Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E39] Duslintuvas https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=42649 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | dainiuszzz [ 23 Kov 2008, 19:22 ] | ||
Pranešimo tema: | [E39] Duslintuvas | ||
Automobilio, apie kuri norite paklausti Pagaminimo metai:1996 Variklis:2.5 Degalai:benzinas Problema/klausimas:nudege detale nr7(VARZTAS) ir pameciau detale nr6 liko tik nr5.supratau tai is garso,nes barskejo uzkurus masina virsutine detale alikusi ant vamzdziu.atsigules uzkisau ranka uz vamzdziu ir radau likusi detale su nudegusio varzto galu.ar be jo nieko nenutiks vazinejant,nes ten buvo sukabinti vamzdziai?
|
Autorius: | ard [ 25 Kov 2008, 13:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39]duslintuvas |
gali truputi vibraciju atsirast, taciau nieko rimto neatsitiks. bet geriau susirask ta pamesta detale, varzhta ir susitvarkyk. nepalik nedadielku |
Autorius: | Vytaz [ 22 Spa 2008, 20:03 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] duslintuvas |
turiu 1 klausimeli. kazkaip noretusi pakeisti duslintuva i koki sportini ir padaryti 4 ismetimus. taciau susiduriu su problema. kaip 2000metu 530d gali atsiliepti ismetimas? ta prasme saudysiu anglim i virsu ar reik det koki navarota kad taip nedarytu. nors seip tai nlb dumina. dekui uz atsakymus. |
Autorius: | Germany [ 22 Spa 2008, 20:26 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] duslintuvas |
is neturejimo ka veikt čia darai ?:) sportinis ismetimas skirtas sportiniui automobiliui, nu jei pasidarytum is savo dyzelio ~300ag tai gal ir deretu tie sportiniai ismetimai |
Autorius: | jaraaa [ 22 Spa 2008, 21:01 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] duslintuvas |
jai ne paineju tai disel pastatisi sportini duslintuva garso vistiek ne bus netgi kai be dusliko vazineja tai pas disla ne toks garsas kaip pas benza |
Autorius: | DmK [ 22 Spa 2008, 21:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] duslintuvas |
5er su sportine dusle |
Autorius: | Ernestas [ 22 Spa 2008, 21:30 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] duslintuvas |
autoriui...seip patarciau nepalikti,bandyt ispresti sita problema nes poto gali atsiliepti visas sitas i katalizatorius...ten vidui po tom apsaugom jie gali atitrukti per siules,nes pas mane panasei buvo jie per siules kaskaip atsiskyre nuo vamzdzio... |
Autorius: | Vytaz [ 22 Spa 2008, 22:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] duslintuvas |
nu jei cipuptas variklis tau jau apie 220ag dusle kaip pas benza atvesciau dar +10ag. kazkaip turejau benza tai buvau padares nice buvo o va su dyzeliu pirma karta susiduriu o del garso tai uzdejus koki sportini ismetima jis tikrai atsirastu. |
Autorius: | DmK [ 22 Spa 2008, 22:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] duslintuvas |
na del grozio tai gali ir 3 dusles isvesti, bet penktukas ir sportinis garsas du nesuderinami dalikai. nu ne golpas gi. o po visu cipavimu ir pridetiniu ag mes tave cia daznai matisim |
Autorius: | Ernestas [ 22 Spa 2008, 22:39 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] duslintuvas |
nu ka as zinau isidejau custom exhaust su dviem vamzdziais ir ziurisi graziai ir garsas duslus toks nei tylus nei garsus pats tas |
Autorius: | Ernestas [ 22 Spa 2008, 22:47 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] duslintuvas |
http://uk.youtube.com/watch?v=mRSZtoXMcqM va 530d garsas ... o jai butu pas mane 540i o ne 523i jau senai buciau taip pasidares,dideli bakeli sportini http://uk.youtube.com/watch?v=Reh9B59iC ... re=related o čia mano http://uk.youtube.com/watch?v=ohm87Se40vQ |
Autorius: | DmK [ 22 Spa 2008, 23:29 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Duslintuvas |
na 540 ir taip garsas mielas, o tavo jau su naujais zibintais |
Autorius: | Ernestas [ 22 Spa 2008, 23:45 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Duslintuvas |
prieki jo gale dar ne |
Autorius: | gogy [ 23 Spa 2008, 23:55 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Duslintuvas |
Geriausia pradėti nuo tikros BMW kastracijos. Visų pirma tai būtinai reikia automobilį išlengvinti - nusukti, nuimti Jūsų manymu nereikalingas dalis. II etape geriausia išpjauti katalizatorius, nes už juos ne tik pinigų duoda, bet ir auto dėl jų neišvysto pilnos galios. III etape reikia pakeisti gamyklinį duslintuvą kokiu nors sportiniu lenkišku, nes BMW inžinieriai yra ekologai ir sukonstravo netinkamą išmetimo sistemą. IV etape reikia uždėti sportinį oro filtrą, nes jį galima išplauti ir jis taip greitai neužsikemša. V etape geriausia įmontuoti zenonus su 8000K, kad naktį sportuojant gatvėse gerai būtų kelias matyti - siūlomą zenonus įmontuoti ir į priešrūkinius, tada geriau pakelės grioviai apsišviečia. VI etape reikėtų "užglušinti" EGR vožtuvą, nes kompas blogai dirba ir variklis negali pilnos galios išvystyti. Kadangi III etape pakeistas duslintuvas jau baigia ausis išūžti 1500-2600 apsūkų diapazone, tai reikia į bagažinę įmesti porą kilovatinių subų. Į numerio vibraciją nekreipti dėmesio, svarbu, kad keleiviams sėtintiems gale instus ir kepenis po 20min kelionės "atkala" galingi subai Jei po "patobulinimų" automobiliui kilo kokių nors problemų su trauka, tai reikia pradėti keisti dalis kitomis - geriausia pradėt nuo holo daviklių, oro sklendžių, variklio kompų ir turbinų. Čia geriausiai pataria kaimynai arba garažiuko meistriukai. |
Autorius: | Velnius [ 15 Gru 2008, 14:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] Duslintuvas |
gal kas zino konkretu bakeli (kuriu galim gaut lietuvoje), kad garsas butu toks kaip ANUKELIS nuoroda idejo V8 varikliui? kad garso butu nedaug, o tik isrysketu v8 riaumojimas. |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |