Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E39] 3.0 D 135 kw turbo bedos
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=109775
Puslapis 11

Autorius:  Evkis [ 24 Bal 2012, 22:35 ]
Pranešimo tema:  [E39] 3.0 D 135 kw turbo bedos

Sveiki zodziu turbo pats pasitikrinau sparnuote tiesi lygi nekliba, korpusas svarus aplink sparnuote neisdilintas zodziu turbo kaip ir gera, bet pro interkolerio slangas pucia tepala turbo veikia svilpia lekia kaip vejas bet pucia tepala ir viskas plius kartais uzkelus apsukas ant laisvu iki kokiu 4 tukst ir staigiai atleidus susipurto motoras ir vel issilygina, gal kas esat protingi tame reikale ir patyre kokie variantai pas jus?

Autorius:  Einoras R. [ 25 Bal 2012, 00:20 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] 3.0 D 135 kw turbo bedos

Sparnuotė nekliba, bet gal horizontaliai vaikšto? Kiek ten to tepalo? Mūsų šalyje važinėjančių dyzelių visos turbinos kažkiek alyvos gena į intercoolerį. Kartais nuėmus kolektorių net piršto prakišti nesigauna pro isiurbime esančias "džiungles".Dėl variklio susipurtymo ne pirmoje (ir net ne antroje) vietoje turbiną kaltinčiau.

Autorius:  Arunas B [ 25 Bal 2012, 00:38 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] 3.0 D 135 kw turbo bedos

Evkis rašė:
Sveiki zodziu turbo pats pasitikrinau sparnuote tiesi lygi nekliba, korpusas svarus aplink sparnuote neisdilintas zodziu turbo kaip ir gera, bet pro interkolerio slangas pucia tepala turbo veikia svilpia lekia kaip vejas bet pucia tepala ir viskas plius kartais uzkelus apsukas ant laisvu iki kokiu 4 tukst ir staigiai atleidus susipurto motoras ir vel issilygina, gal kas esat protingi tame reikale ir patyre kokie variantai pas jus?



Palik turba ramybeje. Tikrink egr voztuva, sklendes isiurbime (jei jos yra) isiurbino kolektoriau vidini stovi ir galvos isiurbimo gerkliu apimti, gal jau ten viskas uzzele ir nelabai like pro kur oro varikliui itraukti.

Autorius:  Evkis [ 25 Bal 2012, 10:52 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] 3.0 D 135 kw turbo bedos

matot masina gryzus is vokietijos tvarkinga visa tik va kai pirkau sake kad tas seperatoriaus filtras buvo uzsikises ir mete jau duma gerai, ji isemus nebedumijo bet va ar del to galejo kokiam interkuleri susikaupti daug tepalo ir db uzkelus apsukas is jo spjauti turbaj tepalo per daug ir del to susipurtyti motoras?

Autorius:  Evkis [ 25 Bal 2012, 11:23 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] 3.0 D 135 kw turbo bedos

sparnuote viskas gerai, bet klausimas dar vienas kodel pucia tepaliuka is abiejuose pusese esancias slangas tiksliau is egr iseinancia ties paciu egr ir prie turbos slangos.

Autorius:  Einoras R. [ 25 Bal 2012, 14:57 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] 3.0 D 135 kw turbo bedos

Cituoti:
seperatoriaus filtras buvo uzsikises ir mete jau duma gerai, ji isemus nebedumijo bet va ar del to galejo kokiam interkuleri susikaupti daug tepalo ir db uzkelus apsukas is jo spjauti turbaj tepalo per daug ir del to susipurtyti motoras?


Cituoti:
kodel pucia tepaliuka is abiejuose pusese esancias slangas tiksliau is egr iseinancia ties paciu egr ir prie turbos slangos.


Pats supranti, ką parašei? Oras įmamas, pereina pro filtrą, pereina pro turbiną, pereina pro intercoolerį ir tada keliauja į variklį per įsiurbimo kolektorių. Iš intecoolerio į turbiną tepalas keliauti negali, nes pučiama į kitą pusę viskas. Kolektoriuje ir EGR visada džiunglės bus, todėl verta visą tai nusiimti ir išvalyti. Taip pat nusiimk ir intercoolerio radiatorių ir išsivalyk, jei ramybės nėra. Kiek ten to tepalo šlangose pas tave?

Autorius:  Evkis [ 25 Bal 2012, 15:48 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] 3.0 D 135 kw turbo bedos

uz tai kad slangose nera tepalo tik dregnos siek tiek kai nuemiau,o kai surinkau pries turbina vel atsirado tepalas be toks daugiau kaip kondencatas bet jei jis atsiranda vadinasi tam yra kazkokia priezastis

Autorius:  Einoras R. [ 25 Bal 2012, 16:16 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] 3.0 D 135 kw turbo bedos

Priežastis yra automobilio amžius ir nuvažiuoti kilometrai. Įsidėk naują turbiną, nusipirkęs iš Krastos ir bus sausos šlangos. Tiesiog turbinose atsiranda liuftai dėl įvorių išsidėvėjimo, taip pat ąšies riebokšliai pradeda leisti. Šitų dalykų nepanaikinsi, net kapitalinis turbinos remontas visiškai tepalo varymo į įsiurbimą nepanaikina. Jei pas tave ten tik ant sienelių lengvai pasitepalavę (pirštu perbraukus, lieka alyvos ant piršto), tai čia normalu-ne su nauja mašina važinėji.

Autorius:  Arunas B [ 25 Bal 2012, 16:31 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] 3.0 D 135 kw turbo bedos

Pas naujas irgi lygiai taip pat apsitelave. Turbinies visos turi tepalo isiurbime ir nieko nepadarysi. O patenka jis ten per alsuokli.

Autorius:  Evkis [ 25 Bal 2012, 21:56 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] 3.0 D 135 kw turbo bedos

Zodziu taip issiaiskinau kaip kas vyksta zodziu tepalo nera nei intercoolery nei kazkur slangose egr svarus masina uzkurus dirba graziai bet staigiai paspaudus gaza iki kokiu 5 tukst ir atleidus uzburbuliuoja variklis ir arba uzgesta burbuliuodamas arba toliau burbuliuoja kol issilygina motoro darbas, o kai burbuliuoja pasipucia slangos is intercoolerio iseinancios, blemba ar imanoma kad kas prijungtu prei kompo ir pasakytu kas yra ar turba ar ne ir nesukciau kiausu bet jei nupirksi kita turba ir bus ne jos kalte vel ne 20 lt turbos kaina..

Autorius:  Einoras R. [ 25 Bal 2012, 23:30 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] 3.0 D 135 kw turbo bedos

Man atrodo, kad ne turbiną čia tau žiūrėti reikia. Betkoks rimtesnis servisas su gera diagnostine įranga tau į pagalbą.

Autorius:  Arunas B [ 26 Bal 2012, 00:14 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] 3.0 D 135 kw turbo bedos

Evkis rašė:
Zodziu taip issiaiskinau kaip kas vyksta zodziu tepalo nera nei intercoolery nei kazkur slangose egr svarus masina uzkurus dirba graziai bet staigiai paspaudus gaza iki kokiu 5 tukst ir atleidus uzburbuliuoja variklis ir arba uzgesta burbuliuodamas arba toliau burbuliuoja kol issilygina motoro darbas, o kai burbuliuoja pasipucia slangos is intercoolerio iseinancios, blemba ar imanoma kad kas prijungtu prei kompo ir pasakytu kas yra ar turba ar ne ir nesukciau kiausu bet jei nupirksi kita turba ir bus ne jos kalte vel ne 20 lt turbos kaina..


Ziurek kas vyksta su turbinos valdymo koja. Trumpai kas turi buti: variklis dirba tuscia eiga turbinos koja ziurint is virsaus nusileidusi zemyn iki pat galo. Jei taip nera kelios priezastys: nepakanka vakumo sistemoje vakumo stiprumo, stringa turbinos valdymo sparnai, blogai veikia turbinos valdymo vakumo voztuvas. Jei padavus siek tiek gazo valdymo koja nusileidzia iki galo velgi gali buti problema vakumo sitemos sandarume arba pajegumo nepakankamumo arba sugedes, atjungtas ar uzsitrumpines isiurbimo kolektoriaus spaudimo daviklis.
Toliau uzmynus gaza kylant apsikom mazdaug nuo 4000 rpm valdymo koja turi atsileidineti po truputi i virsu. ties ribotuvo riba valdymo koja pasikelia i virsu mazdaug iki pusiaukekes savo eigos arba net visikai pakyla. Uzmynus gaza ir staigiai atleidus valdymo koja pasikelia iki pat virsaus. Taip kad pradziai pasitikrinam situs dalykus pries metydami pinigus vadinamai kompiuterinei diagnostikai. Nors geras meistra darydamas diagnostika sita reikala turi padaryti noredamai isamiai visak patikrinti ir pries pateikdamas gedimo verdikta.

Autorius:  Evkis [ 26 Bal 2012, 09:35 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] 3.0 D 135 kw turbo bedos

Dekuj uz info, bandysiu ryt daryt diagnostika rezultata aprasysiu

Autorius:  Evkis [ 27 Bal 2012, 15:02 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] 3.0 D 135 kw turbo bedos

Rezultatas: Vienas purkstukas strigo turbo gera.

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/