Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E39] Įdomus siurblio ir borto kompiuterio gedimas :) https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=90063 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | @bmw [ 18 Rgs 2010, 12:15 ] |
Pranešimo tema: | [E39] Įdomus siurblio ir borto kompiuterio gedimas :) |
Automobilio, apie kurį norite paklausti: E39 525TDS Pagaminimo metai: 97 Variklis: 2,5 Dėžė: Automatas Degalai: Dyzelinas Prieš 1,5 mėn. kartą mirė mašina - užgesau per žiaurią liūtį vidury laukų naktį, sekmadienį, netoli Panevėžio (staiga užsidegė žvakių pakaitinimo geltona lemputė ir mašina sustojo). Pasukinėjau su starteriu, sukosi, bet nesikūrė. Nutariau kad siurblys (nes pirmieji simptomai/signalai jau pasirodė prieš kelis mėnesius – karštas nebeužsivesdavo iš pusės pasukimo, o ir dyzelinas pasirodo jau buvo ėmęs sunktis pro tarpines). Meistrai Panevėžio servise ryte man pasakė tą pačią diagnozę (kaip ir aš nutariau tamsoje pažvelgęs po kapotu ![]() ![]() ![]() ![]() Nuteleportavo mane atgal ![]() ![]() Užsivedė ir važiavo BMW kaip bėris (kaip anksčiau ir taip gerai, kiek TDS‘as pajėgus tai gerai daryti ![]() ![]() 1) Dabar BC stabiliai rodo lygiai 1/3 mažesnes kuro sąnaudas, nei jos yra realios. Realios kaip buvo, taip ir liko identiškos (vasara 9 - 9,5 miestas, 6 – 6,5 užmiestis; ekonomiškai, nes aš tapkę iki dugno spaudau tik išimtiniais atvejais ![]() ![]() 2) Mašinai lėtėjant prieš pat sustojimą mažu greičiu arba taip pat labai lėtai judant (nesvarbu ant pavaros ar laisvos) ima smarkokai vibruoti variklis (apsukos pasidaro jau pernelyg žemos, tokios jau ribinės). Taip būna dažniausiai, bet pasitaiko, kad to ir nebūna. Buvau pagal „rekomendaciją“ užsukęs į Turboservisą, tai jie pamatavę viską išvadino Panevėžiečius meistrus idiotais, nes absoliučiai viskas gerai (ir turbina, ir šiaip trauka, variklio darbas). Bet kadangi į Turboservisą užsukau tiesiu taikymu grįžęs iš Panevėžio, tai pastarųjų efektų dar buvau nepastebėjęs ir neįvertinęs. Taigi dūmoju dabar ar man ramiai važinėti su tokiu stebuklu, ar ieškoti priežasčių. Net nežinau pas ką ir kreiptis (tipo gal degimo kampą pareguliuoti, siurblio galvą gal pastumdyti, gal komp. diagnostiką daryti). Bet abejoju kiek tai padės (vieni pastumdys siurblį ir niekas gal nepasikeis, o gal ir dings vibracijos, pagerės darbas visais rėžimais), bet BC rodomos kuro sąnaudos tai jau kažkas tai tokio ![]() Tai aš turiu tik vieną nerealų įtarimą - siurblio degimo kampas ant tiek lievai pastatytas, kad tai sukelia ir vožtuvų kalimą, ir vibracijas ant laisvų, ir BC nebesusivokia kokie čia tie tikri kuro padavimo laikai (vadinasi ir kiekiai). O gal iš viso jie perstatydami siurblį ką nors pribūrė ir net paskirstymo grandinę prasuko ir viską išderino ? ![]() Gal kas numestumėte minčių ir patarimų kur ko ieškoti ir gal pas ką geriausia būtų Vilniuje kreiptis su tokiais keistumais? Ačiū. |
Autorius: | lledis [ 18 Rgs 2010, 18:41 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Įdomus siurblio ir borto kompiuterio gedimas :) |
buvo man tas pats man kai pastume siurblio galva pirmym kad uzriebintu misini su kuro rodmenim tas pats buvo bet jai pilnas bc pas tave tai ten reguliuojasi ant skydelio tas skaiciavimas padaryk ant kad butu atrodo 1100 ir bus gerai tada . jai nezinai kaip paieskok rask tema: Dyzelis pradejo valgy daugiau kuro |
Autorius: | SarunasBMW [ 19 Rgs 2010, 15:00 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Įdomus siurblio ir borto kompiuterio gedimas :) |
I diagnostika varyk, kad prie kompo pajungtu ir matys ar geras siurblio kampas nustatytas, ir siaip viska paziures ar jokiu klaidu nera, del 30 lt manau neverta sukt galvos ![]() |
Autorius: | @bmw [ 19 Rgs 2010, 22:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Įdomus siurblio ir borto kompiuterio gedimas :) |
lledis rašė: buvo man tas pats man kai pastume siurblio galva pirmym kad uzriebintu misini su kuro rodmenim tas pats buvo bet jai pilnas bc pas tave tai ten reguliuojasi ant skydelio tas skaiciavimas padaryk ant kad butu atrodo 1100 ir bus gerai tada . jai nezinai kaip paieskok rask tema: Dyzelis pradejo valgy daugiau kuro BC pas mane deja nepilnas, taip kad jo nepareguliuosiu spaudydamas mygtukus, net jei ir žinočiau kaip. Šiaip BC ir seniau šiek tiek netiksliai skaičiavo kuro sąnaudas (žiemą gerai, bet kai oro temp. pakildavo aukščiau 10C, BC imdavo rodyti mažesnes sąnaudas ir vasarą paklaida pasiekdavo ~10%). Temos "Dyzelis pradejo valgy daugiau kuro" neradau ![]() ![]() Vieną suprantu iš jūsų komentarų, kad siurblio galva įtakoja BC kuro skaičiavimą. Ir jei tokius grybus BC ėmė skaičuoti po siurblio remonto (ir dar tuščia eiga dreba), tai visų pirma reikia reguliuoti siurblį, o po to tik BC perprogramuoti, jei iš viso bereiks. |
Autorius: | @bmw [ 19 Rgs 2010, 22:44 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Įdomus siurblio ir borto kompiuterio gedimas :) |
Sarunas1989 rašė: I diagnostika varyk, kad prie kompo pajungtu ir matys ar geras siurblio kampas nustatytas, ir siaip viska paziures ar jokiu klaidu nera, del 30 lt manau neverta sukt galvos ![]() Vilniuje už 30Lt jokios diagnostikos nedarys ![]() ![]() Kartą tokią dariau, tai ten nieko apart "yra gedimas/nėra gedimo" nebuvo. Jokios vilties, kad apie siurblį galėtų būti kitokia info ![]() Tikrai nuvaryčiau tokiai diagnostikai ir sumokėčiau ne 30 Lt, jei tik žinočiau, kad tai įmanoma ir kur įmanoma. Nes jei paklausi bet kuriame servise "ar darote kompiuterinę diagnostiką", tai atsakymą "ne" išgirsi tik nebent kokiam garaže (kur jie jau tikrai nieko neturi ![]() Ar žinote kas normalų neapsišaukėlių servisą Vilniuje, kur tinkamai galėtų patikrinti kas reikia ir sureguliuoti kaip reikia dėl siurblio ir degimo kampo? |
Autorius: | PrInCo [ 20 Rgs 2010, 08:43 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Įdomus siurblio ir borto kompiuterio gedimas :) |
turejau lygiai tokia pat problema,tai uzteko nuvziuot panevezi i dizelita,pastumde siurbli ir viskas susitvarke.Anksciau mieste sanaudos budavo max 5l dabar jau norma rodo,o ir variklis lygiai taip pat drebedavo. |
Autorius: | lledis [ 20 Rgs 2010, 08:45 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Įdomus siurblio ir borto kompiuterio gedimas :) |
jai vaziuosi i kauna tai yra labai geri meistrai jai sugalvosi kreipkis adresa pasakysiu @bmw rašė: Vilniuje už 30Lt jokios diagnostikos nedarys
![]() ![]() Kartą tokią dariau, tai ten nieko apart "yra gedimas/nėra gedimo" nebuvo. Jokios vilties, kad apie siurblį galėtų būti kitokia info ![]() Tikrai nuvaryčiau tokiai diagnostikai ir sumokėčiau ne 30 Lt, jei tik žinočiau, kad tai įmanoma ir kur įmanoma. Nes jei paklausi bet kuriame servise "ar darote kompiuterinę diagnostiką", tai atsakymą "ne" išgirsi tik nebent kokiam garaže (kur jie jau tikrai nieko neturi ![]() Ar žinote kas normalų neapsišaukėlių servisą Vilniuje, kur tinkamai galėtų patikrinti kas reikia ir sureguliuoti kaip reikia dėl siurblio ir degimo kampo? |
Autorius: | SarunasBMW [ 22 Rgs 2010, 14:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Įdomus siurblio ir borto kompiuterio gedimas :) |
Kaip tu vilniui nerandi kur gera diagnostika daro nesuprantu ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | @bmw [ 22 Rgs 2010, 15:02 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Įdomus siurblio ir borto kompiuterio gedimas :) |
Radau galų gale meistrą. Darbuojasi kaip tik šiuo metu prie mašinos toks Vilniuje žinomas Aleksandras ![]() ![]() ![]() ![]() Na bet darbo rezultatas dar tik paaiškės ..., kai pasiimsiu mašiną ![]() |
Autorius: | SarunasBMW [ 22 Rgs 2010, 17:46 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Įdomus siurblio ir borto kompiuterio gedimas :) |
Na va jau sis bei tas ![]() |
Autorius: | PrInCo [ 23 Rgs 2010, 13:14 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Įdomus siurblio ir borto kompiuterio gedimas :) |
jei nepablogejo darbas atjungus osm tai tikrai ji blgoa,keiciau dvi tai tikrai zinau kad skirtumas tarp pajungtos geros matuokles ir atjungtos yra kaip diena ir naktis. |
Autorius: | @bmw [ 23 Rgs 2010, 23:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Įdomus siurblio ir borto kompiuterio gedimas :) |
Tai va galiu pasidžiaugti jau, kad Aleksandras sureguliavo siurblį, pastatė kampą (sakė "4,2 laispnio, nes diržas tai tempiasi" ![]() ![]() Matau, kad vyraujanti nuomonė dėl OSM - "geriau atjungta arba nauja, nei kita tokia pati iš šroto" ![]() ![]() Todėl mastau, kad kompromisas galėtų būti ne originalas OEM (Bosch, Pierburg) už kokius 800 Lt, bet Taivano kopija už 200 Lt. Paskambinėjau, sako jas pradėjo vežti iš kiniečių metukai laiko. Kiek pardavė, bėdų nėra (tai reiškia, kad bent metus atlaiko ![]() Kas turi patirties su kinietiškomis? ![]() |
Autorius: | Tomyciukas [ 23 Rgs 2010, 23:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Įdomus siurblio ir borto kompiuterio gedimas :) |
Sorry klausimas ne i tema, bet kas tas siurblio degimo kampas? Benzinams irgi tas galioja? |
Autorius: | @bmw [ 23 Rgs 2010, 23:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Įdomus siurblio ir borto kompiuterio gedimas :) |
@bmw rašė: Kas turi patirties su kinietiškomis? ![]() pats pvz. randu variantą už 350 Lt parsisiųsti http://www.expressauto24.com/epages/Aut ... 22184.50.0 ... bet nėra šansų, kad tai originalas, nes už tikrai originalą "mūsiškiai" ![]() Balsuojam ![]()
2) kinietiškos kopijos iš e-shop'ų (kainos 250 - 350 intervale) 3) originalas Pierburg už 650 iš maf-shop.com 4) originalas Pierburg už 800 lt iš osm.lt ? |
Autorius: | @bmw [ 24 Rgs 2010, 00:12 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Įdomus siurblio ir borto kompiuterio gedimas :) |
Tomyciukas rašė: Sorry klausimas ne i tema, bet kas tas siurblio degimo kampas? Benzinams irgi tas galioja? Kiek aš išmanau fiziką, tai pas dyzelį yra reguliuojama įpurškimo pradžia (o kada užsidega, tai jau kaip kuro mišinys, dievas ir cilindrų kompresija nusprendžia ![]() Šnekamojoje kalboje viskas visaip pavadinama, bet iš esmės juk tą patį kuro užsidegimo momento reguliavimą reiškia ... |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |