Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E39] M sport suspensionII ir standart. vaziuokles skirtumai
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=51858
Puslapis 11

Autorius:  egiuxxxxx [ 19 Rgs 2008, 17:41 ]
Pranešimo tema:  [E39] M sport suspensionII ir standart. vaziuokles skirtumai

Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:2000
Variklis:3000
Degalai:dyzelinas

Problema/klausimas:Sveiki,niekur nepavyksta rasti kuom TIKLIAI skirias sios vaziuokles?aptikau,kad amortizatoriai bei spiruokles skiriasi tiek priekines,tiek galo,o kaip visa kita?-ar nesiskiria?(svirtys,stabilizatoriai ir pan)....gal kas is asmenines patirties patikslins mane?

Autorius:  Andrius0404 [ 19 Rgs 2008, 20:43 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] M sport suspensionII ir standart. vaziuokles skirtumai

jo spiruokles ir amrtizatoriai viskas kitas tas pats

Autorius:  mergovezis [ 19 Rgs 2008, 20:47 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] M sport suspensionII ir standart. vaziuokles skirtumai

egiuxxxxx rašė:
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:2000
Variklis:3000
Degalai:dyzelinas

Problema/klausimas:Sveiki,niekur nepavyksta rasti kuom TIKLIAI skirias sios vaziuokles?aptikau,kad amortizatoriai bei spiruokles skiriasi tiek priekines,tiek galo,o kaip visa kita?-ar nesiskiria?(svirtys,stabilizatoriai ir pan)....gal kas is asmenines patirties patikslins mane?

geriau kuriasi su suspensionII

Autorius:  egiuxxxxx [ 19 Rgs 2008, 20:51 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] M sport suspensionII ir standart. vaziuokles skirtumai

Andrius0404 rašė:
jo spiruokles ir amrtizatoriai viskas kitas tas pats

dekui :wink: ..man ir nepavyko nete rasti daugiau kad butu skirtumu...

Autorius:  Vikingas [ 20 Rgs 2008, 12:36 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] M sport suspensionII ir standart. vaziuokles skirtumai

Kazkada skambinau i Krasta, sake kad ir stabilizatoriai storesni M . Daugiau esminiu skirtumu lyg ir nera. Beje, gal kas nori keisti touringo vaziuokle paprasta i M ? Pas mane pastaroji , masina daugiausiai naudojama kelionems su seima, taigi stabilumas posukiuose nera svarbiausia... Nors laikosi tai nerealiai, Vokietijoj 220 minant abejoniu del masinos stabilumo jokiu nekyla...

Autorius:  Germany [ 21 Rgs 2008, 09:56 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] M sport suspensionII ir standart. vaziuokles skirtumai

su dyzeliu 220km/h ilgai vaziuot nepatarciau :) nors jei pardavimuj ar jei ilgai jos neuzlaikysi tai kitas reikalas :}

Autorius:  Vikingas [ 23 Rgs 2008, 23:26 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] M sport suspensionII ir standart. vaziuokles skirtumai

Ilgai ir nepavaziuosi, greitai letesnius prisiveji :D Kas link variklio ilgaamziskumo, tai nemanau kad 3-4% eksploatacijos laiko padirbus maksimalia galia zymiai resursas sumazetu. Gerokai garantuotesni budai varikli pribaigt yralaiku nesutaisyti periferijos gedimai (tepalo, vandens pompa, termostatas), retas tepalu keitimas arba prasti tepalai .
Turejau 525i E34, pats su juo nuvaziavau 180000km., pardaviau su puikiai veikianciu ir tepalu neryjanciu varikliu, kurio kilometrazas buvo 350000. Vazinedamas Vokietijoj tikrai netaupydavau, daznai ir iki dugno paspausdavau.
Nors cia jau truputi nuo temos nukrypom :D

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/