Lietuvos BMW Klubas
https://forumai.bmw-klubas.lt/

[E39] Vairo kolonėlės reguliavimas (V8)
https://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?f=18&t=100463
Puslapis 11

Autorius:  MYCIUS [ 14 Bir 2011, 16:16 ]
Pranešimo tema:  [E39] Vairo kolonėlės reguliavimas (V8)

Automobilio, apie kuri norite paklausti
Variklis: M62
Degalai: benzinas

Problema/klausimas:
Yra temų apie vairo kolonėlės iš masinu su L6 varikliais, bet kadangi kolonėlė mašinos su V8 varikliu skiriasi is esmes, tai kuriu nauja tema.

Paveikslėlis

Šita vairo kolonėlė turi nedideli laisvumo - greitai sukinėjant vairą, ji truputi bilda (nufilmuosiu savaites pabaigoj).
Važiuot kaip ir netrukdo, bet vienas meistras sakė, kad su varžtu ant jos, kažkaip galima pareguliuot ta laisvumą - gal dar pagerėtų situacija. Žinoma, nesinori užveržt, kad vairas neatsimestu išvažiuojant iš posūkio :lol:
kadangi kolonėlė tepalo neleidžia (nuotraukoje matosi tepalas beges iš motoro), tai gal keist ar restauruot dar nebūtina :)

Gal kas veržėt tokia kolonėlę, ir galit pasidalint informacija, ar tai padeda? ar čia išvis realu paveržt ją?
ačiū.

Autorius:  all in music [ 14 Bir 2011, 16:17 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] vairo koloneles reguliavimas (V8)

yra tema apie reguliavimus ir ne viena :) pasidaryk pats taip pat yra.
beda tame ir yra, kad vairas nelabai gryzta atgal... todel taip pat su laisvumu vazineju...

Autorius:  E36Coupe [ 15 Bir 2011, 15:13 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] vairo koloneles reguliavimas (V8)

Tokia kolonele galima paverzti.
Atleidi verzle ir su atsuktuvu labai po truputi uzsukineji varsta iki tol, kol laisvumas ant vairo isniks arba bus beveik nejuntamas. Ratai turi buti ant zemes.
Perverzti negalima ! Beda bus ne tik su vairo grizimu i pradine padeti po posukio bet ir koloneles dilimo procesas labai pagreites.

Autorius:  studentas [ 17 Bir 2011, 08:49 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] vairo koloneles reguliavimas (V8)

E36Coupe rašė:
Tokia kolonele galima paverzti.
Atleidi verzle ir su atsuktuvu labai po truputi uzsukineji varsta iki tol, kol laisvumas ant vairo isniks arba bus beveik nejuntamas. Ratai turi buti ant zemes.
Perverzti negalima ! Beda bus ne tik su vairo grizimu i pradine padeti po posukio bet ir koloneles dilimo procesas labai pagreites.

ne taip parasiai, ne po truputi uzsukineji, o yra tam tikras kiekis kiek reikia pasukt verziant, kazkur senose temose apie E34 esu parases, nes savo turetam E34 tai dariau ir buvau rades info kiek verzti. dabar tiksliai bijau pasakyti kiek, nes tikrai nepamenu, tik ten buvo parasyta su apsukimu dalim kiek sukt, bet reikia ja tam tikra kieki pasukus gylyn, dar atsukt atgal kazkiek pries uzkontrinant. paieskok senu temu apie E34 koloneles rasi.
arba kitas budas, paverzi tarkim 45min, tada 15min atleidi ir bandai vaziuot, jei vairas atsisuka is posukio, kelio negaudo, tada dar gali verzt bandyt, ir taip kol dings laisvumas. tik ziurek, kad kelio negaudytu, nes gali but kad is posukio atsisukines gerai vairas, bet kelia gaudys... tada jau atleisk siek tiek

Autorius:  E36Coupe [ 17 Bir 2011, 22:13 ]
Pranešimo tema:  Re: [E39] Vairo kolonėlės reguliavimas (V8)

As parasiau kaip reikia daryti ir kaip yra daroma zmogaus su galva ir rankomis, auganciomis is teisingos vietos o tavo varianta sunku ir suprasti ;

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/