Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E39] M sport suspensionII ir standart. vaziuokles skirtumai https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=51858 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | egiuxxxxx [ 19 Rgs 2008, 17:41 ] |
Pranešimo tema: | [E39] M sport suspensionII ir standart. vaziuokles skirtumai |
Automobilio, apie kuri norite paklausti Pagaminimo metai:2000 Variklis:3000 Degalai:dyzelinas Problema/klausimas:Sveiki,niekur nepavyksta rasti kuom TIKLIAI skirias sios vaziuokles?aptikau,kad amortizatoriai bei spiruokles skiriasi tiek priekines,tiek galo,o kaip visa kita?-ar nesiskiria?(svirtys,stabilizatoriai ir pan)....gal kas is asmenines patirties patikslins mane? |
Autorius: | Andrius0404 [ 19 Rgs 2008, 20:43 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] M sport suspensionII ir standart. vaziuokles skirtumai |
jo spiruokles ir amrtizatoriai viskas kitas tas pats |
Autorius: | mergovezis [ 19 Rgs 2008, 20:47 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] M sport suspensionII ir standart. vaziuokles skirtumai |
egiuxxxxx rašė: Automobilio, apie kuri norite paklausti Pagaminimo metai:2000 Variklis:3000 Degalai:dyzelinas Problema/klausimas:Sveiki,niekur nepavyksta rasti kuom TIKLIAI skirias sios vaziuokles?aptikau,kad amortizatoriai bei spiruokles skiriasi tiek priekines,tiek galo,o kaip visa kita?-ar nesiskiria?(svirtys,stabilizatoriai ir pan)....gal kas is asmenines patirties patikslins mane? geriau kuriasi su suspensionII |
Autorius: | egiuxxxxx [ 19 Rgs 2008, 20:51 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] M sport suspensionII ir standart. vaziuokles skirtumai |
Andrius0404 rašė: jo spiruokles ir amrtizatoriai viskas kitas tas pats dekui ..man ir nepavyko nete rasti daugiau kad butu skirtumu... |
Autorius: | Vikingas [ 20 Rgs 2008, 12:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] M sport suspensionII ir standart. vaziuokles skirtumai |
Kazkada skambinau i Krasta, sake kad ir stabilizatoriai storesni M . Daugiau esminiu skirtumu lyg ir nera. Beje, gal kas nori keisti touringo vaziuokle paprasta i M ? Pas mane pastaroji , masina daugiausiai naudojama kelionems su seima, taigi stabilumas posukiuose nera svarbiausia... Nors laikosi tai nerealiai, Vokietijoj 220 minant abejoniu del masinos stabilumo jokiu nekyla... |
Autorius: | Germany [ 21 Rgs 2008, 09:56 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] M sport suspensionII ir standart. vaziuokles skirtumai |
su dyzeliu 220km/h ilgai vaziuot nepatarciau nors jei pardavimuj ar jei ilgai jos neuzlaikysi tai kitas reikalas :} |
Autorius: | Vikingas [ 23 Rgs 2008, 23:26 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] M sport suspensionII ir standart. vaziuokles skirtumai |
Ilgai ir nepavaziuosi, greitai letesnius prisiveji Kas link variklio ilgaamziskumo, tai nemanau kad 3-4% eksploatacijos laiko padirbus maksimalia galia zymiai resursas sumazetu. Gerokai garantuotesni budai varikli pribaigt yralaiku nesutaisyti periferijos gedimai (tepalo, vandens pompa, termostatas), retas tepalu keitimas arba prasti tepalai . Turejau 525i E34, pats su juo nuvaziavau 180000km., pardaviau su puikiai veikianciu ir tepalu neryjanciu varikliu, kurio kilometrazas buvo 350000. Vazinedamas Vokietijoj tikrai netaupydavau, daznai ir iki dugno paspausdavau. Nors cia jau truputi nuo temos nukrypom |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |