Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E39] Susilpnėjusi TDS variklio trauka https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=92350 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | edvardas1983 [ 08 Lap 2010, 18:56 ] |
Pranešimo tema: | [E39] Susilpnėjusi TDS variklio trauka |
E39 Variklis:525tds Degalai:dyzelis Problema/klausimas:sveiki.turiu problemele,kurios niekas negali isspresti-kazko nera traukimo(traukia tik kai apsukos virs 2500aps/min)......tarkim vaziuoju 60-70 4 pavara ir spaudziu staigiai nuspaudziu gaza iki dugno,nera jokios reakcijos........ekonomaizeris nepakyla aukciau 12l.....buvau nuvares i kelis servisus ant kompu junge......kiekvienas sako savo,bet jokiu garantiju:pirmas sake reik perrinkti siurbli gal pades(gal?)......antras,kad tikrai ne siurblys.galbut turbina,bet neduoda garantiju kad pades....trecias teigia,kad nei siurblys nei turbina...jis teigia kad kompas...ir vel neduoda garantiju jokiu......o kisti pinigus,kai nera garantiju nesinori......tokia parvare is italu,ir jau keturi metai taip vazineju.......gal kas zino gerus meistrus,kurie issprestu cia problema(kaune arbe vilniuje).....ačiū uz patarimus. |
Autorius: | Germany [ 08 Lap 2010, 19:47 ] |
Pranešimo tema: | Re: E39 nera traukos....servisai neranda bedu..padekit |
o as sakau kad oro srauto matuokle, bet irgi neduodu garantiju tesiog su lieva matuokle nera traukos, pas tds jos brangokos osm.lt puslapi gali rasti, susitark kad duoti isideti nauja, jei pades nupirksi (man dave, nepadejo ir grazinau), tik dar pasitikslink ar idejus nauja matuokle nereikes priristi jos, as manau kad ne, tik pagal matuokles kodus viska ziurek, o ne pagal tds raides |
Autorius: | Fidis [ 08 Lap 2010, 21:02 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] nera traukos, servisai neranda bedu |
as kariauju su ta pacia beda. uzsivedi ir galvoji: trauks siandien ar netrauks. |
Autorius: | vaicius [ 08 Lap 2010, 22:52 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] nera traukos, servisai neranda bedu |
o yra tds, kurie traukia, kai apsukos buna maziau nei 2,5? as turejau 2, brolis turi, draugas turi, visi kaip numire iki 2,5 aps., turejau senai 325td, va ten trauke nuo pat mazu apsuku, ir gazuodavosi staigiau nei 3,0d. |
Autorius: | mindusia 530 [ 17 Lap 2010, 15:10 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] nera traukos, servisai neranda bedu |
Pribrendo laikas,vyrai,katalizatorius mest lauk. |
Autorius: | E36Coupe [ 20 Lap 2010, 00:56 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] nera traukos, servisai neranda bedu |
Aha, o kodel su uzsikisusiu katalizatoriu po 2500 traukia? Siaip kiek teko vaziuoti su TDS, tikrai nera ten mazu sukiu diapazone traukos.... Gal slieku ieskai? |
Autorius: | Action [ 20 Lap 2010, 14:01 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] nera traukos, servisai neranda bedu |
Mano tds'as irgi lėtas. Na jau nuo maždaug ~2000 pradeda jaustis kažkas geresnio. Bet jie tokie ir yra. Niekas forume nėra parašęs, kad tds'as nuo žemų apsukų gerai trauktų. Kitas dalykas meistrų kompetencija pas kuriuos buvai. Siūlyčiau pas tokius daugiau nesilankyti. Koks jis meistras jeigu "nu.. gali būti siurblys.." ar "gali būti turbina" ar "gali būti, kad pradėjus kūrenti krosnį malkomis, o ne pjuvenų briketais - kaimynų vištos pradės dėti didesnius kiaušinius.. bet garantijos nėra". Pasiskaitinėk forume daugiau, pasiklausk per pm pas tuos kurie turi tds, kaip trauka pas juos. Ir manau, kad nelabai reikia ieškoti to ko nėra. |
Autorius: | PrInCo [ 20 Lap 2010, 21:22 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] nera traukos, servisai neranda bedu |
pats turiu tds,draugai turi keli tds,tad siuo klausimu galiu tikrai padet.kas liecia 4begi ir trauka,tai vaziuot turi pradet tik nuo 2-2.2k apsuku jei auto tvarkingas.Kitas dalykas kaip kolega minejo ,,uzsikuriu ir galvoju trauks ar ne" tai cia 99.9% kad osm i mirties taska keliauja.atjunk ja ir jei masina susitvarkys problema aiski.pas mane su nauja osm,tvarkinga turbina ir varikliu masiniukas tikrai labai graziaidirba.jeinorit kad masina vaziuotu jau nuo 1.5k apsuku tai tds`ui labai tinka cipas(aisk jei cebatas ne betoninis ir nespaudzia visad iki dugno).Pas drauga 98m tds idetas cipas,tai labaismagus masiniukas tapo ir jau virs metu jokiu prob su juo neturi,pravaziuota 42k km. |
Autorius: | Andrius328 [ 20 Lap 2010, 21:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] nera traukos, servisai neranda bedu |
bus proglema su kuro padavimu, nes pas tds ketvirtu begiu apie 70 80 vaziuojant eko turi rodyt virs 20 litru, o penktu dugna turi but apie 18litru. reikia jungtis auto prie degnostikos ir su live data ziuretis gyvus parametrus. gali but kad purkstukas negyvas arba atjunktas, bet tokiu atveju turetu degt lempute ant skydelio siurblio tokiu atveju perrinkinet nereikia, nes tau elektroniniu budu riboja kura, siurblys gali but kaltas tokiu atveju kaip sunkei kuresi siltas, prastos tarpines ir leidzia. jei kuriasi kaip tvarkingai nera ko sukt galvos. susisiek per pm galesiu pagelbet |
Autorius: | Fidis [ 22 Lap 2010, 23:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] nera traukos, servisai neranda bedu |
Sveiki, siandien siek tiek gilinuos ir radau informacijos kodel gali dingti trauka: O gi del to, jog variklis startuodamas randa klaidu, ir perjungia ji i avarini rezima! Control systems Injection quantity control The injection quantity is controlled under all operating conditions on the basis of following variables: Engine speed Drawn-in air mass Engine coolant temperature Fuel temperature Boost pressure Atmospheric pressure Start of injection CAN-bus messages from the transmission control (AGS) and ASC Current calibration settings: Full load limitation quantity, additive quantity, start quantity, engine control unit pair (service functions) The injection quantity (volume) is set in the distributor-type injection pump by means of the control slide valve (volume control) in the fuel quantity actuator. The actuator sensor signals the actual position of the control slide valve back to the DDE control unit. Fault code 1 is stored if the actual position determined by the actuator sensor deviates too far from the actual position calculated in the DDE control unit. For safety reasons, the fuel supply to the distributor-type injection pump is then interrupted by means of the electric shut-off valve. The injection quantity (volume) is limited: Pradeda riboti kura, kai randa: At an engine coolant temperature greater than 107 o C (engine protection function) At an engine oil temperature greater than 130 o C (engine protection function) At an excessively high volume of black smoke The injection quantity (volume) is increased: At an engine coolant temperature less than 60 o C When driving off (automatic transmission only) The maximum injection quantity (volume) is limited to a substitute value of 33 mg/stroke (corresponds approximately to a maximum speed of 190 km/h at full load) if the following faults are currently applicable: Fault code 6: Exhaust gas recirculation control deviation Fault code 10: Start of injection control deviation Fault code 101: Boost pressure control deviation Fault code 5: Needle movement sensor Fault code 102: Control unit fault A substitute value of 21 mg/stroke is still used for the DDE 2.2 control unit with the part numbers 2246541 and 2246616 (installed up to 5/96). This value further limits the maximum speed to approx. 140 km/h). Vienu zodziu, varikliui uzsivedant yra tikrinamos sistemos, jei atranda kazkurias is tu klaidu, variklis automatiskai isijungia i avarini rezima, ir uzriboja kura, todel ir dingta trauka. Man rado, 6, ir 10 klaidas. |
Autorius: | Rolka [ 23 Lap 2010, 10:24 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] nera traukos, servisai neranda bedu |
mindusia 530 rašė: Pribrendo laikas,vyrai,katalizatorius mest lauk. Palaikau 100%.Išbandyta ant savo kailio,tiksliau ant TDS-o. |
Autorius: | ArunasSt [ 23 Lap 2010, 16:51 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] nera traukos, servisai neranda bedu |
klaida 6 kaip suprantu yra AGR elektrinis voztuvelis, kuris neveikia arba veikia prastai. pats niekur nerandu gero to daviklio nes pas mane ta pati situacija, naujas apie 280lt.jis stovi prie kuro filtro, o slangute nueina i AGR voztuva. buvo cia kelis kartus atsigaves tai masina trauke gerai. atjungus oro srauto matuokle trauka atsiranda nes tie visi davikliai nebeturi reiksmes tik kad be matuokles zymiai daugiau kuro valgo. |
Autorius: | Fidis [ 23 Lap 2010, 21:19 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] nera traukos, servisai neranda bedu |
https://www.bmwautodalys.lt/image/10541/1 Nr 15, taip ? |
Autorius: | ArunasSt [ 23 Lap 2010, 21:48 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] nera traukos, servisai neranda bedu |
taip |
Autorius: | Tamahaukas [ 23 Lap 2010, 22:39 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] nera traukos, servisai neranda bedu |
Nei EGR nei ipurskimo pradzia(jeigu nelabai daug iki keliu laipsniu) itakos traukai neturi Pagrindinis kuro kiekio padavimas skaiciuojamas pagal oro srauta(kiek variklis gauna oro) ir turbo slegio davikli. Kiek oro i varikli tiek ir kuro gausi. O pas sita TDS nuo 96,metu yra labai apribotas kuro kiekis del ekologijos(nera perdaug kuro nera juodo dumo(suodziu)). Jeigu OSM ir slegis tvarkoje nuo 2k pradeda traukti. Jei nori zemiau cipuok arba derk siurbli(ka as sau ir padariau, trauka pusetine nuo 1,5 o nuo 2k jau visai ok) bet atsirado juodas dumas kai spaudi tapke. SEKMES. |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |