Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E39]riebokslio keitimas
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=76741
Puslapis 12

Autorius:  dainiuszzz [ 14 Gru 2009, 20:28 ]
Pranešimo tema:  [E39]riebokslio keitimas

Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1996
Variklis:2.5
Degalai:benzinas

Problema/klausimas:sveiki,noretau suzinoti,ar lb sudetinga pakeisti si rieboksli nr.4?ar reikia imti dangteli!gal kam teko tai atlikti? http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... ming_case/

Autorius:  tadabis [ 14 Gru 2009, 20:36 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39]riebokslio keitimas

dainiuszzz rašė:
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1996
Variklis:2.5
Degalai:benzinas

Problema/klausimas:sveiki,noretau suzinoti,ar lb sudetinga pakeisti si rieboksli nr.4?ar reikia imti dangteli!gal kam teko tai atlikti? http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... ming_case/


o del ko tu ji keisi?

Autorius:  EZH [ 14 Gru 2009, 20:38 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39]riebokslio keitimas

E36 esu pats keites. Manau darbas tas pats. Sunkiausia skriemuli atsukti, o kai atsuksi viens du ir islipi ta rieboksli :)

Autorius:  dainiuszzz [ 14 Gru 2009, 20:47 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39]riebokslio keitimas

o del ko tu ji keisi?[/quote]
na nusiemiau apsauga,o ten karterio priekis tepalais apibeges,net lasai kabo!tai nuvaliau viska svariai,ir ryt pabandysiu pravaziuot kokia 50km.istikruju nezinau ar tai ten beda,tiesiog ytariu!ryt bus aisku.

Autorius:  mariusbelekaip [ 14 Gru 2009, 22:27 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39]riebokslio keitimas

jei tas salninkas tau leidzia tai indeklams jau turbut ragai ir tas naujas salninkas nelaikyst tau ilgai arba su sintetiniais tepalais lakstai(pilk pusiau sintetinius ir bedos isprestos).

Autorius:  DmK [ 14 Gru 2009, 22:36 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39]riebokslio keitimas

mariusbelekaip rašė:
jei tas salninkas tau leidzia tai indeklams jau ragai

idomu, kodel?

Autorius:  EZH [ 14 Gru 2009, 22:49 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39]riebokslio keitimas

[quote="mariusbelekaip"]jei tas salninkas tau leidzia tai indeklams jau ragai ir tas naujas salninkas nelaikyst tau ilgai arba su sintetiniais tepalais lakstai(pilk pusiau sintetinius ir bedos isprestos).[/quote]


Kokias cia nesamones sneki????? Dar pasakyk kad duslintuvui ragai - vaziuojant pames :) chi, nes riebokslis leidzia #-o

Autorius:  Efka [ 14 Gru 2009, 23:00 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39]riebokslio keitimas

mariusbelekaip rašė:
jei tas salninkas tau leidzia tai indeklams jau ragai ir tas naujas salninkas nelaikyst tau ilgai arba su sintetiniais tepalais lakstai(pilk pusiau sintetinius ir bedos isprestos).

Ponas nedezinformuokit zmogaus!!!!!!!!
1. Uzsistaporini alkunini velena - kaistis dedasi isiurbimo kolektoriaus puseje - staporina smagrati, atsisuki priekini skiva islupi sena salnika idedi nauja...... surenki viska atgal ir leki..... Del isdilusiu indeklu.... idomi teorija.... :) isdile indeklai tiek kad salnika istampe...... o kaip tada su tepalo spaudimu???? :) su galiniu salniku????
Beje del tepalu - i M52 ar M54 nieko isskyrus sintetika neturetum pilti!!!!!!!!

Autorius:  mariusbelekaip [ 14 Gru 2009, 23:07 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39]riebokslio keitimas

macia savom akim kaip zmogus pakeite 3 salnikus, po kaip nuvaziavus 20 tuks vel leist pradedavo, o spaudimo lempute nemirksejo. kol galu gale padare kapitalini varikliui ir praejo visi lasejimai
o del sintetiniu tepalu, tai pabaik inzinerinius mokslus, kad galetom teigti kad tik sintetinius tegali pilti, nubegs varikliukas savos sukius iki pirmo kapitalinio, pamatysi kaip pradesi pilti pusiau sintetinius

Autorius:  Efka [ 14 Gru 2009, 23:26 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39]riebokslio keitimas

mariusbelekaip rašė:
macia savom akim kaip zmogus pakeite 3 salnikus, po kaip nuvaziavus 20 tuks vel leist pradedavo, o spaudimo lempute nemirksejo. kol galu gale padare kapitalini varikliui ir praejo visi lasejimai
o del sintetiniu tepalu, tai pabaik inzinerinius mokslus, kad galetom teigti kad tik sintetinius tegali pilti, nubegs varikliukas savos sukius iki pirmo kapitalinio, pamatysi kaip pradesi pilti pusiau sintetinius


Ponas prasau nepykti del tu teoriju... (atleiskite jei uzgavau Jusu savimeile) kokius gerus 17 metu tuos inzinierinius mokslus kertu..... 4 is ju techniniu konsultantu USA.... Tiesa ne BMW o MB of North America...... Sintetinis tepalas dar nei vieno variklio nesugadino...... Jei viskas tvarkoje su motoru - tada jokiu problemu... jei motoras uzmustas - jokie stebuklingi XADO jo neprikels... tik kapitalke.... O salnikas per daug pigi dalis kad jo nepakeisti.....
Jusu pasiulymas - nekeisk riebokslio - pilk mesla ir vaziuok -taip bus geriau tiesiog nekorektiskas.. Tada gal ir stabdziu skysti i faru reflektorius pilame kaip musu tevai i pirmuku lempas pyle kad geriau sviestu, antistatinius dirzelius dedam and buferiu kad elektra nekrestu, lauko teniso kamuoliukus i galines spyruokles kisam kad galas nsusestu....Cia gretimoje temoje "specai" deze baigia perrinkti elementarios diagnostikos nepadare.....(o beda greiciausiai tik padeties daviklyje) Nestumkite zmogaus i nevilti neisbandzius to ka kekvienas save gerbiantis meistras padarytu...

Autorius:  mariusbelekaip [ 15 Gru 2009, 00:22 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39]riebokslio keitimas

viskas cia ka pasakei ok, bet tiesiog pasakiau kas gali buti, tegul nenustemba kai problema pasikartos, nes savom akim maciau, tai is kart ir pasakiau. neliepau jam kapitalinio daryt ar tepalus keist, tiesiog daviau pastebejimus.
beje del tepalu kokybes, yra fiirmos kuriu sintetinai tepalai neprilygsta savom charakteristikom kaikuriu gamintoju pusiau sintesinem.
dar keletas pastebejimu : "Sintetinis tepalas dar nei vieno variklio nesugadino...... Jei viskas tvarkoje su motoru" kaip manai '96 metu masina nubegus virs 200000 km, manai viskas ten taip gerai. jei tokius mokslus kremti turetum suprasti, kad sintetiniai tepalai tinka iki tam tikro tarpo tarp besitrinanciu detaliu. kodel, mano manimu vienu is rimciausiu firmu walvoline, rekomenduoja is sintetiniu teplau pradeti naudoti pusiau sintetinius kai masina pasiekia 100000 km rida? manai del rinkodaros? [-X
"Jusu pasiulymas - nekeisk riebokslio - pilk mesla ir vaziuok " taip tikrai nesiulau!!! isiskaityk!!!! manau riboksli keist reikia bent kokiu atveju. ir del mesli- galima pasirinkti geros kokybes tepalus ne kokius garanille ar kaip jie ten :?
Taigi kolega nesigincijam cia, ne cia problema, problema buvo tame kad zmogus klause ar sudetinga ji pakeis :mrgreen:

Ir pasiulymas kolegai kuris cia zada keist rieboksli: pirk pati brangiausia (nes didesne galimybe nupirkti kokibiskesne detale) ir is populiarios parduotuves ta salnika, todel kad nebutu uzsistovejusi detale ir siek tiek sukietejusi. cia mano asmeninis patarimas, tam kad ilgiau vaziuotum su ta detale(beje jos ten nekalna kainuoja), o jei tau varikliui viskas gerai, o tik buvo detale sulaukusi savo amziaus galo, tai sveikinu =D>

Autorius:  mindaugas14 [ 15 Gru 2009, 02:58 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39]riebokslio keitimas

del tepalu tai sintetiniu yra ir skystu ir tirstesniu,jei noras yra pilt sintetinius tai su didesne rida geriau pilt tirstesnius,pav 15w50,o jei tokiu kaip 0w30 tai jie labai skysti ir seniem varikliam is vis netinka.

Autorius:  Efka [ 15 Gru 2009, 09:42 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39]riebokslio keitimas

mindaugas14 rašė:
del tepalu tai sintetiniu yra ir skystu ir tirstesniu,jei noras yra pilt sintetinius tai su didesne rida geriau pilt tirstesnius,pav 15w50,o jei tokiu kaip 0w30 tai jie labai skysti ir seniem varikliam is vis netinka.


Vyruciai mes kalbame apie M52!!!!!!

Autorius:  dainiuszzz [ 15 Gru 2009, 19:42 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39]riebokslio keitimas

pasirodo tai ne riebokslio kalte,o kiauras vairo stiprintuvo radiatorius!nuo jo ir vare viska ant karterio priekio.

Autorius:  mariusbelekaip [ 15 Gru 2009, 20:53 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39]riebokslio keitimas

:shock: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Puslapis 12 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/