Lietuvos BMW Klubas https://forumai.bmw-klubas.lt/ |
|
[E39]touring self leveling-o gedimas https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=100633 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | tomazas [ 19 Bir 2011, 21:37 ] |
Pranešimo tema: | [E39]touring self leveling-o gedimas |
Automobilio, apie kuri norite paklausti E39 touring Pagaminimo metai:2000 Variklis:3.0 Degalai:d Problema/klausimas: Sveiki, noriu pasidalint/paklaust del E39 touringo galines pneumatines pakabos problemu.Zodziu, pradzioj turejau bedu su pagalve.Masina kartais pastovejus nusileisdavo ant vieno sono, bet ne visada.Uzkurus degima, isijungdavo kompresorius ir pagalve uzpumpuodavo.Jokiu self levelingo klaidu kompas nemesdavo.Veliau pagalve nusidevejo dar labiau, kol plyso visai ir teko pakeist i nauja. Pirkau krastoj auto.Jie ir pakeite.Bei paprasiau atlikt aukscio sureguliavima, jei to reikia. Po remonto masinos galas tapo labai iskeltas ir po poros dienu kompas pradejo mest self leveling-o klaida. Tada Krasta auto apsieme apziuret. A la dare diagnostika ir nieko nerado.Dar pasake, kad greiciausiai "pavargo" mano kompresoriaus voztuvai ir pasiule pakeist nauju. Dar bent kokia diena jokios klaidos kompas nemesdavo. Aukstis galo isliko toks pat. Dabar visada uzsikurus ir kiek pavaziavus uzsidega ta pneumatines pakabos klaidos lempute. Gal kas zinote, kas daro ta aukscio sureguliavima ir ismano sita sistema?geriausia butu Kaune. Mano galva, tai turetu kazkas susije su auksciu, nes iki pagalves keitimo, masinos galas buvo zemesnis ir jokiu klaidu nemesdavo.Gal krastos meistriukui nepavyko sureguliuot ir todel jis pasiule pasikeist kompresoriu. ačiū! |
Autorius: | mdsub [ 19 Bir 2011, 23:46 ] |
Pranešimo tema: | Re: [E39]touring self leveling-o gedimas |
tomazas rašė: Automobilio, apie kuri norite paklausti E39 touring Pagaminimo metai:2000 Variklis:3.0 Degalai:d Problema/klausimas: Sveiki, noriu pasidalint/paklaust del E39 touringo galines pneumatines pakabos problemu.Zodziu, pradzioj turejau bedu su pagalve.Masina kartais pastovejus nusileisdavo ant vieno sono, bet ne visada.Uzkurus degima, isijungdavo kompresorius ir pagalve uzpumpuodavo.Jokiu self levelingo klaidu kompas nemesdavo.Veliau pagalve nusidevejo dar labiau, kol plyso visai ir teko pakeist i nauja. Pirkau krastoj auto.Jie ir pakeite.Bei paprasiau atlikt aukscio sureguliavima, jei to reikia. Po remonto masinos galas tapo labai iskeltas ir po poros dienu kompas pradejo mest self leveling-o klaida. Tada Krasta auto apsieme apziuret. A la dare diagnostika ir nieko nerado.Dar pasake, kad greiciausiai "pavargo" mano kompresoriaus voztuvai ir pasiule pakeist nauju. Dar bent kokia diena jokios klaidos kompas nemesdavo. Aukstis galo isliko toks pat. Dabar visada uzsikurus ir kiek pavaziavus uzsidega ta pneumatines pakabos klaidos lempute. Gal kas zinote, kas daro ta aukscio sureguliavima ir ismano sita sistema?geriausia butu Kaune. Mano galva, tai turetu kazkas susije su auksciu, nes iki pagalves keitimo, masinos galas buvo zemesnis ir jokiu klaidu nemesdavo.Gal krastos meistriukui nepavyko sureguliuot ir todel jis pasiule pasikeist kompresoriu. ačiū! reikia praskanuoti paziureti kame problema, kodel klaida self levelingo meta, galbut daviklis koks. betkokiu atveju palei manualus po self leveling pakabos remonto reikia pamatuoti pakabos auksti ir atlikti kalibracija jei reikia. standarte nuo ratlankio centrinio tasko iki rato arkos turetu buti apie 345mm. |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |