Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E39] Vakuumas ir variklio pagalves
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=71985
Puslapis 11

Autorius:  DiMoN [ 16 Rgs 2009, 21:58 ]
Pranešimo tema:  [E39] Vakuumas ir variklio pagalves

Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai: 1999
Variklis: 3,0d
Degalai: diesel

Problema/klausimas:
Sveiki,
Atsitiko taip, jog letai vaziuojant truputi atsiremiau i issikisusi akmeni (masina zeminta) ir nukirto sita slangute - nr.20

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 05&lang=en

Atrodo niekas nepasikeite :roll: Gal kas paaiskins, kaip suristos variklio pagalves ir vakumas? Nes ten dar ir kazkoks elektrinis voztuvas yra prie EGR pressure converter kiek maciau.. Aisku as ja pasistengsiu kuo greiciau pakeisti, bet visgi, kaip cia viskas veikia ir ar nieko blogo nenutiks? Diagnostika irgi nerodo jokiu klaidu, susijusiu su situo dalyku..

Autorius:  Linius [ 16 Rgs 2009, 22:03 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Vakumas ir variklio pagalves

tai cia E39 ar E38? :roll:

Autorius:  DiMoN [ 16 Rgs 2009, 22:18 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Vakumas ir variklio pagalves

:oops: Tikiuos moderatoriai nesupyks! :D Na siaip E38, bet skirtumo nera, pas E39 tas pats.. O kadangi cia zmoniu daugiau lankosi, tai cia ir sukuriau :)

Autorius:  Linius [ 16 Rgs 2009, 22:30 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Vakumas ir variklio pagalves

tiksliai nezinau, bet speju, kad su vakuumu tikrinama pagalve ar neplysusi.

Autorius:  DiMoN [ 16 Rgs 2009, 22:36 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Vakumas ir variklio pagalves

Pas mane kai gesini nusipurto taip negraziai, kai uzvedi irgi.. Tai cia jau bus kazkuriai pagalvei amen? Arba abejom? :lol:

Autorius:  Germany [ 17 Rgs 2009, 11:12 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Vakumas ir variklio pagalves

visi dyzeliai susipurto daugiau nei benz, nekalbu apie 2005 ir jaunesnius :) seip jei viena pagalve plysusi tai turetu variklis truputi pasvirti ir gali baladotis uzgesinant, bent jau man taip buvo, kaip pirkau buvo pasvires bet niekas nesigirdejo, pasku igarsas atsirado ir pastebejau kad pagalve suplysus, nauja 300 kainavo pries metus kazkur tanagroi, dazniausiai kiek pazystamas meistriukas sake tai keleivio pusei plysta, o del vakumo man irgi idomu buvo, kaip idejau pagalve tai truputi net peraukstai pakilo ta puse, bet paskui susivienodino, tai gal tas vakumas tam ir skirtas :} arba matuoja ar nera plysusi pagalve

Autorius:  ANIS [ 23 Sau 2010, 22:47 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Vakuumas ir variklio pagalves

Jo, ir man idomu, nes pradejo uzvedant motoras dundet, net masina sujuda, atrodo kad jo niekas nelaikytu (akimis nemaciau, tik jausmas toks). Tai tipo ir man pagalvem amen?

Autorius:  egiuxxxxx [ 24 Sau 2010, 00:34 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Vakuumas ir variklio pagalves

niekas ten nieko nematuoja..vakumine pagalve veikia tokiu panasiu principu kaip ir ERG,tam tikru laiku ar esant tam tikrom salygom vakumas tas pagalves pritraukia-sukietina liaudiskai sakant....tam kad sumazintu ir pan.visokias vibracijas,variklio amortizacija ir panasius dalykus ka atlieka paduska. Jei tau nukrito slangute,tai tas pats kas kiaura vakumine sistema....vienam E39 buvo irgi nusimovus slangute nuo variklio paduskos,ko rezume neveike ERG,uzmovus ja kur priklauso-pradejo darinetis ERG vostuvas...

Autorius:  rds [ 15 Rgp 2011, 20:46 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Vakuumas ir variklio pagalves

O jei čia susiję su EGR vožtuvo vakumu ar gali dėl to nebūti automobilio traukos?

Autorius:  BiZarTs [ 15 Rgp 2011, 22:22 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Vakuumas ir variklio pagalves

jai vakume yra kur skile tai gali nebepakakt vakumo pritraukt nei pagalvem mei turbinos geometrija pajudint tai gali ir nebut traukos ir kai gazuoji gali motoras bikiek metelintis i sonus nes tos pagalves kai duodi gaza motoras verciasi i viena sona o jos pritraukia . ir motoras islieka stabilei be didesniu vibraciju .

Autorius:  DmK [ 07 Bal 2012, 18:12 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Vakuumas ir variklio pagalves

DiMoN rašė:
Gal kas paaiskins, kaip suristos variklio pagalves ir vakumas?


vakuumo pagalba reguliuojasi pagalves minkstumas. jei pagalve truks, ar bus nesandarumu pagalves vakuumo sistemoje tai jokiu buud neitakuos kitiems mazgams (egr, stabdziai, turbina). pagalves valdomos per atskyra voztuva.

Управление подушками крепления двигателя, DDE 3.0
В зависимости от режима работы управляемые подушки крепления двигателя могут меняться с "жестких" на "мягкие" и наоборот.
Функционирование
Преобразователь давления соединяет через шланги подушки крепления двигателя с вакуумной магистралью. Когда ЭБУ системы DDE подает команду на включение, преобразователь давления подает разряжение на подушки крепления двигателя, которые становятся "мягкими".
Управление подушками крепления двигателя происходит при:
• скорости < 60 км/ч, а также
• частоте вращения ниже значения, которое зависит от температуры охлаждающей жидкости следующим образом:
ниже -40 °C: 1200 об/мин
от -40 °C до -10 °C: 1200 - 1050 об/мин
выше -10 °C: 1050
Обработка неисправностей
При появлении ошибки в управлении преобразователем давления в ЗУ заносится сообщение о неисправности 50 "Управление подушками крепления двигателя".
Управление подушками крепления двигателя отключается при появлении одной из следующих неисправностей:
• 1D, "Сигнал скорости движения"
• 35, "Датчик температуры охлаждающей жидкости"

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/