Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 22 Lap 2024, 02:05

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 24 Rgs 2010, 19:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.17
Pranešimai:
15
Automobiliai:
E39 525 tds 97
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1997
Variklis: 2.5 TDS
Degalai: Dyzelis

Problema/klausimas: Gal pradesiu nuo to jog 5 begis yra isskaidomas i 2 dalis, taigi, kad lengviau paaiskinti skaitykim jog APD yra 6 begiu. Vaziuojant ramiai, sumeta begius 1,2,3,4,5 bet 6 (del ekonomijos) neimeta t.y. nenuzemina apsuku (100km/h vaziuojant 2500apsuku). Jei nuspaudziu pedala iki dugno, tai man nuzemina pavara ir pakyla apsukos, atleidus pedala, begis nebepersimeta ir vaziuoju 3 ar 4 begu... Jei APD begiu rankena imetu is D i S3 ir atgal i D tai tada susimeta visi begiai ir vaziuojant apie 100km buna apie ~1800 apsuku. Kitas variantas jei pradedu vaziuoti is vietos ir spaudziu gazo pedala siek tiek agresyviau, tai isimeta 1,2,3 begiai bet 4 nemeta, taigi vel suzaidziu su APD begiu rankena is D i S3 ir atgal, tada velgi sumeta begius iki 5 ir vel reikia daryti ta pati jog isimetu 6 begis (nuzemintu apsukas)

P.S. Greiciu deze be triptroniko. Greiciu dezeje pakeista: pusle ir tepalo siurblys, pakeistas filtras ir perkosti tepalai. Meistras (Siauliuose Palangos gatveje) garantuoja jog deze 100% mechaniskai gera, bet blogai su elektronika (itaria prie begiu rankenos kazkokia detale "sokoladas"). Diagnostika dauriausi dvejuose servisuose, su skirtingais aparatais, jokiu klaidu neparode. Bet, pries gera pusmeti, buvo uzsidegus greiciu dezes lempute, geltonas dantratukas. Kiek zinau, visos klaidos turi issisaugoti, bet sios neparode. Nzn ar su situo susijes kitas dalykas, vaziuojant ir stovint kartais uzsidega salono lemputes. Tikrinau visas duris, kapota, bagazine, lyg visi davikliai geri. Gal kas turejot tokia problema?!? Kur ieskoti problemos?

Beje, skaitinejau foruma ir radau keleta zinuciu, jog pakeitus priekyje rata kitokio dydzio, panasios problemos pas zmones buvo. Tai dabar susimasciau, jog tikrai priekyje vairuotojo puseje pas mane uzdeta zapaske, bet ji kaip likusios padangos R15, tik zapaske siek tiek platesne, bet nei dydis nei aukstis nesiskiria... Negi tai itakos gali tureti ?!?


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2010, 19:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.09.20
Amžius:
41
Pranešimai:
268
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS
iš kur tds gali buti 6 begid? :D kiek zinau tik 5 yra.


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2010, 19:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.17
Pranešimai:
15
Automobiliai:
E39 525 tds 97
taip yra realiai 5 begiai, bet 5 begiu vaziuojant yra kazkas atkabinama ir nukrenta apsukos (del ekonomijos)... as rasiau 6 begiai, jog butu lengviau paaiskinti.


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2010, 19:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.11.11
Amžius:
34
Pranešimai:
51
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Bmw X5M
Bmw E36 344i Mtech
penki begiai, o sestas tiesioginis nuo variklio, pagal sukius kyla ir greitis.


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2010, 20:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.02
Amžius:
37
Pranešimai:
1910
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 330cd
BMW 328i
ant kokio greicio tau isijugia 5?

mano tds'ui mazdaug 92-95 km/h. jokio sesto nera, nebent i kalna ar nuokalne vaziuoji, tai kazkiek apsukos krenta. bet tikrai ne taip :D

_________________
Del visko kalti pIrIkupai!!!


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2010, 22:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.17
Pranešimai:
15
Automobiliai:
E39 525 tds 97
90 vaziuojant 5 begiu apie 2000 apsuku, o seniau budavom ties 100km/h isimesdavo 6 begis ir prie 100km/h apsukos budavo 18000 apsuku


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2010, 23:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Skaiciau ir nesupratau,apie koki 6 begi tu cia kalbi :D


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2010, 23:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.02.08
Amžius:
38
Pranešimai:
6969
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
BMW 328ti 94'
MB GLK 14'
KIA XCeed 21'
kuisys rašė:
90 vaziuojant 5 begiu apie 2000 apsuku, o seniau budavom ties 100km/h isimesdavo 6 begis ir prie 100km/h apsukos budavo 18000 apsuku

jokiu 6 begiu nera. ten yra 5 begiu.
todel tau taip atrodo, kad vaziuoji 90 aukstesniu begiu nei 100.


StandartinėParašytas: 25 Rgs 2010, 00:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.11.11
Amžius:
34
Pranešimai:
51
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Bmw X5M
Bmw E36 344i Mtech
dar karta pakartosiu kolegai, jog bet koks tds, ar netgi trilitris dyzelis E39 neturi apd su 6 begiu dezes, tas 6 begis yra vadimas tiesioginis, visi bmw, spaudziant gaza apsukos kyla o palaipsniui dideja greitis, pasiekus automatui tam tikra greiti, isijungus penktam begiui, ir vaziuojant vadinkim didesniu greiciu, isijunge tiesiogine pavara, kurios deka tolygiai kyla ir greitis ir apsukus, tuo paciu ir siektiek pamazeja apsukos. tai galima pastebeti prie didesnio greicio, arba didesniu apsuku.


StandartinėParašytas: 25 Rgs 2010, 13:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.02
Amžius:
37
Pranešimai:
1910
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
BMW 330cd
BMW 328i
pas mane 5 pavara 1800-2000 vaziuojant 100. kame tu cia bedu ieskai?

_________________
Del visko kalti pIrIkupai!!!


StandartinėParašytas: 25 Rgs 2010, 14:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
ar jus skaityti nemokat???

juk raso, kad nesumeta visu begiu iki gali, o sumeta, tik kai is D imeta i S ir po to vel i D.


StandartinėParašytas: 26 Rgs 2010, 09:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.17
Pranešimai:
15
Automobiliai:
E39 525 tds 97
rasiau apie 6 begi todel, jog kai perjunginejami begiai, atrodo jog paskutinis sestas isimeta, bet istikruju tai yra 5 begis ir ten kazkas atsijungia ir dar pakrenta apsukos :) nu nesvarbu, pakeiciau priekini rata ir viskas susitvarke.

as klausiau APD meistro kiek pavaru, nes kai skaiciuoji gaunasi lyg 6 begiai. Taigi man paaiskino jog istruju yra 5, bet 5 begu vaziuojant kazkas atsikabina dezeje ir nukrenta apsukos del ekonomijos :) taigi yra 5 begiai ir taskas. :)


StandartinėParašytas: 26 Rgs 2010, 17:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.05.23
Amžius:
49
Pranešimai:
749
Miestas:
Kaunas
tas tipo "6 bėgis" yra "lock up" funkcija, lietuviškai - variklio ir dėžės sūkių suvienodinimas arba tiesioginis sukabinimas. ZF 5HP18 dėžėje jis aktyvuojasi tik pilnai sušilus varikliui ir dėžei, tik ant D padėties, važiuojant maždaug 90km/h, jaučiasi lyg įsijungtų 6 bėgis, ir sūkiai nuo 2000 krenta iki 1800. už tikslų ir teisingą lock-up darbą atsakingas hidrotransformatorius, pūslė, kriaušė, konverteris, hidraulinė sankaba, ar dar kaip norit vadinkite. pirmiausia tai patikrink tepalo lygį. nesupratau posakio "perkošė tepalus"...per marlių? neužteko 100 lt naujiems tepalams? ir jei yra problemų su elektronika, jas reikia spresti, nes šita dėžė kitaip nevažiuos, ji yra elektronikos valdoma. jei buvo dėžės lemputė užsidegusi, reiškia yra problema, šiaip sau neužsidega. jei rato aukštis toks pat, tai jis čia ne prie ko.

_________________
E60 535xi, F30 320xi


StandartinėParašytas: 26 Rgs 2010, 19:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
cia puse isitikine, kad dezes tepalai nekeiciami, ba uzkals deze :D
siaip Vysta teisingai paminejo temperaturos davikli, reiketu pasiziureti ar jis teisingai funkcionuoja.


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2010, 23:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.02.17
Pranešimai:
15
Automobiliai:
E39 525 tds 97
perkose tepalus del galimu drozliu, tepalu keisti nereikejo, nes jie buvo geri... o problema buvo ta jog visu ratu aukstis 65 o "zapaskes" buvo 60, per neapdairuma nepastebejau jog 60, maniau 65...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery