Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 03 Spa 2024, 20:27

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 26 Vas 2010, 02:10 
  
 
 
Automobilio, apie kuri norite paklausti: E39
Pagaminimo metai:1997
Variklis:528
Degalai:Benzinas/dujos

Problema/klausimas: Zmones painformuokite kaip nuorinti teisingai ir gerai ausinimo sistema, nes nebepucia silto oro visomis padetimis, pucia tik salta ora .Esu Olandijoje. Padekit!


Paskutinį kartą redagavo widokas 09 Bal 2010, 22:17. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 26 Vas 2010, 02:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.09.09
Amžius:
41
Pranešimai:
146
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
E39 540i M62 manual
E39 528i
E30 cabrio
Čia taip iš niekur nieko pradėjo šaltą pūsti, ar ką nors tvarkei aušinimo sistemoj ir dabar negali nuorinti jos?


StandartinėParašytas: 26 Vas 2010, 08:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.23
Amžius:
41
Pranešimai:
134
Miestas:
Vilnius - Ignalina
Automobiliai:
E39 touring 525 d '02 120Kw
ex. E39 touring 523 98' M52B25
jei trumpai Nuorinimas:
1.pasistatai mašina taip, kad priekis būtų pakilęs užvažiuji priekiniais ratais ant bardiūro ar į kalniuką kokį (aišku, jei yra galimybės )
2. atsuki išsiplėtimo kamštį (radiatoriaus dešinėje - žiūrint į mašiną priekio, per kurį pilasi aušinimo skystis)
3. dideliu atsuktuvu išsuki prie to kamščio esantį nuorinimo ventylį ( toks keliolikos mm skersmens plastikinis varžtelis)
4. pili aušinimo skystį tol kol pro tą ventylį pradeda bėgti skystis - be jokių burbuliukų
5. tada surandi antrą tokį patį ventylį, kuris randasi termostato plastikiniame korpuse, jį išsuki ir pili skystį tol, kol ir per tą ventylio skylę skystis pradeda bėgti
6. užsuki abu ventylius ir kamštį (stipriai nesuk, užsukęs iki galo atsuk truputi atgal, kad kamštis turėtų laisvumą )
7. užvedi mašiną, įjungi vėjelį ant MAX, temperatūra ant MAX ir laikai pakeles apsukas iki 2500-3000 aps/ min tol kol atsidarys termostas- pradės šilti aptinė radiatoriaus šlanga ir VISAS radiatorius (tai gali užtrukti 5-10 min). svaime aišku šiltą orą irgi turi pūsti
8. pro kamštį pasišalins dalis skysčio su oru, gali pasistatyti kokia talpa po mašina
9. nuorinimo procedūrą pakartok bent pora kartų
10. užsuk kamštį normaliai ir važinėk, pasitikrindamas ar nekaista variklis, ar šyla pečiukas, ar nepučia šlangų

p.s. neatsukinėk kamščio esant labai karštam varikliui

o gal ne tame problema, gal elektromagnetiniai pečiuko vožtuvai suėję, ar temp reguliavimas?

pasinaudok paieška.


StandartinėParašytas: 27 Vas 2010, 02:21 
  
 
 
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1997
Variklis:528
Degalai:Benzinas/dujos

Problema/klausimas: Prasidejo! Is pradziu salone pradejo pusti tik salta ora. Paskiau toliau pavaziavus uzkaito temperatura. Bet praejo, vazinejau nedaug ir temp buvo per viduri. Db po 2km uzkyla rodykle iki raudono. Termostatas turbut atidaro, nes virsutinis slangas ikaista, o apatinis tik siltas. Salone pucia tik salta ora. Skyscio yra ir neina garai, kai uzkaista temperatura. Prisiskaiciau cia forumu, kad pompos sparneliai, tarpine, galva. Kas man galejo atsitikti? Esu Olandijoje ir sunku cia ko paklausti. Papuoliau !


StandartinėParašytas: 27 Vas 2010, 06:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.01.06
Amžius:
41
Pranešimai:
90
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 523i mech.97
ex E53 4.4i 01
E60 530d mech. 04
vezk ja lietuvon nieko tu ten pats nepadarysi, arba ten ir parduok.


StandartinėParašytas: 27 Vas 2010, 17:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.12.04
Amžius:
55
Pranešimai:
75
Miestas:
Hanau
Automobiliai:
E61 520d 2009
Patarciau pradeti nuo pompos.


StandartinėParašytas: 27 Vas 2010, 17:57 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.05.17
Pranešimai:
3776
Automobiliai:
E30 tc-baur cabrio
E36 325
chrysler sebring cabrio
toyota celica cabrio
E36 328 cabrio
bmw e61
grand voyager 3.3
w220 320cdi
Bmw m3 E36
bmw 325 cabrio E30
Bmw 535d e60
Bmw 535d f10
tai tik pompa turetu but nes nevarinejamas vanduo,del to ir kaista.


StandartinėParašytas: 09 Bal 2010, 22:15 
  
 
 
Nesigruzink man taspac kaip ir tau buvo . tesiok paemiau uzkuriau masina , atsukau abudu nuorinimo varztus ir pro juos pyliau antifriza , kai pradejo pro juos atgal begti atifrizas ir baigesi burbuliukai tada uzsukau . ir iki dabar nebeturiu problemu. nors pradzioje irgi gasdino kad galva pucia ir ttt.
P.S. pirmiausia eik i cofeshopa mauk zvairi , ir poto viskas susitvarkys :D


StandartinėParašytas: 10 Bal 2010, 23:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2007.03.14
Pranešimai:
632
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
725
O tai kurioj vietoj čia išspręsta,taip ir nesupratau.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery