Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E39] Kaip atskirti 528 spiruokles? https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=4773 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | shweikas [ 09 Lap 2005, 10:10 ] |
Pranešimo tema: | [E39] Kaip atskirti 528 spiruokles? |
Pas mane stovi melinos H&R spyruokles.Ziemai noreciau pasikelti kad netektu sniego nuo keliu stumdyti.Taigi jieskusi 528 E39 spiruokliu.(gal kas turit) shrotai sako kad negali atpazinti ju nuo 2.0 ir 2.3 gal yra kokios metkes pagal ka atsiriama? Dekingas |
Autorius: | Tbmw [ 09 Lap 2005, 20:58 ] |
Pranešimo tema: | |
Geras klausimas. Paziurek cia, gaka rasi: http://www.bmwdiy.info/suspension-survey/index.html |
Autorius: | shweikas [ 10 Lap 2005, 10:54 ] |
Pranešimo tema: | |
Labai dekui bet ten nieko tokio nelabai radau. Gal kas gali pasizeti pas save ir pasakyt kokios metkes aina nes maciau pas 3.0 dyzeli aina 3 baltos juosteles per tris vijas. |
Autorius: | Tbmw [ 10 Lap 2005, 11:11 ] |
Pranešimo tema: | |
Be abejo, galeciau paziureti. Tik manau, pas mane bus kitokios spyruokles nes pati masina (del) variklio zenkliai sunkesne. Gal rasiu tas metkes. M |
Autorius: | shweikas [ 10 Lap 2005, 13:11 ] |
Pranešimo tema: | |
Buciau labai dekingas |
Autorius: | FAnkis [ 10 Lap 2005, 20:06 ] |
Pranešimo tema: | |
mum ana ziema buvo uzejes pyktis ant originaliu zemintu spiruokliu nes per jas kelis kartus buferi buvom nunese .. tai nuvaziavom i srota vien bmw kaune prie evelko tai pasake kad negalim mes atskirti kur zemintas kur ne nes po 4 vijas buna ... tai taip ir isvaziavom .. po keliu sav isigijom dzipa ir dingo visos problemos o jai idetum nuo 2,0 kas td butu ?? |
Autorius: | Piktas Centas [ 10 Lap 2005, 20:14 ] |
Pranešimo tema: | |
FAnkis rašė: mum ana ziema buvo uzejes pyktis ant originaliu zemintu spiruokliu nes per jas kelis kartus buferi buvom nunese .. tai nuvaziavom i srota vien bmw kaune prie evelko tai pasake kad negalim mes atskirti kur zemintas kur ne nes po 4 vijas buna ... tai taip ir isvaziavom .. po keliu sav isigijom dzipa ir dingo visos problemos
o jai idetum nuo 2,0 kas td butu ?? Idomiai tu cia: orginalios zemintos!Jei butu orginalios,tu su bamperiu sniego nestumtum.Matyt vokietis idejo tiesiog zemesnes ir vsio,nu bet ne "orginalias zemintas".O nuo 2,0 idejus jos gali buti per silpnos... |
Autorius: | FAnkis [ 10 Lap 2005, 21:40 ] |
Pranešimo tema: | |
Evaldai : bet kad jos identiskos yra paprastoms .... bet su jom masina zemesne zymei ... palyginus su garazo kaimyno 2,0 ir kitais 2,3 na gal ir neorginalas ... |
Autorius: | Piktas Centas [ 10 Lap 2005, 22:00 ] |
Pranešimo tema: | |
FAnkis rašė: Evaldai : bet kad jos identiskos yra paprastoms .... bet su jom masina zemesne zymei ... palyginus su garazo kaimyno 2,0 ir kitais 2,3 na gal ir neorginalas ...
O kuom butent identiskos?Tu jas matavai ar is sono taip nusprendei?Siaip salia sudejus skirtingas spyruokles viena salia kitos gali atrodyti,kad jos vienodos,bet ju eiga bus skirtinga,taipogi ir jos labiau susispaus,kas sudaro zemesnio automobilio vaizda. |
Autorius: | FAnkis [ 11 Lap 2005, 16:19 ] |
Pranešimo tema: | |
ai nzn ... jos abi 4 viju ir vienodo didzio ... t.y. ilgio |
Autorius: | Smulkman [ 11 Lap 2005, 21:00 ] |
Pranešimo tema: | |
Ash tai manau, jog 528 turetu tikrai skirtis tiek pakaba, tiek vazhiuokle nuo 520 ar 523, nes visgi galingumas skiriasi ir svoris taipogi. Nenoriu kalbeti, jog kas galioja senesniems modeliams tas turetu butinai acitikti ir su naujesneis (turiu omenyje ish patirties su E12, E28), bet manau 528 labeu tiktu visi reikalai nuo 525. Bet velgi beda, kad E39 525 pradejo leisti tik nuo 2000, o 528 leido iki ju:/ Sunkus atvejis. Gal padetu ishsiaishkinti kokie standartinei amortizatorei buvo montuojami visuose modeliuose (520, 523 ir 528) tokiu budu acakymas paaishketu. |
Autorius: | FAnkis [ 12 Lap 2005, 09:58 ] |
Pranešimo tema: | |
Smulkman rašė: Ash tai manau, jog 528 turetu tikrai skirtis tiek pakaba, tiek vazhiuokle nuo 520 ar 523, nes visgi galingumas skiriasi ir svoris taipogi. Nenoriu kalbeti, jog kas galioja senesniems modeliams tas turetu butinai acitikti ir su naujesneis (turiu omenyje ish patirties su E12, E28), bet manau 528 labeu tiktu visi reikalai nuo 525. Bet velgi beda, kad E39 525 pradejo leisti tik nuo 2000, o 528 leido iki ju:/ Sunkus atvejis. Gal padetu ishsiaishkinti kokie standartinei amortizatorei buvo montuojami visuose modeliuose (520, 523 ir 528) tokiu budu acakymas paaishketu.
bet juk 523 modeliuose 2,5 motorus dedavo |
Autorius: | woolffas [ 02 Rgp 2007, 20:43 ] |
Pranešimo tema: | |
sveiki. jo 523 stovi 2.5 motorai bet yra ir toks modelis 525i ten pas ju arkleis tik ar 2 skiriasi nuo 528 ir yra ekonomiskesni. bruksneliai ant spiruokliu reiskia spalva ir kietuma , zemuma o ne marke . svorei varikliu tiepatis tiek 2.0 tiek 2.3 gal net ir 2.8 nes lb panasus jai skiresi tai tik pora kg |
Autorius: | Fast [ 02 Rgp 2007, 23:41 ] |
Pranešimo tema: | |
woolffas rašė: sveiki. jo 523 stovi 2.5 motorai bet yra ir toks modelis 525i ten pas ju arkleis tik ar 2 skiriasi nuo 528 ir yra ekonomiskesni. bruksneliai ant spiruokliu reiskia spalva ir kietuma , zemuma o ne marke . svorei varikliu tiepatis tiek 2.0 tiek 2.3 gal net ir 2.8 nes lb panasus jai skiresi tai tik pora kg
Gerai, kad suteikiai informacija, bet sios temos autoriui vargu ar jos bereikia, nes jei nepastebejai tai temai jau 2 metai |
Autorius: | Mindex [ 03 Rgp 2007, 09:36 ] |
Pranešimo tema: | |
Negi nera ant spyruokliu gamintojo kodo Visi jusu ieskojimai pasibaigtu |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |