Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E39] Nesikuria dyzelinis variklis / šalčiai
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=91133
Puslapis 11

Autorius:  DmK [ 07 Vas 2012, 02:50 ]
Pranešimo tema:  [E39] Nesikuria dyzelinis variklis / šalčiai

Artėja šalčiai, greit pasipils temos apie dyzelinių variklių nesikūrimą. Suprantama, kad visi kreipiantys i forumą su savo bėdomis nori išlošti laiką ir išvengti nereikalingų išlaidų. Taigi norėčiau truputi palengvinti paiešką ir sumažinti darbo moderatoriams. Šioks toks apibendrinimas, nuo ko pradėti, ką galima patikrinti namu sąlygomis. Rašau bendrai, jei bus kokiu nesutapimu su konkrečių modelių, nepykit.

1. Kuras. Įsitikinam, kad kuras yra bake. Pageidautina žieminis, nors ir vasarinio pakaktu užvedimui. Kas naudoja kurą ne iš kolonėlių, galima skiesti su žibalu 1:10. M51 variklyje yra elektrinis šildytuvas prie filtro, o jau M47, M57, M67 tokio nėra viewtopic.php?f=18&t=78911 Ten kuras yra pašildomas grįžtančiu kuru. Kuro baką geriau laikyti pilną, mažiau susikaups kondensato, kuris vėliau užšals kuro filtre.
2. Kuro filtras. Dyzeliniams varikliams yra keičiamas kas 40.000km, kas 10.000km patikrinamos nuosėdos, jei tokia galimybė yra. Filtras turi būti svarus ir be vandens (susikaupiančio kondensato), vanduo gali užšalti ir nepraleisti kurą. Jei drenažo nėra, galima filtrą išsukti ir patikrinti, arba tiesiog pakeisti nauju.
3. Patikrinti kad kuras yra paduodamas prie purkštuku, atlaisvinti kuro vamzdelį prie purkštuko ir įsitikinti kad kuras laša varikliui vedant. (viewtopic.php?f=61&t=84561)
4. Pakaitinimo žvakės. Pradeda veikti priklausomai nuo aušinimo skysčio temperatūros (jei automobilis vedamas ilgai stovėjęs, aušinimo skysčio temperatūra = lauko temperatūrai). M51 suveikia kai aušinimo skysčio temperatūra žemesnė nei 60°C, M47, M57 ir M67 varikliuose - kai <5°C. Taip pat žvakes dirba po variklio užvedimo (M47, 57, 67), vėl gi darbo laikas priklauso nuo aušinimo skysčio temperatūros.
http://tis.bmwcats.com/doc1053834/
http://tis.bmwcats.com/doc30459/
http://tis.bmwcats.com/doc1045365/
http://tis.bmwcats.com/doc1003075/
http://tis.bmwcats.com/doc21997/
viewtopic.php?f=29&t=58634&hilit=pakaitinimo*+zvak*
viewtopic.php?f=18&t=81239&hilit=pakaitinimo*+zvak*
viewtopic.php?f=18&t=37873&hilit=pakaitinimo+zvakiu+patikra
viewtopic.php?f=53&t=77119&hilit=pakaitinimo*+zvak*
E46 savininkai turi dviejų tipu reles ir atitinkamai žvakes viewtopic.php?f=59&t=93733
5. Kompresija (nepainioti su suspaudimo laipsniu). Vienas iš svarbiausiu parametru, tai faktiškai apibudina variklio būklę. Nors karta per automobilio eksploatavimo laikotarpį ją reikėtu patikrinti, kad žinoti ką turite, ypač M51 savininkai, nes variklis pastoviai vedasi kaitinimo žvakių pagalba. TIS‘e nurodyta nominali kompresija >20Bar, bet čia jau kvepia remontu. Realiai geram varikliui turi būti netoli 30. Galima užvesti ir prie 16, bet čia jau tikrai lavonas (keiskit asks karbiuratorium ir turėsite benzininį variklį ). Kaip žinia, dyzeliniuose varikliuose kuras užsidega savaime, dėl aukštos temperatūros išgaunamos suspaudimo metu. Kad išgauti kuo aukštesne temperatūra labai svarbu turėti didesnę kompresiją ir kuo greitesni stūmoklio judėjimo greiti. Starterio sukimo greitis yra pastovus, variklio apsisukimai užvedimo metu yra mažesni, nei dirbant laisva eiga. Štai kodėl dažnai lengviau užvesti automobili “ant buksyro“.
6. Akumuliatorius. Jam šalčiai taip pat yra išbandymas. Nusėdus akumuliatoriui galim automobili užtemti ant buksyro, arba pasinaudoti kito automobilio srovę. Procedūra atrodo labai paprasta, bet toli ne kiekvienas žino kaip tai atlikti teisingai.
viewtopic.php?f=29&t=78924

Čia tokios tipinės priežastys dyzelinių variklių nesikūrimo žiemos metu. Aišku gali būti ir kitu, nesusiję su oro sąlygomis. Prieš kuriant nauja tema įsitikinkite kad aukščiau išvardinti gedimai nėra jūsų variklio nesikūrimo priežastys.

Temą rakinu, kad nebūtu nereikalingo fludo (kitaip jau 3 puslapyje prasidės klausimai kiek pilti aušinimo skysčio, koks tepalas geriausias......... ), norint papildyti, ar jei pastebėjote kažkokius netikslumus rašykit pm, pataisysiu.

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/