Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 07:15

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 43 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 28 Gru 2009, 10:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.10
Amžius:
41
Pranešimai:
145
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
528, 97', Sequent 56 gas equipment
Problema/klausimas: Reikalas toks, vazineju benzu/dujom. Kuriasi be priekaistu, vaziuoja tiek benzu tiek dujom netrukciojant, ant laisvu taip pat ant abieju kuru dirba lygiai. Kol variklis nepasiekia darbines temp. dumelis is duslintuvo negausus, na ale kondensatas. Taciau kai variklis pasiekia darbine temp. ismetimo dumas pagauseja. Taip jau apie kelias savaites. Kas liecia antifriza, tai irgi idomiai: nuo tos ribos kur yra maximumas, pavazinejus nukrenta per kelias padalas (tos zymes kur ant bakelio) ir sustoja pastoviai tam paciam lygy. Ar gali buti tarpine ar koks kitas biesas?


StandartinėParašytas: 28 Gru 2009, 12:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.14
Amžius:
35
Pranešimai:
104
Miestas:
Sirvintos/Vilnius
Automobiliai:
E39 525 TDS 97"
Nissan X-Trail 03"
Skype:
Masteriokas
Nikas:
Fidis
jei galvos tarpine pramusta, turetu pusti slangas, ir gal gali pabandyti:
vienas masinoj stipriai gazuoja, tu uzkisi delnu duslintuvo gala. kada prisikaupia daug suodziu, palaizai, antifrizas buna saldus, jei dumas bus saldus, yra tikimybe jog, galvos tarpine pramusta

_________________
Lietuvoje daugiau "M" klasės BMW automobilių nei pati gamykla jų išleido.


StandartinėParašytas: 28 Gru 2009, 12:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.10
Amžius:
41
Pranešimai:
145
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
528, 97', Sequent 56 gas equipment
Tiesa, slangas reiks paziureti. Bet tai kokio kietumo ar minkstumo jos turi buti, jei viskas tvarkoj?
Su delnu kiek meginau, tai ant delno jokiu suodziu, tik skaidrus ale vandens laseliai ir kartus jie.


StandartinėParašytas: 28 Gru 2009, 13:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
tai tu vis dapilineji antifriza?


StandartinėParašytas: 28 Gru 2009, 13:10 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.12.10
Amžius:
41
Pranešimai:
145
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
528, 97', Sequent 56 gas equipment
dapilu, bet apie koki ~200 ml. Beto jo lygis pavazinejus nukrenta iki tam tikros ribos ir toliau nemazeja.


StandartinėParašytas: 28 Gru 2009, 13:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.12
Amžius:
56
Pranešimai:
733
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 540 96'
Nu tai nedapilinėk ir važinėdamas stebėk.Jeigu dings-tai paliubomu sumažės,jeigu daugiau nedinginės,tai vadinas kažkas ten pas tave netaip.Jeigu bus tarpinė arba galva-paliubomu turi dingt su laiku.
toxicas rašė:
dapilu, bet apie koki ~200 ml. Beto jo lygis pavazinejus nukrenta iki tam tikros ribos ir toliau nemazeja.


StandartinėParašytas: 29 Gru 2009, 17:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.12
Amžius:
35
Pranešimai:
751
Miestas:
Utena -Vilnius
Automobiliai:
BMW E60
Kokie pozymiai kai truksta galva?
Kokie pozymiai kai tarpine bloga?
Masina 525 tds (E39) 98 metu pabaigos.
Pas mane kazkas negerai, nes neissiorina sistema, peciukas karsta ora pucia tik kai pagazuoji, po to palaipsniui vel atsala. Pro duslintuva nezinau kada bet kartais pradeda daug garu pust, ir dar jei uzsuki issipletimo bakeli, tai labai spaudimas sukyla, neina slangu islaikyt, o atsukus iseina oras ir pradeda per virsu antifryzas begt, jau gal daugiau nei puse menesio zaidziu su tuo nuorinimu, variau ir keitvon orint, bet nieko, bandem peciuko slangas nuimt, kd nuorint, lyg ir isejo oro, bet visistiek negerai, zodziu neina nuorint, ir issipletimo bakelyje matosi ta srovele bega bega normaliai, tada oras iseina, vel bega normaliai, vel oras ir t.t. Kas gali but?
Jei galva tai, ar verta vezt virint? ar geriau is sroto imt? Kiek virinimas kainuoja? kiek panasiai deveta galva kainuoja? Ar lengvai rasiu itrukima joje? Kiek kainuoja tas virinimas ir slifavimas?

Labai reikia pagalbos, nes jau nervai ima, Labai dekingas liksiu.
P.S. Noriu pasidaryt ledine masina, kad viskas veiktu, vaziuotu ir atrodytu idealiai.


StandartinėParašytas: 29 Gru 2009, 17:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
Sarunas1989 rašė:
Kokie pozymiai kai truksta galva?
Kokie pozymiai kai tarpine bloga?

Toki patys. Tiksliai pasakyt galima tik nuemus galva.


StandartinėParašytas: 29 Gru 2009, 17:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.05.02
Amžius:
42
Pranešimai:
4083
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i 98`
M52B25, Steptronic
o, tai ji tau kaista? REST funkcija veikia? gal nusprogus el. pompa?
tu propkes neatsukinek uzkaitusiam varikliui, ten slegis ir turi buti :)


StandartinėParašytas: 29 Gru 2009, 18:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
jei neta pasaliniu nesamoniu (trukciojimu, kaitimu ir t.t.), nesukit smegenu visokiais dumais...

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 29 Gru 2009, 18:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.12
Amžius:
35
Pranešimai:
751
Miestas:
Utena -Vilnius
Automobiliai:
BMW E60
Variklio temperatura iki darbines (iki vidurio) uzkyla gan greitai, bet salone vistiek pucia salta ora, tik pagazuoji ir pucia silta. Auksciau temperatura nekyla, tik iki vidurio. O jei kazkas kaip sake uzsukti ir kad butu spaudimas, tada tai jau kaista, viena kart uzsukiau stipriai, tai pradejo kilt auksciau vidurio rodykle ir gan greitai, tai iskart uzgesinau varikli, atsukiau, tada vel normaliai nebekaito auksciau. Tas cirkuliacinis varykliukas net nzn ar veikia, siaip kai auto uzkurta tai lyg ir girdis kad jis zirbia ir kartais parvaziavus namo, o ypac kai siltiasni dar orai buvo, tai uzgesinus dar jis veikdavo, nebent dabar sugedo. O ant rest funkcijos kelias sekundes silta ora tik pucia, na nieko keisto, jei jau net uzvedus jei negazuoji nepucia silto, tai kur jau ant rest pus silta, o kai ijungi rest funkcija, tada tas cirkuliacinis siurbliukas turi isijungt? jis po kuro filtru jo?


StandartinėParašytas: 29 Gru 2009, 19:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.12
Amžius:
56
Pranešimai:
733
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 540 96'
manau nusipirkai gerą mašiną :wink: Galva taip neša kad nusimato darbai gan brangūs. :roll: jeigu jau kaista ir šlangų neišeina nulaikyt(kaip pats rašei) tai manau bus remonto. :roll: Duok dieve kad mano pranašystės neišsipyldytu :!:
Sarunas1989 rašė:
Variklio temperatura iki darbines (iki vidurio) uzkyla gan greitai, bet salone vistiek pucia salta ora, tik pagazuoji ir pucia silta. Auksciau temperatura nekyla, tik iki vidurio. O jei kazkas kaip sake uzsukti ir kad butu spaudimas, tada tai jau kaista, viena kart uzsukiau stipriai, tai pradejo kilt auksciau vidurio rodykle ir gan greitai, tai iskart uzgesinau varikli, atsukiau, tada vel normaliai nebekaito auksciau. Tas cirkuliacinis varykliukas net nzn ar veikia, siaip kai auto uzkurta tai lyg ir girdis kad jis zirbia ir kartais parvaziavus namo, o ypac kai siltiasni dar orai buvo, tai uzgesinus dar jis veikdavo, nebent dabar sugedo. O ant rest funkcijos kelias sekundes silta ora tik pucia, na nieko keisto, jei jau net uzvedus jei negazuoji nepucia silto, tai kur jau ant rest pus silta, o kai ijungi rest funkcija, tada tas cirkuliacinis siurbliukas turi isijungt? jis po kuro filtru jo?


StandartinėParašytas: 29 Gru 2009, 20:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.12
Amžius:
35
Pranešimai:
751
Miestas:
Utena -Vilnius
Automobiliai:
BMW E60
Tai kas sakai gali but? manau kad gali but tarpine arba galva.


StandartinėParašytas: 29 Gru 2009, 20:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.12
Amžius:
56
Pranešimai:
733
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E39 540 96'
Nu manau galvą paliubomu lupt reiks.O paskui bus matyt ar galva ar tarpinė.Reiks galvą užpresuot butinai patikrai.
Sarunas1989 rašė:
Tai kas sakai gali but? manau kad gali but tarpine arba galva.


StandartinėParašytas: 29 Gru 2009, 21:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.10.12
Amžius:
35
Pranešimai:
751
Miestas:
Utena -Vilnius
Automobiliai:
BMW E60
Kur galima patikrint? kokia kaina? jei trukus kur virina ir kiek kainuoja? Jo jau susitaikiau su tuo, kad teks imt galva.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 43 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery