Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 05 Spa 2024, 12:25

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 1 pranešimas ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 07 Vas 2012, 02:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.04.03
Amžius:
48
Pranešimai:
8031
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
g30 530e B48 hybrid '18
Artėja šalčiai, greit pasipils temos apie dyzelinių variklių nesikūrimą. Suprantama, kad visi kreipiantys i forumą su savo bėdomis nori išlošti laiką ir išvengti nereikalingų išlaidų. Taigi norėčiau truputi palengvinti paiešką ir sumažinti darbo moderatoriams. Šioks toks apibendrinimas, nuo ko pradėti, ką galima patikrinti namu sąlygomis. Rašau bendrai, jei bus kokiu nesutapimu su konkrečių modelių, nepykit.

1. Kuras. Įsitikinam, kad kuras yra bake. Pageidautina žieminis, nors ir vasarinio pakaktu užvedimui. Kas naudoja kurą ne iš kolonėlių, galima skiesti su žibalu 1:10. M51 variklyje yra elektrinis šildytuvas prie filtro, o jau M47, M57, M67 tokio nėra viewtopic.php?f=18&t=78911 Ten kuras yra pašildomas grįžtančiu kuru. Kuro baką geriau laikyti pilną, mažiau susikaups kondensato, kuris vėliau užšals kuro filtre.
2. Kuro filtras. Dyzeliniams varikliams yra keičiamas kas 40.000km, kas 10.000km patikrinamos nuosėdos, jei tokia galimybė yra. Filtras turi būti svarus ir be vandens (susikaupiančio kondensato), vanduo gali užšalti ir nepraleisti kurą. Jei drenažo nėra, galima filtrą išsukti ir patikrinti, arba tiesiog pakeisti nauju.
3. Patikrinti kad kuras yra paduodamas prie purkštuku, atlaisvinti kuro vamzdelį prie purkštuko ir įsitikinti kad kuras laša varikliui vedant. (viewtopic.php?f=61&t=84561)
4. Pakaitinimo žvakės. Pradeda veikti priklausomai nuo aušinimo skysčio temperatūros (jei automobilis vedamas ilgai stovėjęs, aušinimo skysčio temperatūra = lauko temperatūrai). M51 suveikia kai aušinimo skysčio temperatūra žemesnė nei 60°C, M47, M57 ir M67 varikliuose - kai <5°C. Taip pat žvakes dirba po variklio užvedimo (M47, 57, 67), vėl gi darbo laikas priklauso nuo aušinimo skysčio temperatūros.
http://tis.bmwcats.com/doc1053834/
http://tis.bmwcats.com/doc30459/
http://tis.bmwcats.com/doc1045365/
http://tis.bmwcats.com/doc1003075/
http://tis.bmwcats.com/doc21997/
viewtopic.php?f=29&t=58634&hilit=pakaitinimo*+zvak*
viewtopic.php?f=18&t=81239&hilit=pakaitinimo*+zvak*
viewtopic.php?f=18&t=37873&hilit=pakaitinimo+zvakiu+patikra
viewtopic.php?f=53&t=77119&hilit=pakaitinimo*+zvak*
E46 savininkai turi dviejų tipu reles ir atitinkamai žvakes viewtopic.php?f=59&t=93733
5. Kompresija (nepainioti su suspaudimo laipsniu). Vienas iš svarbiausiu parametru, tai faktiškai apibudina variklio būklę. Nors karta per automobilio eksploatavimo laikotarpį ją reikėtu patikrinti, kad žinoti ką turite, ypač M51 savininkai, nes variklis pastoviai vedasi kaitinimo žvakių pagalba. TIS‘e nurodyta nominali kompresija >20Bar, bet čia jau kvepia remontu. Realiai geram varikliui turi būti netoli 30. Galima užvesti ir prie 16, bet čia jau tikrai lavonas (keiskit asks karbiuratorium ir turėsite benzininį variklį ). Kaip žinia, dyzeliniuose varikliuose kuras užsidega savaime, dėl aukštos temperatūros išgaunamos suspaudimo metu. Kad išgauti kuo aukštesne temperatūra labai svarbu turėti didesnę kompresiją ir kuo greitesni stūmoklio judėjimo greiti. Starterio sukimo greitis yra pastovus, variklio apsisukimai užvedimo metu yra mažesni, nei dirbant laisva eiga. Štai kodėl dažnai lengviau užvesti automobili “ant buksyro“.
6. Akumuliatorius. Jam šalčiai taip pat yra išbandymas. Nusėdus akumuliatoriui galim automobili užtemti ant buksyro, arba pasinaudoti kito automobilio srovę. Procedūra atrodo labai paprasta, bet toli ne kiekvienas žino kaip tai atlikti teisingai.
viewtopic.php?f=29&t=78924

Čia tokios tipinės priežastys dyzelinių variklių nesikūrimo žiemos metu. Aišku gali būti ir kitu, nesusiję su oro sąlygomis. Prieš kuriant nauja tema įsitikinkite kad aukščiau išvardinti gedimai nėra jūsų variklio nesikūrimo priežastys.

Temą rakinu, kad nebūtu nereikalingo fludo (kitaip jau 3 puslapyje prasidės klausimai kiek pilti aušinimo skysčio, koks tepalas geriausias......... ), norint papildyti, ar jei pastebėjote kažkokius netikslumus rašykit pm, pataisysiu.

_________________
БМВ – Б ойтесь М еня В ёдра


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 1 pranešimas ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery