Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E39] Multifunkcinio vairo keitimas i M5 multifunkcini
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=80880
Puslapis 11

Autorius:  tomstm [ 26 Vas 2010, 23:37 ]
Pranešimo tema:  [E39] Multifunkcinio vairo keitimas i M5 multifunkcini

Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1996
Variklis: 2,5 tds
Degalai: dyzelis

Problema/klausimas:
Pakeistas vairas standartinis multifunkcinis i m5 multifunkcini, neveikia nei vienas mygtukas ant vairo. Ant emkinio vairo yra telefono ragelis, o pas mane nera telefono, gal delto? Ar yra kokie sprendimo budai, ar reikia programuot ar kaip? ačiū uz patarimus

Autorius:  Asas [ 27 Vas 2010, 00:19 ]
Pranešimo tema:  Re: Multifunkcinio vairo keitimas i M5 multifunkcini

nieko progmamuot nereikia turi veikt pasinaudok paieska daug apie tai kalbeta.

Autorius:  D.S [ 27 Vas 2010, 00:20 ]
Pranešimo tema:  Re: Multifunkcinio vairo keitimas i M5 multifunkcini

pasiskaitom taisykles :!:

Autorius:  D.S [ 27 Vas 2010, 01:46 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Multifunkcinio vairo keitimas i M5 multifunkcini

gal zguta nulauziai kai vara dejai? (ta tablete tokia kur sukiojas)

apsvietimas dega vairo?

Autorius:  tomstm [ 27 Vas 2010, 01:50 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Multifunkcinio vairo keitimas i M5 multifunkcini

D.S rašė:
gal zguta nulauziai kai vara dejai? (ta tablete tokia kur sukiojas)

apsvietimas dega vairo?


Taip apsvietimas dega. Zguto nenulauziau.

Autorius:  D.S [ 27 Vas 2010, 02:00 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Multifunkcinio vairo keitimas i M5 multifunkcini

nu tada greiciause patc vairas blogas.

del visa ko patikrink zguta su testeriu gal nuluze nevisi komtaktai.

Autorius:  markis [ 27 Vas 2010, 10:24 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Multifunkcinio vairo keitimas i M5 multifunkcini

tik ką pasikeičiau vairą į šildomą, todėl galiu šiek tiek pakomentuoti. Ar vairas M ar paprastas didelio skirtumo nėra, skirtumai yra kitur. Kadangi pačio mašina 1996 metų, tai kalba bus apie seno modelio vairus, kurie ėjo lyg iki 1999 metų, tiksliai dabar pasakyti negaliu, bet jie skiriasi konstruktyviai. Kitas skirtumas yra tas, kad MFL (multifunkcinio vairo) kontroleris pirmais E38 gamybos metai buvo atskirame modulyje, o nuo 1996 kažkurio mėnesio (dėl datos galiu suklysti, reikia pagooglint) MFL buvo integruotas į dešinės pusės knopkių bloką. Pačio vairo funkcionalumas (su telefonu ar be, šildomas ar su recirkuliacija) įtakos neturi. Taigi jeigu esamas ir donoro vairas idealiai sutampa, stebuklų nebus, jeigu elementai veikiantys, tai sistema veiks be problemų. Jeigu reikia išmesti atskirą MFL bloką, tada reikia šiek tiek laidų perjungimo. Viso mums reikalingi penki laidai. Atjungus atskirą MFL bloką (26 pin jungtis, kurioje užimti tik 6 kontaktai) iš jos pasiimame, tai kas mums reikalinga: I-bus liniją, GND, +12V ir Cruise control liniją. Penktąjį laidą (garsinio signalo) pasiimame iš senosios jungties po vairo kolonėle. Viskas.
Jeigu neveikia garso reguliavimas, pirmiausiai tikrink I-bus magistralę (baltas-geltonas-pilkas laidas).

Autorius:  tomstm [ 27 Vas 2010, 13:04 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Multifunkcinio vairo keitimas i M5 multifunkcini

markis rašė:
tik ką pasikeičiau vairą į šildomą, todėl galiu šiek tiek pakomentuoti. Ar vairas M ar paprastas didelio skirtumo nėra, skirtumai yra kitur. Kadangi pačio mašina 1996 metų, tai kalba bus apie seno modelio vairus, kurie ėjo lyg iki 1999 metų, tiksliai dabar pasakyti negaliu, bet jie skiriasi konstruktyviai. Kitas skirtumas yra tas, kad MFL (multifunkcinio vairo) kontroleris pirmais E38 gamybos metai buvo atskirame modulyje, o nuo 1996 kažkurio mėnesio (dėl datos galiu suklysti, reikia pagooglint) MFL buvo integruotas į dešinės pusės knopkių bloką. Pačio vairo funkcionalumas (su telefonu ar be, šildomas ar su recirkuliacija) įtakos neturi. Taigi jeigu esamas ir donoro vairas idealiai sutampa, stebuklų nebus, jeigu elementai veikiantys, tai sistema veiks be problemų. Jeigu reikia išmesti atskirą MFL bloką, tada reikia šiek tiek laidų perjungimo. Viso mums reikalingi penki laidai. Atjungus atskirą MFL bloką (26 pin jungtis, kurioje užimti tik 6 kontaktai) iš jos pasiimame, tai kas mums reikalinga: I-bus liniją, GND, +12V ir Cruise control liniją. Penktąjį laidą (garsinio signalo) pasiimame iš senosios jungties po vairo kolonėle. Viskas.
Jeigu neveikia garso reguliavimas, pirmiausiai tikrink I-bus magistralę (baltas-geltonas-pilkas laidas).

Pas mane seno modelio, bet su multifuncijom, nu bandysim ziuret zguta

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/