Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E39] Rankinis stabdis / reguliavimas https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=49916 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | BMW-maniakas [ 05 Rgp 2008, 20:09 ] |
Pranešimo tema: | [E39] Rankinis stabdis / reguliavimas |
Automobilio, apie kuri norite paklausti Pagaminimo metai: 2000 Variklis: m47 Degalai: dyzelis Problema/klausimas: norejosi paklausti ar imanoma pakelti rankinio kaladeles su tuo isipletimo varztu kuris stovi apacioje rankinio kaladeliu nenuemus stabdziu disko. |
Autorius: | Marukas [ 05 Rgp 2008, 20:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: [e-39] klausimelis del rankinio |
As buvau nuvares i servisa, nes rankinis nelaike, tai sake pakele ir viskas, nekeite kaladziu. Dabar stabdo kuo puikiausiai. |
Autorius: | studentas [ 05 Rgp 2008, 20:42 ] |
Pranešimo tema: | Re: [e-39] klausimelis del rankinio |
imanoma, per rato prisukimo varsto skyle tik viena dazniausiai buna taip kad pirmiausia ne i ta puse buna sukama |
Autorius: | Harlem [ 06 Rgp 2008, 10:02 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] klausimelis del rankinio |
O tai i kuria puse reikia sukti vairuotojo (kaires) puses rato ir i kuria puse reikia sukti keleivio (desines) puses rato kaladeliu ispletimo varztus? |
Autorius: | BMW-maniakas [ 06 Rgp 2008, 10:43 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] klausimelis del rankinio |
Dar gerai paieškojęs per pajiešką ir radau, kad galima sukti per rato varžto skylę. Nebandžiau dar, bet reikės pabandyti. Pasikeičiau viska (stabdžių diskus kaladėles rankinio ir darbinio stabdžio) susireguliavau viskas buvo ledas, bet turbut biške padilo nes pradžioj per kokius 3 rankinis tepasikeldavo, o dabar daugiau. Nesinori vėl viską ardyti, kad patempti tai galvoju turėtu ir nenuardžius temptis. Ačiu už patarimus bandau per rato varžto skylę. |
Autorius: | jaraaa [ 06 Rgp 2008, 21:37 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] klausimelis del rankinio |
galima patiamti rankeni nuemi cehola nuo rankinio ir ten ira du trosai vienas kairis kitas desinio rato ie tempi kol laisvumas dings bet kad ligiai sureguliot tai geriausei darit ant stabdziu sdendo arba ant keltuvo kad butu galiniai ratai pakelus arba bandit ant kelio:) |
Autorius: | Regis [ 06 Rgp 2008, 21:57 ] | ||
Pranešimo tema: | Re: [E39] klausimelis del rankinio | ||
Pirmiausiai pabandyk įtempti toselius kur yra po rankiniu. Jei nepadės, tai nuėmus ratą pro varžto skylutę su atsuktuvu suki dantratuką ir taip veržiasi. Pridedu aprašymą.
|
Autorius: | Einhell [ 07 Rgp 2008, 11:13 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] klausimelis del rankinio |
Paaiškinsiu, kaip taisiklingai sureguliuoti rankinį. Pakeli ratą, aiškiai geriausiai būtu abu, išsuki vieną varžtą, nuėmi rankinio apmušalą, pakeli rankinį per tris dantukas, ir eini žiūrėt kaip ratas sukasi, jei laisvai, tai troselį suki tol kol vos vos pasuksi su dviem rankom ratą, nes užtraukus iki septinto dantuko turi pilnai laikyti. Atleidi rankinį ir žiūri, ar laisvai ratas sukas, jei laisvai tada reiškias įtempimas geras, gali dar sukti rankinio kaladėlių plėtimosi varžtą, kol pajusi, kad kaladėlės lengvai liečiasi į stabdžiu diską, ta patį ir padarai su kitu ratu, dažniausiai būna vienodai. Susireguliavau pats, nuvariau į technikinę ir net keista buvo, kad paklaida 0,1 buvo. Sėkmės |
Autorius: | RR Phantom [ 11 Rgp 2008, 22:29 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] klausimelis del rankinio |
Visu pirma rankini reguliuojant reikia atsileisti trosus iki galo tada su tuo ratuku sukeli kalades ir prisireguliuoji rankena |
Autorius: | Edvazas [ 11 Gru 2008, 13:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] klausimelis del rankinio |
Tai kas galetu paaiskinti kaip is tikruju tiksliai reikia susireguliuoti rankinio kaladeles? |
Autorius: | Gedas666 [ 11 Gru 2008, 13:25 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] klausimelis del rankinio |
Einhell lb tiksliai viska paaiskino, tik kad dar pries visa tai reiketu kaip kaskas sake atlesti rankinio stabdzio stoselius kurie einu prie pacios svirties . |
Autorius: | baloonz [ 11 Gru 2008, 14:01 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] klausimelis del rankinio |
Einhell rašė: Paaiškinsiu, kaip taisiklingai sureguliuoti rankinį. Pakeli ratą, aiškiai geriausiai būtu abu, išsuki vieną varžtą, nuėmi rankinio apmušalą, pakeli rankinį per tris dantukas, ir eini žiūrėt kaip ratas sukasi, jei laisvai, tai troselį suki tol kol vos vos pasuksi su dviem rankom ratą, nes užtraukus iki septinto dantuko turi pilnai laikyti. Atleidi rankinį ir žiūri, ar laisvai ratas sukas, jei laisvai tada reiškias įtempimas geras, gali dar sukti rankinio kaladėlių plėtimosi varžtą, kol pajusi, kad kaladėlės lengvai liečiasi į stabdžiu diską, ta patį ir padarai su kitu ratu, dažniausiai būna vienodai. Susireguliavau pats, nuvariau į technikinę ir net keista buvo, kad paklaida 0,1 buvo. Sėkmės Siaip sakyciau cia teisingai paaiskinta antra rankinio stabdzio reguliavimo proceduros dalis Is pradziu vistik butinai reiketu reguliuoti mineta rankinio stabdzio reguliavimo varzta. Tai atliekama taip: pakeliamas ratas ir issukamas vienas, bet kuris rato varztas, imamas prozektoriukas, rato skyle be varzto leidziama i zemiausia padeti (cia gali buti pokstas, nes bent jau mano masinoje skyle reikejo pasukti taip, kad laisva skyle butu labiausiai desineje), tuomet su prozektoriuku pasisiesvieciant surandamas krumpliaratis, kurio dantukus su atsuktuvo persukant reguliuojasi varzto ispletimas. Si krumpliarati reikia uzverzti kiek pajegiama, t.y. kaladeles turi buti maksimaliai issipletusios ir zinoma ratas turi visiskai nesisukti. Tuomet krumpliarati reikia atleisti per 12 dantuku Beda bent jau mano auto buvo tame, kad reguliavimas matyt buvo darytas labai seniai, o jei ir buvo tai tas kas ji dare tikrai patingejo ta varzta tinkamai sutepti. Todel stabdziu disko nuemimas muvo neisvengiamas, teko ji nuimti, prasukineti ir sutepti ta varžta ir tuomet viska sudejus atgal reguliuoti. Beje, rankini stabdi su nuimtu disku reguliuoti negalima, taip pat patartina, jei st. diskas issinesiojes, tiksliau jo dalis kur stabdo rankinio stabdzio kaladeles, rankinio stabdzio reguliavimo vazta pries nuimant diska kiek imano suspausti, kitaip kaladeliu isgrauztas griovelis st. diske gali trukdyti nuimti st. diska. beje dar pamirsau, kad reguliuojant varžta rankinio stabdžio trosai turi buti atlaisvinti. na o atlikus sia procedura atliekama dalis, kuria aprase Einhell |
Autorius: | Hausas [ 04 Spa 2010, 08:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Rankinis stabdis / reguliavimas |
Prikeliu seną temą. Prireikė pasireguliuoti rankinį. Dešinės pusės kaladžių plėtimo varžtą sukti aukštyn, kairės - žemyn. Ar taip? |
Autorius: | Xolen [ 04 Spa 2010, 08:53 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Rankinis stabdis / reguliavimas |
Pradziai galima ant pacio ricego, salone trosa patemt, nebutina iskart prie ratu pult. |
Autorius: | Hausas [ 04 Spa 2010, 11:00 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Rankinis stabdis / reguliavimas |
Galima, bet noriu teisingai pasidaryt. |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |