Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E39] Kokie skirtumai tarp 2.5 ir 2.8 varikliu?
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=55247
Puslapis 12

Autorius:  artas_x [ 19 Lap 2008, 20:26 ]
Pranešimo tema:  [E39] Kokie skirtumai tarp 2.5 ir 2.8 varikliu?

Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:1998
Variklis:2.5
Degalai:benzinas

Problema/klausimas: kuo 2.8 variklis pranasesnis uz 2.5 ? koki geriau rinktis ar vanos ar double vanos ? ir ar isvis buvo be vanos'o 2.8 varikliai? variklis bus dedamas ne i E39 , ir bus bandoma kazkiek sukelti ag, kokiame variklyje lengviau keliasi ag kiekis?

Autorius:  gogy [ 19 Lap 2008, 20:48 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Kokie skirtumai tarp 2.5 ir 2.8?

Draudimas civilinės atsakomybės 2,5 varikliui pigesnis. O paskuij jau nesvarbu ar 2,8 ar 4,4.

As uz 2,8L. Pats geriausias galios/sanaudų santykis

Autorius:  MantOzas [ 19 Lap 2008, 20:51 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Kokie skirtumai tarp 2.5 ir 2.8?

nera BMW E39 su 2.3 varikliu. :) yra 523 su 2.5 varikliu 125kW ir jis buvo gaminamas 1995-2000, o 528 yra su 2.8 varikliu ir 142kW, kuris buvo gaminamas 1995-2001... nuo 2001 iki 2003 pradejo eiti modelis 525 su 2.5 varikliu ir 142kW... nezinau tas naujas variklis kazkuo mandresnis uz 523 ar tiesiog tik padidintas kilovatu kiekis ir padarytas toks, koks buvo E34 525 modelyje (plytoj)...
jei reikia daugiau galios ir greicio, tai rinksciaus 2.8 varikli.. tik buk atsargus, nes tie varikliai, kaip ir, manau, visu E39 benzininiu motoru turi polinki perkaist, del bedu su termostatu ir vandens pompa...

beje, pats lygiai metus vazineju su 528.. pravaziavau 35000km.. tai nupirkes susiduriau su termostato problema, buvo visa laika atsidares, tai normaliai neuzsildavo (gerai kad neuzsidares ir uzsikirtes, tada jau kazin ar butu motoras sveikas)... ir neperseniausiai vandens pompa pakeiciau, nes ten plastmasine sparnuote, tai nuluzo, ir pradejo kaist motoras.. gerai kad labai anksti pastebejau temperaturos rodykles pasvirima, tai neperkaitinau variklio... idejau neoriginalia vandens pompa su skardine sparnuote, kainavo 150lt...

Autorius:  Germany [ 19 Lap 2008, 21:35 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Kokie skirtumai tarp 2.5 ir 2.8?

m50 geriau, jei zadi ag kelt, be jokiu vanosu, o jei rupi ekonomija ir naujoves tai m54 su doble vanos

Autorius:  DRB [ 19 Lap 2008, 21:43 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Kokie skirtumai tarp 2.5 ir 2.8?

MantOzas rašė:
. ir neperseniausiai vandens pompa pakeiciau, nes ten plastmasine sparnuote,

[-X orginali yra su metaline sparnuote, reiskias jau buvo keista :wink:

Autorius:  Linius [ 19 Lap 2008, 21:44 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Kokie skirtumai tarp 2.5 ir 2.8?

sanimda rašė:
m50 geriau, jei zadi ag kelt, be jokiu vanosu, o jei rupi ekonomija ir naujoves tai m54 su doble vanos

geras poziuris =D>

MantOzas rašė:
beje, pats lygiai metus vazineju su 528.. pravaziavau 35000km.. tai nupirkes susiduriau su termostato problema, buvo visa laika atsidares, tai normaliai neuzsildavo (gerai kad neuzsidares ir uzsikirtes, tada jau kazin ar butu motoras sveikas)... ir neperseniausiai vandens pompa pakeiciau, nes ten plastmasine sparnuote, tai nuluzo, ir pradejo kaist motoras.. gerai kad labai anksti pastebejau temperaturos rodykles pasvirima, tai neperkaitinau variklio... idejau neoriginalia vandens pompa su skardine sparnuote, kainavo 150lt...

Cia jau kazkas dare pardavimui, normaliai su tokiomis problemomis nesu nei karto susidures.

Autorius:  MantOzas [ 20 Lap 2008, 18:32 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Kokie skirtumai tarp 2.5 ir 2.8?

nemanau, kad Vokietijoj BMW centre kazka dare.
savo penktuka pirkau tiesiai is Vokietijoje esancio BMW centro, su visom servizo knygom.
o jei nezinai, kad vandens pompa ir termostatas E39 ligos, tai matyt mazai apskritai apie E39 zinai. :)
o del plastmasines vandens pompos sparnuotes nesu tikras, kad ten originali, bet man iseme plastmasine, o ir meistrai sake, kas ten buna plastmasines.

Autorius:  opapa [ 20 Lap 2008, 22:51 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Kokie skirtumai tarp 2.5 ir 2.8?

tai butent kad buvo keista jei plasmasine sparnuote,original tik metalines :roll:

Autorius:  MantOzas [ 20 Lap 2008, 23:06 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Kokie skirtumai tarp 2.5 ir 2.8?

o jus kodel tokie isitikine kad originali TIK metaline? :) kam keist jei metaline? metalas juk nenulus. :)
jei dabar tarkim kokioj Krastoj galima isigyti E39 vandens pompa su metaline sparnuote, tai nieko nuostabaus, nes BMW pastebejes liga, ja pataise ir pradejo gaminti vandens pompas su metaline sparnuote. :) o originaliai gal pirmuose E39 (gal net ir E30) buvo plastmasines sparnuotes, tik del daznos problemos jos buvo pakeistos i metalines ir kas susiduria su ta problema pakeicia i metaline, o jus nusiperkat jau su metalinem? :)
sorry, kad gincijuos, as nezinau kaip 100% buvo kaip tik pradejo gaminti E39 (mano yra 95-11 gamybos, pats pirmas modelis), net nematau prasmes keist metaline sparnuote i plastmasine. :) servizo, kur tvarkiau savo masina, savininkas sake, kad cia dazna problema, nes tos plastmasines sparnuotes laiko 5-6 metus ir jei nekeiti po ziemos antifrizo tai ir pareina daznai jos.

Autorius:  Linius [ 21 Lap 2008, 01:06 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Kokie skirtumai tarp 2.5 ir 2.8?

MantOzas rašė:
nemanau, kad Vokietijoj BMW centre kazka dare.
savo penktuka pirkau tiesiai is Vokietijoje esancio BMW centro, su visom servizo knygom.
o jei nezinai, kad vandens pompa ir termostatas E39 ligos, tai matyt mazai apskritai apie E39 zinai. :)
o del plastmasines vandens pompos sparnuotes nesu tikras, kad ten originali, bet man iseme plastmasine, o ir meistrai sake, kas ten buna plastmasines.


Pakolkas tikrai neteko susidurti, nei su termostatu, nei su pompa. O, kad cia ligos, tai nepasakyciau, nes tai yra technika ir ji veliau ar anksciau vistiek genda. O jei cia liga, tai pas E39 tiek tu ligu ivairiu yra, kad ... #-o :mrgreen:

Autorius:  MantOzas [ 21 Lap 2008, 09:22 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Kokie skirtumai tarp 2.5 ir 2.8?

nu E39 tikrai turi nemazai taip vadinamu ligu :) su nemaza dalimi tu nevisai rimtu teko ir man susidurt. :)
o as tik atkartoju ka meistrai keli snekejo. :) jie matyt dazniau susiduria su sitom problemom. :)

Autorius:  fuxas [ 28 Lap 2008, 00:53 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Kokie skirtumai tarp 2.5 ir 2.8?

Liga galim pavadint kai ant daugelio butent to modelio bmw luzta kokia nors dalis ar daviklis ir panasiai, o jeigu mashinai kazkas sugedo ir koks meistriukas pasake kad cia liga tai yra nsm. tada visos mashinos ir visos dalys yra ligos :D

Autorius:  Linius [ 28 Lap 2008, 00:59 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Kokie skirtumai tarp 2.5 ir 2.8?

fuxas rašė:
Liga galim pavadint kai ant daugelio butent to modelio bmw luzta kokia nors dalis ar daviklis ir panasiai, o jeigu mashinai kazkas sugedo ir koks meistriukas pasake kad cia liga tai yra nsm. tada visos mashinos ir visos dalys yra ligos :D


ligu tikrai yra, bet liga as pavadinciau ta atveji, kai is simptomu visiskai aisku, kas sugedo ir nereikia spelioti. Tokie dalykai kaip kondicionieriaus ventiliatoriaus varzos, veleno daviklis, vairo koloneles barskejimas ir t.t.

Autorius:  justezas [ 20 Lap 2010, 18:48 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Kokie skirtumai tarp 2.5 ir 2.8 varikliu?

gal kas foto imesti galit su 1 vanosu E39 ir su 2 vanosu.nes nezinau kaip atskirti tuos vanosus

Autorius:  Germany [ 21 Lap 2010, 00:04 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Kokie skirtumai tarp 2.5 ir 2.8 varikliu?

single vanos (vienas)
http://www.jeae.dk/Motorer/M52.jpg

double vanos (du)
http://www.forum-auto.com/uploads/20041 ... _vanos.jpg

Puslapis 12 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/