Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E39] 528 variklio bedos
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=25327
Puslapis 11

Autorius:  martynasg [ 02 Geg 2007, 11:04 ]
Pranešimo tema:  [E39] 528 variklio bedos

Neseniai prasidejo nemalonumai. Dirbant ant laisvu sukiu variklis uzgesta (pasitaiko retai). Taip pat pradejo dingineti galia. Vaziuoji, ir ne is sio nei is to spaudi gaza ir nera traukos, toks vaizdas, kad variklio galia sumazeja per puse. Po to vel viskas susitvarko. Kas susiduret su tokiom galios dingimo ir variklio uzgesimo dirbant laisvais sukiais problemom pasidalinkit patirtim. Itariu gedima elektronikoj.

Autorius:  Bimbaliukas [ 02 Geg 2007, 12:21 ]
Pranešimo tema:  Re: E 39 528 variklio bedos

martynasg rašė:
Neseniai prasidejo nemalonumai. Dirbant ant laisvu sukiu variklis uzgesta (pasitaiko retai). Taip pat pradejo dingineti galia. Vaziuoji, ir ne is sio nei is to spaudi gaza ir nera traukos, toks vaizdas, kad variklio galia sumazeja per puse. Po to vel viskas susitvarko. Kas susiduret su tokiom galios dingimo ir variklio uzgesimo dirbant laisvais sukiais problemom pasidalinkit patirtim. Itariu gedima elektronikoj.


Greiciausiai alkuninio veleno daviklis.Reik daryt kom patikra ir ziuret kas klaidas meta.

Autorius:  martynasg [ 02 Geg 2007, 14:38 ]
Pranešimo tema:  Re: E 39 528 variklio bedos

Bimbaliukas rašė:
martynasg rašė:
Neseniai prasidejo nemalonumai. Dirbant ant laisvu sukiu variklis uzgesta (pasitaiko retai). Taip pat pradejo dingineti galia. Vaziuoji, ir ne is sio nei is to spaudi gaza ir nera traukos, toks vaizdas, kad variklio galia sumazeja per puse. Po to vel viskas susitvarko. Kas susiduret su tokiom galios dingimo ir variklio uzgesimo dirbant laisvais sukiais problemom pasidalinkit patirtim. Itariu gedima elektronikoj.


Greiciausiai alkuninio veleno daviklis.Reik daryt kom patikra ir ziuret kas klaidas meta.

Panarsiau ivairius forumus. Daugumoj atveju nurodo ziureti i alkuninio ir paskirstymo veleno daviklius. Buvo minciu ir del MAF'o. Greitu laiku vesiu keisti tepala tai tuo paciu ir klaidas nuskaitys, ziuresim ka ras. Manau kompas turetu mesti klaida jei kuris is siu davikliu durniuoja.

Autorius:  Mindasas [ 02 Geg 2007, 18:15 ]
Pranešimo tema: 

Gali neabejoti...mes klaida tikrai

Autorius:  Jara_E-34 [ 02 Geg 2007, 19:00 ]
Pranešimo tema: 

o gal kuro siurblys? :roll:

Autorius:  Javelin [ 02 Geg 2007, 20:52 ]
Pranešimo tema: 

Pritarsiu kolegoms, panašu, kad baiginėjasi alkuninio velėno davyklis, gal L-zondas. Manau po diagnostikos kaltininkas išaiškės.

Autorius:  3coupe [ 03 Geg 2007, 22:21 ]
Pranešimo tema: 

Turiu tokia pacia beda. Siaip veziau daryti diagnostika, tai mete klaida tik LEV. Gal cia jis susivelia ir uzgruzina kompa... Nors taip nutike buvo kelis kartus, bet jauciu teks greitu laiku keisti.

Autorius:  martynasg [ 14 Geg 2007, 11:02 ]
Pranešimo tema:  Re: E 39 528 variklio bedos

martynasg rašė:
Neseniai prasidejo nemalonumai. Dirbant ant laisvu sukiu variklis uzgesta (pasitaiko retai). Taip pat pradejo dingineti galia. Vaziuoji, ir ne is sio nei is to spaudi gaza ir nera traukos, toks vaizdas, kad variklio galia sumazeja per puse. Po to vel viskas susitvarko. Kas susiduret su tokiom galios dingimo ir variklio uzgesimo dirbant laisvais sukiais problemom pasidalinkit patirtim. Itariu gedima elektronikoj.

Perskaite klaidas. Ismete klaida #83 i.e. alkuninio veleno daviklis. Klaidas istryne ir kad isitikinti 100% pries keitima dar karta perskaitysim. Per savaitgali variklis (dirbant laisvais sukiais) buvo 2 kartus uzgeses, taigi turetu but uzfiksuota klaida. Siandiena vel vaziuoju klaidu paskaityt, jei mes ta pati, davikli reikes keisti.

Autorius:  Niorke [ 30 Geg 2007, 23:36 ]
Pranešimo tema: 

su tuo davikliu atsargiai man mete pastoviai,ir variklis purtesi ant laisvu apsuku.pakeiciau davikli,vistiek klaida paliko.tada sako keisk zvakes,pakeiciau zvakes -pradejo mes klaidas del zvakiu ir l zondu.galu gale supratau kad tie kompai nerodo tiesos.sustojau sankryzau nuspaudziau stabdi ir net nepastebedavau kaip variklis pradeda dirbti lygiai.o gi pasirodo nebuvo vakumo variklyje.tai ora traukdavo stabdziu pusle.pakeiciau pusle-visos problemos dingo. E39 M54

Autorius:  PrakalejaS [ 31 Geg 2007, 03:14 ]
Pranešimo tema: 

prie to paties siulau pravalyti diafragmos kontaktines slangas. Jeigu reikia detalumu - kreipkis i PM. 2.8i variklis turi 2 pagrindines problemas: davikliai ir karterio alsuokliai. Pirmasis sprendziamas keitimu i nauja, o antrasis pravalymu ir patikrinimu.

Autorius:  ferrero [ 31 Geg 2007, 10:36 ]
Pranešimo tema: 

Siaip man taip pat buvo E34 M50 varikliui, tai kompas parodė, kad L zondas išsijunginėja, pakeitė, diena viskas buvo gerai, kita diena vėl tas pats, nuvariau masina, ziuri kad vėl zondas, matyt su broku buvo, įdėjo vėl nauja, tai dabar jau kelis mėnesius be problemų vazinėju...

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/