Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 05:54

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 29 Bal 2010, 10:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.04.01
Amžius:
44
Pranešimai:
102
Miestas:
Kaunas
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:97
Variklis:2.8
Degalai:benzas+ dujos

Problema/klausimas:

Sveiki kolegos,

As suptantu kad BMW+ dujos tai amžinu diskusiju klausimas , tačiau noriu paklausti tu kurie vazineja su dujom. Turiu tokia problema - rytais užkurus masina palaukiu kol pasyla ir perjungia dujas , perjungimo momentu masima uzgesta, kartais neuzgesta bet stipriai susipurto .
Antras gedimas - esant minusinei temperaturai duju neperjungia kokia 15 min. Ir kai bake lieka koks penktadalis duju pradeda isjungineti dujas i benza.
Vien žodžiu meistrai su kompais nieko blogo nemato, tipo visi parametrai idealus. Pakeiciau temperaturos davikli , duju slegio davilki bet darosi tas pac. ????? :(


StandartinėParašytas: 29 Bal 2010, 12:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
o reduktorius negali buti ? pamenu man su senu reduktorium budavo kad ilgai sildyti reikedavo ir veliau net karsta vasara sunkiai dirbdavo, tai pakeitus nauja viskas susitvarke, net ziema uzsivesdavau, cia apie ta senaja iranga kalbu, nezinau pirma ar antra ji skaitesi, tau manau irgi reiktu reduktoriu paziureti ir gal kokius filtrus jeigu yra tokie

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 29 Bal 2010, 12:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Parasyk siam duju specialistui i PM
memberlist.php?mode=viewprofile&u=1852


StandartinėParašytas: 29 Bal 2010, 13:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
beda tik su dujomis, ir niekuo kitu :)

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


StandartinėParašytas: 29 Bal 2010, 20:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.23
Amžius:
41
Pranešimai:
494
Automobiliai:
BMW e61 530D 04, 160kw
BMW E39 523 97', plyta (141KW), benzas - tiesiogines dujos
ex BMW E34 525 91' plyta, benzas - tiesiogines dujos
jei labai ilgai dujos sudetos, greiciausiai teks issiardyti reduktoriu, nes man arde ir pats maciau kiek ten sud..., nes lievos dujos.

_________________
1 masina audi 80, 2 BMW, 3 BMW, 4 BMW ir sekanti bus BMW


StandartinėParašytas: 28 Lie 2010, 22:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.07.28
Amžius:
58
Pranešimai:
13
Miestas:
Mazeikiai
Automobiliai:
E-39 535i 1998
Man buvo tokia problema,kai variklis pakaisdavo,tai ilgai reikedavo sukti pakol uzsikurdavo,pakeiciau pagrindine diafragma ir auksto slegio tarpinike ir viskas pasitaise (duju reduktoriaus).


StandartinėParašytas: 29 Lie 2010, 21:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.11.03
Amžius:
34
Pranešimai:
148
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
ex golf mk4 1.6i
ex E39 2.8i
ex z3 1.9i
ex E46 1.9i
ex OOOO A8 4.2i Quattro
MB slk200 kompressor
Reduktoriaus problema


StandartinėParašytas: 29 Lie 2010, 22:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.03.10
Amžius:
40
Pranešimai:
678
Miestas:
Klaipėda - Bergen
Automobiliai:
Ex... E39 528I
Ex... E39 525I
Ex....E39 530IA
E39 530D 225Ag 490NM
Skype:
Skype
Nikas:
Nikas
bus diafragma iplysus. dar prie to pacio turetu pulsuot ant duju motoras.


StandartinėParašytas: 23 Rgs 2010, 10:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.10
Amžius:
41
Pranešimai:
145
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
528, 97', Sequent 56 gas equipment
Sveiki, turiu klausimeliu del persijungimo i dujas. Zodziu vasara pasikeciau termostata, viskas buvo ok, persijunginejo i dujas varikliui isilus ~40'C. Taciau dabar rudeni atvesus orams, is ryto persijungia tik prie 90'C temp. ir tai gerokai pavaziavus. Problema pabandziau isspresti nuorindamas ausinimo sistema - padejo, persijungia prie 40'C, bet tik dviem, trim dienom tas padeda. Todel dabar gaunasi, kad vazineju kas kelias dienas nuorindamas sistema. Nuorinu pagal ta instrukcija, kai priekis kuo staciau, ijungus degima, peciukas ant +32 ir pilamas ausinimo skystis.
Pirmas klausimas ar tai vienintelis nuorinimo budas?


StandartinėParašytas: 23 Rgs 2010, 22:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.04.03
Pranešimai:
21
Automobiliai:
E39 528 98m
toxicas rašė:
Sveiki, turiu klausimeliu del persijungimo i dujas. Zodziu vasara pasikeciau termostata, viskas buvo ok, persijunginejo i dujas varikliui isilus ~40'C. Taciau dabar rudeni atvesus orams, is ryto persijungia tik prie 90'C temp. ir tai gerokai pavaziavus. Problema pabandziau isspresti nuorindamas ausinimo sistema - padejo, persijungia prie 40'C, bet tik dviem, trim dienom tas padeda. Todel dabar gaunasi, kad vazineju kas kelias dienas nuorindamas sistema. Nuorinu pagal ta instrukcija, kai priekis kuo staciau, ijungus degima, peciukas ant +32 ir pilamas ausinimo skystis.
Pirmas klausimas ar tai vienintelis nuorinimo budas?

tai kaip tas oras pas tave atsiranda? ziurek kur leidzia antifriza


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2010, 10:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.10
Amžius:
41
Pranešimai:
145
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
528, 97', Sequent 56 gas equipment
butent, kad neleidzia ausinimo skyscio, bent jau kiek apziurinejau. Bet ausinimo skyscio slangai, kurie eina i duju reduktorius yra auksciau paciu reduktoriu, tai galvoju, kad butent tose slangose galetu susidarineti oro kamstis. jauciu savaitgali reikes vel viska perziuret ir bandyt gerai nuorint..


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2010, 11:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.31
Amžius:
35
Pranešimai:
672
Miestas:
Kedainiai/Kaunas
Automobiliai:
E60 535d M57N 06'
ex:E39 528 M52 96`
toxicas rašė:
butent, kad neleidzia ausinimo skyscio, bent jau kiek apziurinejau. Bet ausinimo skyscio slangai, kurie eina i duju reduktorius yra auksciau paciu reduktoriu, tai galvoju, kad butent tose slangose galetu susidarineti oro kamstis. jauciu savaitgali reikes vel viska perziuret ir bandyt gerai nuorint..

slangos nepasidaro kietos kiek pavazinejus?

_________________
BMW automobilių diagnostika, kodavimas.
8-638-58655


StandartinėParašytas: 24 Rgs 2010, 14:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.01
Amžius:
38
Pranešimai:
4902
Miestas:
Vilnius village
Automobiliai:
sold
ieskok kur gaudo ora. man buvo per kiaura nuorinimo varzta :!:

_________________
suk suk suk vairą suk, tik į griovį neįsuk...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery