Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 20 Vas 2025, 14:29

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 23 Sau 2009, 22:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.23
Amžius:
41
Pranešimai:
134
Miestas:
Vilnius - Ignalina
Automobiliai:
E39 touring 525 d '02 120Kw
ex. E39 touring 523 98' M52B25
Automobilio, apie kuri norite paklausti E39 523 touring
Pagaminimo metai: 1998
Variklis: 2500 (170 AG)
Degalai: benzinas

Problema/klausimas: sia savaite nusipirkau automobili (E39 ,523 touringas , mechanas, is Austrijos ). Nesiveda variklis - kibirkstis yra, benza paduoda, o kompresija lygi nuliui- net nekyla rodykle ne vienam cilindre). galvojom matuoklis meluoja, pabandeme ant E34 88'm - matuoklis veikia (rodo 10,5)
nuemem veleneliu dangteli - grandine sveika. skaiciau , kad gali buti priezastys tokios kaip:
1. galvos defektas
2. voztuvu defektas
3. tepalo siurblys per sujungima gaudo ora

kaip patikrinti? ar iskart nuiminet galva? ar tik i servisa?


StandartinėParašytas: 23 Sau 2009, 23:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.01.12
Amžius:
46
Pranešimai:
624
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex.Bmw E38 M52B28. 98m.
exbmw e60 3.0d 04m
bmw e90 2.0d 09m
X5 e70 3.0sd 10m
Galima patikrinti su kompresorium,paduodant(3bar) ora i kekviena cilindra pro zvakes skyle, bet tam reikia antgalio spec arba paciam pasigaminti.issitrauki tapalo matuokle,atsuki antifrizo uzpilimo kamsti, nusiimi oro filtro deze. Pastatai cilindra i suspaudima(kad voztuvai butu pilnai uzdari) ,uzfiksuoji motora (pavaros pagalba), paduodi ora ir ziuri pro kur oras verzias.Jei pro ismetimo vamzdi eina oras-tai ismetimo voztuvas nesandarus, jei pro isiuirbimo kolektoriu-tai isiurbimo voztuvas, jei isipletimo bakelyje burbuliuoja-tai tarpine arba galva, jei pro tepalo matuokles vamzdeli-tai ziedai,cilinras, pradeges stumoklis. Ir taip tikrini kekviena cilindra.
P.S Tavo atveju bus neisvengiamas galvos kelimas.

_________________
Best Machine of World


StandartinėParašytas: 23 Sau 2009, 23:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.09.06
Pranešimai:
56
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E39 520i 99'
ex E34
ex E28
Įsitikink ar sukasi vožtuvų velenėliai? Ar teisingai stovi pozicija (mėtkės)?
Yra buvę, kad trūkus apatiniam grandinės krumpliaračiui vožtuvai visi gavo per galvas. Toks pat buvo efektas, nors vedant nieko nesigirdėjo.


StandartinėParašytas: 24 Sau 2009, 01:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
O kartais neuzpiltas jis jei benzo buna privaryta tai ziedus isplauna ir del to kompresijos nebuna. Pabandyk tepaliuko ivarvinti pro zvakiu skyles ir pamatuoti kompresija, jei neatsiras tai tada su galva arba voztuvais gal fazes pabege kaip jau kazkas minejo.


StandartinėParašytas: 24 Sau 2009, 12:56 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.01.23
Amžius:
41
Pranešimai:
134
Miestas:
Vilnius - Ignalina
Automobiliai:
E39 touring 525 d '02 120Kw
ex. E39 touring 523 98' M52B25
AČIŪ. bandysiu pasinaudoti patarimais.
kai nuiminejom veleneliu dangteli - matesi, kad ne pirma kart nuimamas - chalturniai apsilikoninta dangtelio tarpine. veleneliai sukasi, grandine vietoj.
zvakes buvo ziauriai apangleje + slapios
taip pat pastebejom, kad nera vandens - galvojom per galvos tarpine isvare ar pan. bet pastebejau suskilinejusias ventiliatoriaus menteles ir skyle radijatoriuje - pamaigius slangas , pro ja vare skysti - gal buvo koki akmeni ar gelzgali nuo zemes pakele ir pramuse.

beje, gal turite patirties , kiek galetu kainuoti galva. servise uz remonta saukia +/- 3000 Lt (aisku apytiksliai, nes neaisku, kas ten pasirodys nuemus galva)


StandartinėParašytas: 24 Sau 2009, 13:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.09
Amžius:
40
Pranešimai:
331
Miestas:
Vilnius / Utena
Skype:
b_easter
niu jei jau pasitakys toks remontas daryt, tai pasvarstyk varianta apie variklio pirkima is shroto, manau pigiau butu :roll:


StandartinėParašytas: 24 Sau 2009, 13:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.02.24
Pranešimai:
71
Automobiliai:
E39 3.0d
patarciau pirkti kita varikli keist jai jau servize remontuotis ruosiesi rasi kur srote neisardyta masina galesi dar ir isbandyti varikli . bet pirma nukelk galvute ir paziurek kas po ja darosi


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery