Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Lap 2024, 20:20

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 08 Lap 2010, 18:56 
  
 
 
E39
Variklis:525tds
Degalai:dyzelis

Problema/klausimas:sveiki.turiu problemele,kurios niekas negali isspresti-kazko nera traukimo(traukia tik kai apsukos virs 2500aps/min)......tarkim vaziuoju 60-70 4 pavara ir spaudziu staigiai nuspaudziu gaza iki dugno,nera jokios reakcijos........ekonomaizeris nepakyla aukciau 12l.....buvau nuvares i kelis servisus ant kompu junge......kiekvienas sako savo,bet jokiu garantiju:pirmas sake reik perrinkti siurbli gal pades(gal?)......antras,kad tikrai ne siurblys.galbut turbina,bet neduoda garantiju kad pades....trecias teigia,kad nei siurblys nei turbina...jis teigia kad kompas...ir vel neduoda garantiju jokiu......o kisti pinigus,kai nera garantiju nesinori......tokia parvare is italu,ir jau keturi metai taip vazineju.......gal kas zino gerus meistrus,kurie issprestu cia problema(kaune arbe vilniuje).....ačiū uz patarimus.


StandartinėParašytas: 08 Lap 2010, 19:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
o as sakau kad oro srauto matuokle, bet irgi neduodu garantiju :D tesiog su lieva matuokle nera traukos, pas tds jos brangokos osm.lt puslapi gali rasti, susitark kad duoti isideti nauja, jei pades nupirksi (man dave, nepadejo ir grazinau), tik dar pasitikslink ar idejus nauja matuokle nereikes priristi jos, as manau kad ne, tik pagal matuokles kodus viska ziurek, o ne pagal tds raides :)

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 08 Lap 2010, 21:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.14
Amžius:
35
Pranešimai:
104
Miestas:
Sirvintos/Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS 97"
Nissan X-Trail 03"
Skype:
Masteriokas
Nikas:
Fidis
as kariauju su ta pacia beda. uzsivedi ir galvoji: trauks siandien ar netrauks. #-o

_________________
Lietuvoje daugiau "M" klasės BMW automobilių nei pati gamykla jų išleido.


StandartinėParašytas: 08 Lap 2010, 22:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.12.27
Amžius:
37
Pranešimai:
291
Miestas:
uk
Automobiliai:
e60 525d
o yra tds, kurie traukia, kai apsukos buna maziau nei 2,5? as turejau 2, brolis turi, draugas turi, visi kaip numire iki 2,5 aps., turejau senai 325td, va ten trauke nuo pat mazu apsuku, ir gazuodavosi staigiau nei 3,0d.


StandartinėParašytas: 17 Lap 2010, 15:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.07.31
Amžius:
52
Pranešimai:
51
Miestas:
kaunas-kedainiai
Automobiliai:
E39 530d 2000m.
Ex525tds E34 93m.
Ex318i E30 88m.
Pribrendo laikas,vyrai,katalizatorius mest lauk. :shock:

_________________
labiausiai stabdo karas keliuose


StandartinėParašytas: 20 Lap 2010, 00:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.27
Amžius:
54
Pranešimai:
9724
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW E36 328Ci
BMW e92 330d
BMW e90 320d
BMW K1200GT
Skype:
maisteris
Aha, o kodel su uzsikisusiu katalizatoriu po 2500 traukia? :)

Siaip kiek teko vaziuoti su TDS, tikrai nera ten mazu sukiu diapazone traukos....
Gal slieku ieskai?

_________________
Antanas.E36Coupe


StandartinėParašytas: 20 Lap 2010, 14:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.07.03
Amžius:
42
Pranešimai:
193
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 tds
Mano tds'as irgi lėtas. Na jau nuo maždaug ~2000 pradeda jaustis kažkas geresnio. Bet jie tokie ir yra. Niekas forume nėra parašęs, kad tds'as nuo žemų apsukų gerai trauktų.
Kitas dalykas meistrų kompetencija pas kuriuos buvai. Siūlyčiau pas tokius daugiau nesilankyti. Koks jis meistras jeigu "nu.. gali būti siurblys.." ar "gali būti turbina" ar "gali būti, kad pradėjus kūrenti krosnį malkomis, o ne pjuvenų briketais - kaimynų vištos pradės dėti didesnius kiaušinius.. bet garantijos nėra".
Pasiskaitinėk forume daugiau, pasiklausk per pm pas tuos kurie turi tds, kaip trauka pas juos. Ir manau, kad nelabai reikia ieškoti to ko nėra.

_________________
Kiek BMW sunaudoja kuro? Kiek įpili, tiek ir sunaudoja.


StandartinėParašytas: 20 Lap 2010, 21:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.21
Pranešimai:
309
Automobiliai:
Ex BMW E39 525 tds 97m
Ex BMW E65 730 sport 2003(duzo :D)
EX BMW E46 05 325ci convertible (nusibodo)
Now BMW E60 06 520d diesel power
pats turiu tds,draugai turi keli tds,tad siuo klausimu galiu tikrai padet.kas liecia 4begi ir trauka,tai vaziuot turi pradet tik nuo 2-2.2k apsuku jei auto tvarkingas.Kitas dalykas kaip kolega minejo ,,uzsikuriu ir galvoju trauks ar ne" tai cia 99.9% kad osm i mirties taska keliauja.atjunk ja ir jei masina susitvarkys problema aiski.pas mane su nauja osm,tvarkinga turbina ir varikliu masiniukas tikrai labai graziaidirba.jeinorit kad masina vaziuotu jau nuo 1.5k apsuku tai tds`ui labai tinka cipas(aisk jei cebatas ne betoninis ir nespaudzia visad iki dugno).Pas drauga 98m tds idetas cipas,tai labaismagus masiniukas tapo ir jau virs metu jokiu prob su juo neturi,pravaziuota 42k km.


StandartinėParašytas: 20 Lap 2010, 21:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.11.11
Amžius:
34
Pranešimai:
51
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Bmw X5M
Bmw E36 344i Mtech
bus proglema su kuro padavimu, nes pas tds ketvirtu begiu apie 70 80 vaziuojant eko turi rodyt virs 20 litru, o penktu dugna turi but apie 18litru. reikia jungtis auto prie degnostikos ir su live data ziuretis gyvus parametrus. gali but kad purkstukas negyvas arba atjunktas, bet tokiu atveju turetu degt lempute ant skydelio
siurblio tokiu atveju perrinkinet nereikia, nes tau elektroniniu budu riboja kura, siurblys gali but kaltas tokiu atveju kaip sunkei kuresi siltas, prastos tarpines ir leidzia. jei kuriasi kaip tvarkingai nera ko sukt galvos. susisiek per pm galesiu pagelbet


StandartinėParašytas: 22 Lap 2010, 23:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.14
Amžius:
35
Pranešimai:
104
Miestas:
Sirvintos/Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS 97"
Nissan X-Trail 03"
Skype:
Masteriokas
Nikas:
Fidis
Sveiki, siandien siek tiek gilinuos ir radau informacijos kodel gali dingti trauka:
O gi del to, jog variklis startuodamas randa klaidu, ir perjungia ji i avarini rezima!

Control systems
Injection quantity control
The injection quantity is controlled under all operating conditions on the basis of following variables:

Engine speed
Drawn-in air mass
Engine coolant temperature
Fuel temperature
Boost pressure
Atmospheric pressure
Start of injection

CAN-bus messages from the transmission control (AGS) and ASC

Current calibration settings: Full load limitation quantity, additive quantity, start quantity, engine control unit pair (service functions)

The injection quantity (volume) is set in the distributor-type injection pump by means of the control slide valve (volume control) in the fuel quantity actuator. The actuator sensor signals the actual position of the control slide valve back to the DDE control unit.

Fault code 1 is stored if the actual position determined by the actuator sensor deviates too far from the actual position calculated in the DDE control unit. For safety reasons, the fuel supply to the distributor-type injection pump is then interrupted by means of the electric shut-off valve.



The injection quantity (volume) is limited:
Pradeda riboti kura, kai randa:
At an engine coolant temperature greater than 107 o C (engine protection function)
At an engine oil temperature greater than 130 o C (engine protection function)
At an excessively high volume of black smoke
The injection quantity (volume) is increased:
At an engine coolant temperature less than 60 o C
When driving off (automatic transmission only)

The maximum injection quantity (volume) is limited to a substitute value of 33 mg/stroke (corresponds approximately to a maximum speed of 190 km/h at full load) if the following faults are currently applicable:

Fault code 6: Exhaust gas recirculation control deviation
Fault code 10: Start of injection control deviation
Fault code 101: Boost pressure control deviation
Fault code 5: Needle movement sensor
Fault code 102: Control unit fault

A substitute value of 21 mg/stroke is still used for the DDE 2.2 control unit with the part numbers 2246541 and 2246616 (installed up to 5/96). This value further limits the maximum speed to approx. 140 km/h).

Vienu zodziu, varikliui uzsivedant yra tikrinamos sistemos, jei atranda kazkurias is tu klaidu, variklis automatiskai isijungia i avarini rezima, ir uzriboja kura, todel ir dingta trauka. Man rado, 6, ir 10 klaidas.

_________________
Lietuvoje daugiau "M" klasės BMW automobilių nei pati gamykla jų išleido.


Paskutinį kartą redagavo vokator 23 Lap 2010, 22:31. Iš viso redaguota 1 kartą.
Bendros forumo taisyklės: 2. Žinutės: 2.10 Žinutės tekstas turi būti rašomas tik juodai, draudžiama naudoti spalvas.


StandartinėParašytas: 23 Lap 2010, 10:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.14
Pranešimai:
632
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
725
mindusia 530 rašė:
Pribrendo laikas,vyrai,katalizatorius mest lauk. :shock:

Palaikau 100%.Išbandyta ant savo kailio,tiksliau ant TDS-o.


StandartinėParašytas: 23 Lap 2010, 16:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.06.21
Amžius:
40
Pranešimai:
174
Miestas:
Klaipėda-Šiauliai
Automobiliai:
ex: 2xE28, 2xE30, 10xE34, 4xE38, 3xE39, E60, E65
now: E34 520i touring,
F10 528i n52
Skype:
shmere1
klaida 6 kaip suprantu yra AGR elektrinis voztuvelis, kuris neveikia arba veikia prastai. pats niekur nerandu gero to daviklio nes pas mane ta pati situacija, naujas apie 280lt.jis stovi prie kuro filtro, o slangute nueina i AGR voztuva. buvo cia kelis kartus atsigaves tai masina trauke gerai. atjungus oro srauto matuokle trauka atsiranda nes tie visi davikliai nebeturi reiksmes tik kad be matuokles zymiai daugiau kuro valgo.


StandartinėParašytas: 23 Lap 2010, 21:19 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.14
Amžius:
35
Pranešimai:
104
Miestas:
Sirvintos/Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS 97"
Nissan X-Trail 03"
Skype:
Masteriokas
Nikas:
Fidis
https://www.bmwautodalys.lt/image/10541/1

Nr 15, taip ?

_________________
Lietuvoje daugiau "M" klasės BMW automobilių nei pati gamykla jų išleido.


StandartinėParašytas: 23 Lap 2010, 21:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.06.21
Amžius:
40
Pranešimai:
174
Miestas:
Klaipėda-Šiauliai
Automobiliai:
ex: 2xE28, 2xE30, 10xE34, 4xE38, 3xE39, E60, E65
now: E34 520i touring,
F10 528i n52
Skype:
shmere1
taip


StandartinėParašytas: 23 Lap 2010, 22:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.06
Amžius:
47
Pranešimai:
225
Miestas:
Panevezys
Automobiliai:
E39 528i m52 98;E46 328i m52tu 98
Nei EGR nei ipurskimo pradzia(jeigu nelabai daug iki keliu laipsniu) itakos traukai neturi

Pagrindinis kuro kiekio padavimas skaiciuojamas pagal oro srauta(kiek variklis gauna oro) ir turbo slegio davikli.
Kiek oro i varikli tiek ir kuro gausi.
O pas sita TDS nuo 96,metu yra labai apribotas kuro kiekis del ekologijos(nera perdaug kuro nera juodo dumo(suodziu)).

Jeigu OSM ir slegis tvarkoje nuo 2k pradeda traukti. Jei nori zemiau cipuok arba derk siurbli(ka as sau ir padariau, trauka pusetine nuo 1,5 o nuo 2k jau visai ok) bet atsirado juodas dumas kai spaudi tapke.

SEKMES.

_________________
LPG POWER


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery