Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E39] 525tds chiptiuning https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=31731 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | toshiuxxx [ 16 Rgs 2007, 22:03 ] |
Pranešimo tema: | [E39] 525tds chiptiuning |
Sveiki zinau kad tokiu temu jau yra taciau ten nieko konkretaus, visi raso girdejau ta ar ana..... O gal kas is patirties zino, gal kam realiai yra teke susidurti kiek tas chipas gerai, kiek kenkia.... Kiek suprantu turbininiam dyzeliui su elektroniniu siurbliu pvz. kaip 2.5 tds E39 , tas chipukas galio tikrai prideda zinau kad varikl temp keliais laipsniais pakylas, bet nemanau kad cia problema... O kaip variklio, kuro sistemos tarnavimo laikas ? Kuro sanaudos? Nes tie kurie montuoja tik labai giria o zinoma minusu nepasako... Kiek supratau chipas suregulioja geriau kuro padavima ir sukelia didesni slegi turbinoje O del to chipo turbinos nepareina greiciau ? Domintu bet kokia info.... Nes dyzeliukui mano nuo 105 kw sukelia iki 130 kw , ir kaip jie sako kuro sanaudos nepadideja o ir varikliui nekenkia..... |
Autorius: | Rolandas [ 16 Rgs 2007, 22:13 ] |
Pranešimo tema: | |
Jei neklystu "marius39" važinėja su E39 čipuotu. Jis tau gali visą teisybę pasakyti. Bet kiek teko girdėti - jėga |
Autorius: | DzejDzy [ 16 Rgs 2007, 23:09 ] |
Pranešimo tema: | |
na turintys cipuotus auto is patirties gal ir tures kitokia nuomone,bet gamintojai tejgia stai ka: Čipas padidina variklio galingumą ir sukimo momentą. Šis padidėjimas priklauso nuo variklio darbo rėžimo, tipo ir konstrukcijos. Paprastai, įdėjus čipą, galingumas padidėja 5-25 %, o sukimo momentas 10-50 %. Dažniausiai yra minimas galingumo padidėjimas, nors subjektyviai jis jaučiamas daug mažiau nei sukimo momento paaugimas. Kieno "sąskaita" atsiranda papildomas variklio galingumas ir sukimo momentas? Pradžiai - truputis teorijos. Galingumas - tai darbas, kurį atlieka variklis per tam tikrą laiko vienetą. Tas dydis tiesiogiai priklauso nuo apsukų. Kuo aukščiau sukeliamos variklio apsukos, tuo didesnis gaunamas galingumas. Tačiau variklio galingumas nėra beribis, tuo labiau, kad esant maksimalioms apsukoms, labai pablogėja prapūtimas ir cilindrų prisipildymas oro-kuro mišiniu, nuo ko labai padidėja visų judančių dalių dėvėjimasis. Todėl gamintojai įveda variklio apsisukimo ribas. Šios ribos įvedamos valdymo bloko programoje, tačiau, įmontavus čipą, šios ribos yra perstumiamos į didesnių apsukų pusę arba pašalinamos visai. Šio postūmio dydis nustatomas pačio variklio „sugebėjimu“ suktis greičiau. Bet kokiu atveju, galingumo rodiklis kyla. Pajusti tokį padidėjimą gali tik tie, kurie, negailėdami savo variklio, pakelia apsukas iki galimybių ribos. Kasdieninėje eksploatacijoje žymiai svarbesnis rodiklis yra sukimo momentas. Jis leidžia automobiliui su pačiu paprasčiausiu dyzeliu startuoti ne blogiau, o kartais netgi geriau nei analogiškas automobilis su benzininiu varikliu. Variklis su dideliu sukimo momentu daug „elastingesnis“. Jis leidžia daug rečiau perjunginėti pavaras, važiavimas tampa daug malonesnis. Atmosferiniuose varikliuose sukimo momentas didinamas tikslesniu uždegimo valdymu ir įpurškimu. Atkreipiamas dėmesys į du parametrus- kuro sudegimo greitį ir apsukas. Ar labai padidėja kuro sueikvojimas, esant čipui? Paprastai, kuro sueikvojimas padidėja tik įmontavus čipą ir išsilaiko apie savaitę. Paskui grįžta į ankstesnį lygį, o daugeliu atveju dar labiau sumažėja. Toks fenomenas yra lengvai paaiškinamas. Tik įmontavus čipą, automobilio savininkas stengiasi „išmėginti“ jį „kietu“ režimu. Vėliau, savaime grįžta prie ankstesnio važiavimo stiliaus. Taigi šiuo atveju išeikvojimas sąlygojamas išaugusiu .... , tomis pačiomis judėjimo sąlygomis užtenka mažesnio kuro kiekio, tai yra- varikliui lengviau „suktis“. Tačiau reikia paminėti, kad sumontavus čipą, variklis reikalauja kokybiško kuro ir kuro sistemos komponentų priežiūros, ypatingai turbininiai ir turbo dyzeliniai varikliai. Todėl ruošiantis „čipuoti“ savo automobilį, pirmiausia reikia sutvarkyti ir laiku atlikti visą, gamintojo rekomenduojamą aptarnavimo darbų kompleksą. Kodėl pati gamykla- išleidėja negali paruošti variklio? Reikalas tame, kad automobiliai gaminami plačiam vartotojų ratui ir yra eksploatuojami skirtingomis temperatūrų, aplinkos, oro spaudimo ir pan. sąlygomis. Esant tokiai įvairovei gamintojui privalu suteikti toksinių medžiagų išmetimo ekologines normas. Todėl jam geriau prarasti galingumą, esant greitesniam uždegimui, bet leisti pilnai sudegti kurui prie bet kokių eksploatavimo sąlygų. Ir vis dėlto pavydžių, kad gamintojas turi čipo pritaikymo galimybių, yra: tas pats variklio modelis visiškai vienoduose automobiliuose, išleistuose metų- dviejų skirtumu, turi skirtingą galingumą. Kokios garantijos? Mes keičiame tik valdymo programą. Sugesti ji negali. Jei nuo pat pradžių dirba normaliai – taip bus visą laiką. Mes garantuojame tik tai, kad automobilis su nauja programa važiuos geriau. Čipo veikimą mes garantuojame. O visa kita, kas susiję su nekokybiškais tepalais ir kuru, pradurtomis padangomis ir pan., yra draudimo kompanijų kompetencijoje. Ką galima pasiūlyti automobilių, turinčių karbiuratorinius variklius be valdymo bloko, savininkams? Tokiems automobiliams gaminami specialūs uždegimo valdymo blokai, kurių charakteristikos suprogramuojamos kompiuteriu. Taip pasiekiamas didesnis variklio galingumas. |
Autorius: | kilowatas [ 17 Rgs 2007, 10:27 ] |
Pranešimo tema: | |
mano TDS yra cipuotas. kolkas neigiamo nieko negaliu pasakyt. kuro sanaudos galima sakyt nepakito, autostradoj nebent bet negaliu teigt nes be cipo autostradoj neteko vaziuot, bet vaziuojant mazdaug 160 km/h vilnius-palanga-vilnius surijo 7.5 litro/100km, mieste kiek nespausciau daugiau 10 litru neima, isibegejimas iki simto mazdaug per 8 sec, video yra youtube, manau kad trauka dabar kaip stockinis 3.0 dizelis. o cipavo mano masina galingas.lt, bet programa pacia sukure vimota. tai va tiek ziniu, bet tiktai patenkintas. aj beje kas liecia temperaturos variklio tai rodykle kaip stovejo per viduri taip ir stovi. |
Autorius: | SHARK [ 17 Rgs 2007, 12:37 ] |
Pranešimo tema: | |
kilowatas rašė: vaziuojant mazdaug 160 km/h vilnius-palanga-vilnius surijo 7.5 litro/100km, mieste kiek nespausciau daugiau 10 litru neima
Žinok nesitiki |
Autorius: | kilowatas [ 17 Rgs 2007, 13:00 ] |
Pranešimo tema: | |
SHARK rašė: kilowatas rašė: vaziuojant mazdaug 160 km/h vilnius-palanga-vilnius surijo 7.5 litro/100km, mieste kiek nespausciau daugiau 10 litru neima Žinok nesitiki na meluot manau man tolko nera gi nebandau stumt savo masinos |
Autorius: | Bavaras [ 17 Rgs 2007, 13:02 ] |
Pranešimo tema: | |
Ir man kazkaip,labai jau nerealiai skamba... 7.5l ant 160km/h ... |
Autorius: | EdgaBMW [ 17 Rgs 2007, 13:05 ] |
Pranešimo tema: | |
Bavaras rašė: Ir man kazkaip,labai jau nerealiai skamba... 7.5l ant 160km/h ...
deja bet taip yra. Pas mane irgi E39 tds, vasara variau prie juros visa kelia 160km/h tai surijo nepilnai 8ltr salerkos, kazkur apie 7,8ltr |
Autorius: | Bavaras [ 17 Rgs 2007, 13:29 ] |
Pranešimo tema: | |
O kodel mano E34tds prie 160km/h ima apie 10l salerkos? P.S sakyciau cia minimum tiek... |
Autorius: | MariusNr1 [ 17 Rgs 2007, 13:39 ] |
Pranešimo tema: | |
Bavaras rašė: O kodel mano E34tds prie 160km/h ima apie 10l salerkos?
P.S sakyciau cia minimum tiek... matyt neuzvalgei haliucinacijas sukelianciu morku |
Autorius: | Mindaugas T [ 17 Rgs 2007, 14:27 ] |
Pranešimo tema: | |
Bo,nes,kadangi pas tave maziau nm(necipuotam variklyje) ir tau reikia daugiau spausti,kad vaziuoti pastoviai 160km/h |
Autorius: | SHARK [ 17 Rgs 2007, 16:04 ] |
Pranešimo tema: | |
Žmonos tds'as vaziuojant 160 km/h suvalgo 9-10 litru drasiai jeigu neklystu cia yra 3500 apsuku 530d gali buti 8 litrai , nes ten sukimo momento pakanka, greiciu deze kita ir vaziuojant 160km/h berods tik 2800 apsuku Zodziu, tds'as kaip neskaiciuok prie tokiu apsuku savo suryja 320d ir tai 7 litrus yvynioja tokiu greiciu vaziuodamas Kitas niuansas, kaip jus skaiciuojat. Viso kelio ant 160 km/h nemanau kad galima nuvaziuoti, jeigu pavaziuoti 100km/h, tada paleki 160km/h gal ir gali išgimdyti tą stebuklingą 8 litrų vidurkį EdgaBMW rašė: Bavaras rašė: Ir man kazkaip,labai jau nerealiai skamba... 7.5l ant 160km/h ... deja bet taip yra. Pas mane irgi E39 tds, vasara variau prie juros visa kelia 160km/h tai surijo nepilnai 8ltr salerkos, kazkur apie 7,8ltr |
Autorius: | FAnkis [ 17 Rgs 2007, 16:22 ] |
Pranešimo tema: | |
SHARK rašė: kilowatas rašė: vaziuojant mazdaug 160 km/h vilnius-palanga-vilnius surijo 7.5 litro/100km, mieste kiek nespausciau daugiau 10 litru neima Žinok nesitiki Vaziuota per visa Vokietija (800km), visad 160-170km/h, vietomis gal kur kas maziau, kompas vidutini greiti rode 149km/h - 8,9l. Gale Vokietijos, pasiektas kamstukas, kur teko vaziuoti ~60-80km/h, greitis nukrito iki 125km/h - 8.5l, ratai R17 235/45. TDS'as necipuotas. Na, bet jau sito TDS'o nera, yra kitas, parasysiu kiek sitas rija. Kas dar tai per Lenkija vaziuojant, kur nera kur palekti vid. sanaudos rode 7,2l/100km, bet tik isvaziavus i autostrada gale Lenkijos sanaudos pakilo iki 7,5l/100km. Taigi nzn kaip jum ryja 160km/h 7,5l. |
Autorius: | Mindaugas T [ 17 Rgs 2007, 16:25 ] |
Pranešimo tema: | |
Cia istikro eksperimenta reiktu atlikinet, nes ne vien cipai,bet ir tokie faktoriai kaip padangos, variklio-siurblio-turbinos bukle ir eile kitu turi itakos kuro sunaudojimui, o cia rasyti as irgi galiu,kad ne ne ne taip nerealu |
Autorius: | Kazbekas [ 18 Rgs 2007, 00:41 ] |
Pranešimo tema: | |
Ei, išduokit paslaptį kas nors, kur jūs tokius ekonomiškus BMW perkat? Aš irgi tokio noriu. Kažkas čia kalbėjo apie youtube. Tai pažiūrėkit dar kartą į ten matomus ekonomaizerių parodymus, kai BMW važiuoja greičiu arti 200 km/h. Kažkaip neteko matyt, kad pas kurį nors rodyklė rodytų 7,5-8 litrus 100 km momentinių sąnaudų rodytų. Tai kaip čia tada išeina? Borto kompiuteris skaičiuot nebemoka? Ir apskritai, susidaro įspūdis, kad BMW tampa ekonomiškiausia mašina, kadangi mieste kai kas su 530D "prasisuka" su 5 L/100 km, o greitkelyje irgi stebuklai darosi. Patys BMW inžinieriai maloniai nustebtų perskaitę šią forumo temą. |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |