Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 16 Lap 2024, 15:34

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 11 Gru 2011, 23:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.14
Pranešimai:
24
Automobiliai:
EX E39 525D
EX E39 530D
NOW E39 520D
Automobilio, apie kuri norite paklausti
Pagaminimo metai:2001
Variklis:3.0D
Degalai:Dyzelinas

Problema/klausimas: Tai vat mieli kolegos,norejau paklausti gal Jus esat susidure su tokia problema. Vaziuojant uzmiestyje pastoviu greiciu (prasideda daugmaz nuo 90km/h ir greityn) su autopilotu ar be jo automobilis trukcioja. Begejantis nera jokiu pozymiu,kad trukciotu, traukia gerai, kuriasi idealiai, dirbant ant laisvu nera nei variklio drebejimo nei dar kokiu nors neiprastu simptomu ar garsu. Skaiciau cia,kad kazkam panasiai yra. Bet esme tame kad ir kuro sanaudos ant lygaus uzmiescio kelio ir vaziuojant pavejui 100km/h yra 9,6l/100km. Sakyciau tokios sanaudos nerealios,nes taip pat neseniai turejau 525d automata,tai jo budavo 5,3l/100km tokiomis paciomis salygomis. Diagnostika daryta,klaidu nera neiprastu. Skaiciau kad galetu buti del to kaltas FPR(fuel rail pressure) sensorius,bet tai kazkokia klaida turetu rodyt jo. Ar yra imanoma padaryti diagnostika realiu laiku ir paziureti kiek ipurskineja purkstukai kuro i kiekviena cilindra realiu laiku?


StandartinėParašytas: 11 Gru 2011, 23:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.10.27
Amžius:
38
Pranešimai:
231
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
EX E38 730d,00'' 155kw 480Nm. ''Vimota''
EX E65, 05'' 740i Individual

E38 740d,01'',Individual,Stratos grau...Pilnas.
E28 525e,86'' Stroker engine,LSD,Pfeba,Alpinweis.
Klaidos gali ir nebuti...

Sensorius ir reikia live data ziureti...Man kai buvo sensorius,ant laisvu irgi jausdavosi....

P.S Pas drauga buvo taip,tai dezej buvo beda,konverteri keite...Bet cia tik vienas is variantu... :^o


StandartinėParašytas: 11 Gru 2011, 23:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.07.14
Pranešimai:
24
Automobiliai:
EX E39 525D
EX E39 530D
NOW E39 520D
Bet jei tai butu greiciu dezeje problema,tai kuro sanaudos nebutu itakotos, nes begius visus sujungia. Logiskai pagalvojus ten i cilindrus pila kuro perdaug, nors is kitos puses paziurejus tada turetu dumyti juodais dumais. O dabar juodulius isspausti sunku is jo,tik kai mini knopke, ir meta i zemesni begi.


StandartinėParašytas: 13 Bal 2012, 21:29 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.02.27
Amžius:
38
Pranešimai:
7
Miestas:
Trakai, Kaunas (sestadieni)
Automobiliai:
E39 525D m57 02'
Sveiki, pas mane 525d 2002 irgi tokia panasi problema vaziojant i ikalne spaudzian vidutiniskai gaza pradeda trukcioti duodi daugiau gazo dingsta ,kas galetu buti ?


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery