Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E39] Multifunkcinio vairo keitimas i M5 multifunkcini https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=80880 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | tomstm [ 26 Vas 2010, 23:37 ] |
Pranešimo tema: | [E39] Multifunkcinio vairo keitimas i M5 multifunkcini |
Automobilio, apie kuri norite paklausti Pagaminimo metai: 1996 Variklis: 2,5 tds Degalai: dyzelis Problema/klausimas: Pakeistas vairas standartinis multifunkcinis i m5 multifunkcini, neveikia nei vienas mygtukas ant vairo. Ant emkinio vairo yra telefono ragelis, o pas mane nera telefono, gal delto? Ar yra kokie sprendimo budai, ar reikia programuot ar kaip? ačiū uz patarimus |
Autorius: | Asas [ 27 Vas 2010, 00:19 ] |
Pranešimo tema: | Re: Multifunkcinio vairo keitimas i M5 multifunkcini |
nieko progmamuot nereikia turi veikt pasinaudok paieska daug apie tai kalbeta. |
Autorius: | D.S [ 27 Vas 2010, 00:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: Multifunkcinio vairo keitimas i M5 multifunkcini |
pasiskaitom taisykles |
Autorius: | D.S [ 27 Vas 2010, 01:46 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Multifunkcinio vairo keitimas i M5 multifunkcini |
gal zguta nulauziai kai vara dejai? (ta tablete tokia kur sukiojas) apsvietimas dega vairo? |
Autorius: | tomstm [ 27 Vas 2010, 01:50 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Multifunkcinio vairo keitimas i M5 multifunkcini |
D.S rašė: gal zguta nulauziai kai vara dejai? (ta tablete tokia kur sukiojas) apsvietimas dega vairo? Taip apsvietimas dega. Zguto nenulauziau. |
Autorius: | D.S [ 27 Vas 2010, 02:00 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Multifunkcinio vairo keitimas i M5 multifunkcini |
nu tada greiciause patc vairas blogas. del visa ko patikrink zguta su testeriu gal nuluze nevisi komtaktai. |
Autorius: | markis [ 27 Vas 2010, 10:24 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Multifunkcinio vairo keitimas i M5 multifunkcini |
tik ką pasikeičiau vairą į šildomą, todėl galiu šiek tiek pakomentuoti. Ar vairas M ar paprastas didelio skirtumo nėra, skirtumai yra kitur. Kadangi pačio mašina 1996 metų, tai kalba bus apie seno modelio vairus, kurie ėjo lyg iki 1999 metų, tiksliai dabar pasakyti negaliu, bet jie skiriasi konstruktyviai. Kitas skirtumas yra tas, kad MFL (multifunkcinio vairo) kontroleris pirmais E38 gamybos metai buvo atskirame modulyje, o nuo 1996 kažkurio mėnesio (dėl datos galiu suklysti, reikia pagooglint) MFL buvo integruotas į dešinės pusės knopkių bloką. Pačio vairo funkcionalumas (su telefonu ar be, šildomas ar su recirkuliacija) įtakos neturi. Taigi jeigu esamas ir donoro vairas idealiai sutampa, stebuklų nebus, jeigu elementai veikiantys, tai sistema veiks be problemų. Jeigu reikia išmesti atskirą MFL bloką, tada reikia šiek tiek laidų perjungimo. Viso mums reikalingi penki laidai. Atjungus atskirą MFL bloką (26 pin jungtis, kurioje užimti tik 6 kontaktai) iš jos pasiimame, tai kas mums reikalinga: I-bus liniją, GND, +12V ir Cruise control liniją. Penktąjį laidą (garsinio signalo) pasiimame iš senosios jungties po vairo kolonėle. Viskas. Jeigu neveikia garso reguliavimas, pirmiausiai tikrink I-bus magistralę (baltas-geltonas-pilkas laidas). |
Autorius: | tomstm [ 27 Vas 2010, 13:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Multifunkcinio vairo keitimas i M5 multifunkcini |
markis rašė: tik ką pasikeičiau vairą į šildomą, todėl galiu šiek tiek pakomentuoti. Ar vairas M ar paprastas didelio skirtumo nėra, skirtumai yra kitur. Kadangi pačio mašina 1996 metų, tai kalba bus apie seno modelio vairus, kurie ėjo lyg iki 1999 metų, tiksliai dabar pasakyti negaliu, bet jie skiriasi konstruktyviai. Kitas skirtumas yra tas, kad MFL (multifunkcinio vairo) kontroleris pirmais E38 gamybos metai buvo atskirame modulyje, o nuo 1996 kažkurio mėnesio (dėl datos galiu suklysti, reikia pagooglint) MFL buvo integruotas į dešinės pusės knopkių bloką. Pačio vairo funkcionalumas (su telefonu ar be, šildomas ar su recirkuliacija) įtakos neturi. Taigi jeigu esamas ir donoro vairas idealiai sutampa, stebuklų nebus, jeigu elementai veikiantys, tai sistema veiks be problemų. Jeigu reikia išmesti atskirą MFL bloką, tada reikia šiek tiek laidų perjungimo. Viso mums reikalingi penki laidai. Atjungus atskirą MFL bloką (26 pin jungtis, kurioje užimti tik 6 kontaktai) iš jos pasiimame, tai kas mums reikalinga: I-bus liniją, GND, +12V ir Cruise control liniją. Penktąjį laidą (garsinio signalo) pasiimame iš senosios jungties po vairo kolonėle. Viskas. Jeigu neveikia garso reguliavimas, pirmiausiai tikrink I-bus magistralę (baltas-geltonas-pilkas laidas). Pas mane seno modelio, bet su multifuncijom, nu bandysim ziuret zguta |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |