Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 02 Spa 2024, 19:20

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 25 Rgs 2011, 15:03 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.09.03
Pranešimai:
66
Miestas:
Vilnius
Automobilio, apie kuri norite paklausti E39
Pagaminimo metai: 2000
Variklis: 3l
Degalai: dyzelinas

Problema/klausimas:

Sveiki, toks gan idomus klausimas. Kazkaip idomiai kelia apsukas 3.0d. Spaudziant dugna, nera tokios tolygios traukos ir grazaus apsuku kelimo. Pagrindine tai nutinka 3-4k apsuku diapazone. Labai nenoriai lenkiasi nuo 4k auksciau. Toks jausmas, kad turbo pucia pucia, lyg kazkas ja pristabdo labai trumpam, ar oro nepaduoda ta milisekunde ir ji vel pradeda pust toliau. Issukus iki 4k ir permetus begi, truputi pajauciama turbo duobe (kas manau normalu turbo varikliui), o tada vel ta pati istorija. Nera taip, kad graziai tos apsukos uzsilenktu. Kuo didesniu begiu tai darau, tuo labiau juntama. Ar gali tai but kazkoks mechaninis gedimas, kaip oro skyle vamzdyne pvz ir t.t. Nuo ko reiketu pradet ieskot slieku? Paminesiu tai, kad masina tik tik nusipirkau, nekeisti dar nei tepalai, nei filtrai, niekas. Dar paminesiu, kad turiu ta ABS/ASC problema ir neveikianti spidometra, jei tai turi ka nors bendro. Dekui uz atsakymus.

Cituoti:
kamikazeee: Parašytas: 07 01 2009, 00:45: del abs bloko tikrai trauka dingsta.!!! As jau seniai su jais dirbu ir tikrai patikinu kad del abs bloko viskas.


StandartinėParašytas: 25 Rgs 2011, 17:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.31
Amžius:
38
Pranešimai:
242
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 530d 08'
Ex. E39 530d 01'
Skype:
Smauglys
Nikas:
Smauglys
Virš 4k ir neturėtų traukti, pabandyk gal jei bus galimybė palyginti su kita mašina. Pas mane pats smagumas +-1.7k-3.7k maždaug.


StandartinėParašytas: 25 Rgs 2011, 18:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.05.08
Amžius:
36
Pranešimai:
549
Miestas:
utena vilnius
Automobiliai:
E39 530d M57 00'
gali turbinos geometrija strigti. Bet pirma abs susitvarkyk.


StandartinėParašytas: 25 Rgs 2011, 19:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.12.25
Amžius:
43
Pranešimai:
575
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E66
Na,kad virs 4k neturi traukti [-X Bent pats patikejai ka parasiai? :lol:


StandartinėParašytas: 25 Rgs 2011, 19:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.09.03
Pranešimai:
66
Miestas:
Vilnius
Kadangi siuo metu esu isvykes, grisiu tik lapkriti, tada ir pasuksiu tau del ABS bloko tvarkymo. Bandysim ieskot slieku ties tuo is pradziu.


StandartinėParašytas: 25 Rgs 2011, 21:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.10
Amžius:
39
Pranešimai:
6324
Miestas:
Mažeikiai
Automobiliai:
E39 530i M54 02'
Ex E36 328i M52 99'
Ex E39 530d M57 99'
Ex E30 316i m40 90'
jeigu automatas tai gal ir del abs durniuoja, taip tai gera diagnostika reikia daryti, ziureti purkstukus, oro srauto matuokles darba, siurblius, turbina jos geometrija ir turbinos valdymo voztuvus (pressure converter). zodziu pas dyzeli ten daug visko yra :) o kad paziureti kaip istikro turi vaziuoti 530d tai youtubei parasyk ir pamarysi kaip ten kelia apsukas ir visa kita. taip tai tie naujesni dyzeliai lagu neturi pvz lyginant su tds, tiek is vietos graziai turi begetis tiek greiciau vaziuojant

_________________
Uždaro klubo narys


StandartinėParašytas: 25 Rgs 2011, 22:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.01
Amžius:
35
Pranešimai:
178
Miestas:
Plunge
Automobiliai:
E39 530D 99m
Skype:
BiZarTs
paziurek prie kuro filtro ir eina kuro sistemos slangutes ar nelasa ar nera patrukusios jos nes man buvo kad lasedavo tai nekeldavo apsuku . seip su brolio kai prisedu tai iki pat 5000 apsuku juntama gera trauka .

_________________
DYZEL POWER


StandartinėParašytas: 26 Rgs 2011, 00:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.09.03
Pranešimai:
66
Miestas:
Vilnius
Po kapotu tu turi omeny? Nes kartais kai atvaziuoju, prisiparkuoju ir islipu is masinos, tai jauciu toki sviezia dyzelio kvapa, toks jausmas, kad tikrai teka kazkur. Bet lasu po masina nera.
P.S. kazkaip pagalvojau apie siurbli... Speju turi omeny filtra apacioj, prie slenkscio. Reiks pasilenkt rytoj diena, uzsmest aki kas ten darosi.


StandartinėParašytas: 26 Rgs 2011, 00:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
nera ten filtro apacioje. ten magistralinis kuro siurbliukas. gali palisti ir paklausyti - ijungus degima turi isijungti.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 26 Rgs 2011, 11:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.12.01
Amžius:
37
Pranešimai:
298
Miestas:
Sostinė
Automobiliai:
e61 530d
Andryza rašė:
Na,kad virs 4k neturi traukti [-X Bent pats patikejai ka parasiai? :lol:



M57D30 Motore maksimalios arklio galios pasiekiamos ties lygiai ties 4.000rpm nuo šio skaičiaus kreivė krenta žemyn. Maksimalus torque pasiekiamas prie 1750rpm tik jis tolygiau krenta, nei ag, todėl galia dar jaučiama iki 4k rpm. Taip kad šis motoras geriausiai važiuoja 1.75k-4k ribose. Norint, kad jis trauktų, o ne važiuotų, užsukite į Vimotą :twisted:

_________________
BMW - Brutal Money Waster


StandartinėParašytas: 26 Rgs 2011, 20:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.09.03
Pranešimai:
66
Miestas:
Vilnius
Nesikabinekit prie zodziu, traukia, ne traukia. Esme tame, kad sis variklis turi apsukas kelt iki 4,5k rpm drasiai. O, kad po 4k rpm jau kreive krenta zemyn, tai cia ir kvailiui aisku. As kalbejau apie tai, kad motoras virs 4k nebenori NET kelt apsuku, o ne tai, kad tikiuosi, kad jis "valins" iki 5k.


StandartinėParašytas: 26 Rgs 2011, 20:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.05.08
Amžius:
36
Pranešimai:
549
Miestas:
utena vilnius
Automobiliai:
E39 530d M57 00'
Gali dar kuro pakankmai nepaduot.


StandartinėParašytas: 26 Rgs 2011, 21:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.25
Pranešimai:
2433
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E90 318d M47TU2 BiTurbo
ex E46 320d M47
ex E34 535i M30
ex E46 318i M43
Nezinau kaip su CR varikliais, bet man tas pats buvo su 320d 100kw, ignoravau sia problema kol uzsilenke siurblys, kai ji sutvarke apsukas kelia tolygiai iki pat raudonos zymos


StandartinėParašytas: 26 Rgs 2011, 22:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
_Darius_ rašė:
Nezinau kaip su CR varikliais, bet man tas pats buvo su 320d 100kw, ignoravau sia problema kol uzsilenke siurblys, kai ji sutvarke apsukas kelia tolygiai iki pat raudonos zymos

vienam seneliui ant ziguliu trauka dinginedavo, tai jam karbiuratoriu pakeitem ir viskas susitvarke.
tikiuosi supratot alegorija

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


StandartinėParašytas: 26 Rgs 2011, 23:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
Ka jus cia speliojat, duag kas gali buti, reik vietoje ziureti, tikrinti ir bus aisku.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery