Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E39] variklio apsisukimu lagas
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=35158
Puslapis 11

Autorius:  MantOzas [ 20 Lap 2007, 19:52 ]
Pranešimo tema:  [E39] variklio apsisukimu lagas

528i, 96m., mechanine - siaip gal nelabai tiksliai tema uzvadinau, bet nezinau kaip dar pavadint.. siaip gazuojant, tai atrodo viskas normaliai, variklis gerai priima paspaudimus.. bet va vaziuojant ir perjunginejant pavaras ismynus sankaba variklio apsukos kelias akimirkas uzsilaiko nekrisdamos, tai jei ties aukstesniais apsisukimais perjungineju begius, tai gerai pauzia :)
kame bedos? gal kas irgi susiduret su tuo?

Autorius:  Witiokas [ 20 Lap 2007, 23:11 ]
Pranešimo tema: 

Siaip idomus klausimas.. jei uzsilaiko apsukos tai gerai.. turi laiko saiba kita imesti nereikia su koja pergazuoti.. papildomai.. o jei nespaudi tai is kur tada tos aukstos apsukos nejaugi pirma pavara normaliai vaziuodamas iki redlaino suki?! :lol:

Autorius:  MantOzas [ 20 Lap 2007, 23:16 ]
Pranešimo tema: 

ne, nekalbu apie redline :) neturi reiksmes kokios apsukos, tiesiog jos uzsilaiko vietoj perjunginejant pavaras.. gal troselis kur stringa ar kazkur giliau problemos ieskot..

Autorius:  Salas [ 21 Lap 2007, 11:32 ]
Pranešimo tema: 

O tai gazas ne elektroninis ?

Autorius:  Berniux [ 21 Lap 2007, 13:46 ]
Pranešimo tema: 

cia ne beda :) cia yra toks dalykas, kuri gali pats pagal savo poreikius pasireguliuot :) jei stovi trosas, tai kur prie variklio yra gazo "rankenele" ant jos turi but tok mazas varztelis, kuris remiasi i toki kaip ir "mygtuka". to varztelio pagalba ir reguliuojamas ekseleratoriaus "uzlaikymas".

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

Sitam piesinuky matosi apatinej daly ekseleratoriaus "rankenele". vat prie jos ir ieskok mano mineto varztelio (ar kazko panasaus kas juda kartu su sia rankenele).

P.S. jei klystu, pataisykit, nes BMW dar nesu to reguliaves, bet labai daug masinu esu ta dares, todel remiuosi savo ziniomis ir galiu suklysti nurodydamas reguliavimo vieta

Autorius:  Hausas [ 21 Lap 2007, 14:02 ]
Pranešimo tema: 

Berniux rašė:
cia ne beda :) cia yra toks dalykas, kuri gali pats pagal savo poreikius pasireguliuot :) jei stovi trosas, tai kur prie variklio yra gazo "rankenele" ant jos turi but tok mazas varztelis, kuris remiasi i toki kaip ir "mygtuka". to varztelio pagalba ir reguliuojamas ekseleratoriaus "uzlaikymas".

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

Sitam piesinuky matosi apatinej daly ekseleratoriaus "rankenele". vat prie jos ir ieskok mano mineto varztelio (ar kazko panasaus kas juda kartu su sia rankenele).

P.S. jei klystu, pataisykit, nes BMW dar nesu to reguliaves, bet labai daug masinu esu ta dares, todel remiuosi savo ziniomis ir galiu suklysti nurodydamas reguliavimo vieta


Tiesa. Ten toki plasmasini varzta suki ir tempiasi troselis.

Autorius:  Berniux [ 21 Lap 2007, 14:06 ]
Pranešimo tema: 

cia ne troselio tempime esme :) bent jau kiek teko susidurt, tai mano minimas varztelis remiasi i vakuumini prietais toki nedideli, kuris ne is kart nusileidzia. issuktas varztelis atsiremia i ji ir kol tas nenusileidzia yra palaikomos apsukos, kurios paskui nukrenta. susukus a varzteli minetas vakuumas nebeitakoja apsuku...manau apie tai kalbama :) bet gal mes apie ta pati kalbam :)

Autorius:  Chloras [ 21 Lap 2007, 14:13 ]
Pranešimo tema: 

Is tikro pas save esu pastebejes ta pati dalyka pries kokias 2 savaites.
Net nesupratau kas darosi, ar sankabos neisminu, ar gazo neatleidziu, butent perjungiant pavara jau atleidus akseleratoriu, toks ispudis, kad apsukos dar pakyla kokiu 100-200, o tada po truputi pradeda kristi.
Pradejau galvoti kas cia gali buti, kur beda, tariausi pas meistra nuvaziuoti, bet laiko neradau, dabar to efekto nebepastebiu.

Realiai man jis kazkuo panasus kai dabar kai vesu, ryte uzvedi varikli ir apsukos pacios pakyla virs 1000, o paskui po truputi leidziasi zemyn.

Jeigu tai butu varztelis, tai jis turejo buti pasuktas, o paskui atsuktas atgal.
Prie variklio niekas nelindo, nieko nereguliuota.

Autorius:  MantOzas [ 21 Lap 2007, 15:33 ]
Pranešimo tema: 

va va, man lygiai tas pats darosi kaip ir tau Chloras... anksciau to nebuvo, bet ir dabar nedingsta.. jei rasi koki sprendima, tai duok zinot, ok?

Autorius:  Hausas [ 21 Lap 2007, 15:43 ]
Pranešimo tema: 

Man taip buvo, kai turejau Ford Focus :( .Ten apsukos kildavo numynus sankaba, tai pakeite kazka oro srauto matuokleje ir viskas susitvarke. BMW nebuvau susidures su tokiu fenomenu.

Autorius:  woolffas [ 21 Lap 2007, 20:10 ]
Pranešimo tema: 

nenorejau naujos temos kurti. pas mane 523i tai dabar priesrukiniu lenpute ant skydelio, uzsidega padega, uzgesta . halogenai isjunkti . nelabai suprantu nuo ko ji taip gali uzsidegti ? gal jau kas susiduret su sita liga?

Autorius:  Chloras [ 21 Lap 2007, 20:33 ]
Pranešimo tema: 

Jeigu nenorejai kurti naujos temos, tai bent jau reikejo paieskoti temos, kur problema panasi i tavaja.

Autorius:  Hausas [ 22 Lap 2007, 09:08 ]
Pranešimo tema: 

woolffas rašė:
nenorejau naujos temos kurti. pas mane 523i tai dabar priesrukiniu lenpute ant skydelio, uzsidega padega, uzgesta . halogenai isjunkti . nelabai suprantu nuo ko ji taip gali uzsidegti ? gal jau kas susiduret su sita liga?


:D :D :D

Autorius:  HardRock [ 02 Kov 2010, 20:38 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] variklio aps. uzkyla apie 300rpm nuspaudus sankaba

Ar nors kas issiaiskino realiai sita beda?
Pats irgi vazineju su 528i mechaniniu 96 metu... Irgi ta pati problema...Begejantis, nuspaudus sankaba, kad imesti i sekanti begi, apsukos dar trumpam uzkyla 200-300 rpm...
Gazas elektroninis...

Cia aisku nelabai teisingas pavadinimas. Cia labiau nedidelis pergazavimas, nei lagas.

Ar berniux pasiulymas teisingas?

Autorius:  Arijus [ 03 Kov 2011, 09:21 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] variklio apsisukimu lagas

Prikeliu sena tema... 1998 523i vakar pastebejau, kas ismynus sankaba, ypac greitejant ir keiciant pavaras, apsukos siek tiek pakylamir tik veliau pradeda kristi. Akseleratorius lyg ir bukesnis pasidares net ir stovint pagazavus. Kas per problema, kokie sprendimai? ačiū uz pagalba!

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/