Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E39] 530d Variklio isdaigos https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=107095 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | tezas [ 05 Vas 2012, 20:56 ] |
Pranešimo tema: | [E39] 530d Variklio isdaigos |
Sveiki, Auto: E39 00' 3.0 D triptronik Problema 1: Stipriau uzspaudus (lenkiant autobame) pasipila tirstas juodu dumu rukas. P.S. nesmaugiant auto. Variklis nepavarges, vis dar ekonomiskas (kasdien vaziuoju 110 km. greitkeliu pensininko rezimu, vid. kuro sanaudos 6,3 - 6,7l/100km.) Kokio velnio? Kur gali buti bedos? Problema 2: Ausinimo bakelyje ant soniniu sieneliu yra tepalo purslai (nedaug). Su siuo simptomu vazineju jau 1 metai. Slangu nepucia. Suprantu, kad gali buti galvos tarpine arba pats blokas skiles, bet kodel per 1 metus laiko nepucia slangu? (nuvaziavau ~40 000 km.). Gal kur kitur gali buti problema? Isanksto ačiū uz bet koki atsakyma. Gediminas |
Autorius: | Germany [ 05 Vas 2012, 21:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] 3.0 D Variklio isdaigos |
o kaip turbina ?:} |
Autorius: | BiZarTs [ 05 Vas 2012, 21:57 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] 3.0 D Variklio isdaigos |
pas mane yrgi yra tokia beda viename bmw kad meta autostrada vazuojant daug daug juodu dumu . bet viskas idelu tai pradedu galvot ar nebus kokie katalizatoriai uzsikise ;/ |
Autorius: | .:Pashka:. [ 05 Vas 2012, 22:12 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] 3.0 D Variklio isdaigos |
1. tikrink ar netraukia kazkur oro. Turbina. forsunkes... 2. tikriausiai bus tarpine, tarp bloko ir tepalo filtro. (ausintuvas) |
Autorius: | Einoras R. [ 05 Vas 2012, 23:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] 3.0 D Variklio isdaigos |
Žiūrėčiau turbina ir tarpinio aušintuvo traktą. Turbinoje pirmiausia-ar nestringa/neužstrigus geometrija, o jau paskui sparnuotę ir t.t. Tarpiniam aušintuve žiūrėti, ar nėra skylių ir slėgis nepabėga. OSM galima dar patikrinti dėl viso pikto. Dėl alyvos antifryze, tai kaip kolega sakė-tikriausiai tarpinė tarp bloko ir aušintuvo. BiZarTs: jei katalizatoriai užsikišę būtų, tai ant mažų sukių mašina netrauktų. Ji viskas idealu, tai juodų dūmų gali būti tik staigiai akceleruojant, ir tai palyginus nedaug jų. |
Autorius: | Arunas B [ 05 Vas 2012, 23:16 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] 3.0 D Variklio isdaigos |
ERG tikrinai? pabandyk pradzioje numoves nuo jo vakuma pavaziuoti, paskui dar gali pabandyti zagluske is ismetimo kolektoriaus vamzdzio puses ideti. |
Autorius: | Brown [ 06 Vas 2012, 08:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] 3.0 D Variklio isdaigos |
1. man dumu buvo kol oro filtro ir isiurbimo kolektoriaus zarnos (trukus) nepakeiciau. |
Autorius: | Einhell [ 06 Vas 2012, 11:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] 3.0 D Variklio isdaigos |
Viskas čia gerai, daugiau gazo ir nebūs tų dūmų, o šiaip geras kuras ir ERG prasiplauti ir bus viskas Ok, nes ta patį aš dariau. Dėl tepalo, tai gal tvarkytas variklis, kad tepalų yra, arba kitas dėtas. Nes neseniai pirko draugas bmw 2000m, o variklis įdėtas 2003m. |
Autorius: | tezas [ 06 Vas 2012, 21:57 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] 3.0 D Variklio isdaigos |
ačiū visiems uz issamius atsakymus. Kiek supratau dar pusmeti iki sugryzimo i Lietuva remontui galiu pratemti nepanikuodamas. Netureciau kelyje sustoti?! Rezumuoju jusu atsakymus. 1 problema: automobilis ekseleruojant meta tirsta, juoda duma. Kaltininkai: a. Turbina (tikrinti ar neuzstrigusi geometrija, sparnuote) b. Forsunkes (auksto slegio kuro purkstuvas) c. OSM (oro srauto matuokle) d. ERG (tikriausiai EGR voztuvas - tai ismetamuju duju nukreipimas atgal i degimo kamera?) e. Oro filtro ir isiurbimo kolektoriaus zarnos itrukimas 2 problema: ausinimo skystyje tepalo pedsakai. Kaltininkas: Ausintuvas (tarpine tarp bloko ir tepalo filtro). Klausimas ar galetumete man padet aprasydami kaip visa tai pasitikrinti namu salygomis (jei tai imanoma be servizo irangos). Butu naudinga ir kitiems (kiek matote, sioje temoje, ne man vienam automobilis dumina). Gediminas |
Autorius: | Einoras R. [ 06 Vas 2012, 23:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] 3.0 D Variklio isdaigos |
Kaip patikrinti namų sąlygomis galiu pasiūlyti savo variantus: 1. Ar neužstrigus geometrija nieko neardant galima pasižiūrėti iš keleivio pusės po oro filtro dėže, kur yra turbina pamatysi vakuuminį cilindriuką iš kurio išeina traukutė. Paprašius kad kažkas pagazuotų (nebūtina labai smarkiai: 2000-3000) reikia žiūrėti, ar ta traukutė judės aukštyn-žemyn. Galima patikrinti ir pajudinant ją ranka, bet ten neardant filtro dėžės priejimų nėra. Čia nuoroda į geometrijos veikimo principą: http://www.fastmotoring.com/wp-content/ ... -Turbo.jpg .Geometrija gali nejudėti, jei blogai veikia vakuumo reguliatorius, ar sutrūkinėjusios jo žarnelės. Vakuumo reguliatorius tai nedidelė detalė, į kurią nuo turbinos vakuumo cilindriuko ateina žarnelė, ten gerai matosi. Sparnuotės preliminariai patikrinti neardant turbinos nepavyks, nes dažniausiai nusidaužo kraštai, o jų taip nesimato. Paėmus už sparnuotės negali būti jokio išilginio liufto, tik vertikalus (ir tai kuo mažiau-tuo geriau, nes taip ir nusidaužo sparnuotė. Jei liuftas didelis, tada galima spręsti ir apie apdaužytą sparnuotę). Su diagnostika galima pažiūrėti turbinos pūtimo slėgius, kurie daug ką pasako. 2. Forsunkių namų sąlygomis nelabai patikrinsi. Nebent ten aptekėję dyzeliu viskas aplink jas, bet tada jau nėra ką ir tikrinti-jau reikia remontuoti ir skubiai. Diagnostinės įrangos pagalba galima pažiūrėti slėgius ir šiaip į klaidas pasižiūrėti. 3. OSM. Jos kaip ir nepatikrinsi "iš akies". Nebent jei atjungus ją pastebima labai ženkliai pagerėjusi dinamika, tada kažką galima svarstyti dėl galimų jos gedimų. Čia diagnostika labai padeda. Diagnostikoje reikia atkreipti dėmėsį į įsiurbiamo oro temperatūros parametrą (ČIA NE BORTO KOMPO DUOMENYS!)-jei ji labai didelė, arba labai maža (pavyzdžiui +70 laipsnių, arba -50 laipsnių), tada OSM kažkas negerai. Temperatūra turi būti artima lauko, esant įkaitusiam varikliui-kažkiek aukštesnė, bet proto ribose (na tarkime +30 laipsnių). 4. EGR valdo panašus vakuumo cilindriukas kaip ir turbiną. Nuėmus priekinę variklio apsaugą visas EGR bus matomas. Jei jis niekada nebuvo keistas, ar valytas-tada viduje bus tikros juodos džiunglės-tad nekeista, kad jis gali užstrigti atviroje padetyje. Patariu paprasčiausiai nuimti EGR ir išvalyti jį visą iki blizgesio. EGR valdo vakuumas, kurį valdo vakuumo solenoidas, kuris yra po isiurbimo kolektoriumi (galima atsekti pagal žarnelę. Jei solenoidas yra užstrigęs-EGR gali būti visą laiką atidarytas. Tikrinama taip-IŠPLOVUS ir surinkus EGR, atjungiama ir užkemšama vakuumo žarnelė (užkišti ją būtina, nes kitaip vakuumas iš sistemos dinginės ir bus bėdų). Užkišti geriausia su varžteliu koku nors. Jeigu taip pavažinėjus simptomai dingsta-kaltas vakuumo valdymas ir/arba žarnelės. Šitai reikia tvarkytis, nepatariu važinėti su atjugtu EGR-pirmiausia tai nicht ordnung, o visų antra padidėja kuro sąnaudos ant tuščios variklio eigos (stovėjimas kamščiuose ir pan.). 4. Žarnų įtrūkimų pradžiai verta paieškoti vizualiai. Po filtro ir OSM iki turbo skylių galima ieškoti senu chaltūriniu būdu-ant trakto purkšti eterį iš balionėlio. Jei kažkur užpurkšus apsukos pakyla-ten skylė. Bet čia kaip būrimas. Po turbinos reikia ieškoti snypščiančių garsų. Tarpinį aušintuvą patikrinti galima nuėmus ir nuvežus į servisą-ten jį patikrins įpūtę slėgio. Tačiau galima ir paiekoti alyvos dėmelių ant jo, turbinos kažkiek alyvos vistiek pučia, tai smulkūs lašeliai pro skyles ir lenda. Tepalo aušintuvą reikia imti ir žiūrėti tarpines. Kažko kokybiško čia nepabursi. Tikiuosi, kad išsamiai parašiau, gal kas dar papildys. |
Autorius: | BiZarTs [ 09 Vas 2012, 18:28 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] 3.0 D Variklio isdaigos |
vakar pakeisti ziedeliai nauji po kuro purkstukais visos bedos baigesi nebera ne dumelio . |
Autorius: | .:Pashka:. [ 09 Vas 2012, 19:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] 3.0 D Variklio isdaigos |
BiZarTs rašė: vakar pakeisti ziedeliai nauji po kuro purkstukais visos bedos baigesi nebera ne dumelio . pagal ka nusprendei, kad butent purkstuku varines saibos kaltos? |
Autorius: | BiZarTs [ 09 Vas 2012, 20:12 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39] 3.0 D Variklio isdaigos |
pries puse metu buvo imti purkstukai lauk . po to remonto ziaurei pradejo duminti juodais dumais gazo paspaudus . per remonta buvo sudetos tos pacios saibutes . tai jau senai galvojom kad jose problemos. tai vakar keiteme naujas pakaitinimo zvakes tai pakeitem ir tas varines tarpineles po purkstukais ir visos bedos isisprende . |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |