Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E39] Reduktorius
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=88981
Puslapis 17

Autorius:  Ciakas [ 28 Bal 2007, 23:24 ]
Pranešimo tema:  [E39] Reduktorius

Sveiki, nutiko bedele pradejo uzt labai smarkiai redoktorius. Ka patartumet daryti (tvarkyti, ieskoti kito srotose)? Ir ar yra blokuoti ant E39 2.8? Ar tai labai didelis deficitas?
ačiū labai :)

Autorius:  Sauberis [ 28 Bal 2007, 23:42 ]
Pranešimo tema: 

E39 neturi blokuoto :) Tik M5 :wink:

Autorius:  Ciakas [ 28 Bal 2007, 23:46 ]
Pranešimo tema: 

O tinka M5 reduktorius paprastam E39?

Autorius:  Harlem [ 29 Bal 2007, 12:56 ]
Pranešimo tema: 

BMW.SauberF1Team rašė:
E39 neturi blokuoto :) Tik M5 :wink:

Kaip tai? Pas mane tai blokuotas...... ar nemaisai su E46, is kuriu tik M3 turi blokuota reduktoriu? :)

Autorius:  Sauberis [ 29 Bal 2007, 17:31 ]
Pranešimo tema: 

Tu cia rimtai :?: Kiek esu girdejes, tai E39 neturi :!:

Autorius:  Harlem [ 29 Bal 2007, 20:05 ]
Pranešimo tema: 

Nu, as manau, kad pas mane blokuotas reduktorius. Siaip as visada galvojau, kad pas mane paprastas reduktorius ir buvau supyles 75W-90 tepala. Sia vasara truputi keliavau, tai vaziuojant is Miuncheno ilgai ir be sustojimo pradejo uzti reduktorius. Po to, vaziuojant trumpesniais atstumais ir mazesniu geiciu, reduktorius tylejo. Is to supratau, kad kazkas negerai su reduktoriaus tepalu, t.y. vaziuojant ilgai ir be sustojimo jis perkaito, suskystejo ir prarado savo tepimo savybes, taciau jis buvo keistas pries pat kelione ir paprastas reduktorius, tepamas 75W-90 tepalu, neturejo skleisti jokiu pasaliniu garsu. Grizes i Lietuva susirupinau, ar teisingas tepalas ipiltas. Prie reduktoriaus jokios ploksteles su perdavimu skaiciumi ir raide "S" nebuvo, kas galetu nurodyti ar reduktorius blokuotas ar ne, tai bandziau tokius dalykus:

1. Pakeliau abu galinius ratus ir rankomis sukau po viena rata - sukant viena rata, kitas ratas nesisuko nei i viena puse - jis stovejo vietoje.

2. Uzkurus varikli ir ijungus pavara (isjungus ASC), abu ratai sukosi i ta pacia puse. Po to koja sustabdziau vienos puses rata, tas sustojo, o kitas ratas sukesi. Draugas pabande sustabdyti ir besisukanti rata, soko suktis abu.

3. Pabandziau ant zoles prasukti ratus (isjungus ASC) tai vienas ratas prasisuka istisai, o kitas tarpais, t.y. kabina-atsijungia-kabina-atsijungia;

4. Ant asfalto nei vieno rato niekaip neprasuku (zinoma, ASC buvo isjungtas) - masina soka is vietos ir ratai ne kiek neprabuksuoja.

Is to matyti, kad laisvai sukantis ratams, LSD nesuveike, taciau gavusi kruvi ir apsuku - suveike. Klausiau forumo dalyvio Bonzos, jis paprotino mane (ačiū jam :)), kad pas mane gali buti padile LSD diskeliai (kas akivaizdu, nes reduktorius nebenaujas, o as i si fakta visai neatsizvelgiau) ir be apkrovos bei apsuku LSD nebesuveikia. Be to, bandymu metu reduktoriuje buvo senasis tepalas, t.y. 75W-90, kuris yra zymiai skystesnis ir nepakankamai sukelia trinti tarp diskeliu.
Taigi, po viso to i reduktoriu ipyliau Castrol 75W-140 Synth. (tepala blokuotiems reduktoriams) ir dabar vazineju.

O del E46 reduktoriaus diskusija cia:
viewtopic.php?t=24384&highlight=lsd

Autorius:  studentas [ 29 Bal 2007, 20:10 ]
Pranešimo tema: 

Harlem rašė:

2. Uzkurus varikli ir ijungus pavara (isjungus ASC), abu ratai sukosi i ta pacia puse. Po to koja sustabdziau vienos puses rata, tas sustojo, o kitas ratas sukesi. Draugas pabande sustabdyti ir besisukanti rata, soko suktis abu.

jei butu blokuotas tu to rato tikrai nesuspabdytum su koja :wink:

Autorius:  Harlem [ 29 Bal 2007, 20:13 ]
Pranešimo tema: 

Del 1. ir 2 . punktu as irgi abejojau, bet ar taip negalejo gautis del netinkamo tepalo (tuo metu buvo 75W-90), padilusiu diskeliu ir apkrovos nebuvimo?

Autorius:  studentas [ 29 Bal 2007, 20:27 ]
Pranešimo tema: 

pvz cia va nera nieko apie blokuotus reduktorius 523
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/52 ... l-33_1041/
ps. ir dar parasyta kad tepalas nekeiciamas, bet gal ne pas visus.
o va E34 jau parasyta kad blokuotu buna 25%
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/52 ... l-33_0004/

ps. gali but padarei klaida kad pakeitei tepala ir dabar jau reduktoriui tikrai ne i gera

Autorius:  Harlem [ 29 Bal 2007, 20:30 ]
Pranešimo tema: 

The page cannot be displayed... kazkodel raso..... nu tiek to...
Tai nori pasakyti, kad LSD ejo tik i E39 M5, o i kitus E39 - ne?

Autorius:  Regis [ 29 Bal 2007, 21:08 ]
Pranešimo tema: 

Skaitant jusu diskusija iskilo toks paprastas klausimelis:
kada ir kas kiek reikia keisti reduktoriaus tepala? :oops:

Autorius:  Bonza [ 29 Bal 2007, 22:49 ]
Pranešimo tema: 

jo keist nereik tik dapilt reik, nes kaip ir mech. pavarų dėžėm su ATF tepalu yra užrašas LIFE TIME OIL, bet aš patarčiau pasikeist ir diskelių dulkes išvalyt

Autorius:  Sauberis [ 29 Bal 2007, 23:23 ]
Pranešimo tema: 

pakelus masina ir sukant viena rata - kitas (jei tai blokuotas) suktusi irgi ta pacia kryptimi. Vienu zodziu E39 tikriausiai kaip ir girdejau - neturi blokuotu reduktoriu, apart M5 modelio. E36 irgi nuo 95 metu kazkurio meneiso prarado blokuotus reduktorius. E46 irgi neturejo apart M3. Na tiek mano, girdetu is kitu lupu ziniu :wink:

Autorius:  strim [ 30 Bal 2007, 01:42 ]
Pranešimo tema: 

E39 100% buvo tik m5 blokuoti net 540 jo neturejo

Autorius:  Harlem [ 30 Bal 2007, 11:05 ]
Pranešimo tema: 

O tai kaip galima butu paaiskinti, kad niekaip neiseina prasukti ratu ant asfalto (atjungus ASC), o ant zoles prasisukdami kabina abu ratai?
Beje, pagal Autodata, kitiems E39 irgi pilasi 75W-140, t.y. blokuotiems reduktoriams skirtas tepalas......

Puslapis 17 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/