Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E39] 528 netraukia https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=27101 |
Puslapis 1 iš 4 |
Autorius: | zhenyazero [ 05 Bir 2007, 01:42 ] |
Pranešimo tema: | [E39] 528 netraukia |
Sveiki, jau ilgai kankinuosi su sita problema. pas mane 528i 96 metu, automatas (bet dar ne steptronicas) kazkaip ji netraukia. vaziuoja kaip 2l variklis. automatas keistai perjungia pavaras. tarkim vaziuoji i lazdynu kalna 50km/h ir mane visi aplenkia, duodu gazo iki puses - labai sunkiai vaziuoja, tarsi masinoj 20 zmoniu sedi, duodu dar gazo - benzo jau valgo nerealiai bet vistiek netraukia. traukia tik paspaudus kickdowna. rodziau keliem zmonem, vieni sako taip neturi but, kiti sako kad turi. tai turiu prasyma, kas turi tokia pacia 528 su automatu (ne steptronicu), gal galetumem pravaziuot ant jusu, ir duociau poto ant mano pravaziuot kad palygint. aisku be alaus neissisuksiu padekit! |
Autorius: | Vikingas [ 07 Bir 2007, 00:09 ] |
Pranešimo tema: | |
Grybauja arba variklis arba dezes valdymas . Bet kuriuo atveju pradeciau nuo elektronikos diagnostikos. Vaziuojant i kalna tu turetum visus lenkt, o ne visi tave! |
Autorius: | Lapinas [ 07 Bir 2007, 08:30 ] |
Pranešimo tema: | |
o ka steptronikas turetu geriau traukti nei paprastas automatas? |
Autorius: | avici [ 07 Bir 2007, 11:26 ] |
Pranešimo tema: | |
kompas nemeta jokiu uzrasu? |
Autorius: | TamosiusBMW [ 08 Bir 2007, 10:59 ] |
Pranešimo tema: | |
manau normalu, jei vaziuoji pastates i D ir E pas mane ir 4.0 netraukia mieste siulyciau isijungti S ir nebijoti staigiau gaza paspaust, tada greiciau sugalvoja, kad reikia pavara zemint. del kuro vazinejant su S padetim man miesta tiek pat ima kaip su D trasoi aisku tik D Kad ekonomaizerio rodykle linksta link 30 padalos ar pasislepia paspaudus akseleratoriaus pedala pas BMW manau tai normalu |
Autorius: | Bmw528 [ 11 Bir 2007, 22:43 ] |
Pranešimo tema: | |
pas mane lygiai ta pati beda...528 automatas (steptronikas) . isvis netraukia...viska jau padariau....diagnostikas bmw centre...dar pas vienus diagnostikus variau...jokiu klaidu nieko nemeta...katalizatoriu ispjoviau...nepadejo...jeigu taip traukia ir pas kitus su 2.8 varikliu ir automatu tai visiems uzuojauta...nes bmw tikrai netaip turi vaziuoti...jeigu ka nors atkasi parasyk nes man jau depresija nuo mano masinos prasidejo del traukos... |
Autorius: | Velnius [ 12 Bir 2007, 10:06 ] |
Pranešimo tema: | |
Bmw528 rašė: pas mane lygiai ta pati beda...528 automatas (steptronikas) . isvis netraukia...viska jau padariau....diagnostikas bmw centre...dar pas vienus diagnostikus variau...jokiu klaidu nieko nemeta...katalizatoriu ispjoviau...nepadejo...jeigu taip traukia ir pas kitus su 2.8 varikliu ir automatu tai visiems uzuojauta...nes bmw tikrai netaip turi vaziuoti...jeigu ka nors atkasi parasyk nes man jau depresija nuo mano masinos prasidejo del traukos...
o kelintu pa stave masina? |
Autorius: | Bmw528 [ 12 Bir 2007, 10:25 ] |
Pranešimo tema: | |
mano tai 96m. |
Autorius: | BMW_FANAS [ 12 Bir 2007, 11:02 ] |
Pranešimo tema: | |
tai ant D rezimo, jei jis nesugalvoja imesti zemesnes padalos, sunkiai lipa i kalna. Ta prasme lipa gerai, bet spustelejus gazo, tai labai pasyviai..reikia aktyviau gaza minkyt (ne iki dugno zinoma), tada numeta saiba arba su sportu vazineti.. Juk ant mechankes irgi is 4 i 3 imeti ir pan. O dar to automato prabuksavimas amzinas, tai gal taip ir gaunas. O tu neziurejai, nera pas tave, kad apsukos kyla o greitis - ne, ant tiesiosios. Tada deze durniuoja. |
Autorius: | Velnius [ 12 Bir 2007, 11:37 ] |
Pranešimo tema: | |
pas mane irgi steptronikas, bet 535, na nera jokiu problemu su kalnais.nemanau kad jau ten labai skirtumas traukos jaucias tarp 528 ir 535. o kopresija matavot? ir is kur masina? |
Autorius: | Hugo [ 12 Bir 2007, 17:48 ] |
Pranešimo tema: | |
man atrodo vyrai kad jusu varikliukam arteja arba srotas arba kapitalke. siaip 2.8 bijo labai perkaitimo, tad budami tokiu metu, kol atkeliauja iki lietuvos, daug varikliu jau uzmusti (dabiti yra), nebera nei kompresijos nei traukos nieko.... kaip sakau, gelbeja kapitalke, arba srotas. nors pas mane E38, mase daug didesne, bet tfu tfu tfu, traukia kaip tikrai gerai, as net nesitikejau kad 2.8 tokiai masei taip gerai vaziuos. tad isvada - priklauso nuo variklio bukles. ir net krasta nemeta eroru ant "uzmustu" varikliu, nes jie siaip kaip ir tvarkingi atrodo. geriausiai pas garazinius meistriukus vaziuoti, jie auksarankai, ir galva turi geresne nei tanagristai, ar krastos vyrai (tie iskart viska keicia), tai va tie garaziniai ir patvarko buna neblogai (kai turejau xuliganke, pas viena toki priziurejau ja, tai kaip monstras trauke, ir siaip super buvo). jei ka, i PM. |
Autorius: | BMW_FANAS [ 12 Bir 2007, 20:43 ] |
Pranešimo tema: | |
tai jei kompresija - tai apsukos banguotu ar variklis nelygiai dirbtu? ar ne? Diagnostika siandien nieko nerode. Tas tai tiesa. |
Autorius: | Velnius [ 12 Bir 2007, 22:21 ] |
Pranešimo tema: | |
nebutinai banguotu apsukos, tiesiog pasimatuok kopresija.operacija nesudetynga, bet gal atsakys i kelis klausimus.nes ten kas su S rezimu mieste vazineja tai nera logikos, amet tokiem mataram. |
Autorius: | Hugo [ 12 Bir 2007, 23:36 ] |
Pranešimo tema: | |
jo, apsukos nebutinai banguoja. paprasciausiai nera traukos ir vsio. patikrink kompresija. jei maza, tai nelabai jau kair padarysi manau, teks gera 1000 lietuvisku paklot uz kapitalke, uztat po to turesi kaip nauja varikli, ir trauks kaip zveris tau |
Autorius: | ShypaZ [ 06 Bir 2014, 20:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] 528 netraukia |
Sveiki, vis neduodu ramybės mašinai. Pakalbėkim apie M52B28TU. Jau turiu apie metus, bet visada jaučiau, kad kai išyla iki darbinės temp, trauka sumažėja tikrai kokia 30%. Per tą laiką daug ką pakeičiau, visos dalys orginalios, variklis dirba gražiai. Dujos irgi tikrai ne prie ko čia, ne tas atvėjis(BRC naujos viskas OK). Pakeisti nauji LZ boscho org. Išnaikinti visi errorai. Mašina labai buvo ir yra prižiūrima. Kompas ir diagnostika nemeta nei vienos klaidos. Nebežinau jau ką ir bekeist jau jai, bet aklai keitaliot iš eilės irgi nesinori visko. Esmė, kad šaltas eina kaip žvėris, žymiai gyviau reguoja į gazą, tolygiai kyla apsukos ir lipdo iki pat 6,5k apsuku vinodai. Būtent tokios traukos ir tikiuosi iš M52B28TU. Varikliui įšilus jis taip suflegmėja. Žinau, kad automatas ir universalas, bet esmė tame, kad aš matau kaip jis turi traukt šaltas arba vėsesnis kai būna ir kaip jis traukia karštas. Iš vietos sunkiai traukia kažkaip lėtokai netolygiai kelia apsukas taip tarpais lyg truktelna poto vėl vietom bėgėjasi tik. 100km/h paiima gal tik per kokia 11-12sek. kai turėtu pasiekt per 9. Kada variklis šiltas visada veikia termomova ūžia garsiai, bet čia irgi ne prie ko nes reikia ją pakeist, nes vis dar ogrignali stovi BMW, matyt susikabina jau per anksti. Pakeitus termostatą ir skysti variklio temperatūra stabili ir neviršyja 99c.(per test nr.7). Pakeistos visos žvakės. Mašina kuriasi bet kokiom sąlygom idealiai. Filtrai tvarkoj. Dėl vakumo visas šlangas nuardžiau peržiūrėjau nieko neradau -visos sveikos. Nupurškiau MAFa su spec valikliu(irgi nepadėjo..). Vanosas atrestauruotas irgi. Variklis negesta, apsukos geros. Auto sanaudos kiek didokos, apie 20l mieste, trasoj 15. Aš tikrai žinau, kad šitie varikliai tikrai nėra buki ir nėra labai jau neekonomiški, net ant tokio kėbulo ir automato. Žinau, kad kol mašina šalta zondai yra atjungti kol įšils ir tuomet pila daugiau kuro, bet irgi nemanau, kad dėl to mašina išilus turi blogiau traukt. Pats efektyviausias traukimas turi būti prie darbinės temperatūros, bet dabar yra atvirkščiai. Negi jau reikės stūmoklius žiūrėt(susidėvejo? 240k rida). Yra keletas sensorių kurių neesu pakeites nes jokios info iš diagnostikos dėl jų negavau tai kiek žianau dar nekeista, skysčio temp. daviklis, oro temp. įsiurbimo kolektoriui daviklis ir greičiausiai kažkokie alkūninio veleno davikliai kurie yra du kiek žinau. Esu kaip ir toks entuziastas BMW ir apskritai tvarkos laikausi todėl noriu išsiaiškin kas jai yra. Turiu visa diagnostikos įrangą, galiu pateikt, bet kokius duomenis padaryt screenus arba videos jei tik kiltų kokių minčių. Todėl prašau jūsų(tik be jumoro) rimtai jei turit kokios panašios patirties ar nusimanot gerai varikliuose, pasidalinkit nuomone ir padėkit išsiaiškint ką reiktų padaryt ar patikrint kad ji važiuotų visada vienodai kaip ir šalta. Ką manot apie veleno pozicijos sensorius? Kiek žianu yra apačioj ir viršuj tik nežinau vizualiai kurioj vietoj kuris randas. Greičiausiai pakeitimas jų nesunkus tik kaip juos patikrint ar geri su INPA tarkim ar tiesiog pakeist ir viskas? |
Puslapis 1 iš 4 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |