Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 24 Lap 2024, 09:55

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 26 Rgs 2012, 21:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.09.26
Pranešimai:
5
Automobiliai:
E39 525tds
Sveiki,
auto pirkau prieš mėnesį, parvaryta iš užsienio. Keisdamas tepalą gerokai nustebau, nes seno tepalo išleidau beveik 10l. Naujo įpyliau 6l, rodė lygiai per vidurį tarp min ir max. Nuvažiavus apie 1000km matuoklė jau rodo max. Suprantama, į tepalą patenka priemaišų, kurių neturėtų ten būti :D Antifryzas nedingsta, jokiu baltu košių niekur nėra, su dūmingumu viskas ok, be problemų praėjau TA. Paties tepalo spalva nepakitus. Lieka tik kuras? Ar įmanomas toks variantas, kad į tepalą patenka dyzelio?


StandartinėParašytas: 26 Rgs 2012, 21:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
net neimanoma, o taip ir bus.

patarciau taip nevazineti, nes salerka skiedze tepa ir prasteja jo tepamosios savybes.

'taip pavazinesi ir indeklus suvarysi,


StandartinėParašytas: 26 Rgs 2012, 22:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.09.26
Pranešimai:
5
Automobiliai:
E39 525tds
tai klausimas, ka reikia tvarkyt? Per kur salerka patenka i tepala?


StandartinėParašytas: 26 Rgs 2012, 22:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.06.11
Pranešimai:
3158
Miestas:
KAUNAS
Automobiliai:
BMW
E46 328ci;
E24 635csi;
nu as tai dyzeliais nesidomu visiskai.'

bet vienas is varijantu per sugedusius purkstukus, dar man rodos per siurnli gali patekt.

gal kasnors daugiau parasys


StandartinėParašytas: 26 Rgs 2012, 22:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Pas gerą dyzelistą varyk-tegul kraipo galvą ir pasakoja įkainius. Buvo keli tokie atvejai-pasibaigdavo kapitaliniu.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2012, 19:31 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.09.26
Pranešimai:
5
Automobiliai:
E39 525tds
Kalbėjau su keliais meistrais, tai patarė pradėti nuo siurblio salnyko. Toj vietoj kur siurblį suka variklis, stovi salnykas, sakė, jeigu jis leidžia, kuras gali patekt į tepalą. Bet, kad tą patikrint, reikia imt lauk siurblį ir keist salnyką. Purkštukus lyg ir atmetė, nes jeigu jie praleistų, netolygiai dirbtų variklis. Kolkas tiek žinių..


StandartinėParašytas: 27 Rgs 2012, 22:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.24
Amžius:
40
Pranešimai:
563
Miestas:
raseiniai
Automobiliai:
E30 350 v12 gyvas (pramogai)
E30 330d (sandeliukas)
e31 850ci (tiiesiog pasikrapstymui)
vienareiksmiskai siurblio salnykas,buvo man taip,islupau siurbli pakeiciau salnyka ir uzsibaige visos bedos,uztrukau gal kokias 2valandas


StandartinėParašytas: 28 Rgs 2012, 20:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.09.26
Pranešimai:
5
Automobiliai:
E39 525tds
Dėkui už atsakymus. Reiks bandyt ir man taip padaryt. Tik dar vienas dalykas, kaip paskui su reguliavimu? Ar prieš išimdamas pasižymėjai kaip tiksliai stovėjo siurblys? Nes draugelis, tds'ų mylėtojas, patarė, prieš išimant pasidaryt tokią ale "mietkę", tai gal dedant atgal pavyktų tiksliai į buvusią vietą pataikyt ir nereiktų reguliuot..


StandartinėParašytas: 29 Rgs 2012, 11:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.02.11
Amžius:
34
Pranešimai:
461
Miestas:
Lietuva
Automobiliai:
BMW E39 TDS 98m. Touring
BMW E36 M50B25TU COUPE (drift car'as)
ex BMW 325 93m.
ex Ford Sierra 2.3d 89m.
ex MB 190 2.0 85m.
ex Fiat Tempra 1.6 93m.
ex Ford Sierra 1.8 87m.
Skype:
motomanas2
Turejau as panasu nutikima, Sierrai 2.3d buvau pripyles ''veritionkes'' manau visi zino kas tai yra, ko pasekoje prikepe ziedai, pradejo duminti kaip garvezys, tepalas verztis per visus galus, isleidus ~11ltr. dizelinu praskiestu tepalo, pakeitus geresniu susitvarke ir prasukau ~30000km. Iki siol ji stovi mano kieme ir sekmingai vaziuoja, nors ir tepala valgo 1000km 0.5ltr. Taigi pamastymui, jei nera dumingumo neatmesti panasaus atvejo.


StandartinėParašytas: 29 Rgs 2012, 23:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.01.24
Amžius:
40
Pranešimai:
563
Miestas:
raseiniai
Automobiliai:
E30 350 v12 gyvas (pramogai)
E30 330d (sandeliukas)
e31 850ci (tiiesiog pasikrapstymui)
jei kuriasi gerai tai gali ir pasizimeti o jei sukiau tai versk siurbli iki galo ir bus ciki


StandartinėParašytas: 02 Spa 2012, 22:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.09.26
Pranešimai:
5
Automobiliai:
E39 525tds
Nu as tikiuos, kad maniskis tds veretionkes neragaves :D jei gerai suprantu, tai cia tas transformatorinis tepalas :D Bandysiu keista ta salnyka, parasysiu, kaip pavyko.


StandartinėParašytas: 03 Spa 2012, 10:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.01.14
Pranešimai:
715
Miestas:
Vienkiemis
Automobiliai:
-
mefistofelis. rašė:
Nu as tikiuos, kad maniskis tds veretionkes neragaves :D jei gerai suprantu, tai cia tas transformatorinis tepalas

Na jei nuo trafu alyvos, tai matyt buvo "Modifikuota" - su prieskoniais.


StandartinėParašytas: 03 Spa 2012, 13:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.27
Amžius:
36
Pranešimai:
197
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
EX. E32 730i m30b30 '91
EX. E36 325 m50 '91
EX. E38 728i m52tu '00
EX. E38 740iL m62tu '00
E36 325i cabrio '94
E38 740i msport '00
patarciau kuo greiciau tvarkytis sita reikala nes tepalui pasiekus cilindrus ir degimo kamera uzsistauks motoras ir bus vsio teks kapitalini daryt, nes yra toks buves atvejis tik kad toyotos motorui D4D ten purkstukai stovi po dangteliu ir veleneli pratarkavo grystamo vamzdeli ko pasekoje salerka bego i varikli ir isai uzsistauge, ta prasme variklis susikelia apsukas iki redlaino ir tada gali istraukt rakteli bet isai vistiek dirbs kol neuzklynis, tokiu atveju reik junkt 5 begi traukt rankini ir laikyt ant stabdzio kad uzgestu, bet jai automatas tai tada nekas :)

_________________
Moteris kaip padanga - niekada negali zinoti kada sprogs. Uztai visada reikia tureti atsargine.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 13 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery