Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E39] Isiurbimo kolektoriaus sklendes https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=63361 |
Puslapis 1 iš 20 |
Autorius: | EZH [ 24 Geg 2009, 18:16 ] |
Pranešimo tema: | [E39] Isiurbimo kolektoriaus sklendes |
Isemiau sklendes taip kaip kolega aprase. Trauka, dinamiskumas tikrai nenukentejo. Iskart pralekiau, jokio skirtumo. del kuro sanaudu bus aiskiau veliau.. |
Autorius: | Wirusss [ 29 Geg 2009, 18:45 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Isiurbimo kolektoriaus sklendes |
Na ka galiu pasakyti, sanaudos lyg ir tospacios varikliukas dirba graziai,bet kazkaip trauka tai biskuti sumazejo,anksciau nuo 2000 rmp raudavo labai stipriai,dabar truputi silpniau,bet kai pagalvoji jau geriau silpniau,bet tegul nebuna tu prakeiktuju sklendziu. Pasirodo buwo 7 voztuvai linke is po tos sklendes ikritimo. Jei 320D 110 kw tai sklendes bus,nebent jau atlikta operacija Y Cia radau visa darbu eiga kaip tuom sklendem atsikratyti http://forums.e60.net/lofiversion/index.php/t70452.html |
Autorius: | Arunas B [ 31 Geg 2009, 17:38 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Isiurbimo kolektoriaus sklendes |
Skelndziu pasalinimo procedura aprasyta cia su iliustracijomis: http://www.pmwltd.co.uk/swirl_flaps.pdf Aprasyme naudojami nauji aliuminiai kamsciai, bet vietoje ju labai lengvai galima panaudoti senus. Reik paprasciausiai suspaudus uz sklendes spaustuve nupjauti su metalo pjukleliu sklendes asele ir praplovus plastmasini sklendes laikikli benzine ar siaip kokiam nur nuriebalintojuje isukti m5 varsteli is laukines puses, pries sukant ta varsteli sutepkit hermetiku. |
Autorius: | EZH [ 31 Geg 2009, 18:44 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Isiurbimo kolektoriaus sklendes |
Pirmas pozymis kad problemos gali kilti su sklendem - tai pradeda leisti tepaliukus (kurie nori ar nenori bet pro turbina praleidzia siek tiek ir susimaiso su paduodamu oru) per sklendziu aseles (nes jos buna padilusios) ir tada po truputi slampa visas variklio blokas. Nera taip tragiska, bet kai visas variklis blizga lyg naujas butu o ties kolektorium pradeda "rasoti" tepalais, tada kyla nerimas. Pas mane iki karterio buvo nubege. Tai zenklas kad sklendziu asys jau yra isdilusios,turi dideli laisvuma todel labai tiketina kad jos gali ir sugriuti o paskui patekti i cilindra o dar paskui sulankstyti voztuvus Todel ivertines sia situacija as jas pasalinau. Buvau Krastoje ir klausiau ka daryti? Jie nusivede ir parode 2006m E60 kaip tik su isrinktu varikliu butent del sios priezasties. Masinos rida buvo tik 80 tks km. Dyleris tokiomis machinacijomis kaip salinimas neuzsiima ir visada siulo keisti nauju kolektorium kuris neva yra patobulintas. Bet jokiu garantiju kad naujasis bus amzinas neduoda. Belieka kiekvienam ivertinti situacija pagal save ir priimti atitinkamus sprendimus. Naujas kolektorius kainuoja apie 1800 lt. Kaip minejau as juos pasalinau ir toliau sekmingai vazineju. Kuro sanaudos, trauka ar dinamiskumas TIKRAI nepasikeite.. Gal but pastacius ant stendo ir matytusi pokyciai, taciau eiliniam vartotojui Lietuvos keliais tikrai to nepajausti. Kokia paskirtis siu sklendziu? Apziurejes kolektoriu supratau, kad yra du kanalai oro patekimo i ta pati cilindra. Ant vieno kanalo kuris eina is sono i cilindra stovi tos sklendes. Kitas kanalas kuris paduoda ora i cilindro virsu - be jokiu sklendziu. Taigi dirbant varikliui ant mazu sukiu visos sklendes atidarytos. Sukelus variklio apsukas, per vakumini cilindriuka uzdaromos tos sklendes pilnai. Todel turbinos puciamas oras i cilindra patenka tik per viena kanala i cilindro virsu. Gal but tokiu atveju isgaunama didesne galia.. Bet tai tik GAL BUT.. Pasalinus sklendes dabar oras per abu kanalus patenka i cilindra bet kokiu rezimu dirbant varikliui. |
Autorius: | kid [ 31 Geg 2009, 19:58 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Isiurbimo kolektoriaus sklendes |
stai trumpa istrauka sita tema,zmogaus,kuris ir dirba sioj srity,manau angliskai siais laikais skaityt mokat deflapping in theory would affect 330ds more, more dependancy on the swirl for the vast amount of air moving not so fast. I have to dismiss your torque and horsepower comment. Its been discussed in this thread earlier. My 330d (M57N) should make 201hp, 410Nm at the flywheel (before transmission losses). A very trustworthy rolling road on 3 runs (Surrey rolling road), showed 225hp and 475Nm after deflapping and cleaning the EGR valve - NO REMAPPING confirmed by independant and autologic team. Plus its about 1-2mpg better measured brim to brim in my average weekly journeys. To give people an idea about mpg: I drive 30-40 miles city (<40mph) 150 miles rural (<60 mph) 190 miles motorway (~70 mph) Bear in mind I often drive under 2k, 30mph in 4th, 40 in 5th etc and cannot complain, its not fantastic but its the typical torque delivery problem until you the sharp rise in 2250rpm! Admittadly the flaps can create the swirl that helps both emissions and drivability, but it is ever so slight. |
Autorius: | Arunas B [ 31 Geg 2009, 20:30 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Isiurbimo kolektoriaus sklendes |
ANA333 rašė: o jei trumpai, tiems kas nemoka angliskai? Zmogus pasakoje apie rezultatus po sklendziu pasalinimo. DYNO testas rodo kad jokiu galios praradimu nera, kuro sanaudos net gi siek tiek pagerejo, vaziuojant juntamas sioks toks sukimo momento trukumas staigiai uzmynus iki 2250rpm. Bet visumoje tas skirtumas labai neryskus. Mano manymu tas sukimo moneto trukumas nera toks ryskus del to kad tai turbininis variklis, jei sis variklis butu be turbos tai toks kolektoriaus perdarymas pasijaustu labiau. |
Autorius: | egiuxxxxx [ 04 Bir 2009, 18:31 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Isiurbimo kolektoriaus sklendes |
idomiai cia ...vieni lupa sklendes sveikas,kiti dedas jas...na cia kiekvienam savo ...siaip tos sklendes duoda naudos,sudaromi oro sukuriai (jei taip galima issireiskti)....beda ta, jog pirmos sklendes buvo keramikines ar kazkas panasaus,del to labai biredavo,nes daug nereikia joms,kas biski-iskart sutrupa i gabaliukus-pasekmes visi zinom ...uzsisakius nauja kolektoriu jos jau buna ne keramikines, o metalines ar kazkas panasaus,jas galima lenkti,ir jos nelusta....dabar saviskiam 142kw norejau pasikesiti i kolika be sklendziu,nes kaip tik turiu toki nuo 135kw.,bet nuemus savo pamaciau,jog mano kolektorius ne originalus,o jau keistas su metalinem sklendem,tad nieko ir nekeiiciau-sudejau atgal...p.s.jei kam reikia,turiu kolektoriu pardavimui BE sklendziu-300lt |
Autorius: | Legman [ 05 Bir 2009, 11:51 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Isiurbimo kolektoriaus sklendes |
Na va "krastoje'' atsake tai, kad atskirai nauju skelndziu neparduoda, tik kartu su nauju kolektorium, o veliau priemejas dar paziurejes i detaliu kataloga pridure, kad siem varikliam isvis nauji kolektriai jau parduodami be sklendziu. Tai kaip supratau su sklendem koliku jau nebegausim, jei jau parduoda be sklendziu, tai galima spresti, kad sis navarotas nepasiteisino ir praktiskai nereikalingas. |
Autorius: | Darinio [ 05 Bir 2009, 20:44 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Isiurbimo kolektoriaus sklendes |
Pasalines sklendes atsirandas toks keistas garsas, toks ispudis kad tau po kapotu idejo siurbli koki nors bet tas karsas yra kai paspaudi daugiau garso, bet jeigu muzika groja tai jo ir nesigirdi siulau isimti sklendes, nes man del vienos remontas kainavo variklio 4400 Lt |
Autorius: | Hausas [ 29 Rgp 2009, 08:28 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Isiurbimo kolektoriaus sklendes |
Pašalinau aš tas sklendes. Išardęs, nusprendžiau nebeburt ir kas 10 kkm neimlioti kolektoriaus, sklendžių tikrinimui. Skirtumo, dėl traukos, nepastebėjau jokio. Prie to paties EGR vožtuvą išvaliau, seperatoriaus filtrą ir oro srauto matuoklę pakeičiau. Užtrukau apie 3 val. |
Autorius: | Hausas [ 29 Rgp 2009, 16:02 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Isiurbimo kolektoriaus sklendes |
sanimda rašė: aisq, o variklis garsiau nepradejo dirbti (ant laisvu) ? Gal šiek tiek, bet tikrai nežymiai. |
Autorius: | EDAS [ 01 Spa 2009, 21:24 ] | ||
Pranešimo tema: | Re: [E39] Isiurbimo kolektoriaus sklendes | ||
štai ka idėjau
|
Autorius: | EDAS [ 01 Spa 2009, 21:27 ] | ||
Pranešimo tema: | Re: [E39] Isiurbimo kolektoriaus sklendes | ||
ka manot
|
Autorius: | Supergreitis [ 12 Sau 2010, 01:27 ] |
Pranešimo tema: | [E39] Isiurbimo kolektoriaus sklendes |
nu va kaip ir gavau naujametiniu dovanu- nesigeria man antra diena tai ejau prie savo masinos pasikrapstyti- sugalvojau 320d kuriame esu idejas 2005m. m47n varikli - 2l D islupti skelendes. tai spejau paciu laiku! viena sklende jau buvo beveik islekus- esme ta kad luzus jos metaline asele ties varzteliu, ir sklende jau pesikreipus stovejo angoje... aisku islupau visas, isvaliau ir leksiu toliau, variklio reali rida 105t km! taip kaip atsargiai... maciau islekusias skelendes po 250 ar 300- t km, bet cia 105t km! nu aisku pacipuota, bet sitam itakos daug neturi |
Puslapis 1 iš 20 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |