Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E39] 525TDS chip tuning https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=3228 |
Puslapis 1 iš 13 |
Autorius: | tRuStNo1 [ 08 Rgp 2005, 20:51 ] |
Pranešimo tema: | [E39] 525TDS chip tuning |
gal kas dare toki dalyka? siaip statistikos, kurias pateikia chipu gamintojai gan neblogai atrodo, taciau kaip ten yra is tikruju? Kaip su degalu suvartojimu, trauka, ir pan? (labiau domina automatams, bet gali buti ir E38 su palka ) |
Autorius: | Tbmw [ 08 Rgp 2005, 20:58 ] |
Pranešimo tema: | |
As kartai pagalvoju apie chipukus. Inete maciau nuo 200$. Bet, jauciu, kad tas daikciukas neatsipirks. Kuro valgys daugiau, varikli droz labiau. Kitaip - kodel ji nededa originale restailing`e? |
Autorius: | tRuStNo1 [ 08 Rgp 2005, 21:03 ] |
Pranešimo tema: | |
M rašė: As kartai pagalvoju apie chipukus. Inete maciau nuo 200$.
Bet, jauciu, kad tas daikciukas neatsipirks. Kuro valgys daugiau, varikli droz labiau. Kitaip - kodel ji nededa originale restailing`e? na pazystu viena, kuris modernoj berods dejo chipa kaip tik i 530d, tai ant dynotesto uzvarius pasirode, kad ~35 AG dasidejo. Sake auto tapo kaip zveris, o valgo beveik tiek pat kaip ir anksciau. tik vat idomu kaip situacija su tds varikliais, nors is VBS agenturos (Viena bobute sake) girdejau, kad pachipinus 525TDS eina kaip 530d standartas. o BMW nededa situ i standarta del to, kad orientuojasi i vidutinius vartotojus, o seniem pensininkams gali buti per zostka tokia zveriska galia ir staigesne dinamika... |
Autorius: | KaulasBMW [ 08 Rgp 2005, 21:21 ] |
Pranešimo tema: | |
tRuStNo1 rašė: M rašė: As kartai pagalvoju apie chipukus. Inete maciau nuo 200$. Bet, jauciu, kad tas daikciukas neatsipirks. Kuro valgys daugiau, varikli droz labiau. Kitaip - kodel ji nededa originale restailing`e? na pazystu viena, kuris modernoj berods dejo chipa kaip tik i 530d, tai ant dynotesto uzvarius pasirode, kad ~35 AG dasidejo. Sake auto tapo kaip zveris, o valgo beveik tiek pat kaip ir anksciau. tik vat idomu kaip situacija su tds varikliais, nors is VBS agenturos (Viena bobute sake) girdejau, kad pachipinus 525TDS eina kaip 530d standartas. o BMW nededa situ i standarta del to, kad orientuojasi i vidutinius vartotojus, o seniem pensininkams gali buti per zostka tokia zveriska galia ir staigesne dinamika... pazystu viena 1935metu gimimo pensininka, kuris su M5 akula laksto, ir dar kaip, dzin jam staigios dinamikos, slaidina ant posukiu vienodai..."Gaila, sako, galingesnes neiperku" buves lenktynininkas ar kazkas tokio pagal VBS agentura... pas pazystama yra BM ML dyzelis, tai cipas Brabuse detas, nieko panasaus is dyzeliu nemaciau , "eina" - salyginis dalykas, nu bet vaziuoja tikrai gerai, nuo panasaus benzo neatskirsi, aisku is akies, ka dinostendas rodys, tai neaisku... |
Autorius: | Tbmw [ 08 Rgp 2005, 21:23 ] |
Pranešimo tema: | |
Siaip butu idomu pajausti skirtuma. Bet as paprastai masinos nespaudziu. Ir taip uztenka.. |
Autorius: | Piktas Centas [ 08 Rgp 2005, 23:28 ] |
Pranešimo tema: | |
M rašė: As kartai pagalvoju apie chipukus. Inete maciau nuo 200$.
Bet, jauciu, kad tas daikciukas neatsipirks. Kuro valgys daugiau, varikli droz labiau. Kitaip - kodel ji nededa originale restailing`e? Variklio nedrozia,kuro sanaudos sumazeja!Labai gerus cipus daro vimota.Man jie padare,tai dadejo apie 20ag,ir tai sake,kad jau daug.O 35ag tai truputi nesamone... |
Autorius: | all set [ 08 Rgp 2005, 23:35 ] |
Pranešimo tema: | |
dyzeliams ir benzams yra skirtumas ka dadeda chipas. dyzeliuose stovi turbina, del to ir arkliu ir sukimo momento daugiau dadeda, o benzinai bmw gi be turbo tai ir tolko maziau. va ne i tema bet pvz audzi A4 1.8T chipinta apie 190AG, nes turbianka. Siaip kuro sanaudos kaip tik net sumazeja, siek tiek, bent jau pagal aprasymus... |
Autorius: | Ged@s [ 09 Rgp 2005, 10:50 ] |
Pranešimo tema: | |
shit. is jusu kas nors fizikos moketes, kolegos? norint gaut geresne dinamika, reik daugiau energijos. energija gaunama sudeginant daugiau kuro. neerzinkit geriau apie mazesnes sanaudas ir didesne galia tai pasiekiama sukonstravus naujesnius, modernesnius variklius, (pvz, m20 ir m40), kuriuose panaudojami nauji sprendimai ir technologijos, padidinancios variklio naudingumo koeficienta... o paemus ta pati varikli ir perprogramavus elektra gausi daugiau galios, prarandant ekonomija bei sumazinant variklio resursa. hau. as pasakiau |
Autorius: | nAMelis [ 09 Rgp 2005, 11:14 ] |
Pranešimo tema: | |
kiek girdejau apie VIMOTA tik geri atsiliepimai. jie kazkaip daro kad pedala spaudziant iki puses sumazine galia buna tai ir kuro maziau srebia, o spaudziant gilyn permete ta galia cia, bet logiska kad ir kura tuomet spaudzia. ramiai vaziuojant tai realu kad jie sumazina degalu siurbima. |
Autorius: | studentas [ 09 Rgp 2005, 11:52 ] |
Pranešimo tema: | |
Ged@s rašė: shit. is jusu kas nors fizikos moketes, kolegos? norint gaut geresne dinamika, reik daugiau energijos. energija gaunama sudeginant daugiau kuro. neerzinkit geriau apie mazesnes sanaudas ir didesne galia tai pasiekiama sukonstravus naujesnius, modernesnius variklius, (pvz, m20 ir m40), kuriuose panaudojami nauji sprendimai ir technologijos, padidinancios variklio naudingumo koeficienta... o paemus ta pati varikli ir perprogramavus elektra gausi daugiau galios, prarandant ekonomija bei sumazinant variklio resursa. hau. as pasakiau
o tu dabar pats pagalvok kur tau norint kad auto gerai eitu reikia gaza dugne laikyt o idejus chipa jau tiek spaust nereikia, tai ir taip kuro sanaudos tauposi. kodel 520 ir 525 labai panasiai ryja kuro nes 2.5 daug legviau patempia tokia auto |
Autorius: | tRuStNo1 [ 09 Rgp 2005, 11:56 ] |
Pranešimo tema: | |
studentas rašė: Ged@s rašė: shit. is jusu kas nors fizikos moketes, kolegos? norint gaut geresne dinamika, reik daugiau energijos. energija gaunama sudeginant daugiau kuro. neerzinkit geriau apie mazesnes sanaudas ir didesne galia tai pasiekiama sukonstravus naujesnius, modernesnius variklius, (pvz, m20 ir m40), kuriuose panaudojami nauji sprendimai ir technologijos, padidinancios variklio naudingumo koeficienta... o paemus ta pati varikli ir perprogramavus elektra gausi daugiau galios, prarandant ekonomija bei sumazinant variklio resursa. hau. as pasakiau o tu dabar pats pagalvok kur tau norint kad auto gerai eitu reikia gaza dugne laikyt o idejus chipa jau tiek spaust nereikia, tai ir taip kuro sanaudos tauposi. kodel 520 ir 525 labai panasiai ryja kuro nes 2.5 daug legviau patempia tokia auto chipas kiek zinau duoda tai, kad efektyviau isnaudojamas kuras - kai reik paduoda daugiau, kai nereik - maziau... |
Autorius: | GTM [ 09 Rgp 2005, 12:21 ] |
Pranešimo tema: | |
Ged@s rašė: shit. is jusu kas nors fizikos moketes, kolegos? norint gaut geresne dinamika, reik daugiau energijos. energija gaunama sudeginant daugiau kuro. neerzinkit geriau apie mazesnes sanaudas ir didesne galia tai pasiekiama sukonstravus naujesnius, modernesnius variklius, (pvz, m20 ir m40), kuriuose panaudojami nauji sprendimai ir technologijos, padidinancios variklio naudingumo koeficienta... o paemus ta pati varikli ir perprogramavus elektra gausi daugiau galios, prarandant ekonomija bei sumazinant variklio resursa. hau. as pasakiau
fizike tu fizike |
Autorius: | Ged@s [ 09 Rgp 2005, 12:23 ] |
Pranešimo tema: | |
tRuStNo1 rašė: chipas kiek zinau duoda tai, kad efektyviau isnaudojamas kuras - kai reik paduoda daugiau, kai nereik - maziau... nezinau, nezinau... visas variklis gamykloje konstruojamas ir derinamas siekiant tavo pamineto tikslo tai pradet lyginti profesionalu komandos darba bmw biure ir kokios tai tiuningines kontoreles pasiekimus, truputi juokinga... zinau zmogu, kuris i savo bmw kischo super duper sport ismetima, sport filtra, poliravo isiurbimo kolektoriu - o kad pas ji tarska voztuvai kaip kokioj avdzi silkeje su parejusiais kompensatoriais - ir todel reikia keist sudrozta paskirstymo veleneli - demesio nekreipia gi paskutiniam avinui aisku, kad pirma reiktu susitvarkyt tai, kas priklauso, o tik paskui prasideda visokia xujnia |
Autorius: | Ged@s [ 09 Rgp 2005, 12:30 ] |
Pranešimo tema: | |
GTM rašė: Ged@s rašė: shit. is jusu kas nors fizikos moketes, kolegos? norint gaut geresne dinamika, reik daugiau energijos. energija gaunama sudeginant daugiau kuro. neerzinkit geriau apie mazesnes sanaudas ir didesne galia tai pasiekiama sukonstravus naujesnius, modernesnius variklius, (pvz, m20 ir m40), kuriuose panaudojami nauji sprendimai ir technologijos, padidinancios variklio naudingumo koeficienta... o paemus ta pati varikli ir perprogramavus elektra gausi daugiau galios, prarandant ekonomija bei sumazinant variklio resursa. hau. as pasakiau fizike tu fizike a su tavim atskiras bazaras jei atvirai, nesuprantu, kaip galima sukisus i masina dar keturias tokias pat masinas iskart stumt ant pardavimo, bet, tarkime, nesigilinsim, kadangi ir as pats spejau daug masinu pasikeist, ir visos isejo su nuostoliu... o apie fizika, nenoriu girtis, taciau tai buwo mano megstamiausia disciplina, tiek gimnazijoj, tiek univere, tad nematau ne vienos priezasties, del kurios tureciau klausytis dizainerio pasaipu p.s. suprask teisingai - nieko asmenisko |
Autorius: | GTM [ 09 Rgp 2005, 13:51 ] |
Pranešimo tema: | |
Ged@s rašė: GTM rašė: fizike tu fizike a su tavim atskiras bazaras jei atvirai, nesuprantu, kaip galima sukisus i masina dar keturias tokias pat masinas iskart stumt ant pardavimo, bet, tarkime, nesigilinsim, kadangi ir as pats spejau daug masinu pasikeist, ir visos isejo su nuostoliu... o apie fizika, nenoriu girtis, taciau tai buwo mano megstamiausia disciplina, tiek gimnazijoj, tiek univere, tad nematau ne vienos priezasties, del kurios tureciau klausytis dizainerio pasaipu p.s. suprask teisingai - nieko asmenisko A va taip, uzhsimaniau i brolio gretas istot, po truputi norisi komforto is tikruju, atsibodo lakstymas aisku gaila parduot, bet kad kito pasirinkimo kaip ir nera O kas apie cipus tai daugiausiai galios dadeda turbininiams ir turbodyzeliniams motoriukams jei neklystu... pagooglinkit pasizvalgykit i tuom uzhsiimaciu firmeliu statistikas (ne vien apie lietuviskas sneku) beje kiekvienas gamintojas man atrodo ne viska is variklio isspaudzia o palieka rezerva kurio deka zmones po to ir bando zaist su cipais... |
Puslapis 1 iš 13 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |