Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Gru 2024, 12:02

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 49 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Bir 2007, 01:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.05.28
Amžius:
44
Pranešimai:
58
Miestas:
Vilnius
Sveiki, jau ilgai kankinuosi su sita problema. pas mane 528i 96 metu, automatas (bet dar ne steptronicas)
kazkaip ji netraukia. vaziuoja kaip 2l variklis. automatas keistai perjungia pavaras. tarkim vaziuoji i lazdynu kalna 50km/h ir mane visi aplenkia, duodu gazo iki puses - labai sunkiai vaziuoja, tarsi masinoj 20 zmoniu sedi, duodu dar gazo - benzo jau valgo nerealiai bet vistiek netraukia.

traukia tik paspaudus kickdowna. rodziau keliem zmonem, vieni sako taip neturi but, kiti sako kad turi.

tai turiu prasyma, kas turi tokia pacia 528 su automatu (ne steptronicu), gal galetumem pravaziuot ant jusu, ir duociau poto ant mano pravaziuot kad palygint.

aisku be alaus neissisuksiu :) padekit!


StandartinėParašytas: 07 Bir 2007, 00:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.02.16
Amžius:
50
Pranešimai:
48
Automobiliai:
E39 530d 98´
Grybauja arba variklis arba dezes valdymas . Bet kuriuo atveju pradeciau nuo elektronikos diagnostikos. Vaziuojant i kalna tu turetum visus lenkt, o ne visi tave!


StandartinėParašytas: 07 Bir 2007, 08:30 
  
 
 
o ka steptronikas turetu geriau traukti nei paprastas automatas?


StandartinėParašytas: 07 Bir 2007, 11:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.22
Pranešimai:
286
Automobiliai:
f10
Nikas:
exSheichas
kompas nemeta jokiu uzrasu?


StandartinėParašytas: 08 Bir 2007, 10:59 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.01.15
Amžius:
45
Pranešimai:
59
Miestas:
Šumskas
Automobiliai:
E46 330D
manau normalu, jei vaziuoji pastates i D ir E pas mane ir 4.0 netraukia :roll: mieste siulyciau isijungti S ir nebijoti staigiau gaza paspaust, tada greiciau sugalvoja, kad reikia pavara zemint.

del kuro vazinejant su S padetim man miesta tiek pat ima kaip su D trasoi aisku tik D

Kad ekonomaizerio rodykle linksta link 30 padalos ar pasislepia paspaudus akseleratoriaus pedala pas BMW manau tai normalu :lol:


StandartinėParašytas: 11 Bir 2007, 22:43 
  
 
 
pas mane lygiai ta pati beda...528 automatas (steptronikas) . isvis netraukia...viska jau padariau....diagnostikas bmw centre...dar pas vienus diagnostikus variau...jokiu klaidu nieko nemeta...katalizatoriu ispjoviau...nepadejo...jeigu taip traukia ir pas kitus su 2.8 varikliu ir automatu tai visiems uzuojauta...nes bmw tikrai netaip turi vaziuoti...jeigu ka nors atkasi parasyk nes man jau depresija nuo mano masinos prasidejo del traukos...


StandartinėParašytas: 12 Bir 2007, 10:06 
  
 
 
Bmw528 rašė:
pas mane lygiai ta pati beda...528 automatas (steptronikas) . isvis netraukia...viska jau padariau....diagnostikas bmw centre...dar pas vienus diagnostikus variau...jokiu klaidu nieko nemeta...katalizatoriu ispjoviau...nepadejo...jeigu taip traukia ir pas kitus su 2.8 varikliu ir automatu tai visiems uzuojauta...nes bmw tikrai netaip turi vaziuoti...jeigu ka nors atkasi parasyk nes man jau depresija nuo mano masinos prasidejo del traukos...


o kelintu pa stave masina?


StandartinėParašytas: 12 Bir 2007, 10:25 
  
 
 
mano tai 96m.


StandartinėParašytas: 12 Bir 2007, 11:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.11.05
Amžius:
40
Pranešimai:
515
Miestas:
Vilnius, Panevežys
Automobiliai:
E46 M57TUD30; ex E46 M52B28TU 98'; ex E36 M52B28A 96'; ex E36 325td M51 94';
Skype:
mindaugas.lukosius
tai ant D rezimo, jei jis nesugalvoja imesti zemesnes padalos, sunkiai lipa i kalna. Ta prasme lipa gerai, bet spustelejus gazo, tai labai pasyviai..reikia aktyviau gaza minkyt (ne iki dugno zinoma), tada numeta saiba arba su sportu vazineti..
Juk ant mechankes irgi is 4 i 3 imeti ir pan. O dar to automato prabuksavimas amzinas, tai gal taip ir gaunas.
O tu neziurejai, nera pas tave, kad apsukos kyla o greitis - ne, ant tiesiosios. Tada deze durniuoja.


StandartinėParašytas: 12 Bir 2007, 11:37 
  
 
 
pas mane irgi steptronikas, bet 535, na nera jokiu problemu su kalnais.nemanau kad jau ten labai skirtumas traukos jaucias tarp 528 ir 535.
o kopresija matavot? ir is kur masina?


StandartinėParašytas: 12 Bir 2007, 17:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.04
Amžius:
40
Pranešimai:
268
Miestas:
London
Automobiliai:
Dodge Grand Caravan,
BMW [E38],
Lexus IS 200
man atrodo vyrai kad jusu varikliukam arteja arba srotas arba kapitalke. siaip 2.8 bijo labai perkaitimo, tad budami tokiu metu, kol atkeliauja iki lietuvos, daug varikliu jau uzmusti (dabiti yra), nebera nei kompresijos nei traukos nieko....
kaip sakau, gelbeja kapitalke, arba srotas.
nors pas mane E38, mase daug didesne, bet tfu tfu tfu, traukia kaip tikrai gerai, as net nesitikejau kad 2.8 tokiai masei taip gerai vaziuos.
tad isvada - priklauso nuo variklio bukles.
ir net krasta nemeta eroru ant "uzmustu" varikliu, nes jie siaip kaip ir tvarkingi atrodo.
geriausiai pas garazinius meistriukus vaziuoti, jie auksarankai, ir galva turi geresne nei tanagristai, ar krastos vyrai (tie iskart viska keicia), tai va tie garaziniai ir patvarko buna neblogai (kai turejau xuliganke, pas viena toki priziurejau ja, tai kaip monstras trauke, ir siaip super buvo).
jei ka, i PM.

_________________
I didn't choose this life - this life chose me...


StandartinėParašytas: 12 Bir 2007, 20:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2005.11.05
Amžius:
40
Pranešimai:
515
Miestas:
Vilnius, Panevežys
Automobiliai:
E46 M57TUD30; ex E46 M52B28TU 98'; ex E36 M52B28A 96'; ex E36 325td M51 94';
Skype:
mindaugas.lukosius
tai jei kompresija - tai apsukos banguotu ar variklis nelygiai dirbtu? ar ne? Diagnostika siandien nieko nerode. Tas tai tiesa.


StandartinėParašytas: 12 Bir 2007, 22:21 
  
 
 
nebutinai banguotu apsukos, tiesiog pasimatuok kopresija.operacija nesudetynga, bet gal atsakys i kelis klausimus.nes ten kas su S rezimu mieste vazineja tai nera logikos, amet tokiem mataram.


StandartinėParašytas: 12 Bir 2007, 23:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.05.04
Amžius:
40
Pranešimai:
268
Miestas:
London
Automobiliai:
Dodge Grand Caravan,
BMW [E38],
Lexus IS 200
jo, apsukos nebutinai banguoja. paprasciausiai nera traukos ir vsio. patikrink kompresija. jei maza, tai nelabai jau kair padarysi manau, teks gera 1000 lietuvisku paklot uz kapitalke, uztat po to turesi kaip nauja varikli, ir trauks kaip zveris tau 8)

_________________
I didn't choose this life - this life chose me...


StandartinėParašytas: 06 Bir 2014, 20:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.08.23
Amžius:
36
Pranešimai:
703
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E60 520i 2003
Sveiki,

vis neduodu ramybės mašinai. Pakalbėkim apie M52B28TU.
Jau turiu apie metus, bet visada jaučiau, kad kai išyla iki darbinės temp, trauka sumažėja tikrai kokia 30%. Per tą laiką daug ką pakeičiau, visos dalys orginalios, variklis dirba gražiai. Dujos irgi tikrai ne prie ko čia, ne tas atvėjis(BRC naujos viskas OK). Pakeisti nauji LZ boscho org. Išnaikinti visi errorai. Mašina labai buvo ir yra prižiūrima. Kompas ir diagnostika nemeta nei vienos klaidos. Nebežinau jau ką ir bekeist jau jai, bet aklai keitaliot iš eilės irgi nesinori visko. Esmė, kad šaltas eina kaip žvėris, žymiai gyviau reguoja į gazą, tolygiai kyla apsukos ir lipdo iki pat 6,5k apsuku vinodai. Būtent tokios traukos ir tikiuosi iš M52B28TU. Varikliui įšilus jis taip suflegmėja. Žinau, kad automatas ir universalas, bet esmė tame, kad aš matau kaip jis turi traukt šaltas arba vėsesnis kai būna ir kaip jis traukia karštas. Iš vietos sunkiai traukia kažkaip lėtokai netolygiai kelia apsukas taip tarpais lyg truktelna poto vėl vietom bėgėjasi tik. 100km/h paiima gal tik per kokia 11-12sek. kai turėtu pasiekt per 9. Kada variklis šiltas visada veikia termomova ūžia garsiai, bet čia irgi ne prie ko nes reikia ją pakeist, nes vis dar ogrignali stovi BMW, matyt susikabina jau per anksti.
Pakeitus termostatą ir skysti variklio temperatūra stabili ir neviršyja 99c.(per test nr.7). Pakeistos visos žvakės. Mašina kuriasi bet kokiom sąlygom idealiai. Filtrai tvarkoj. Dėl vakumo visas šlangas nuardžiau peržiūrėjau nieko neradau -visos sveikos. Nupurškiau MAFa su spec valikliu(irgi nepadėjo..). Vanosas atrestauruotas irgi. Variklis negesta, apsukos geros. Auto sanaudos kiek didokos, apie 20l mieste, trasoj 15. Aš tikrai žinau, kad šitie varikliai tikrai nėra buki ir nėra labai jau neekonomiški, net ant tokio kėbulo ir automato.
Žinau, kad kol mašina šalta zondai yra atjungti kol įšils ir tuomet pila daugiau kuro, bet irgi nemanau, kad dėl to mašina išilus turi blogiau traukt. Pats efektyviausias traukimas turi būti prie darbinės temperatūros, bet dabar yra atvirkščiai. Negi jau reikės stūmoklius žiūrėt(susidėvejo? 240k rida).
Yra keletas sensorių kurių neesu pakeites nes jokios info iš diagnostikos dėl jų negavau tai kiek žianau dar nekeista, skysčio temp. daviklis, oro temp. įsiurbimo kolektoriui daviklis ir greičiausiai kažkokie alkūninio veleno davikliai kurie yra du kiek žinau.
Esu kaip ir toks entuziastas BMW ir apskritai tvarkos laikausi todėl noriu išsiaiškin kas jai yra. Turiu visa diagnostikos įrangą, galiu pateikt, bet kokius duomenis padaryt screenus arba videos jei tik kiltų kokių minčių. Todėl prašau jūsų(tik be jumoro) rimtai jei turit kokios panašios patirties ar nusimanot gerai varikliuose, pasidalinkit nuomone ir padėkit išsiaiškint ką reiktų padaryt ar patikrint kad ji važiuotų visada vienodai kaip ir šalta. Ką manot apie veleno pozicijos sensorius? Kiek žianu yra apačioj ir viršuj tik nežinau vizualiai kurioj vietoj kuris randas. Greičiausiai pakeitimas jų nesunkus tik kaip juos patikrint ar geri su INPA tarkim ar tiesiog pakeist ir viskas?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 49 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery