Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E39] Purkštukai
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=114038
Puslapis 14

Autorius:  saulyyyssss [ 08 Spa 2012, 22:32 ]
Pranešimo tema:  [E39] Purkštukai

Sveiki,
Susiduriau su tokia problema, pradejo pulsuoti variklis ant laisvu apsuku, o ramiai begejantis jauciasi trukciojimas. 525d 120kw. Dariausi diagnostika, klaidu jokiu nerodo,o purkstuku gyvus parametrus ziurint tai skaiciukai sokineja. bendrai per visas forsunkes ziurint tai skirtumas yra nuo -2 iki +5. Jei kas esat susidure su tuom gal zinot pagal siuos parametrus kaip nustatyti kurios geros ar blogos. Beje esu girdejes apie forsunkiu tikrinima per kuro gyztamuosius pagal gryztama dyzelino kieki. Gal kas galetumet placiau paaiskinti kaip ten nustatoma purkstuku bukle?

Autorius:  MYCIUS [ 09 Spa 2012, 01:52 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] purkstukai

Neesu as dyzeliu specialistas, tik kiek zinau, purkstuku korekcija neturetu islist uz +-2 ribu, na is bedos dar nieko tokio ir +-3. bet jei jau sakai, kad kazkuris (-ie) rodo net +5, tai negerai. perdaug cia.
palauk, kitu nuomoniu.

Autorius:  Einoras R. [ 09 Spa 2012, 02:33 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] purkstukai

Negeri tokie parodymai. Bet šiaip tos korekcijos per diagnostiką pažiūrėtos nieko labai konkretaus nesako, tik parodo, kad kažkas blogai, o tai gali būti ne tik purkštukai... Pagal grįžtamą dyzelino kiekį tikrinama gana paprastai-atjungiamos žarnelės nuo purkštuko ir kiekviena prijungiama prie tarkim stiklainiuko. Užvedamas variklis ir žiūrima, kiek kuris purkštukas paleidžia kuro į grįžtamąją, pagal tai nustatoma, kurie purkštukai perpila, o kurie nelaiko. Idealiu atveju visuose stiklainiukuose turi būti vienodas kiekis kuro, bet taip būna naujoms mašinoms, o senoms jau meistras žiūri, ką kuris purkštukas veikia ir jau pagal savo kompetenciją (profesionalai-pagal gamintojo normas) nustato, ar verta jaudintis ir taupyti pinigus brangiam remontui. Šiaip galima tų stiklainiukų sistemėlę pačiam pasidaryti, o kuro kiekius pasiimti iš atitinkamos literatūros (jeigu rasiu-įmesiu čia M57 3.0 d variklio kuro sistemos techninį aprašą, kažkuriam kompiuteryje pas mane jis tikrai buvo), bet šiaip jeigu kažkas tikrai blogai jau iš akies matysis, kad stiklainiukuose kuro kiekis labai skirtingas.

Autorius:  saulyyyssss [ 09 Spa 2012, 10:41 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] purkstukai

butu labai gerai, jei rastum koks kiekis turi but grazinamas. o ten kad 3ltr ar 2.5, manau ne kazkas skirtis turetu tarp siu varikliu, visgi konstrukcija tokia pati, tik kad litrazas mazesnis.

Autorius:  Foxas [ 09 Spa 2012, 15:16 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] purkstukai

Tas purkstukas , kuris rodo +5 yra "parejes" , pats tik pries keleta dienu dariau diagnostika . Buvo taip pat kaip pas tave . Vienas rode +5 . Pasikeiciau ji ir bedos baigtos . Deveto kaina apie 200 lt., naujo 1300 lt. Tai vat , pabandyk pakeist purkstuka . Ribos max. iki 2-ju !

Autorius:  saulyyyssss [ 09 Spa 2012, 21:37 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] purkstukai

o kazi kuom skiriasi 3.0d ir 2.5d purkstukai nes pagal kodus kaip matau skiriasi

Autorius:  Xolen [ 09 Spa 2012, 21:56 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] purkstukai

Einoras rašė:
Negeri tokie parodymai. Bet šiaip tos korekcijos per diagnostiką pažiūrėtos nieko labai konkretaus nesako, tik parodo, kad kažkas blogai, o tai gali būti ne tik purkštukai... Pagal grįžtamą dyzelino kiekį tikrinama gana paprastai-atjungiamos žarnelės nuo purkštuko ir kiekviena prijungiama prie tarkim stiklainiuko. Užvedamas variklis ir žiūrima, kiek kuris purkštukas paleidžia kuro į grįžtamąją, pagal tai nustatoma, kurie purkštukai perpila, o kurie nelaiko. Idealiu atveju visuose stiklainiukuose turi būti vienodas kiekis kuro, bet taip būna naujoms mašinoms, o senoms jau meistras žiūri, ką kuris purkštukas veikia ir jau pagal savo kompetenciją (profesionalai-pagal gamintojo normas) nustato, ar verta jaudintis ir taupyti pinigus brangiam remontui. Šiaip galima tų stiklainiukų sistemėlę pačiam pasidaryti, o kuro kiekius pasiimti iš atitinkamos literatūros (jeigu rasiu-įmesiu čia M57 3.0 d variklio kuro sistemos techninį aprašą, kažkuriam kompiuteryje pas mane jis tikrai buvo), bet šiaip jeigu kažkas tikrai blogai jau iš akies matysis, kad stiklainiukuose kuro kiekis labai skirtingas.

Nu nzn cia su tais stiklainiukais :lol: Gal ir galima pazaist, bet is praktikos, visais atvejais pakeitus purkstukus kurie pagal parametrus matuojamus diagnostikos grybauja, visos negerybes dingsta. O cia tas kuro kiekio matavimas, toks sakyciau labiau "ukiskas metodas" nesant galimybes padaryt diagnostikai.
Kaip mycius minejo jai purkstukas perlipa +-3, ji reiktu keist.

Autorius:  Klrs [ 10 Spa 2012, 08:11 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] purkstukai

pas mane irgi vienas i -3, kitas +5 su puse, bet trauka variklio gera, esu taippat pajutes jog karstas variklis ilgiau pabuves ant laisvu pradeda lengvai virpeti. tai kaip suprantu tas purkstuku perpylimas ytakoja ir didesnes kuro sanaudas? ka manom apie tuos pukstuku pravalymus, pilant skysty specialu i kura?

Autorius:  Einoras R. [ 10 Spa 2012, 14:16 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] purkstukai

Xolen rašė:
Nu nzn cia su tais stiklainiukais Gal ir galima pazaist, bet is praktikos, visais atvejais pakeitus purkstukus kurie pagal parametrus matuojamus diagnostikos grybauja, visos negerybes dingsta.


Darant gerai negalima aklai vadovautis diagnostikos parodymais ir pricipu "manau, kad bėda čia, pakeičiam ir pažiūrėsim...". O tie stiklainiukai tai ne žaidimas, o profesionali diagnostika. Kaip manai ant stendo derinami ir tikrinami purkštukai? Prie kompiuterinės programos profesionalūs stendai visada turi ne tik išpurškimo testą, bet ir leak testą, kuris atliekmas būtent su sugraduotomis menzūromis. O garažo sąlygomis tikrinama paprastai, ūkiškai, bet tokia diagnostika apie purkštukus pasako beveik viską (kas supranta). Korekcijas, rodomas per diagnostiką įtakoja labai daug faktorių (net solenoido varža), todėl jos yra tik parodomasis faktorius, kad kažkas negerai.

Autorius:  dareks [ 11 Spa 2012, 00:16 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] purkstukai

neperseniausiai draugui 3d pradejo labai sunkiai kurtis pasijungem diagnostika gyvai parode kad 2 purkstukai eina +2.7 ir daugiau pakeitem juos ir jokiu problemu kuriasi gerai jokio virpesio nieko

Autorius:  darius525 [ 14 Kov 2013, 14:13 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] purkstukai

Masina 2.5tds 97m
Sveiki.man masina kartais vaziuojant ismynus snkba susipurto o kartais uzgesta paspaudus gaza apsukos pakyla nukrenta zemyn susipurto viel gryzta atgal ir viel normalia.pasizejau kad purkstukas su laidu leidzia ir dar viens jau itartins a galetu buti tame beda?ar oro srauta matuokle ziuret?

Autorius:  Tigriukas [ 21 Bal 2013, 22:47 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Purkštukai

Sveiki, pagelbėkit su šia problema jei kas bugvot susidūręs arba žinot bent kiek apie tai.
Mano auto: BMW E39 520i 1997m. benzinas/dujos
Bėda antro benzino purkštuko gedimas, bent jau tai meta kompiuteris.
Klausimas: žinau jog šiam modeliui yra dveji purkštukai (skirtingi kodai), esu girdėjęs jog ant Ford galaxy taip pat yra kelių rūšių ir galimą įdėti kitoki, paskui su kompu kažkaip sustiguoja ir veikia viskas puikiai. Ar galima taip pat ir su bmw purkštukais įdėti kitoki? Ar gal geriau sudėti visus 6 kitokio kodo?

Autorius:  numb'10 [ 30 Bal 2013, 12:15 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Purkštukai

Pas mane buvo panaši bėda, apsukos šokinėdavo ir kartais užgesdavo. Galvojau siurblys, bet pasirodo purkštukas blogai veikė. Pakeitė ir dabar viskas gerai. Auto E39 2,5 tds 99m.

Autorius:  Andriuss09 [ 22 Geg 2013, 14:08 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Purkštukai

sveiki, pas mane 530d 135kW ir du purkstukai rodo +-3 ir 4. Zodziu purtosi ir kaip ir reiktu juos pakeist. Klausimas toks ar reik visa purkstuka keist ar uztektu purkstuko antgali keist kur kaip as suprantu pagrinde ir pridega jis?

Autorius:  Andriuss09 [ 23 Geg 2013, 10:31 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Purkštukai

tai ar bus kokiu nusimananciu zmoniu ir atsakys i mano klausima? ačiū

Puslapis 14 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/