Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Lap 2024, 03:37

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 09 Vas 2011, 22:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.29
Pranešimai:
45
Automobiliai:
fiat ducato 2,8idtd
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1996
Variklis:2,8
Degalai:benzinas dujos

Problema/klausimas:nuorinant galejo uztikst antifryzo.kai masina salta uzkurus viskas gerai,kai pasyla uzkurus dega krovimo lempute,pagazavus iki 3rpm uzgesta ir tada vel krauna akuma.kas galejo nutikt?kuria dali reikia keist?


StandartinėParašytas: 10 Vas 2011, 00:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.08.09
Amžius:
39
Pranešimai:
331
Miestas:
Vilnius / Utena
Skype:
b_easter
gal ne krovimo lempute, o akumuliatoriaus - turejai omeny? Jei apie tai kalba, tai problema bus su generatoriumi. Jei ant pacio generatoriaus pateko antifrezo, galejo uzsitrupinti ir sudegti kai kurios apvijos, gali buti problemos ir su rele.

arba tiesiog sutapimas. gali buti padyle angliukai, ziedeliai ir del to susidaro blogas kontaktas, pasak to, ant mazu apsuku neuztenka sroves - todel uzsidega akumuliatoriaus lempute.

P.S. nuvaziuok i servisa kur tvarko generatorius - patikrins kame reikalas.


Paskutinį kartą redagavo BeasteR 20 Vas 2011, 17:20. Iš viso redaguota 1 kartą.

StandartinėParašytas: 20 Vas 2011, 01:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.04
Amžius:
33
Pranešimai:
211
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528 1996.11.
M sportfahrwerk
Dėl kokių priežasčių ta lemputė gali dar degti? Pas mane po tepalo keitimo ir "nuresetinimo" ji užsidegė.


StandartinėParašytas: 20 Vas 2011, 02:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
jei ismaudet generatoriu rrepalu, antifrizu ar dar kuo, atjungiat akuma pirkoje vietoje ir vaziuojat pirkti "brake part cleaner" purskiat ji i generatoriu pro visus galus paskui prapuciat su suspaustu oru paliekat kokiam pusvalandziu pradziuti. Ir paskui prijungiam akuma.


StandartinėParašytas: 20 Vas 2011, 11:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.29
Pranešimai:
45
Automobiliai:
fiat ducato 2,8idtd
pakeiciau angliukus ir susitvarke viskas,detale kainavo 100lt


StandartinėParašytas: 20 Vas 2011, 14:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.04
Amžius:
33
Pranešimai:
211
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 528 1996.11.
M sportfahrwerk
Arunas B rašė:
jei ismaudet generatoriu rrepalu, antifrizu ar dar kuo, atjungiat akuma pirkoje vietoje ir vaziuojat pirkti "brake part cleaner" purskiat ji i generatoriu pro visus galus paskui prapuciat su suspaustu oru paliekat kokiam pusvalandziu pradziuti. Ir paskui prijungiam akuma.


Bet akumą krauna gerai, tai vistiek gali būti dėl to dega?


StandartinėParašytas: 20 Vas 2011, 16:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.29
Pranešimai:
45
Automobiliai:
fiat ducato 2,8idtd
tai gali degt jei blogai krauna akuma.krovima galima pasimatuot.dazniausia priezastis blogo krovimo yra angliuku susidevejimas,arba generatoriaus inkaro sudilimas.


StandartinėParašytas: 20 Vas 2011, 16:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.13
Amžius:
48
Pranešimai:
8325
Miestas:
Rumšiškės
eiziux rašė:
tai gali degt jei blogai krauna akuma.krovima galima pasimatuot.dazniausia priezastis blogo krovimo yra angliuku susidevejimas,arba generatoriaus inkaro sudilimas.


Siulyciau pasidometi kuri generatoriaus dalis yra inkaras ir kuri rotorius. Inkaras sudilti negali nebent guoliai jau taip subyra kad sokinedamas rotorius sunesioja inkara. Pats rotorius nesudyla irgi, sudula angliuku lietimosi pavirsius esantis ant rotoriaus.


StandartinėParašytas: 22 Vas 2011, 20:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.29
Pranešimai:
45
Automobiliai:
fiat ducato 2,8idtd
butent tokia minti ir norejau pasakyt.ačiū uz pataisyma :)


StandartinėParašytas: 22 Vas 2011, 20:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.01.30
Pranešimai:
76
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E46 330d 2000m (ex)
E36 318is coupe (ex)
E46 330d 2002m (ex)
E36 320i convertible
Deja bet vel pataisysiu, inkaras yra sukioji elektros masinos dalis, kaiptik siais metais mokomes elektros masinas ir butent dabar einam sita dalyka, taip kad inkaras ir yra rotorius kitais zodziais tariant. o ta dalis i kuria lieciasi sepeteliai yra vadinama kolektoriumi, ji taip pat dyla ;p

_________________
WWW.BIELINIOSODYBA.LT

BMW diagnostika, kodavimas Vilniuje.


StandartinėParašytas: 23 Vas 2011, 17:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.12.29
Pranešimai:
45
Automobiliai:
fiat ducato 2,8idtd
nu trumpiau tarent dyla ta dalis kur lieciasi angliukai,manau kam reikes supras apie ka kalba eina :mrgreen:


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery