ratu isvirtimas |
idomu butu suzinuoti kaip, nes priekiniams ratams isviritmas nera daromas. yra tikrinamos traukes su spec irankiais ir esant neatitikimui keiciami, nors ir sarniras ir sailentblokas geri. |
Autorius: | Favoritas e39 [ 30 Lap 2010, 20:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Nevienodas ratu isvirtimas |
Na reikes vezt tada kazkur ir issaiskint kas yra, nes ne lietuvoj randuosi. dekui uz info |
Autorius: | DmK [ 30 Lap 2010, 21:40 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Nevienodas ratu isvirtimas |
manau tuo ir reikejo pradeti, internetu mes tikrai isvirtima nepatikrinsim. gal ir nera jokios problemos. |
Autorius: | MYCIUS [ 30 Lap 2010, 21:42 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Nevienodas ratu isvirtimas |
DmK rašė: yra tikrinamos traukes su spec irankiais ir esant neatitikimui keiciami, nors ir sarniras ir sailentblokas geri. gal galima placiau apie tuos irankius? kas taip gali patikrint? p.s. pas mane beda su kasteriu atsirado, kairys ratas normos ribose, o desinys kazkodel patapo -0,5 ar 0,7 laipsnio nuo normos ribu. ko pasekoje jauciasi sioks toks diskomfortas. noretusi sita reikala isprest, taciau, nelabai aisku nuo ko pradet, nes sailentblokai geri, sarnyrai atrodo nekliba - viskas is paziuros (paklibinimu) ok..bet va pries metus laiko kasteris ir kiti parametrai buvo idealus (t.y. normos ribose), o dabar vat desinys ratas isejo is tu ribu. jei kam neaisku kame reikalas, tai tiesiog desinys priekinis ratas pavaziavo link galo.. is akies nesimato ne kiek, bet tikrinant su suvedimo aparatura, ten yra maziau 0,5 laipsnio nei turetu buti. |
Autorius: | DmK [ 30 Lap 2010, 21:54 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Nevienodas ratu isvirtimas |
http://tis.bmwcats.com/doc1041581/ |
Autorius: | MYCIUS [ 30 Lap 2010, 22:03 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Nevienodas ratu isvirtimas |
na dar neteko tokiu matyt idomu, Krasta tokius turi? o gal kas be Krastos dar galetu kazka tokio turet? |
Autorius: | mindoo [ 04 Gru 2010, 13:22 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Nevienodas ratu isvirtimas |
DmK rašė: idomu butu suzinuoti kaip, nes priekiniams ratams isviritmas nera daromas..... deja labai klysti ,vaziuoji i Vilniu Krasta auto ir tau padarys priekiniam ratam isvirtima ,kaina bendrai suvedimo apie 200lt ,dabar negaliu pasakyti tiksliai kaip ten jie daro, taciau faktas kad daro ,pasiskambink i jkrasta ir pasiklausk MYCIUS rašė: pas mane beda su kasteriu atsirado....... nuo ko yra nevienodas kasteris? yra kazkas sulinke ,gal sake ,balkis ,geometrija kebulo pazeista . matyt i bardiura kazkas pykstelejes buvo,bet jei vairo netraukia nesuk galvos ,nes padangu needa ,kai kasteris numustas ,bet jei nori vistiek ieskot bedu pradek keisti detales ir tikrintis ant suvedimo stendo ,kas tikrai pasijaus per kisene,nebent pats servise dirbi ir darbas nekainuos..... |
Autorius: | DmK [ 04 Gru 2010, 13:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Nevienodas ratu isvirtimas |
klausimas buvo kaip. paziurek i briezini ir suprasi kad nera ten kuom reguliuoti priekiniu ratu isvirtima. vienintelis judrus elementas tai vairo trauke. galines pakabos reguliavimas: http://tis.bmwcats.com/doc1011209/ (suvedimas/isvirtimas) priekines pakabos reguliavimas: http://tis.bmwcats.com/doc1011207/ (nei zodzio apie isvirtima) mindoo rašė: ...vaziuoji i Vilniu Krasta auto ir tau padarys priekiniam ratam isvirtima.... kur gi ne, mes cia klaipedoj su arkliais jojam, zvakes deginam |
Autorius: | MYCIUS [ 04 Gru 2010, 17:01 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Nevienodas ratu isvirtimas |
mindoo rašė: nuo ko yra nevienodas kasteris? yra kazkas sulinke ,gal sake ,balkis ,geometrija kebulo pazeista . matyt i bardiura kazkas pykstelejes buvo,bet jei vairo netraukia nesuk galvos ,nes padangu needa ,kai kasteris numustas ,bet jei nori vistiek ieskot bedu pradek keisti detales ir tikrintis ant suvedimo stendo ,kas tikrai pasijaus per kisene,nebent pats servise dirbi ir darbas nekainuos..... taip, kasteris nevienodas nuo to, kad kazkas sulinke, bet is paziuros nesimato nieko blogo. kaip jau ir rasiau, kai nusipirkau masina, visa ratu geometrija buvo ideali (na gale viena rata pareguliuot reikejo.bet priekis stovejo tobulai.) - nu net paciam keista buvo, nes labai jau retai kada pamatysi ~10metu senumo masina, kurios ratu gerometrija taip atitinka normas ir esme tame, kad tik as vienas sita masina vazineju ir zinau, jog i bordiura nebuvo ivaziuota..na gal kokia didesne duobe viena, kita ir esu pasigaves. jeigu vairuojant nesijaustu, kad kazkas netaip ir nesukciau galvos. o dabar beda tame, kad sumazejus kasterio kampui, tas ratas laiko didesni masinos svori (na cia sunku paaiskint, be brezinio, bet taip jau yra. kas zino, kas per dalykas, yra kasteris, tai supras), ko pasekoje: 1. labai minimaliai, taciau juntamai, traukia vaira i ta puse. (siaip atsisedes zmogus trumpam pavairuot masinos, tai nepastebetu manau, nes tikrai nera labai akivaizdus traukimas) 2. tos puses padanga labiau devisi (takim vienos puses per sezona nulyda 2-2,5mm, tai tos puses 3mm - nedaug skirias, bet skirias) 3. kadangi to rato kasteris mazesnis, tai tuo paciu tas masinos kampas pakiles auksciau (nu ten gal koki 0,5-1cm), ko pasekoje tos pacios puses galinis ratas gauna maziau prispaudimo ir..jis yra labiau linkes prabuksuoti. p.s. suprantu, kad del prabuksavimo yra daugiau faktoriu, kaip pvz kelio dangos svarumas ir pns., bet anksciau taip nebuvo nu ir visgi. situacija nera tokia bloga, kaip gali pasirodyt, perskaicius sita mano post'a. ir esu isitikines, kad dauguma vairuotoju, situ 3 punktu net nepastebetu (na nebent tik antra), bet man tas nepatinka del detaliu keitimo, tai..nera ten ju tiek daug. realiai tik viena šakė, nuo kurios labiausiai kasteris priklauso. manau, kad pameginsiu isprest sita beda, laikui begant. tai visgi, gal kas zinot, kokiam servise gali turet tokiu irankiu, kaip DmK parode tis'e? butu kur kas paprasciau ieskot problemos |
Autorius: | mindoo [ 05 Gru 2010, 12:40 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Nevienodas ratu isvirtimas |
jei kasteris butu geras,pasakyciau pasikeisk padangas vietom ir pamatysi ,kad traukia vaira i kita puse........ labai daznas atvejis pasitaiko ,kad suvedimas geras ,o vaira traukia del padangu.... ir siaip abejoju ar servisai turi tokius irankius ,nbent ieskok ,kas uzsiimi tik bmw ir turi suvedimo stenda |
Autorius: | hondux [ 07 Gru 2010, 22:44 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Nevienodas ratu isvirtimas |
deja daro priekiui isvirtima,,, sukiojasi amortikas,,, ir atraminis guolis |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |